اردوی نوروزی در خانه و بدون هزینه های اضافه

,
اردوی نوروزی در خانه

وقتی صحبت از مطالعه و شرکت در اردوی نوروزی می شه منظور فقط اردوی های نوروزی که در خارج از منزل برگزار میشه نیست و اردوهای نوروزی در خانه رو هم شامل می شود. شاید براتون خنده دار باشه و یا جالب به نظر بیاد که چجوری میشه در منزل اردوی نوروزی برگزار کرد و اصلا حال و هوای عید نمیذاره در خونه درس بخونیم.

اما قراره بهت یاد بدم که چجوری خونه و اتاق درسی ات رو تبدیل به یک اردوی تمام عیار کنی و بتونی از فصت عید به خوبی برای مطالعه و جمع بندی استفاده کنی. اردوی نوروزی در خانه یعنی ایجاد شرایط مناسب برای جمع بندی در عید در خانه. یعنی عدم شرکت در اردوهای نوروزی موسسات مختلف.

چرا در خانه مطالعه کنیم؟ (اردوی نوروزی در خانه)

مطالعه در منزل ویژگی هایی داره که موجب می شه در چند سال اخیر تعداد افرادی که می خواهند در اردوهای عید شرکت کنند کاهش یابد که این دلایل عبارتند از :

1) صرفه جویی در زمان با مطالعه در منزل:

برای شرکت در اردوهای نوروزی باید زمانی را برای رفت و آمد به این اردوها در نظر بگیرید که خارج شدن از منزا و رفت و آمد زمان زیادی می گیرد. مخصوصا در شلوغی های شهر در دوران عید. همچنین علاوه بر زمان بر بودن موجب خستگی هم می شود. و باعث می شه زمانی که به منزل می رسید دیگه حوصله مطالعه کردن رو نداشته باشید.

2) فرصت مطالعه بیشتر:

معمولا اردوهای نوروزی که خارج از منزل برگزار می شود از ساعت 7الی 8 صبح شروع شده و تا نهایتا 8الی 9 شب می باشد و مدت زمان مطالعه مفید در این اردوها 10 ساعت می باشد. اما زمانی که در عید در خانه مطالعه می کنی، می تونی از 6صبح بیدار بشی مثل زمانی که می خوای بلند شی و آماده شرکت در اردو بشی. اینجوری از 6صبح شروع به مطالعه می کنی تا حدودا 10 الی 23 شب و می تونی حداقل 12 ساعت مطابعه مفید داشته باشی. این اتفاق اگر در 10 روز مداوم تکرار بشه تفاوت ساعت مطالعه 20 ساعتی با اردوهای بیرون داره که می تونه خیلی بیشتر به جمع بندی درس هات کمک کنه.

3) عادت به مطالعه صحیح در منزل:

وقتی در اردوهای نوروزی شرکت می کنی، بعد از پایان اردو دیگر در محل مطالعه خودت و در اتاقت نمی تونی درس بخونی و این می تونه بهت آسیب بزنه مخصوصا که بعد از عید فرصت اشتباه کردن نداری چون زمان ات خیلی محدود می شه. اما زمانی که از شروع سال و فصل بهار عادت کنی که یک محیط مطالعه مناسب برای خودت ایجاد کنی و در اتاق خودت مطالعه کنی، بعد از عید هم می تونی با همون تمرکز بالا در همان محیط به ادامه مطالعه ات بپردازی.

4) حفظ سلامتی در منزل:

جمعیت زیاد دانش آموزان در اردوهای نوروزی علاوه بر اینکه موجب کاهش تمرکز در مطالعه می شود، می تواند بیماری هایی نیز به همراه داشته باشد مانند مشکلی که در هم اکنون در جامعه با ان مواجه هستیم و خدای ناکرده درگیر بیماری شدن می تواند دانش آموز را به شدت از مطالعه و جمع بندی دور کند .و آسیب های جبران ناپذیری به دانش آموز وارد کند.

مطالعه صحیح در منزل

ویژگی های اردوی نوروزی در خانه:

اگر تصمیم دارید که در خانه خودتان برای عید به مطالعه بپردازید می توانید شرایط یک اردوی کامل را در خانه فراهم کنید که باید ویژگی های زیر را داشته باشد.

1) حتما برای جمع بندی درس های خود یک برنامه ریزی دقیق داشته باشید :

که برای داشتن برنامه ریزی حتما به مشاور مراجعه کنید. زمانی که خودتان برنامه ریزی می کنید پایبندی به آن کار سختی می شود. علاوه برآن به دلیل نداشتن تجربه کافی نمی توانید همه دروس را در برنامه به تعادل قرار دهید.

2) ایجاد فضایی آرام و استاندارد برای مطالعه:

حتما به کمک مشاور خود اتاق مطالعه خود و فضای خانه را به شکلی ایجاد کنید که مناسب و استاندارد برای مطالعه باشد تا کیفیت مطالعه شما را افزایش دهد. استفاده از میز و صدلی مناسب، نور کافی، دمای مناسب و حذف عوامل مزاحم مطالعه مانند:گوشی همراه، کتاب های اضافی، وسائل تزئینی و…

3) پیگیری های روزانه توسط مشاور :

زمانی که قصد دارید که در منزل مطالعه کنید،مشاور درسی شما باید روزانه با شما در ارتباط باشد تا روند اجرای برنامه ریزی شما به صورت کامل و دقیق کنترل شود و مشکلات و نقطه ضعف های شما برطرف گردد.

4) ثبت اقدامات و کارهای روزانه :

با ثبت میزان مطالعه و اقدامات روزانه خود می توانید انگیزه مطالعه   خودتان را افزایش دهید. علاوه بر آن موجب می شود که کاری از قلم نیفتد و بتوانید طبق برنامه ریزی پیش بروید. این کار موجب می شود که تمامی اقداماتی که در برنامه ریزی شما قرار دارد به صورت دقیق و منظم اجرایی شود.

بهترین اردوی نوروزی در خانه:

برای اینکه در دوران عید در منزل مطالعه کنید هم نیاز به مشاوره و برنامه ریزی دارید و تنها تفاوت آن با سایر اردو های عید نوروز در این است که مکان مطالعه شما منزل شما می شود اما همین اردوی خانگی هم باید ویژگی های داشته باشد که موجب مطالعه مفید در دوران عید شود تا درس های شما به خوبی جمع بندی شود. برای اینکار مشاوره و برنامه های آنلاین عید گروه آموزشی دکتر پرتوی را با ویژگی های زیر به شما پیشنهاد می کنم.

1) ارائه برنامه ریزی های فردی و دقیق که مناسب هدف دانش آموز تهیه می شود و برای هر دانش اموز یک برنامه ریزی جداگانه طراحی می شود.

2) جلسات مشاوره فردی و خصوصی با دکتر پرتوی با هدف آموزش روش های مطالعه و تست زنی، روش های افزایش دقت و تمرکز، روش های آزمون دادن و تحلیل آزمون و …

3) بررسی منابع کمک درسی شما برای مطالعه در عید.

4) الویت بندی دروس برای مطالعه.

5) پیگیری های درسی و آنالیز درسی به صورت شبانه مجزا با هر داوطلب.

6) ارائه تمامی خدمات توسط دکتر پرتوی نه افراد دانشجو و غیر متخصص.

7) ارائه فیلم های آموزشی برای یادگیری در دروس ضعیف.

8) برگزاری آزمون های جامع برای سنجش داوطلب.

9) جلسات فردی هدف گذاری و انگیزه بخشی.

10) جلسات تلفنی با اولیا و پیگیری وضعیت دانش آموز.

11) ارائه برنامه صحیح برای خواب و استراحت و تغذیه.

12) ایجاد شرایط محیطی و ذهنی مناسب برای مطالعه در منزل.

13) ارائه جزوه های درسی و نمونه سوال به هر دانش آموز.

14) برنامه ریزی قابل اجرا و متعادل.

15) تضمی کیفیت بازگشت وجه در صورت عدم رضایت.

16) هزینه بسیار مناسب با شرایط اقتصادی خانواده ها.

تمامی شرایط لازم برای مطالعه و جمع بندی در دوران عید برای شما فراهم می شود و منزل شما تبدیل به مکانی امن برای مطالعه می گردد. اردوی نوروزی انلاین دکتر پرتوی اولین اردوی مجازی در کل کشور می باشد که نشان بالاترین میزان کیفیت و رضایت را دارا می باشد.

!!!!!توجه!!!!!

قبل از ثبت نام در اردوی ویژه VIPدکتر پرتوی که در منزل خود شما برگزار می شود می توانید یک جلسه 15الی 30 دقیقه ای رایگان به صورت انلاین با دکتر پرتوی داشته باشید.

4.8/5 - (17 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *