کتاب های جمع بندی نهایی نهم

کتاب جمع بندی نهایی نهم

امتحانات ترم دوم (خرداد ماه) سال نهم به صورت هماهنگ کشوری برگزار می شود. از این رو سطح سوالات برای دانش آموزان از کتاب درسی بالاتر است و کسب نمره خوب برای دانش آموزان به نسبت امتحانات داخلی مدرسه سخت تر است. اما کتاب های جمع بندی نهایی نهم موجب می شود تا دانش آموز با جزییات کتاب درسی آشنا شود و از همه مهم تر بداند که در امتحانات نهایی سال های قبل چه سوالاتی طراحی شده است و کدام بخش کتاب درسی مهم تر می باشد. در این مقاله به بهترین کتاب های جمع بندی برای امتحانات می پردازیم و از همه مهم تر برای دانش اموزانی که دسترسی به کتاب فروشی ندارند، شیوه خرید آسان کتاب را توضیح می دهیم.

ضرورت استفاده از کتاب کمک درسی در شب های امتحان

مطالعه کتاب درسی به تنهایی به دانش آموز کمکی نمی کند. هر چند حل تمرینات کتاب درسی اهمیت بالایی دارد . اما تمرینات آخر فصل و تمرینات داخل متن کتاب درسی حدودا 10 الی 15 نمره از امتحان را شامل می شوند.برای همین دانش آموز نیاز به منبعی دارد که به صورت کامل و دقیق از متن کتاب درسی و جزییات به صورت مفهومی سوال طراحی کرده باشد.

  مقابله با اضطراب امتحان در نهمی ها

کتاب های کمک آموزشی جمع بندی در شب های امتحان موجب افزایش تسلط و مهارت بر کتاب درسی می شود و می تواند به کسب نمره 20 در امتحانات نهایی کمک کند.

همچنین نمره پایانی سال نهم در انتخاب رشته دانش آموزان نهمی در ورود به سال دهم تاثیر گذار است. اگر نمره شما در درس علوم و ریاضی کمتر از 18 شود مسلما برای برای ورود به رشته تجربی و ریاضی دچار مشکل می شوید.

ضرورت کتاب کمک اموزشی

برای همین یکی از ملاک های انتخاب رشته در سال نهم نمره شما در امتحانات نهایی است. کتاب های جمع بندی کمک می کند که بتوانید بر کتاب درسی مسلط تر شوید و از همه مهم تر نمره بهتری کسب کنید.

کتاب های شب امتحان خیلی سبز بهترین گزینه برای امتحانات نهایی

کتاب های شب امتحان خیلی سبز که به صورت جامع و تک درس قابل خریداری می باشد، شامل نمونه سوال درس به درس از متن کتاب درسی، پاسخ نامه تشریحی و بیانی روان، سوالات امتحان نهایی سال های قبل می باشد. که یک منبع کامل اما خلاصه برای مطالعه شب های امتحان می باشد.

هر چه دانش آموز بتواند سوالات متنوع تری را مشاهده و حل کند در جلسه آزمون با تسلط بیشتری حاضر می شود و می تواند حتی به سوالات سخت وخارج از کتاب درسی نیز پاسخ بدهد.

چرا کتاب های شب امتحان خیلی سبز؟؟

در سال های قبل علاوه به جز کتاب های انتشارات خیلی سبز، انتشارات گاج هم کتاب های 6420 را منتشر کرده بود که 64 صفحه نمونه سوال نهایی با پاسخ بود که داوطلب اگر تمامی آن را مطالعه می کرد می توانست به نمره 20 دست پیداکند. به همین دلیل 6420 نام گرفته بود که در سال 1400 این کتاب چاپ مجدد نداشته است و در بازار ناموجود می باشد. اما اگر دسترسی به منابع سوالات 6420 هم از سال های قبل داشته باشید برای شب های امتحان نهایی نهم کتاب مناسبی می باشد.

اما الان تنها گزینه مناسب و با کیفیت با تنوع خوب سوالات و پاسخ نامه کامل کتاب های شب امتحان انتشارات خیلی سبز می باشد.

 

هزینه کتاب های جمع بندی نهم

اگر بخواهید در مورد هزینه کتاب ها بدانید؛ کتاب های شب امتحان خیلی سبز هزینه بالایی ندارد. بلکه دانش آموز می تواند هر کتاب را بین 15 الی 20 هزار تومان خریداری کند. مهم ترین ویژگی این کتاب در این است که بیانی روان دارد و دانش آموز می تواند پاسخ نامه آن را کامل و دقیق متوجه شود.

همچنین حجم کم آن موجب می شود تا فرصت کافی برای مطالعه داشته باشید وبتوانید تمامی سوالات آن را پاسخ دهید.

نحوه تهیه کتاب های کمک آموزشی

مسلما این کتاب ها در تمامی بانک کتاب ها و کتاب فروشی های معتبر در سطح کشور قابل دسترسی است اما اگر می خواهید در سریع ترین زمان ممکن و با تخفیفی عالی این کتاب ها را خریداری نمایید و به راحتی بدون صرف زمان و هزینه برای رفت و آمد و خرید کتاب، این مجموعه سوالات را در اختیار داشته باشید.

  خرید کتاب کمک درسی با تخفیف و ارسال رایگان

می توانید به ما در واتس آپ پیام دهید تا کاملا در زمینه مشاوره رایگان خرید کتاب کمک درسی شما را راهنمایی نماییم .

مشاوره رایگان در واتس اپ

 

2.5/5 - (4 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *