هزینه مشاور کنکور چه قدر است؟

هزینه مشاور کنکور چه قدر است؟

مسلما هر دانش آموزی می خواهد پیشرفت کند و در بین رقبای خود از همه بهتر عمل کند. و از آنجایی که مطالعه به تنهایی نمی تواند کمکی کند و در بین این همه دانش آموز که به خوبی درس می خوانند و تست می زنند، فقط عده کمی می توانند رشته مورد علاقه خود را در کنکور سراسری پذیرفته شوند،چرا که سبک مطالعه برای کنکور تغییر کرده است و با روش های قدیمی نمی توان انتظار نتیجه گیری داشت. همچنین کسب مهارت های کنکور اهمیت بیشتری پیدا کرده است و صرفا ساعت مطالعه بالا و تعداد تست زیاد ملاکی بر نتیجه گیری نیست؛ پس ضرورت مشاوره کنکور را می رساند که با به روز ترین تکنیک ها و برنامه ریزی های اصولی به دانش آموزان فعال کمک کند. اما همه داوطلبان به دنبال این موضوع هستند که هزینه مشاور کنکور چه قدر است و چه خدماتی می توانند دریافت کنند.

مشاور های کنکور با هزینه های متفاوت ارائه می شود که شامل : مشاوره های تلفنی و آنلاین از طریق موسسات آموزشی و مشاوره های حضوری و جلسات انگیزشی، مشاوره درسی و برنامه ریزی غیر حضوری و حضوری و مشاوره در زمینه انتخاب رشته، مشاوره های شغلی و …می باشد. که هر کدام خدمات اختصاصی خود را دارند. در این بخش به معرفی هزینه مشاوره های متفاوت در زمینه کنکور می پردازیم.

هزینه مشاور کنکور آنلاین و تلفنی

تعدادی از موسسات مشاوره صرفا به صورت تلفنی پاسخ گوی سوالات مشاوره ای شما می باشند. در این مراکز خدمات برنامه ریزی و انتخاب رشته و مشاوره دریافت نمی کنید. بلکه فقط می توانید سوالات مشاوره ای خود را از طریق ارتباط با سیستم پشتیبانی بپرسید و پاسخ خود را دریافت کنید. هزینه هر دقیقه مشاوره از طریق این موسسات در حال حاضر حدودا 9000تومان می باشد. این مجموعه ها مانند مجموعه هیوا به تمامی سوالات مشاوره ای شما پاسخ می دهند اما به ازاری هر دقیقه صحبت با مشاور هزینه از شما دریافت می شود و بیشترین کاربرد را برای افرادی دارند که می خواهند صرفا سوالات مشاوره ای خود را برطرف کنند و نیازی به جلسات مشاوره منظم ندارند.

  مشاوره تحصیلی آنلاین

هزینه مشاور کنکور سالانه

طرح دیگری که در مشاوره های درسی وجود دارد، استفاده از مشاوره های سالانه می باشد که شامل جلسات مشاوره هفتگی و یا دوهفته یکبار، برنامه ریزی هفتگی و پیگیری و پشتیبانی می باشد. این طرح ها معمولا توسط دانشجویان در اکثر مراکز مشاوره ارائه می شود  و از معایب آن می توان به این موضوع اشاره کرد که هزینه مشاور کنکور یک ساله را کامل از دانش آموز دریافت می کنند و معمولا هم کیفیت خدمات تا پایان سال تغییر می کند.در این طرح ها معمولا شما یک هفته مشاوره رایگان دریافت می کنید و سپس هزینه یکساله مشاوره از شما دریافت می کند اما تضمینی برای تداوم کیفیت تا پایان سال وجود ندارد.

اما معمولا هزینه های کمتری دارند. که معمولا از سالانه 2 میلیون تومان تا سالانه 10 میلیون تومان متغیر است اما خدماتی که ارائه می شود کمتر از خدمات مشاوره خصوصی می باشد. و خیلی از افراد به دلیل هزینه های کمتری که دارند به سمت این مشاوره ها روی می آورند اما غافل از اینکه این سبک از مشاوره با دانشجویان کم تجربه می باشد که موفقیت زیادی را به همراه ندارد. بهتر است بدانید بدون مشاور بودن خیلی بهتر از داشتن یک مشاور بی تجربه و کار نابلد است 

در این سبک مشاوره ها  زمان کمتری برای هر دانش آموز در نظر گرفته می شود چرا که با این هزینه در کل سال باید تعداد دانش آموزان را افزایش داد و هر چه قدر تعداد دانش آموزان بیشتر شود، زمان کمتری به هر دانش آموز اختصاص می یابد. معمولا در این طرح ها ظرفیت پذیرش مشاوره سالانه 500نفر به بالا می باشد که کیفیت را به شدت کاهش می دهد.

  بهترین مسیر برای مشاوره کنکور تجربی تا پزشکی

مشاوره های تک جلسه انگیزشی

یکی دیگر از خدمات مشاوره کنکور، استفاده از جلسات فردی انگیزشی با مشاوران برند تهران می باشد. که معمولا برای هر جلسه 30 الی 45 دقیقه ای هزینه های گزاف باید پرداخت کنید و از همه مهم تر برنامه ریزی و پیگیری و ارائه خدمات مشاوره ای در بر ندارد. معمولا هزینه هر جلسه مشاور کنکور به صورت جلسات انگیزشی و پرسش و پاسخ در تهران از 700هزارتومان شروع می شود و تا چندین میلیون تومان ادامه دارد.

 

گاهی اوقات خیلی از دانش آموزان نیاز به بررسی دقیق هدف و ایجاد انگیزه دارند و یا مشکلات جانبی و مشکلات خانوادگی موجب می شود که نتوانند به موارد درسی خود به خوبی رسیدگی کنند. در این جا اولویت با برگزاری جلسه مشاوره انگیزشی و روانشناسی است تا بعد از برطرف شدن مشکل بتوان به مقوله درس پرداخت.

قیمت مشاوره کنکور چگونه مشخص می شود؟

معمولا عوامل مختلفی برای قیمت گذاری جلسات مشاوره درسی در نظر گرفته می شود که در این روزها می توان به عوامل حاشیه ای مانند تعداد رتبه های برتر آن مشاور، سابقه کاری و میزان معروف بودن آن مشاور اشاره کرد. متاسفانه خیلی از مشاوران معیلر قیمت گذاری خود را بر اساس میزان شناختی که در میان دانش آموزان دارند، قرار می دهند و همین امر موجب افزایش هزینه های کلاس های مشاوره می شود. اما معیار اصلی برای قیمت گذاری جلسات مشاوره در سال کنکور براساس تعداد جلسات و مدت زمان برگزاری جلسه، میزان تجربه مشاوره تحصیلی، خدمات جانبی که در زمینه مشاوره ارائه می شود مانند، آزمون، نمونه سوال و … می باشد.

بهترین مرکز مشاوره تحصیلی در تهران

حرفه مشاوره نیز مانند هر شغل و حرفه دیگری رقابت بسیاری دارد. مخصوصا که مشاوره تحصیلی این روزها تبدیل به یکی از پر درامد ترین مشاغل دانشجویی شده است. دانشجویان با زمان آزادی که در اختیار دارند و با هزینه های پایین و تجربه اندک به حرفه مشاوره درسی مشغول می شوند و صرفا تجربیات خود را با دیگران در میان می گذارند. یعنی مشاوره به صورت حرفه ای و اصیل ارائه نمی شود. اما ضرورت و اهمیت مشاوره درسی به حدی نیاز است که لازم باشد به متخصص آن مراجعه کرد و از میان مراکز متعدد مشاوره تحصیلی در تهران گروه آموزشی دکترپرتوی این افتخار را دارد که سال های پیاپی دارای بالاترین میزان رضایت و قبولی در میان دانش آموزان را داشته باشد. و علت این افتخار به دلیل ارائه خدمات با کیفیت و گسترده می باشد که به شرح زیر می باشد:

1- مشاوره تحصیلی ( پکیج های اقتصادی، VIP و VVIP) 

2- تدریس خصوصی 

3- انتخاب رشته کنکور سراسری و آزاد 

4- هدایت تحصیلی نهم به دهم 

5- جلسات مشاوره انگیزشی و روانشناسی 

6- آموزش تندخوانی و محاسبات سریع ریاضی 

همچنین گروه آموزشی دکتر پرتوی مناسب با هر سلیقه و بودجه ای خدمات مشاوره درسی ارائه می دهند و به هیچ عنوان از افراد تازه کار و بی تجربه استفاده نمی کنند. برنامه ریزی ها کاملا فردی و شخصی سازی شده به معنای واقعی و با جزییات کامل و دقیق می باشد.

هزینه مشاور کنکور در گروه آموزشی پرتوی

گروه آموزشی دکتر پرتوی یکی از موسسات آموزشی در زمینه کنکور می باشد که علاوه بر کنکور سراسری برای تمامی رشته ها و مقاطع خدمات تحصیلی ارائه می دهد. کیفیت خدمات آموزشی در گروه آموزشی دکتر پرتوی تضمین شده می باشد و مناسب با هر سلیقه و بودجه ای خدمات با کیفیت برنامه ریزی و مشاوره ارائه می شود.

قیمت خدمات مشاوره و برنامه ریزی درسی VIP با دکتر پرتوی

تنها مجموعه آموزشی در کل کشور که می توانید با مدیریت مجموعه جلسات مشاوره و برنامه ریزی داشته باشید. معمولا موسسه های کنکور با نام یک مشاور معروف می باشد اما تمامی خدمات مشاوره توسط تیم مشاوره و دانشجویان آن فرد ارائه می شود. اما خدمات مشاوره درسی VIPدکتر پرتوی به نحو می باشد که شما در هفته یک مرتبه یک جلسه مشاوره کاملا فردی با دکتر پرتوی خواهید داشت که تمامی راز و رمز های مطالعه و رتبه سازی را به شما آموزش می دهدند و یک برنامه ریزی هفتگی با جزییات به صورت خصوصی دریافت می کنید.

 

مهم تر از همه پیگیری ها و پشتیبانی ها نیز توسط دکتر پرتوی انجام می شود و با استفاده از تکنیک هایی که آموزش می دهند راه رتبه شدن را برای شما هموار می کنند. خدمات مشاوره و برنامه ریزی درسی VIPدکتر پرتوی به صورت کامل و دقیق عبارتند از :

1) جلسات مشاوره فردی هفتگی به صورت آنلاین  توسط دکتر پرتوی 2) 2مرتبه پیگیری و پشتیبانی نحوه عملکرد در هفته و ارائه راهکار
3) برنامه ریزی فردی و اصولی با جزییات کامل مناسب با هدف هر فرد 4) ارائه جزوات آموزشی برای یادگیری بیشتر مطالب کتاب درسی
5) برگزاری آزمون های ماهانه برای سنجش عملکرد در ماه 6) تضمین کیفیت ماهانه برای انسجام کیفیت خدمات آموزشی
7) ارائه تست ها و نمونه سوالات متنوع برای هر درس جهت افزایش تسلط 8) برگزاری جلسات مشاوره انگیزشی برای حفظ روحیه و انگیزه
9) ارائه فیلم های آموزشی معتبر برای بی نیاز شدن از کلاس و معلم خصوصی 10) ارائه راهکار برای مهندسی تراز و رتبه سازی

شرایط ثبت نام و هزینه های مشاوره و برنامه ریزی VIP

هزینه خدمات مشاور و برنامه ریزی درسی کنکور ارزان قیمت

در کنار ارائه خدمات مشاوره و برنامه ریزی ویژه برای دانش آموزانی که می خواهند هزینه کمتری برای مشاوره پرداخت کنند اما خدمات مشاوره ای با کیفیتی دریافت کنند، نیز پکیجی را در نظر گرفته اند که نیاز های درسی و مشاوره ای دانش آموزان را برطرف می کند بدون آنکه نیاز به پرداخت هزینه های گزاف باشد . هزینه کمتر در پکیج ارزان قیمت به معنای بی کیفیت بودن خدمات نیست بلکه دلیل کمتر بودن هزینه امکان  استفاده تمامی دانش اموزان از خدمات مشاوره درسی و برنامه ریزی است. برای همین است که قیمت مشاوره کنکور در بخش برنامه ریزی درسی ارزان بسیار مناسب با بودجه هر خانواده در نظر گرفته شده است.. خدمات مشاوره و برنامه ریزی درسی کم هزینه در گروه آموزشی دکتر پرتوی به شرح زیر می باشد:

 

1) برگزاری جلسه مشاوره  با مشاوران ارشد هر دو هفته یکبار 2) برنامه ریزی فردی با جزییات کامل و متناسب با هدف به صورت جزیی
3) ارائه پکیج رتبه شو شامل 54 نکته فوق حرفه ای مشاوره درسی 4) پرسش و پاسخ هفتگی با دکتر پرتوی
5) ارائه جزوات مرتبط با هر درس برای یادگیری بیشتر 6) ارائه نمونه سوالات متنوع در هر درس برای افزایش تسلط
7) پیگیری و پشتیبانی هفتگی توسط مشاور ارشد با هدف شناسایی نقاط ضعف و ارائه راهکار و بررسی مشکلات هفتگی

اما در کنار ارائه این خدمات که به صورت آنلاین می باشد و نیازی به صرف زمان برای رفت و آمد نیست و از همه مهم تر برای تمامی دانش آموزان در همه مقاطع و رشته ها در هر جای ایران قابل استفاده است، برای آگاهی از شرایط ثبت نام و هزینه ها لطفا کلیک نمایید

همه آنچه برای موفقیت در کنکور نیاز دارید؟؟

معمولا یک دانش آموز کنکوری در کنار برنامه ریزی و یک مشاور که او را راهنمایی کند، نیاز دارد تا در صورت نیاز مشکلات درسی او برطرف شود، مواقعی که خسته و ناامید شده مشاور بتواند به او انگیزه و انرژی بدهد، در راستای رسیدن به هدف خودش پیشرفت کند، در آزمون های آزمایشی نتیجه خوبی بگیرد و بتواند آزمون های خود را به خوبی بدون کمبود زمان شرکت کند و تحلیل نماید، از منابع کمک آموزشی خوبی استفاده کند و به میزان استاندارد مطالعه کند و تست بزند. تمامی اینها به همراه ده ها عامل دیگر که در موفقیت رتبه های برتر موثر بوده است، از نیازهای مشاوره ای یک داوطلب کنکوری است که تمامی این خدمات با هزینه ای اندک در گروه آموزشی پرتوی قابل دستیابی است.

چرا گروه آموزشی پرتوی

1) تضمین کیفیت خدمات عامل بسیار مهمی در انتخاب یک مجموعه می باشد. این موضوع که شما ماه به ماه هزینه مشاوره را پرداخت می کنید یعنی کیفیت مشاوره و برنامه ریزی های درسی شما تا پایان سال ثابت  باقی می ماند.

2) دسترسی آسان و راحت با مشاور و آقای پرتوی. معمولا مشاوران تلفن کاری خود را به دانش آموزان خود می دهند و برای پاسخ گویی زمان مشخصی را در نظر می گیرند اما مشاوران گروه آموزشی پرتوی و شخص دکتر پرتوی خط موبایل خود را در اختیار داوطلب قرار می دهند و محدودیتی از نظر پاسخ دهی ندارند. این امر موجب می شود که داوطلب همیشه مشاور را در کنار خود احساس کند.

3) پذیرش محدود داوطلب موجب می شود که زمان کافی برای پاسخ گویی و رسیدگی به هر دانش آموز وجود داشته باشد و مشاور با حوصله برای هر دانش آموز زمان بگذارد.یعنی گروه آموزشی پرتوی برای ثبت نام مشاوره و ارائه خدمات با کیفیت ظرفیت بسیار محدودی دارد.

 

4) معمولا خدمات مشاوره ای که در گروه آموزشی پرتوی ارائه می شود در سایر موسسات با هزینه های چند برابری می باشد اما هزینه ارزان و به صرفه پکیج کامل مشاوره همراه با خدمات با کیفیت مهم ترین دلیل انتخاب دانش آموزان از هر جای کشور است.

5) مشاوره توسط دکتر پرتوی و مشاوران ارشد و تنها چیزی که در گروه آموزشی پرتوی مشاهده نمی کنید، استفاده از مشاوران دانشجو و کم سابقه و یا بی سابقه است پس با خیال راحت می توانید به مشاور خود اعتماد کامل داشته باشید.

 

  برنامه ریزی رتبه های برتر + 9 نکته فوق العاده و کاربردی
نمونه برنامه ریزی های گروه آموزشی دکتر پرتوی 

 لطفا ما را مقایسه کنید!

وقنی می خواهید به رستورانی بروید که خیلی هم گران نباشد و مناسب با بودجه خودتان می خواهید هزینه کنید کدام را انتخاب می کنید؟

  • یک رستوران رایگان که می دانید اصلا کیفیت خوبی ندارد و 100%مریض خواهید شد
  • یک رستوران خیلی ارزان اما با حجم غذای خیلی کم و بی کیفیت
  • یک رستوران با هزینه مناسب و کیفیت و حجم غذای عالی اما به نسبت دو رستوران دیگر فقط کمی بیشتر باید هزینه کنید.

یک فرد هوشمند مسلما گزینه سوم را انتخاب می کند. چون باید مراقب سلامتی خودش باشد. غذای بی کیفیت او را قطعا مریض خواهد کرد و روانه دکتر و بیمارستان می کند و بیشتر برای آن فرد هزینه بردار می شود. مسلما با کمی گشت و گذار در اینترنت و اینستا گرام با مشاوره های زیادی مواجه می شوید. که حتی هزینه های کمتری دریافت می کنند اما شعار ما این است که نمونه برنامه ریزی ها، سابقه و تجربه مشاوران، خدماتی که دریافت می کنید و… را با سایر مشاوران و مراکز مشاوره حتما مقایسه کنید. سپس دست به انتخاب بزنید.

مشاور کنکور بدون هزینه!

یکی از مواردی که تعدادی از دانش اموزان به دنبال آن هستند مشاوره و برنامه ریزی رایگان است. برنامه ریزی رایگان را به هیچ عنوان توصیه نمی کنم چرا که این سبک از برنامه ریزی ها به صورت کلی و گروهی نوشته می شود و قابل اجرا نیست و مهم تر از همه مناسب با هدف دانش آموز طراحی نشده است. برای همین اگر می خواهید نتیجه دلخواه خود را در کنکور سراسری بگیرید، برای آینده خود سرمایه گذاری کنید. یک سرمایه گذاری کوچک کم هزینه بهتر از برنامه ریزی رایگان موسسات آموزشی است. اما اگر می خواهید از خدمات مشاوره درسی، نحوه مطالعه و تکنیک های مشاوره ای بدون هزینه و رایگان استفاده کنید، می توانید عضو کانال ما در تلگرام شوید.

برای مشاوره بدون هزینه عضو کانال تگرام شوید.

نحوه ثبت نام در طرح مشاوره قیمت مناسب کنکور سراسری

اگر تو هم می خواهی یکی از دانش آموزانی باشی که با هزینه کمی خدمات مشاوره درسی دریافت کنی حتما اسم و مقطع ات رو در واتس آپ برامون ارسال کن یا بهمون پیامک بزن!

مشاوره واتس اپ

 

 

4.3/5 - (11 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *