معلم خصوصی دانشگاهی

شاید این جمله رو اگر دانش آموزان بخونند براشون تعجب برانگیز باشه که معلم خصوصی دانشگاه !! مگه آدم دانشگاه هم می ره باید معلم خصوصی بگیره ؟ بلی دقیقا الان با توجه به سیستم آموزشی جدید شما دانشگاه هم می ری نیاز به معلم خصوصی داری.  البته اگر دانشگاه برات جدیه و می خوای دانشجوی خوبی باشی و ادامه تحصیل بدی و حتی مهاجرت کنی باید دروس دانشگاهی ات رو با علم تمام پاس کنی نه اینکه فقط دنبال یه پاس کردن باشی و تمام .

اهمیت معلم خصوصی دانشگاه

در نظام جدید خیلی از مباحث از دوره دوم دبیرستان حذف شده است ولی این مباحث همچنان در دانشگاه ارائه می شوند . همچنین تدریس در دانشگاه ها خیلی گسترده نیست و بیشتر دانشجو محور است برای همین کار دانشجو را سخت می کند و همین ضرورت معلم خصوصی برای دانشگاه را می رساند .

مباحث حذف شده در دبیرستان و نیاز برای دانشگاه

ریاضیات پایه در دبیرستان دچار تغییرات زیادی شده و کمی سبک تر شده اما در دانشگاه این طور مباحث ریاضیات پایه به نسبت دبیرستان سخت شده برای همین در مبحثی مثل انتگرال که کامل حذف شده در دانشگاه نیاز به کلاس اضافه هست .

یا به طور مثال بچه های رشته حقوق و فقه و حقوق در مباحث حذف شده عربی دچار مشکل می شوند البته بیشتر در ترم 1و2 این مسائل اتفاق می افتد چون در سال دوم دانشگاه مباحث تخصصی تر می شوند و دیگر به دبیرستان ربطی ندارد اما اگر پایه ضعیفی داشته باشید حتما نیاز به معلم خصوصی را پیدا میکنید.

چه افرادی در دانشگاه به معلم خصوصی نیاز پیدا میکنند؟

1- افرادی که تغییر رشته دادند و با مباحث رشته دانشگاهی خود کاملا نا آشنا هستند یا درس های مشترک رشته ها را نمی دادند مثلا بچه های روانشناسی که از انسانی وارد می شوند با درس فیزیولوژی که کمی شبیه زیست است بسیار به مشکل بر می خورند.

2- بچه هایی که پایه ضعیف دارند در دروس پایه دانشگاهی نیاز به معلم خصوصی پیدا می کنند.

که یکی از علت های آن تدریس ناکافی اساتید دانشگاه در دانشگاه می باشد اما یادتان باشد که در دانشگاه هم کلاس خصوصی ممکن است ضرروت پیدا کند.

معلم خصوصی دانشگاهی

راه جایگزین معلم خصوصی در دانشگاه

خیلی ها از من می پرسند که در دوران مدرسه معلم خصوصی اولین راه نبود و می شد با مطالعه وتمرین مسلط شد در دانشگاه چطور ؟

متاسفانه در دانشگاه کتاب کمک آموزشی وجود ندارد بلکه رفرنس های دانشگاهی بدتر فرد رو سردرگم می کنند . دوست و آشنا هم دیگه با رشته تخصصی شما آشنایی ندارند تنها راه یا رفع اشکال با استاد است البته اگر پاسخ گو باشد یا باید معلم خصوصی بگیرید .

ویژگی های دبیر خوب

یک دبیر خوب باید چه ویژگی هایی داشته باشد و با چه پرامتری می توانیم متوجه شویم که دبیری خوب اتخاذ کرده ایم؟

این سوال بسیار خوبی است یک دبیر خوب باید در ابتدا در زمینه تدریس خود تحصیلات مرتبط داشته باشد متاسفانه به رغم اینکه رتبه خوبی در کنکور کسب کرده ایم یا به درسی علاقه داریم نمی شود در ان زمینه تدریس کرد . بلکه داشتن یک مدرک معتبر و مرتبط با تدریس الزامی است .

یک دبیر خوب باید تجربه کافی داشته باشد و بتواند تمامی سوالات درسی شما را برطرف نماید .

یک دبیر خوب باید با صبر و حوصله باشد و بتواند با دانش آموز ارتباط خوبی برقرار کند تا دانش آموز را علاقه مند به مطالعه کند

دبیر خوب دبیری است که برای تدریس خود جزوه ای منسجم داشته باشد تا دانش آموز بتواند منبع مطالعاتی خوبی را در اختیار داشته باشد و دچار سردرگمی نشود.

دبیر خوب باید روی تمامی مفاهیم کتاب درسی مسلط باشد و تغییرات به روز کتاب درسی را بداند.

بیشتر بخوانید:روش مطالعه درس ریاضی در مدرسه و دانشگاه

ویژگی دبیران گروه آموزشی پرتوی :

گروه اموزشی پرتوی با بانکی 1200 نفره از اساتید به نام تهران و اساتید مدارس برتر تهران دعوت به همکاری کرده است این دبیران ویژگی های منحصر به فردی دارند که در ادامه توضیح می دهیم :

1-  همگی در آزمون غربال گری روانشناس مجموعه شرکت کرده اند و با موفقیت گزینش شده اند.

2-  تمامی این عزیزان اصول ارتباطات و رفتار صحیح با دانش آموزان را می دانند .

3-  تدریس مطابق با اصول به روز در دنیا

4-  تضمین کیفیت : در صورت عدم رضایت هزینه جلسه 1 شما عودت داده می شود.

5-  جلسات دبیران زیر نظر مدیریت مجموعه یا روانشناس مجموعه نظارت می گردد .

6-  هر جلسه تدریس خصوصی در گروه آموزشی پرتوی معادل 2 ساعت آموزش رسمی ( 50 دقیقه) یعنی 100 دقیقه است .

7-  نظم و دقت بالا از ویژگی دبیران مجموعه ما است .

8-  رعایت شئونات اسلامی

9-  هزینه های مناسب با کیفیت بالا

10- ارائه خدمات در چندین سطح برای بالا بردن حق انتخاب شما عزیزان

11دبیران شما بعد از یک جلسه مشاوره رایگان با آقای پرتوی براساس شخصیت دانش آموز انتخاب می شوند .

برای مشاوره رایگان کافیست فرم زیر را پر کنید.

فرم مشاوره رایگان

5/5 - (1 امتیاز)