مشاوره تحصیلی و در درسی در تمامی شهر های ایران می تواند به صورت آنلاین و تلفنی هم برگزار شود. دانش آموزان شهر مشهد طبق بررسی های انجام شده جز دانش آموزان کوشا و پرتلاشی هستند که به تحصیل و مطالعه اهمیت زیادی می دهند به صورتی که طبق آمار رسمی در کنکور سال گذشته 124 رتبه برتر تک رقمی، دو رقمی و سه رقمی از شهر مشهد بوده است. که بعد از شهر تهران بیشترین میزان رتبه های برتر را به خود اختصاص داده است و مقام دوم را دارا می باشد. بنابراین دانش آموزان این خطه از ایران باید از عدالت آموزشی برخوردار باشند و از بهترین منابع آموزشی و مشاوران تحصیلی استفاده کنند. از این رو بهترین مشاور درسی در مشهد کاملا آماده خدمت رسانی به دانش آموزان این شهر است که بتوانند در سال های بعدی نیز افتخارات بیشتری بیافرینند.

بهترین مشاور درسی مشهد کیست؟

مشاوره درسی و کنکور امری است که هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین امکان پذیر است. شیوع ویروس کرونا موجب شد که سیستم آموزش درسی بتواند به صورت غیرحضوری خود را قوی کند و خدمات مشاوره درسی آنلاین با کیفیتی همانند جلسات حضوری برگزار شود.  از این رو گروه آموزشی دکتر پرتوی که بهترین مشاور درسی در تهران می باشد با برگزاری جلسات مشاوره و برنامه ریزی آنلاین توانسته است به سایر شهر های ایران نیز خدمات با کیفیت بالا ارائه دهند. این یک سیستم آموزشی عالی برای دانش آموزانی است که در شهرهای دیگر امکان استفاده از دبیر و مشاور خوب را ندارند. از این رو با جلسات مشاوره درسی غیر حضوری دانش آموزان مشهدی می توانند از بهترین مشاور درسی در تهران به عنوان مشاور استفاده کنند.

آشنایی با گروه آموزشی دکتر پرتوی

گروه آموزشی مشاوره ای دکتر پرتوی در شهر تهران فعالیت دارند اما خدمات آموزشی با کیفیت و رتبه سازی اصولی موجب شده است که بهترین مشاور درسی در کشور شناخته شوند و به تمامی شهر های ایران از جمله مشهد خدمات مشاوره ارائه دهند. نکته حائز اهمیت در مورد گروه آموزشی دکتر پرتوی این است که در این مجموعه به هیچ عنوان مشاور تازه کار و دانشجو نداریم و از همه مهم تر که در هیچ مرکز مشاوره ای همانند آن را نمی توانید پیدا کنید؛ مشاوره درسی و کنکور توسط دکتر پرتوی است. یعنی شما می توانید به صورت مستقیم با ایشان در ارتباط باشید و جلسات مشاوره و برنامه ریزی هفتگی داشته باشید. ویژگی های بهترین مشاور درسی در مشهد عبارتست از :

  • مشاوره و برنامه ریزی فردی کاملا تخصصی

  • مشاوره درسی توسط دکتر بهروز پرتوی ( مشاوره VIP)

  • برنامه ریزی های کاملا فردی و جزیی مناسب با شرایط هر دانش آموز

  • پیگیری و پشتیبانی های اصولی مبتنی بر آنالیز درسی

  • مولف اولین کتاب هوشمند محاسبات سریع و آموزش محاسبات سریع

  • مولف کتاب تندخوانی و دانش آموخته تندخوانی از پدر تندخوانی دنیا

  • دارنده گواهی نوبل مشاوره از اتحادیه اروپا

  • مشاوره تضمینی مناسب با بودجه خانواده ها

  • جلسات مشاوره انگیزشی و هدف یابی

  • تضمین طرح رتبه سازی در آزمون سراسری

مسلما این موارد بخش کوچکی از زرومه گروه اموزشی دکتر پرتوی است و داوطلبان تحت پوشش مشاوره درسی خدمات کاملا منحصری به فردی را دریافت می کنند که کاملا متفاوت می باشد.