معلم خصوصی هشتم

اگر داوطلب سال هشتم متوسطه اول هستی و قصد داری که در آزمون تیزهوشان شرکت کنی باید گفت که از دروس سال هشتم نیز در این آزمون سوال طراحی می شود که همین موضوع ضرورت معلم خصوصی هشتم را می رساند . در آزمون تیزهوشان ورود به مقطع متوسطه دوم هم سال هشتم و هم سال نهم در آزمون طرح سوال دارند و یک معلم خصوصی خوب در مقطع هشتم باید بتواند آمادگی خوبی به شما بدهد . اما اگر قصد ندارید که در آزمون تیزهوشان شرکت کنید پایه ریاضی و علوم خود را تقویت کنید این درس ها وارد هر رشته و مقطعی که شوید برای شما نیاز است و نمی شود با یک پایه ضعیف وارد سال های بالاتر شد برای همین اهمیت تدریس خصوصی و معلم خصوصی در پایه هشتم در اینجا مشخص می شود .

ضرورت داشتن معلم خصوصی در مقطع هشتم

سال هشتم دومین سال تحصیلی از مقطع متوسطه اول است در این سال دیگر ترس از دروس متوسطه اول در شما وجود ندارد و جدی تر به موضوع نگاه می کنید سنگینی دروس سال هشتم به نسبت سال هفتم و نهم بیشتر است در سال هشتم استرس سال نهم وجود ندارد برای همین موضوع فرصت بهتر است که بتوانید روی دروس ضعیف خود کار کنید یا به اصطلاح دروس قوی خود را قوی تر کنید .

سال هشتم و آزمون مدارس برتر:

روی صحبتم با داوطلبانی است که می خواهند در آزمون مدارس برتر یا همان تیز هوشان شرکت کنند در این آزمون سوالات از سال هشتم ونهم طراحی می گردد اما اگر از سال نهم شروع به مطالعه کنید به دلیل اینکه معدل شما در سال نهم برای انتخاب رشته موثر است شاید نتوانید فرصتی برای مرور دروس سال هشتم بیابید و از همه مهمتر هر درسی در آزمون مدارس برتر ( تیزهوشان) فقط 10 سوال دارد که اگر شما به کمتر از 8-9 سوال پاسخ دهید در این آزمون قبول نمی شوید برای همین موضوع پایه هشتم حتما باید با تمام ریز نکات مطالعه شوید.

 

در چه درس هایی در پایه هشتم بهتر است معلم بگیرم ؟

اینکه در چه درس هایی معلم گرفته شود بهتر است بستگی به پیش زمینه شما از هر درسی دارد گاهی دانش آموزی در درس فارسی ضعیف است و نیاز دارد که حتما در این راه یک معلم او را راهنمایی کند . گاهی دانش آموزان نمی تواند با سرعت مدرسه همگام شود که در این صورت برای افزایش سرعت پیشروی نیاز به یک مسهل یا دبیر با تجربه است که بدون استرس بتواند شما را به سطح مدرسه برساند اما اگر هدف شما برتر از این حرف هااست توصیه می کنم که حتما پایه ریاضی خود را قوی کنید و روی مهارت سازی خودتون کار کنید .

مهارت های آموزشی در سال هشتم

معمولا در سال هایی که حجم کار و استرس کمتر است فرصت خوبی برای مهارت آموزی است در دوره اول دبیرستان به دلیل اینکه در سال هفتم تازه وارد این مقطع شده اید عدم آشنایی با محیط جدید و کتاب های جدید زمان می برد برای همین خیلی فرصت مناسبی نیست سال نهم هم به دلیل انتخاب رشته نهم به دهم  و شرط معدل زمان کافی برای کسب مهارت وجود ندارد برای همین اگر داوطلب دوره متوسطه اول هستید از سال هشتم فرصت رو مغتنم بشمارید و به کسب مهارت هایی بپردازید که هم در تحصیل در مقاطع بالاتر برای شما نیاز است و هم در محیط کار . بله ! محیط کار نگران نباشید که زود است هر چه در سنین پایین تر آموزش ببینید یادگیری شما بالاتر است .

1-  آموزش زبان های زنده دنیا : در این سال ها نیاز است که حداقل زبان انگلیسی به صورت مسلط صحبت شود هیچ وقت به آموزشگاه های زبان اعتقادی نداشتم چرا که سال های سال زمان می برد و در هر هفته نیز حداقل 10 ساعت از زمان شما را می سوزاند . برای همین معلم خصوصی برای زبان که بتواند در جلسات محدود تری به نسبت کلاس زبان به شما آموزش زبان انگلیسی را بدهد بسیار بسیار مهم و ضروری است.

2-  محاسبات سریع ریاضیات : یکی از فوق العاده ترین مهارت ها که تا پایان زندگی تحصیلی و کاری شما برایتان مفید است برای همین موضوع باید در سال هشتم آموزش ببینید که چگونه با ریاضیات باید کار کنید و تکنیک های ماسبات سریع ریاضیات در چیست

3-  تندخوانی : تندخوانی یکی دیگر از مهارت های یک دانش آموز سال هشتمی است . در این مهارت شما آموزش می بینید که با بالاترین کیفیت بالاترین سرعت مطالعه رو هم داشته باشید خیلی از ما فکر می کنیم که اگر سرعت پایینی داشته باشیم کیفیت ما بالاتراست ما جالب است بدانید که تمام بی دقتی ها و پرش فکر ها در سرعت پایین است پس تندخوانی نیز یکی از راه های موثر کسب مهارت در سال هشتم است .

4-  تقویت حافظه : می دونستی که ما کلا کمتر از 2 درصد از حافظه امون رو و مغزمون رو استفاده می کنیم کمتر از 2درصد !!!! اما با این حال از یک کامپیوتر قوی تر عمل می کنیم حالا فرض کن تو فقط نیم درصد یا یک درصد بیشتر از بقیه از مغزت استفاده کنی حتی توصرش هم هیجان انگیزه دوره های تقویت حافظه به تو کمک می کنه که بتونی یک نتیجه عالی رو در زندگی ات رقم بزنی .

معلم خصوصی هشتم

تاثیر کتاب کمک آموزشی در یادگیری در سال هشتم :

اگر می خوای نیازی به معلم نداشته باشی می تونی از کتاب های کمک آموزشی خوب کمک بگیری اینکار کمی زمان بر تر هست اما اگر می بینی که با یک کتاب می تونی یادگیری ات رو تغییر بدی پس بهتره که اول کتاب رو امتحان کنی اما اگر درسی رو خیلی زودتر می خوای به نتیجه برسی بهت توصیه می کنم به جای هزینه برای خرید کتاب های مختلف بهتره که از دبیر استفاده کنی  . یادت باشه کتاب کمک آموزشی خوب خیلی خوبه اما به شرطی که دور خودت رو هم با انواع کتاب ها شلوغ نکنی . یک کتاب خوب رو چندین بار بخون جای اینکه چند تا کتاب بخونی .

 

معلم ام معلم خوبی است ؟

برخی از بچه ها در مدرسه با دبیرانی که سهل گیر هستند رابطه عاطفی خوبی دارند و چون دبیر ان درس را دوست دارند می گویند که معلمم معلم خوبی است چرا باید معلم بگیرم ؟ بله این جمله در نگاه اول ممکن است درست باشد اما نگاه کن تو چون اون دبیر رو خیلی دوست داری پس با عشق و علاقه درس اش رو می خونی و در طول هفته براش زمان زیادی می ذاری حتی ممکن از زمان درس های دیگه ات بزنی و به درسی که دوستش داری برسی اما باید ببینی که اگر زمان معمولی برای اون درس بذاری هم نتیجه خوب می گیری اگر اینطور نیست پس احساسات رو رها کن و فکری به حال اون درس بکن .

 

30 جلسه معلم خصوصی ؟؟؟

حواستون باشه درگیر بازار یابی برخی از موسسات آموزشی نشوید در مقطع هشتم اگر دبیری با تجربه باشد و در این زمینه حرفی برای گفتن داشته باشد جلسات شما چیزی بیش از 10 جلسه نباید زمان بر باشد گاهی بازار یابی هایی مبنی بر کسب درآمد بیشتر صورت می گیرد دبیر خوب در کمترین زمان ممکن شما را به بالاترین سطح یادگیری می رساند . پس مراقب کلاهبرداران حوزه آموزشی باشید .

 

ویژگی دبیران گروه آموزشی پرتوی :

گروه اموزشی پرتوی با بانکی 1200 نفره از اساتید به نام تهران و اساتید مدارس برتر تهران دعوت به همکاری کرده است این دبیران ویژگی های منحصر به فردی دارند که در ادامه تویح می دهیم :

1-  همگی در آزمون غربال گری روانشناس مجموعه شرکت کرده اند و با موفقیت گزینش شده اند

2-  تمامی این عزیزان اصول ارتباطات و رفتار صحیح با دانش آموزان را می دانند .

3-  تدریس مطابق با اصول به روز در دنیا

4-  تضمین کیفیت : در صورت عدم رضایت هزینه جلسه 1 شما عودت داده می شود

5-  جلسات دبیران زیر نظر مدیریت مجموعه یا روانشناس مجموعه نظارت می گردد .

6-  هر جلسه تدریس خصوصی در گروه آموزشی پرتوی معادل 2 ساعت آموزش رسمی ( 50 دقیقه) یعنی 100 دقیقه است .

7-  نظم و دقت بالا از ویژگی دبیران مجموعه ما است .

8-  رعایت شئونات اسلامی

9-  هزینه های مناسب با کیفیت بالا

10-  ارائه خدمات در چندین سطح برای بالا بردن حق انتخاب شما عزیزان 

11- دبیران شما بعد از یک جلسه مشاوره رایگان با آقای پرتوی براساس شخصیت دانش آموز انتخاب می شوند .

گروه آموزشی پرتوی با کادری متخصص در زمینه آموزش و تدریس مجموعه ای 1200 نفره از برترین دبیران شهر تهران را گرد هم آورده است تا بهترین سیستم آموزشی را برای رشد و بالندگی فرزندان این سرزمین فراهم آورد . از این رو تمامی این دبیران تحصیلات آکادمیک دارند و سابقه تخصصی انها تضمین شده است و در تست های غربالگری و ارتباطات روان شناس مجموعه نمره عالی کسب کرده اند . در این جا منتخبی از این دبیران را خدمت شما معرفی میکنیم. 

طاهره منصوری

کارشناسی ارشد زیست شناسی گرایش میکروبیولوژِی

تدریس درس علوم به صورت تخصصی

10 سال سابقه تخصصی

فعالیت در مدارس سما

با تسلطی بالا در مفاهیم کتاب درسی و فن بیان خوب

مینا درویش

کارشناسی ارشد زیست شناسی دانشگاه تهران

تدریس تخصصی درس علوم

7سال سابقه کار

مدارس شاهد – مدرسه سرای دانش – مدرسه سلام – مدرسه نوآور

در تدریس علوم دارای مهارت و تسلط بالا

حمیرا ثفقی

دکتری فیزیک

تدریس علوم بخش فیزیک

با 20 سال سابقه تخصصی

نویسنده کتاب های علمی انتشارات فاطمی – ویراستارعلمی انتشارات مبتکران – طراح و ناظر سوالات

دبیری بسیار قوی در تدریس علوم

آموزشگاه های طوبی – مشکات – خدیجه کبری

تسلط و فن بیان بالا

علی نیک منش

فوق لیسانس شیمی

دبیر پروازی

تدریس علوم تیز هوشان

بیش از 15 سال سابقه تخصصی

آموزشگاه های ادیبان تهران – شمس – امید

فن بیان و تسلط بالا – بسیار سخت گیر

 سارا کرمی

دکتری ریاضی کاربرد ها ( آنالیز عددی )

تدریس ریاضی

10 سال سابقه تخصصی

مدارس فرزانگان – مدرسه خوارزمی – آموزشگاه پرتو علم و فضیلت

آموزش ریاضی با جدید تریم متد های آموزشی در درس ریاضی  .

رویا شاد

کارشناسی ارشد زیست شناسی – گرایش ژنتیک

تدریس علوم بخش زیست شناسی

10 سال سابقه کار

آموزشگاه های سخن متین – صائب – فروزندگان علم – آکادمی دانشگاه تهرانی ها – پیام دانش – رسام – بعثت

یونس حاجی زاده

کارشناسی ارشد زبان و ادبیات عربی

20 سال سابقه مفید

آموزشگاه های علوی – مبتکران – گزینه 2 – مجتمع علمی 10 استاد- مدرسه نمونه دولتی چمستان

مولف کتاب خط ویژه ده استاد

طراح سوالات امتحانات نهایی آموزش و پرورش

فن بیان و تدریس فوق حرفه ای

 

اگر تمایل دارید که برای آینده خودتان سرمایه گذاری کنید همین حالا تماس بگیرید تا طی یک جلسه مشاور دبیر متناسب با ویژگی های شما برای شما ارسال شود .

22141820-09207278684

 

5/5 - (1 امتیاز)