مشاوره تحصیلی تلفنی

مشاوره تحصیلی تلفنی

یه سوال؟ می دونستید آدمای موفق همیشه در کنار خودشون یه همراه و مربی دارن که هر لحظه و در شرایطی که لازمه تصمیم گیری کنن بهشون مشاوره می ده و در کنارشون هست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اضلا اهداف و مزایای مشاوره تحصیلی چیه؟ مثلا یه مشاوره تحصیلی تلفنی خوب که بتونی همه سوالاتو بپرسی! داشتن یک همراه خوب اصلا کار سختی نیست . مشاوره تلفنی کاملا این امکان رو براتون فراهم کرده که در هر ساعتی از شبانه روز سوالاتتون رو برطرف کنید البته مشاور شما هم گاهی به خوابیدن نیاز داره اما در اکثر مواقع در کنار شما است.

مشاوره تلفنی

مزیت مشاوره تحصیلی تلفنی

1- با داشتن مشاوره تلفنی درگیر رفت وآمد و ترافیک و شلوغی های خیابان نیستید و می توانید این زمان رو به شکل دیگه ای بگذرونید

مشاوره درسی تلفنی به مدیریت زمان شما کمک می کند و کیفیتی کاملا مشابه مشاوره حضوری به شما ارائه می دهد. همچنین مشاوره آنلاین موجب می شود در هر کجای دنیا که باشید بتوانید از مشاوره های درسی خوب بهره مند شوید.

2- دلیل دیگه ای که داشتن مشاوره تلفنی رو ضروری می کنه این هست که به راحتی قابل دسترس هست و سریع نیاز شما برطرف می شه.

هر زمان لازم باشه که با مشاور در ارتباط باشی و از خدمات مشاوره ای استفاده کی کافیه با یک تلفن مشکلت رو حل کنی. و سوالات خودت رو از مشاور بپرسی. همچنین برگزاری جلسه مشاوره درسی و برنامه ریزی نیز می تواند به صورت تلفنی و غیر حضوری ارائه شود.

3- لازم نیست در دفتر مشاورتون ساعتها منتظر بمونید تا نوبتتون بشه.

متاسفانه شلوغی مراکز مشاوره درسی همیشه موجب اتلاف وقت دانش آموز و خانواده او می شود. اما زمانی که می توانید کیفیت بالایی از مشاوره های انلاین و تلفنی دریافت دریافت کنید؛ بهرت است که مشاوره حضوری را رها کنید و به صورت آنلاین برنامه ریزی و مشاوره درسی دریافت نمایید.

4- مشاوره تحصیلی تلفنی زمان نامحدودی در اختیار شما است . هر زمان بخواهید قابل استفاده است .

بیشترین مزیت استفاده از مشاوره های آنلاین و غیر حضوری، مدیریت در زمان داوطلب است و می توان به صورت نامحدود از خدمات آنلاین استفاده کرد.

5- یادت باشه در مهم ترین سال های زندگی ات حتما از یک مشاور و راهنما کمک بگیر .

مسلما بدون کمک یک فرد متخصص پیمودن مسیر هم سخت تر می شود و هم زمان رسیدن به هدف دیرتر می شود. یک مشاور درسی با تجربه می تواند مسیر هموار تری را در اختیار شما قرار دهد. برنامه ریزی، مدیریت زمان، افزایش مدیریت روحیه، آموزش تکنیک های مطالعه، آنالیز درسی و بررسی نقاط ضعف، ارائه راهکار برای تمامی مشکلات درسی و… از کارها و اقداماتی است که یک مشاور درسی تلفنی می تواند انجام دهد.

 

معایب مشاوره تحصیلی تلفنی

مشاوره تحصیلی تلفنی، با وجود مزایا و امکاناتی که ارائه می‌دهد، با چالش‌ها و معایب خود نیز همراه است. یکی از مهمترین موارد این است که در این نوع ارتباط، عناصر غیرکلامی مانند چهره و حالات بدنی در ارتباط حاصل از مشاوره وجود ندارند، که ممکن است باعث کاهش دقت در تفسیر پیام‌ها و احساس ارتباط عمیق‌تر شود. علاوه بر این، مشکلات فنی و قطع اتصال تلفن می‌تواند مشکلاتی را در تداوم فرآیند مشاوره ایجاد کند. همچنین، کمبود تعامل مستقیم بین مشاور و دانش‌آموز می‌تواند مانع از ایجاد ارتباط قوی‌تر و اعتماد بین طرفین شود. در نهایت، این روش ممکن است با محدودیت در انتقال اطلاعات تصویری همراه باشد، که می‌تواند در فهم بهتر و یادگیری عمیق‌تر موضوعات تحصیلی محدودیت ایجاد کند.

خدماتی که در مشاوره تحصیلی تلفنی اجرا می شود؟

مشاوره تلفنی هم مانند مشاوره تلفنی تمامی خدمات آموزشی و درسی را از مشاوره درسی تا تدریس خصوصی و جلسات انگیزشی و انتخاب رشته و… را شامل می شود. برهی از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی و انلاین عبارتند از:

پرسش و پاسخ

پرسش و پاسخ های متداول داوطلبان آزمون سراسری که اگر بخواهند برای پاسخ این پرسش ها به صورت حضوری مراجعه کنند زمان و هزینه بسیاری را لازم است که صرف نمایند . برای همین از طریق برقراری تماس می توانند از مزایای مشاوره تحصیلی تلفنی بهره مند شوند .

اگر می خواهید سوالات مشاوره ای خود را با مشاور درمیان بگذارید و یا از خدمات مشاوره و برنامه ریزی کاملا فردی و تخصصی استفاده نمایید می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید تا به واتس اپ مشاوره ای ما متصل شوید و سوالات مشاوره ای خود را با ما بدون پرداخت هزینه ای در میان بگذارید و یا اگر برای دریافت برنامه ریزی تخصصی قصد ثبت نام نمایید، بتوانید ثبت نام کنید.

مشاوره در واتس آپ

 

 

پرسش های متداولی که مشاوران ما در مشاوره تحصیلی تلفنی پاسخ می دهند که هر جلسه مشاوره پرسخ وپاسخ بین 10 الی 20 دقیقه می باشد:

منابع کمک آموزشی مناسب چیست؟

چی کار کنم ساعت مطالعه ام افزایش پیدا کنه؟

چی کار کنم که کمتر بخوابم؟

راهی برای افزایش تمرکز وجود داره؟

در چند آزمون اخیر رشدی در ترازم نداشته ام

شب ها از استرس خوابم نمی بره

از تمام پتانسیل خودم استفاده نمی کنم آیا راهکاری وجود داره؟

چی کار کنم که کمتر از موبایل استفاده کنم؟

تست ریاضی وفیزیک نمی تونم بزنم

و هزاران سوال در زمینه مشاوره و برنامه ریزی/ انتخاب رشته / تدریس خصوصی / اضطراب و استرس

همچنین مرکز مشاوره و تحقیقی پرتوی برای والدین نیز استفاده از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی را قرار داده است تا هر زمان که خانواده ها نیاز به پاسخ گویی به سوالات یا رفع نگرانی های خودشون رو دارند با مجموعه تماس حاصل نمایند و بعد از ارتباط با مشاوران ما وبهره مندی از مزایا مشاوره تحصیلی تلفنی مشکلات آنان برطرف گردد .

  بهترین مشاوره درسی آنلاین

پرسش و پاسخ ویژه والدین

علاوه بر دانش اموزان ابتدایی تا مقطع ارشد و دکتری، اولیا نیز می توانند برای فرزندشان از خدمات مشاوره تلفنی استفاده نمایند و سوالات خود را با مشاور در میان بگذارند تا بهتر بتوانند برای مشاوره و برنامه ریزی فرزند خود دست به انتخاب مشاوری با تجربه و معتبر بزنند.

اگر نمی دانید که با اهمال کاری وتنبلی فرزندتان چه کار باید بکنید

اگر فرزندتان هدفی ندارد

اگر در ارتباط با فرزندتان دچار مشکلاتی هستید .

از میزان استفاده زیاد موبایل در منزل شکایت دارید

در مدرسه از فرزند شما رضایت کافی وجود ندارد .

و …… هزاران سوال و نگرانی دیگر حتما با ما در ارتباط باشید تا مشکلات شما را برطرف نماییم .

گاهی اوقات فقط سوال نداری ودوست داری که یه مشاور  وهمراه در تمامی روزهایی که داری مطالعه می کنی در کنارت باشه اما وقت نداری که بخوای توی روزهای شلوغ و پر رفت وآمد از این مرکز مشاوره به اون مرکز مشاوره بری . و خیلی هم برات هزینه بردار می شه . اینجاست که مشاوره تلفنی کمک ات می کنه تا بتونی مشاور  و همراهت رو بدن هزینه زمانی در کنار خودت داشته باشی.

مشاوره و برنامه ریزی درسی

علاوه بر پرسش و پاسخ های روزمره می توانید از مشاوره های درسی ماهانه و سالانه نیز استفاده نمایید. یعنی به صورت هفتگی و یا ماهانه با مشاور خود جلسه مشاوره و آنالیز درسی خواهید داشت و تمامی اصول مطالعه و تست زنی را آموزش می بیند و سپس مناسب با خود شما و هدفی که در پیش رو دارید یک برنامه ریزی درسی با جزییات دریافت می کنید. و به صورت هفتگی پیگیری می شوید و روند برنامه ریزی درسی شما کنترل می گردد.

روش ارائه خدمات در مشاوره تحصیلی تلفنی و غیر حضوری VIP

اگر شما در طرح VIPمشاوره و برنامه ریزی ما شرکت کنید خدمات مشاوره و برنامه ریزی زیر را دریافت می کنید که شامل :

1- تعیین روز و ساعت دقیق مشاوره تلفنی از سوی مشاور وهماهنگی با شما

2- تماس در راس ساعت مقرر از سوی دانش آموزان ویا مشاور به صورت تماس تصویری 

3- 20 دقیقه ابتدای جلسه مشاوره تحصیلی تلفنی مشاور عملکرد شما را در هفته گذشته بررسی می کند و گزارش کاملی از نحوه پیشرفت دروس شما تهیه می کند .

4- 20 دقیقه بررسی آزمون آزمایشی شما و تحلیل آزمون و آنالیز نقاط ضعف وقوت وارائه راهکار برای افزایش درصد و تراز شما در آزمون بعدی

5- 20 دقیقه صحبت همگام با اولیا و جلسه انگیزشی و رفع اضطراب با هدف ایجاد آرامش در شما ومحیط خانواده

6- 30 دقیقه آموزش اصول ونکات آموزشی – مشاوره ای متناسب با زمان و جدول بندی برنامه ریزی .

7- و در نهایت پس از پایان جلسه، مشاور شما برنامه ریزی کامل شده را به صورت فایل برای شما ارسال می کند .

برنامه ریزی درسی شما مناسب با برنامه مدرسه، آزمون کمک آموزشی و هدف شما و کاملا مناسب با ویژگی های شما تدوین می شود. هر واحد برنامه ریزی دارای جزییات دقیق میزان مطالعه، ساعت مطالعه، روش مطالعه، تعداد تست، روش تست زنی، منبع تست زنی و … می باشد.

8- ارائه آزمون ها ونمونه سوالات استاندارد و برگزاری آزمون آنلاین

9- همراهی با روانشناس مجموعه به صورت ماهانه و هفتگی

10- دریافت برنامه ریزی غذایی توسط کارشناس تغذیه

11- دریافت فیلم های آموزشی مورد تایید مجموعه در دروسی که نیاز به توجه بیشتر دارند .

12- همراهی و پشتیبانی توسط مشاور به صورت دو مرتبه در هفته 

 

 

  بهترین مشاوران کنکور

 

برگزاری جلسات مشاوره و برنامه ریزی تحصیلی غیر حضوری و تلفنی ارزان قیمت

علاوه بر مشاوره درسی VIPمی توانید در طرح مشاوره و برنامه ریزی ارزان قیمت ما نیز شرکت کنید و خدمات مشاوره فردی و تخصصی ویژه ای به وصرت تلفنی و آنلاین توسط مشاوران با تجربه دریافت کنید که کیفیتی باور نکردنی دارد و دانش آموزان توانسته اند پیشرفت چشمگیری در زمینه درسی خود داشته باشند. خدمات ارائه شونده در طرح ارزان قیمت مشاوره تحصیلی تلفنی عبارتست از

1- برگزاری یک جلسه مشاوره تلفنی 15دقیقه ای پیرامون بررسی و آنالیز درسی داطلب 

2- برنامه ریزی دقیق و فردی مناسب با داوطلب و هدف او 

3- پیگیری و پشتیبانی هفتگی پیرامون رفع نقاط ضعف و ارائه راهکار

4- ارائه پکیج مشاوره درسی دکتر پرتوی و آموزش 54 نکته مشاوره ای 

5- ارائه جزوه و نمونه سوال تخصصی 

انتخاب رشته نهم به دهم

یکی دیگر از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی، انتخاب رشته بر اساس علاقه و استعداد داوطلبان می باشد تا برای ورود به دوره دوم دبیرستان بتوانند انتخابی درست و منطقی داشته باشند. این خدمات توسط روانشناس ارائه می شود و تضمین عودت وجه دارد. خدماتی که در مشاوره انتخاب رشته نهم به دهم ارائه می شود؛ عبارتند از:

1- ارائه تست های روانشناسی معتبر در زمینه استعداد یابی ورغبت سنجش شغلی 

2- تحلیل و بررسی تست به صورت دستی توسط روانشناس 

3- برگزاری جلسه انتخاب رشته آنلاین توسط روانشاس با داوطلب و اولیا او 

4- ارائه تحلیل و تفسیر تست 

5- ارائه کتاب معرفی رشته های تالیف دکتر پرتوی 

پکیج های مشاوره تحصیلی تلفنی به چند صورت می باشد ؟

1- مشاوره و برنامه ریزی درسی تلفنی همراه با جناب آقای دکتر سید بهروز پرتوی مدیریت گروه آموزشی پرتوی که شما می توانید از خود ایشون برنامه ریزی های شخصی سازی شده را دریافت نمایید .

2- مشاوره و برنامه ریزی درسی تلفنی با همراهی روانشناس مجموعه فاطمه رنگ آمیزی که طی این جلسات مدیریت روحیه و انگیزه / رفع اضطراب و … نیز در جلسات مشاوره ای شما قرار داده می شود.

هدف از مشاوره تلفنی تحصیلی چیست؟

هدف از ارائه خدماتی همچون مشاوره تلفنی تامین نیاز های درسی و مشاوره ای دانش آموزان در کمترین زمان ممکن و حداقل هزینه است .همچنین داوطلب می تواند تمامی نقاط ضعف خود را شناسایی کند. پیشرفت درسی در دروس مدرسه و امتحانات به همراه آزمون های آزمایشی و افزایش درصد و تراز.

همچنین مشاوره تلفنی در زمینه تحصیلی که از پایه هفتم تا کنکور کاربرد دارد؛ می تواند به افزایش روحیه و انگیزه داوطلب کمک کند. و در تمامی زمینه ها از برنامه ریزی درسی تا انتخاب رشته نهم و انتخاب رشته کنکور سراسری، مشاوره شغلی و … می تواند مفید واقع شود.

هدف مشاوره درسی تلفنی

آیا کیفیت مشاوره تحصیلی تلفنی کمتر از مشاوره حضوری است ؟

درست است که ارتباط چشمی و مشاوره حضوری بسیار تاثیرگذار است اما اگر مشاوره تلفنی توسط افراد متخصص و کارشناس برقرار شود و تمامی نیاز های شما برطرف شود مطمئن باشید که بهترین راه استفاده از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی است .

هم اکنون به دلیل ارزش مندی زمان در سال های تحصیلی علی الخصوص سال کنکور، استفاده از مشاوره های آنلاین و تلفنی تاثیر گذاری بیشتری دارد. و استفاده از تماس های تصویری می تواند جای خالی ارتباط حضوری بین مشاور و دانش آموز را پر کند.

آیا مشاوره تحصیلی تلفنی تضمین کیفیت دارد ؟

با اطمینان بالا و صد در صد به شما تضمین می کنیم که اگر به تمامی توصیه ها ون کات گفته شده در جلسات توجه کنید و گزارش های دقیق وکاملی برای مشاور خود ارسال کنید نتیجه شما بسیار درخشان خواهد بود اگر رضایت نداشتید و یا پیشرفتی حاصل نشد ما دوره را برای شما گارانتی می کنیم .چرا که برگزاری جلسات مشاوره و برنامه ریزی درسی ما به صورت ماه به ماه می باشد.

یعنی اگر شما کیفیتی که مد نظر داشتید را دریافت نکردید در ماه بعدی قرار داد خود را تمدید نمی کنید و به این شکل می توانید هزینه و زمان خود را مدیریت کنید. قرار نیست کل هزینه مشاوره شما به صورت یکجا و سالانه پرداخت شود. بلکه تضمین کیفیت ماهانه دکتر پرتوی مهر تاییدی بر کیفیت بالا و تضمین کامل خدمات مشاوره درسی و برنامه ریزی تحصیلی می باشد.

اگر شما همچنین میتوانید در جلسات حضوری مشاوره و برنامه ریزی درسی ما شرکت کنید . برای مشاوره کافیه فرم زیر رو پر کنید و یا با شماره های زیر تماس بگیرید.

مشاور مطمئن برنامه ریزی کنکور

فرم مشاوره رایگان

امتیاز دهی از راست به چپ است.❤️
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *