بهترین آموزشگاه تدریس خصوصی

بهترین آموزشگاه تندخوانی

تدریس خصوصی یک ابزار قدرتمند در سیستم آموزشی است علی رغم تعدد مدارس غیر انتفاعی و هزینه های زیادی که خانواده ها برای مدارس خوب در تهران و سایر شهر ها انجام می دهند؛ اما متاسفانه همچنان سیستم آموزشی نقص دارد و دانش آموزان در مدرسه به صورت کامل یادگیری ندارند. از این رو نیاز به جلسات تدریس خصوصی بیشتر از قبل احساس می شود. بنابراین در نظر داریم در این مقاله بهترین آموزشگاه تدریس خصوصی را به شما معرفی کنیم و ویژگی های دبیر خصوصی خوب را مطرح کنیم.

آموزشگاه تدریس خصوصی دکتر پرتوی

یکی از بهترین مراکز تدریس خصوصی در غرب تهران، آموزشگاه مشاوره ای ، تدریس خصوصی دکترپرتوی می باشد که با کادری 1200 نفره از دبیران به نام تهران گرد هم جمع شده اند تا برای هر دانش آموز مناسب با خصوصیات درسی و اخلاقی که دارند، دبیری مناسب برای آنها انتخاب شود.

  بهترین معلم خصوصی در صادقیه

گروه آموزشی دکتر پرتوی با مدیریت دکتر بهروز پرتوی درصدد است که برای دانش آموزان کوشا و فعالی که می خواهند در کنار مدرسه از آموزش های کامل تری بهره مند شوند، محیطی امن ایجاد کند تا بتوانید با خیال راحت به دبیران اعتماد کنند و با هزینه های کاملا مناسب جلسات تدریس خصوصی را برگزار کنند.

ویژگی هایی که منجر می شود که گروه آموزشی دکتر پرتوی یکی از بهترین آموزشگاه های تدریس خصوصی باشد، عبارتند از :

1- نظارت کامل و مستقیم دکتر پرتوی بر انتخاب دبیر که مناسب با انتظارات خانواده، نیاز درسی و سطح درسی دانش آموز، بودجه خانواده برای جلسات تدریس خصوصی و ..دبیر مناسب را انتخاب نمایند.

2-دبیران کاملا با تجربه که سابقه کاری بالایی دارند و تحصیلات مرتبط با تدریس مربوطه دارند و از همه مهم تر از دبیران به نام مدارس شهر تهران می باشند.

3-هزینه های کاملا مناسب که مناسب با بودجه  خانواده ها در نظر گرفته می شود. که این هزینه به صورت جلسه به جلسه دریافت می شود تا خانواده ها از تضمین کیفیت استفاده نمایند. یعنی هزینه ها به صورت یکجا دریافت نمی شود بلکه تک جلسه به جلسه هزینه دریافت می شود

4-دبیران منتخب گروه آموزشی پرتوی که یکی از بهترین آموزشگاه تدریس خصوصی در غرب تهران می باشد، به خوبی آموزش دیده اند که با دانش آموزان در هر گروه سنی برخورد مناسب و اصولی داشته باشند. که تاثیر یادگیری بیشترشود.

5-برگزاری آزمون های تعیین سطح به صورت رایگان قبل از برگزاری جلسات تدریس خصوصی برای آنکه وضعیت درسی داوطلب بهتر مشخص شود تا در انتخاب دبیر مناسب تر تاثیر مثبت بگذارد.  

آموزشگاه تدریس خصوصی

تدریس خصوصی حضوری و آنلاین

گروه آموزشی دکتر پرتوی به صورت حضوری برای تمامی نقاط تهران دبیر اعزام می کند و همچنین دبیران با تجربه این مرکز آموزشی- مشاوره ای به راحتی با تکنولوژی پیشرفته می توانند مباحث را به صورت آنلاین تدریس کنند که کیفیت تدریس انلاین با تدریس حضوری هیچ گونه تفاوتی نداشته باشد که دانش آموزان سایر شهر ها نیز بتوانند از وجود دبیر خصوصی خوب بهره مند گردند.

  تدریس خصوصی آنلاین

مقایسه گروه آموزشی پرتوی با سایر مراکز تدریس خصوصی

گروه آموزشی دکتر پرتوی یک مرکز تخصصی آموزشی مشاوره ای با 14 سال سابقه مفید در غرب تهران است که افتخار دارد تنها مرکزی باشد که مشاوران و معلمان آن با تجربه و سابقه کاری بالا هستند و به هیچ عنوان از دانشجو استفاده نمی کند. اما تفاوت این مجموعه با سایر مجموعه ها در این است که :

گروه آموزشی دکتر پرتوی  سایر مراکز تدریس خصوصی 
نظارت کامل دکتر پرتوی از ابتدا تا انتها بر روند جلسات  شما با مدیریت در ارتباط نیستید و انتخاب دبیر با اپراتور می باشد
دبیران به نام و تجربه مدارس برتر  استفاده از دبیران دانشجو و کم تجربه 
دریافت هزینه تدریس به صورت تک جلسه  دریافت هزینه به صورت یکجا 
هزینه مناسب بنا بر سطح و تجربه دبیر  هزینه های بالا علی رغم دبیران کم تجربه 
دبیران متخصص و آموزش دیده برای برقرار ارتباط مناسب با دانش آموز  دبیران هیچ گزینش و آموزشی را طی نمی کنند 

پاسخ گویی به چند سوال متداول :

1-برای چه مقاطعی امکان استفاده از دبیر وجود دارد؟

پاسخ: از ابتدایی تا دانشگاه می توانید از دبیران متخصص استفاده نمایید.

 

2-آیا برای تمامی درسو امکان استفاده از دبیر وجود دارد؟

پاسخ : بله – برای هر درس دبیر متخصص که تحصیلات کارشناسی ارشد و دکتری آن رشته را دارد، انتخاب می شود.

 

3-مدت زمان انتخاب دبیر و برگزاری جلسه چه قدر می باشد؟

پاسخ : معمولا از زمان ثبت نام تا ارتباط با دبیر کمتر از چند ساعت زمان می برد.

 

4-آیا دبیران از منابع خاصی برای تدریس استفاده می کنند؟

پاسخ: بله هر دبیر جزوات تدوین شده مخصوص به خودش را دارا می باشد.

 

5-انتخاب دبیر چگونه صورت می گیرد؟

پاسخ: در ابتدا دکتر پرتوی با خانواده و داوطلب صحبت می کند و سپس بعد از بررسی انتظارات خانواده، از داوطلب آزمون تعیین سطح گرفته می شود و بنا بر بودجه خانواده و سطح دانش آموز از میان بانک دبیران، دکتر پرتوی دبیررا انتخاب می کنند و پل ارتباطی خانواده و دبیر را برقرار می کنند.

 

6-آیا قبل از برگزاری جلسه تدریس خصوصی امکان صحبت با دبیر وجود دارد؟

پاسخ : بله قبل از اولین جلسه می توانید با دبیر صحبت کنید تا اورا در جریان مسائل درسی خود قرار دهید.

چگونه برای تدریس خصوصی اقدام کنیم؟

اگر شما نیز می خواهید برای ارتقا سطح درسی، ترمیم معدل، کسب معدل بالا در امتحانات نهایی، آموزش نکات پیشرفته برای کنکور سراسری و.. از معلم خصوصی استفاده کنید و قصد دارید از بهترین آموزشگاه تدریس خصوصی یعنی گروه آموزشی دکتر پرتوی استفاده نمایید، می توانید با کلیک بر دکمه زیر در واتس آپ از مشاوره اولیه تدریس خصوصی بهره مند شوید

مشاوره رایگان در واتس اپ

 

 

5/5 - (8 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *