برنامه ریزی درسی ارزان برای هنرستانی ها

برنامه ریزی درسی ارزان برای هنرستانی ها

معمولا برنامه ریزی درسی برای رشته های ریاضی  و تجربی و انسانی انجام می شود و دانش آموزان هدفمند و پر تلاش رشته های فنی و حرفه ای و هنرستان که سودای قبولی در دانشگاه و رشته های خوب کنکور هنر را دارند، به دنبال مشاور خوب برای برنامه ریزی درسی می گردند. از این رو گروه آموزشی دکتر پرتوی پکیج برنامه ریزی درسی ارزان برای هنرستانی ها را تدارک دیده است تا دانش آموزان این رشته نیز بتوانند طبق زمان بندی های مشخص مطالعه کنند و به اهداف درسی خودشان با یک برنامه ریزی و مشاوره دقیق برسند.

ضرورت برنامه ریزی برای هنرستانی ها

خیلی از افراد تصور می کنند که دانش آموزانی که به دنبال درس و مطالعه نیستند وارد رشته های فنی و حرفه ای می شوند. در صورتی که این تصور که رشته های فنی بسیار راحت هستند برای سال های قبل بود. اما اگر داوطلبی در رشته های فنی و کاردانش بخواهد در کنکور هنر شرکت کند و به صورت آکادمیک مطالعه کند باید به رتبه زیر 300 دست پبدا کند تا بتواند در رشته و دانشگاه مورد نظر قبول شود.

 

در اصل رتبه های بالای 300 در کنکور هنر شانسی برای قبولی در دانشگاه های سراسری ندارند. از این رو قبولی در این رشته به صورت تخصصی حتی از رشته های ریاضی و تجربی و انسانی نیز سخت تر است.چرا که در رشته های نظری با رتبه های زیر 1500 هم می توان به رشته های خوب و دانشگاه های سراسری حتی در شهر تهران امید داشت. اما متاسفانه داوطلبان کنکور هنر حتی با رتبه 300 هم شانس قطعی قبولی را ندارند.

  معرفی رشته های فنی و حرفه ای و کاردانش

از این رو برای آن دسته از دانش آموزانی که هدف رتبه های عالی در کنکور هنر را دارند برنامه ریزی درسی بسیار کاربردی خواهد بود. اما اگر دانش آموزی قصد شرکت در کنکور را نیز نداشته باشد و بخواهد وارد دانشگاه های علمی کاربردی شود هم باید برای مطالعه دروس خود برنامه ریزی و زمانبندی مشخص داشته باشد. چرا که تعدد دروس و حجم بالای انها برای دانش آموزانی که عادت به کارهای عملی کرده اند، سخت و زیاد است. و نیاز به برنامه ریزی فردی و شخصی برای مطالعه دارند.

هنرستان

در برنامه ریزی باید به چه نکاتی توجه داشت؟

برنامه ریزی یعنی مدیریت زمان برای مطالعه حجم مشخصی از مطالب کتاب درسی در یک مدت زمان مشخص. اما این کار نیاز به تجربه و تخصص دارد و در زمان برنامه ریزی درسی و دریافت مشاوره تحصیلی باید به نکات زیر توجه کافی داتشه باشید.

1- به هیچ عنوان از برنامه ریزی های از قبل اماده شده استفاده نکنید و حتما توجه داشته باشید که برنامه ریزی مخصوص شما طراحی شود و مناسب با هدف شما باشد.

2- در برنامه ریزی و مشاوره درسی ارزان از مشاوران کم تجربه، تازه کار، پشتیبان و … استفاده نکنید. برنامه ریزی درسی و مشاوره تحصیلی، علمی آکادمیک است . برای همین با آموزش دیدن چند ساعته نمی توان مشاور شد. یا فردی که خودش سال قبل دانش آموز بوده است گزینه مناسبی برای مشاوره درسی و هدایت مسیر شما نخواهد بود. تخصصی و تجربه دو عامل مهمی است که باید به آن توجه کنید.

3- هزینه برنامه ریزی نیز بسیار اهمیت دارد. مسائل اقتصادی این روزها موجب شده است تا خیلی از دانش اموزان از مشاوره درسی استفاده نکنند و همین موجب افت تحصیلی شده است و یا دانش آموزان باید زمان بیشتری برای مطالعه بگذارد اما نتیجه کمتری دریافت کند. از این رو برنامه ریزی درسی ارزان برای هنرستانی ها کمک می کند تا با یک هزینه کم بتوانید برنامه ریزی شخصی سازی شده و با کیفیت دریافت کنید.

4- تضمین کیفیت دریافت کنید. برنامه ریزی های سالانه کیفیت خدمات شما را تضمین نمی کند. برای دریافت مشاوره تضمین خدمات ماهانه که شما ماه به ماه در صورت رضایت هزینه را واریز کنید بزرگترین تضمین کیفیت درسی گروه آموزشی دکتر پرتوی است.

ضرورت مشاوره و برنامه ریزی هنر

نکته !!!

مسلما با کمی تحقیق در سایت های گوناگون متوجه می شوید که مراحل برنامه ریزی یعنی انتخاب هدف، زمانبدی مشخص و … اما برنامه ریزی کاملا امری تخصصی است و برای هر دانش آموز باید به صورت جداگانه برنامه ریزی صورت بگیرد. از این رو به تعداد دانش آموزان روی کره زمین برنامه ریزی متفاوت وجود دارد. بنابراین با مطالب تئوری نمی توان برنامه ریزی انجام داد و نیاز به متخصص دارد.

در برنامه ریزی درسی ارزان چه خدماتی دریافت می کنید؟

برنامه ریزی درسی ارزان ویژه گروه آموزشی پرتوی به شرح زیر می باشد که می توانید ما را با سایر مجموعه مقایسه نمایید و سپس اقدام به ثبت نام نمایید. این خدمات شامل:

1- جلسه مشاوره بعد از ثبت نام با مشاوران ارشد

2- بررسی نقاط ضعف و قوت درسی توسط مشاور

3- بررسی کتاب ها و منابع کمک آموزشی

4- برنامه ریزی فردی و تخصصی مناسب با هدف، برنامه مدرسه، آزمون ها و تکالیف

5- عضویت در گروه مشاوره درسی دکتر پرتوی

6- دریافت جزوات و نمونه سوال ویژه هر درس و مباحث کتاب درسی

7- دریافت پکیج مشاوره درسی سالانه دکتر پرتوی

8- آموزش 54 نکته مشاوره ای

9- افزایش دقت و تمرکز در زمان مطالعه

10- آموزش مدیریت زمان و بازدهی مطالعه

11- پیگیری و پشتیبانی هفتگی توسط مشاور ارشد در روزهای جمعه

12- پیگیری و پاسخ گویی به سوالات توسط دکتر پرتوی در روزهای دوشنبه

13- تضمین کیفیت ماهانه

14- هزینه اقتصادی و ارزان

 

  برنامه ریزی رتبه های برتر + 9 نکته فوق العاده و کاربردی

چرا برای برنامه ریزی درسی ارزان برای هنرستانی ها  گروه آموزشی پرتوی را انتخاب کنیم؟

معمولا مراکز مشاوره به صورت تخصصی اطلاعاتی برای دانش آموزان هنرستانی ندارند اما گروه آموزشی دکتر پرتوی تیم تخصصی برای برنامه ریزی این دانش آموزان در نظر گرفته است. همچنین مشاوران ما دانشجو و تازه کار نیستند و تحصیلات آکادمیک مشاوره و برنامه ریزی را دارا می باشند.

تضمین کیفیت ماهانه ما نیز کمک می کند که داوطلب بتواند هر ماه خدمات با کیفیت به مانند روز اول دریافت کند. از این رو بهترین انتخاب برای افراد هوشمند که واقعا هدفمند مطالعه می کنند گروه آموزشی دکتر پرتوی در زمینه مشاوره و برنامه ریزی درسی می باشد.

نمونه برنامه هنرستانی ها

چگونه برنامه ریزی درسی ارزان هنرستان را ثبت نام و دریافت کنیم؟

برای ثبت نام و دریافت برنامه ریزی درسی ماهانه با هزینه مناسب در ابتدا لازم است روی عکس زیر کلیک کنید و یا در واتس آپ نام و رشته خود را ارسال کنید و سپس بعد از ارتباط با مشاور ثبت نام و تکمیل اقدامات ثبت نام ، مشاور با شما تماس خواهد گرفت و روند برنامه ریزی درسی و مشاوره شما شروع خواهد شد.

برنامه ریزی اقتصادی ماه پایانی کنکور

دریافت مشاوره

5/5 - (7 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *