معلم خصوصی نهم

سلام به همه دانش آموزان پر تلاش سال نهم . نهمی ها که در یکی از حساس ترین سال های تحصیلی خودشون قرار گرفتن و بیشتر از هر کسی به معلم خصوصی نهم نیاز دارند . سالی سرنوشت ساز که هم داوطلبان متقاضی مدارس  تیز هوشان و برتر را شامل می شود هم اگر که نخواهید در آزمون تیز هوشان شرکت کنید همچنان معلم خصوصی پایه نهم اهمیت دارد چرا که شرط معدل در این پایه برای انتخاب رشته نهم دوره دوم دبیرستان وجود دارد .

ضرورت معلم خصوصی در پایه نهم

پایه نهم آخرین سال تحصیلی از متوسطه اول است که همزمان دو اتفاق مهم در این سال در جریان است که اتفاق اول همه دانش آموزان پایه نهم را بدون استثنا شامل می شود . و آن انتخاب رشته نهم به دهم است . درست است که استناد به معدل برای انتخاب رشته و انتخاب آینده کاری صحیح و اوصولی نیست اما متاسفانه در سیستم آموزشی ما دانش آموزانی که نمرات بالا کسب کرده باشند در رشته ریاضی و تجربی و داوطلبانی که نمره متوسط کسب کرده باشند در رشته انسانی و داوطلبانی که معدل خوبی ندارند را وارد رشته های فنی و حرفه ای می کنند .  از لحاظ مشاوره ای روانشناسی این کار اشتباه است در سال نهم لازم است غربالگری صورت گیرد تا متوجه شویم که هر دانش آموزی چه استعداد ها و مهارت هایی دارد و علاقه ناخود اگاه او به چه جنبه هایی بر می گردد اما هم اکنون سیستم آموزشی کشور بر این مبنا است . برای همین کسب یک معدل خوب در سال نهم از اهمیت بالایی برخوردار است که اگر در درسی مشکل دارید و می خواهید نمره بالاتری کسب کنید حتما از معلم خصوصی نهم استفاده نمایید .

عامل بعدی که ضرورت معلم خصوصی نهم را می رساند بحث ورود به مدارس برتر  و تیز هوشان است که هم از دروس سال هشتم و هم از دروس سال نهم در این آزمون سوال داریم سطح این سوالات بالاتر از کتاب درسی است چرا که می خواهند دانش آموزان تیز هوش و پر تلاش را جدا سازی کنند . برای همین لازم است که بالاتر از کتاب درسی در این زمینه کار شود . که کتاب های کمک آموزشی برای قبولی در این آزمون به تنهایی کافی نیست و لازم است که دروس مهم و پر ضریب حتما با معلم خصوصی کار شود.

 

بیشتر بخوانید : تیزهوشان نهم به دهم

 

در چه درس هایی باید معلم خصوصی بگیریم ؟

در سال نهم دانش آموزان به دو دسته تقسیم می شوند که در قسمت های قبلی کامل توضیح دادیم دانش آموزانی که فقط با معدل کار دارند که برای انتخاب رشته آنان معدل بسیار مهم است . سال گذشته با پسری در مقطع نهم مشاوره داشتم که بسیار علاقه و استعداد او در زمینه کامپیوتر بود و حتی از سال نهم برنامه نویسی اپ های موبایل را انجام می داد اما به دلیل اینکه در شب امتحان ریاضی حال مساعدی باری مطالعه نداشته نمره کم ریاضی او باعث شد که نتواند وارد رشته ریاضی در دبیرستان شود و کل آینده او به مسیر دیگری کشیده شد کم نیستند امثال افرادی مثل این پسر باهوش و پر تلاش  .اما اگر می خواهید شما از چنین خطراتی مصون باشید لطفا از همین ابتدا برای قوی کردن دروسی که برای ورود به هر رشته نیاز دارید کار کنید و حتما از یک معلم خصوصی خوب در پایه نهم استفاده نمایید .

معلم خصوصی نهم

دسته دوم دانش آموزانی هستند که می خواهند وارد مدارس تیز هوشان شوند . سوالات این آزمون بسیار سخت تر از کتاب درسی است اما ضریب هر درس برای ورود به هر رشته متفاوت است اگر میخواهید وارد رشته تجربی شوید درس علوم شما ضریب بالاتر دارد پس روی درس علوم بیشتر سرمایه گذاری کنید اما اگر می خواهید وارد رشته ریاضی شود درس ریاضی و سرعت عمل بالا بسیار مهم است و اگر رشته انسانی را مد نظر دارید دروس فارسی و اجتماعی خود را قوی تر از آنچه که هستید بکنید .

شب امتحان معلم می گیرم :

در مرتبه یک مطالعه حتی اگر با بالاترین کیفیت هم مطالعه کنید بهتون قول می دم که بیشتر از 30 درصد یادگیری نخواهید داشت یادگیری فرایندی مداوم و مستمر است اگر می دانید که در درسی نیاز به معلم خصوصی دارید حتما از ماه ها قبل برای این کار اقدام کنید تا تسلط خود را بالاتر ببرید و فرصت کافی برای حل تمرین بیشتر داشته باشید .

چه درس هایی مهم تر هستند ؟

اینکه در سال نهم چه درس هایی مهم تر هستند و برای چه درس هایی باید معلم بگیریم بستگی به رشته ای که می خواهید انتخاب کنید دارد در هر رشته ضریب و اهمیت هر درس متفاوت است

رشته تجربی :

برای این درس باید نمره علوم و ریاضی شما بالا باشد رشته تجربی به دلیل تعداد زیادی متقاضی معمولا کمی سخت گیرانه تر عمل می کند و علاوه بر نمره علوم و ریاضی معدل کل هم موثر است که در برخی مناطق نمره معدل 20 و برخی دگیر بالای 19 اهمیت دارد یعنی اگر شما درس ریاضی  وعلوم را 20 شده باشید اما معدل کل شما 17 باشد معمولا شما را در رشته تجربی ثبت نام نمی کنند.

رشته ریاضی :

این رشته همان طور که از اسم اش پیدا است درس ریاضی اهمیت زیادی برای این درس پیدا می کند حتی در آزمون تیزهوشان نیز برای رشته ریاضی ضریب 4 را به خودش اختصاص می دهد .

رشته انسانی :

معمولا ورود به رشته انسانی کار سختی نیست اما متاسفانه نمی دانیم که تمامی سیاست و اقتصاد آینده کشور در دست  داوطلبان انسانی است و کمترین اهمیت به این رشته داده می شود اما برای ورود به این رشته دروس اجتماعی ، عربی ، فارسی اهمیت زیادی پیدا میکند . و تمرکز شما باید روی این درس ها باشد .

کتاب کمک آموزشی سال نهم

در هر مقطعی که باشید کتاب کمک آموزشی یک همراه همیشه و خوب باری شما است اما هیچ گاه نمی تواند جای یک معلم خوب را بگیر اما وجود آن ضروری نیز می باشد برای همین لیستی از کتاب های کمک آموزشی خوب را در ادامه برای شما معرفی می کنم

کتاب های کمک درسی سال نهم :

داشتن یک منبع آموزشی خوب از هر چیزی واجب تر و مهم تره اگر شما منابع خوبی نداشته باشید یادگیری بالایی هم ندارید برای همین یک منبع خوب بسیار لازم است و حتما هم نباید با کتاب درسی پیش رفت نیاز هست که حتما یک کتاب کمک آموزشی برای تمرین بیشتر و تسلط بیشتر در کنار خود داشته باشید .

حال این منابع کمک اموزشی خوب برای سال نهم عبارتند از :

تسلط بر جزییات کتاب درسی : اگر به دنبال کتاب کمک آموزشی هستید که 0تا100 کتاب درسی رو برای شما توضیح داده باشد و حتی به دنبال توضیحات بیشتر هستید و درسنامه بیشتر مد نظر شما است کتاب های سیر تا پیاز گاج رو براتون توصیه می کنم کتاب های سیر تا پیاز به صورت درس به درس هست و برای هر درس یک کتاب جداگانه دارد .

 

مشاوره و برنامه ریزی نهم

حل تمرین و نمونه سوالات تشریحی : گاهی دانش اموزی هستی که دبیر خوبی داری و جزوه کاملی از درس هات داری و نیاز به درسنامه نداری اما هدفت داشتن نمونه سوال تشریحی است برای همین دو تا انتشارات رو بهت معرفی می کنم که در این زمینه کتاب های خوبی داره

  • کتاب های ماجرای من و درسام انتشارات خیلی سبز : این کتاب نمونه سوالات تشریحی جامعی از متن کتاب درسی دارد . این کتاب درسنامه هم دارد اما درسنامه های آن طولانی نیست ماجرای من و درسام هم به صورت جامع موجود است وهم به صورت درس به درس تفاوت درس به درس آن با کتاب جامع در این است که این کتاب های درس به درس نمونه سوالات بیشتری دارد .

مشاوره و برنامه ریزی نهم مشاوره و برنامه ریزی نهم

  • کتاب های EQ گاج : این کتاب های هم به صورت تمرین های تشریحی و جامع وجود دارد که بعد از انتشارات خیلی سبز توصیه می شود .

مشاوره و برنامه ریزی نهم

کتاب های کمک آموزشی با منابع تستی : اگر هدف شما مشاوره و برنامه ریزی سال نهم برای آزمون تیزهوشان است باید گفت که به صورت تستی باید پیش بروید و منابع کمک آموزشی شما جنبه تست به خودش بگیرد که در این زمینه کتاب های IQ گاج به صورت تک درس وجود دارند و همچنین انتشارات خیلی سبز کتاب های مخصوص تیزهوشان را منتشر کرده است هر چند در مبحث تیزهوشان باید روی هوش هم کار شود که در این زمینه انتشارات های نام برده کتاب های خوبی دارند .

اگر هدف شما قبولی 100 % در آزمون تیز هوشان نهم به دهم است باید گفت که حتما هم کتاب های گاج و هم کتاب های خیلی سبز رو تهیه کنید و به صورت 2 منبعه به پیش بروید .

مشاوره و برنامه ریزی نهم مشاوره و برنامه ریزی نهم

 

همچنین کتاب های IQ پلاس گاج به صورت جامع سوالات تیز هوشان را جمع اوری کرده است که سطح آن کمی بالاتر از خود کتاب های IQ  است .

کتاب های شب امتحانی : اگر می خوای شب امتحانت خیالت راحت راحت باشه از سوالات امتحانی و امتحان نهایی باید کتاب های شب امتحان رو تهیه کنی که هم در انتشارات خیلی سبز منتشر شده و هم در انتشارات گاج منتها  انتشارات خیلی سبز هم درس به درس داره و هم به صورت جامع منتشر شده است .

ویژگی دبیران پایه نهم گروه آموزشی پرتوی

گروه آموزشی پرتوی با بانکی 1200 نفره از اساتید به نام تهران و اساتید مدارس برتر تهران دعوت به همکاری کرده است این دبیران ویژگی های منحصر به فردی دارند که در ادامه توضیح می دهیم :

  • همگی در آزمون غربال گری روانشناس مجموعه شرکت کرده اند و با موفقیت گزینش شده اند
  • تمامی این عزیزان اصول ارتباطات و رفتار صحیح با دانش آموزان را می دانند .
  • تدریس مطابق با اصول به روز در دنیا
  • تضمین کیفیت : در صورت عدم رضایت هزینه جلسه 1 شما عودت داده می شود
  • جلسات دبیران زیر نظر مدیریت مجموعه یا روانشناس مجموعه نظارت می گردد .
  • هر جلسه تدریس خصوصی در گروه آموزشی پرتوی معادل 2 ساعت آموزش رسمی ( 50 دقیقه) یعنی 100 دقیقه است .
  • نظم و دقت بالا از ویژگی دبیران مجموعه ما است .
  • رعایت شئونات اسلامی
  • هزینه های مناسب با کیفیت بالا
  • ارائه خدمات در چندین سطح برای بالا بردن حق انتخاب شما عزیزان
  • دبیران شما بعد از یک جلسه مشاوره رایگان با آقای پرتوی براساس شخصیت دانش آموز انتخاب می شوند .

 

گروه آموزشی پرتوی با کادری متخصص در زمینه آموزش و تدریس مجموعه ای 1200 نفره از برترین دبیران شهر تهران را گرد هم آورده است تا بهترین سیستم آموزشی را برای رشد و بالندگی فرزندان این سرزمین فراهم آورد . از این رو تمامی این دبیران تحصیلات آکادمیک دارند و سابقه تخصصی آنها تضمین شده است و در تست های غربالگری و ارتباطات روان شناس مجموعه نمره عالی کسب کرده اند . در این جا منتخبی از این دبیران را خدمت شما معرفی میکنیم.

طاهره منصوری

کارشناسی ارشد زیست شناسی گرایش میکروبیولوژِی

تدریس درس علوم به صورت تخصصی

10 سال سابقه تخصصی

فعالیت در مدارس سما

با تسلطی بالا در مفاهیم کتاب درسی و فن بیان خوب

مینا درویش

کارشناسی ارشد زیست شناسی دانشگاه تهران

تدریس تخصصی درس علوم

7سال سابقه کار

مدارس شاهد – مدرسه سرای دانش – مدرسه سلام – مدرسه نوآور

در تدریس علوم دارای مهارت و تسلط بالا

حمیرا ثفقی

دکتری فیزیک

تدریس علوم بخش فیزیک

با 20 سال سابقه تخصصی

نویسنده کتاب های علمی انتشارات فاطمی – ویراستارعلمی انتشارات مبتکران – طراح و ناظر سوالات

دبیری بسیار قوی در تدریس علوم

آموزشگاه های طوبی – مشکات – خدیجه کبری

تسلط و فن بیان بالا

علی نیک منش

فوق لیسانس شیمی

دبیر پروازی

تدریس علوم تیز هوشان

بیش از 15 سال سابقه تخصصی

آموزشگاه های ادیبان تهران – شمس – امید

فن بیان و تسلط بالا – بسیار سخت گیر

 سارا کرمی

دکتری ریاضی کاربرد ها ( آنالیز عددی )

تدریس ریاضی

10 سال سابقه تخصصی

مدارس فرزانگان – مدرسه خوارزمی – آموزشگاه پرتو علم و فضیلت

آموزش ریاضی با جدید تریم متد های آموزشی در درس ریاضی  .

رویا شاد

کارشناسی ارشد زیست شناسی – گرایش ژنتیک

تدریس علوم بخش زیست شناسی

10 سال سابقه کار

آموزشگاه های سخن متین – صائب – فروزندگان علم – آکادمی دانشگاه تهرانی ها – پیام دانش – رسام – بعثت

یونس حاجی زاده

کارشناسی ارشد زبان و ادبیات عربی

20 سال سابقه مفید

آموزشگاه های علوی – مبتکران – گزینه 2 – مجتمع علمی 10 استاد- مدرسه نمونه دولتی چمستان

مولف کتاب خط ویژه ده استاد

طراح سوالات امتحانات نهایی آموزش و پرورش

فن بیان و تدریس فوق حرفه ای

 

در صورت نیاز به معلم خصوصی و جلسه رایگان با آقای پرتوی جهت انتخاب دبیر با شماره های 22141820-09207278684 تماس حاصل نمایید.

4.9/5 - (17 امتیاز)