انتخاب رشته مجازی

انتخاب رشته فرایندی است که تمامی داوطلبان کنکور سراسری به دنبال آن هستند اما حساسیت های خاص خودش را نیز به همراه دارد .اینکه بهترین مرکز انتخاب رشته کجاست ؟ یا چه مشاوری بهترین مشاور انتخاب رشته است ؟ یک مشاور خوب برای انجام انتخاب رشته مجازی چه ویژگی های دارد ؟ انتخاب رشته مجازی چیست ؟ انتخاب رشته مجازی برای چه افرادی لازم است ؟

وقتی اسم انتخاب رشته می آد دانش آموزان و خانواده هاشون همگی به دنبال یه مرکز مشاوره هستن تا بتونن بهترین انتخاب رو داشته باشن اما امسال و در انتخاب رشته 99 شرایط فرق می کند و همه افراد به دنبال مرکزی می گردند که بتوانند به صورت مجازی با توجه به شرایط حاکم بر جامعه انتخاب رشته را انجام دهند و همان کیفیت انتخاب رشته حضوری را دریافت کنند .

برای همین بر آن شدیم تا کیفیت و خدماتی را برای شما معرفی کنیم تا شما را به سمت یک انتخاب رشته خوب به صورت مجازی هدایت نماید .

انتخاب رشته فرایندی دقیق و زمان بر است حال اگر قرار باشد که این انتخاب رشته به صورت غیر حضوری و مجازی نیز برگزار شود دقت بالا تری را نیز می طلبد برای همین موضوع فرایند انتخاب رشته مجازی گروه آموزشی پرتوی را در ادامه برای شما توضیح خواهیم داد .

 

انتخاب رشته مجازی در سایر گروه ها بیشتر به صورت تخمین رتبه صورت میپذیرد اما ما منظورمان از انتخاب رشته مجازی تخمین رتبه نیست .

انتخاب رشته آنلاین

آیا تخمین رتبه کاری صحیح و اصولی است ؟

خیر تخمین رتبه اصلا فرایندی اصولی نیست و هر زمان که هر فردی برای شما تخمین رتبه انجام داد و به شما قول قبولی صد در صد داد باید به علم و دانش او شک کنید رتبه بندی کاری نرم افزاری توسط نرم افزار های سازمان سنجش است و تخمین رتبه تماما بر اساس نتایج سال های قبل صورت می گیرد و هر ساله میانگین درصد ها و میانگین تراز ها با توجه به میدان رقابت  کنکور سراسری تغییر می کند برای همین موضوع نمی توان به صورت دقیق این تخمین رتبه را به صورت مجازی برگزار کرد .

منظور تیم مشاوره ای ما از انتخاب رشته مجازی تخمین رتبه نیست بلکه منظور ما این است که شما به صورت مجازی و با بالاترین کیفیت بتوانید یک انتخاب رشته خوب را زیر نظر تنها مولف کتاب های انتخاب رشته رقم بزنید .

 

بیشتر بخوانید: بهترین مشاور انتخاب رشته در تهران کیست؟

 

چه خدماتی در انتخاب رشته مجازی صورت می گیرد ؟

در انتخاب رشته مجازی در جلسه اول ابتدا شناخت مشاور از شما شکل می گیرد و تمامی رشته های دانشگاهی بر مبنای کتاب معرفی رشته ها به صورت دقیق و کامل و با رعایت تمامی جزئیات به شما ارائه می شود .

بعد از گذشت 24 ساعت برای زمان تحقیق و تفحص و تفکر به شما جلسه بعدی شما انجام می گیرد و در این جلسه انتخاب های شما ماتریس بندی شما و باکس اطمینان 100 برای شما قرار داده می شود .

در جلسه سوم یا در جلسه آخر انتخاب رشته گروه آموزشی پرتوی شما انتخاب های نهایی شده خود را با بالاترین میزان کیفیت دریافت می نمایید و تایید و امضای نهایی شخص آقای دکتر پرتوی را دریافت میکنید  .

 

 

هزینه های ثبت نام انتخاب رشته مجازی گروه آموزشی دکتر پرتوی :

 جلسات مشاوره با مشاوران ارشد و روانشناس : 500 هزار تومان

جلسات مشاوره با آقای دکتر پرتوی : 900 هزار تومان

انتخاب رشته مجازی

چرا گروه آموزشی پرتوی را برای انتخاب رشته مجازی انتخاب کنیم ؟

·       بیش از 97 % رضایت از داوطلبان سال های گذشته انتخاب رشته گروه آموزشی پرتوی

·       تنها مجموعه آموزشی در کشور با تالیف 3 جلد کتاب تخصصی در زمینه انتخاب رشته دانشگاهی

·       اساتید به نام و برجسته ( مفتخر هستیم که از دانشجویان در کار خود استفاده نمی کنیم )

·       تضمین کیفیت

·       به دلیل دقت و ظرافت بالای انتخاب رشته و حساسیت بالای آن تعداد انبوه کار نمی کنیم و فقط در خدمت تعداد کمی از دانش آموزان هستیم تا کیفیتی مطلوب تر را ارائه دهیم  . 

برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

09901981355 – 44271916 – 22142018 – 22141820

برای ثبت نام در انتخاب رشته مجازی گروه آموزشی پرتوی فرم زیر را تکمیل نمایید :

فرم تماس

 

4.7/5 - (4 امتیاز)