داوطلبان کنکور سراسری 1401 می توانند از خدمات مشاوره انتخاب رشته حضوری بهره مند شوند. حال که بدون وجود کرونا می توان به صورت حضوری به مراکز مشاوره مراجعه کرد، انتخاب رشته حضوری طرفداران بیشتری پیدا می کند. چرا که کیفیت جلسات مشاوره حضوری در زمان انتخاب رشته بسیار بیشتر است و می توان با فرصت بیشتری به انتخاب رشته در موسسه پرداخت.

روند جلسات مشاوره انتخاب رشته سراسری و آزاد حضوری در گروه آموزشی دکتر پرتوی موضوع اصلی صحبت ما در این مطلب می باشد. مرکز انتخاب رشته دکترپرتوی در غرب تهران با خدمات حضوری و غیر حضوری بالاترین میزان رضایت و قبولی را در انتخاب رشته سراسری و آزاد در سال های گذشته از آن خود کرده است. در اصل بهترین موسسه انتخاب رشته کنکور، بنا بر نظر داوطلبان انتخاب رشته برای گروه آموزشی دکتر پرتوی می باشد. 

بهترین مرکز انتخاب رشته 

گروه آموزشی دکتر پرتوی به دلیل برگزاری جلسات مشاوره کاملا خصوصی و انتخاب رشته توسط دکتر پرتوی از نظر داوطلبان کنکور سراسری به عنوان بهترین مشاور انتخاب رشته شناخته شده اند. از این رو مرکز انتخاب رشته دکتر پرتوی دارای تخصصی ترین خدمات انتخاب رشته کنکور سراسری و آزاد می باشند که خدمات کاملا خصوصی ارائه می دهند. این مرکز انتخاب رشته در غرب تهران به صورت حضوری و آنلاین فعالیت می کند. آموزشگاه انتخاب رشته دکتر پرتوی برای داوطلبانی که در محله های غرب تهران مانند صادقیه، جنت آباد، شهران، چیتگر و .. زندگی می کنند؛ یک آموزشگاه با مسیر دسترسی عالی می باشد. بنابراین اگر به دنبال موسسه انتخاب رشته معنبر هستید؛ در رابطه با موسسه انتخاب رشته دکتر پرتوی تحقیق نمایید.