بهترین مشاور درسی در کیش

مشاوره درسی در کیش

کنکور سراسری برای همه دانش آموزان در هر جای ایران به یک صورت برگزار می شود. بنابراین لازم است که همه دانش آموزان از خدمات تحصیلی یکسانی نیز برخوردار شوند. اما در برخی از شهرهای ایران، امکانات آموزشی ومشاوره تحصیلی وجود ندارد. با توجه به تحقیقات و بررسی های انجام شده داوطلیان جزیره کیش مشاور تحصیلی ندارند و هر کدام در هر مدرسه سرگردان به دنبال یک مشاور درسی خوب برای پیشرفت در تحصیل خود هستند. مخصوصا که در جزیره کیش هم دانشگاه های زیادی وجود ندارد و به ناچار داوطلبان این جزیره باید برای ادامه تحصیل به سایر شهرها مراجعه کنند. بنابراین کسب رتبه خوب در کنکور سراسری و یا معدل خوب در سال های پایه برای آنان از اهمیت زیادی برخوردار است. به همین دلیل امروز می خواهیم بهترین مشاوره درسی در کیش را به شما معرفی کنیم تا تمامی دانش آموزان این جزیره زیبا در دوره اول ودوم متوسطه بتوانند از یک مشاور تحصیلی خوب بهره مند شوند.

مشاوره تحصیلی در کیش

جزیره کیش دارای مدارس متفاوت دولتی، نمونه دولتی و غیر انتفاعی در دوره اول و دوم متوسطه می باشد. اما مرکز مشاوره تحصیلی در کیش وجود ندارد. اما خبر خوب برای دانش آموزان این منطقه این است که گروه آموزشی دکتر پرتوی تمامی خدمات مشاوره و برنامه ریزی اعم از مشاوره درسی و برنامه ریزی، تدریس خصوصی، انتخاب رشته نهم به دهم و انتخاب رشته کنکور سراسری آزاد و دوره های محاسبات سریع ریاضیات و تندخوانی را به دانش آموزان سراسر ایران از جمله دانش آموزان کوشا و پرنلاش جزیره کیش ارائه می دهد.

مشاور درسی

برنامه ریزی درسی هفتم تا کنکور

در کنار مشاوره تحصیلی که شامل آموزش نکات مشاوره ای می باشد، استفاده از برنامه ریزی نیز بسیار توصیه می شود. برنامه ریزی فردی که با جزییات مخصوص هر دانش آموز به صورت جداگانه نوشته می شود موجب مدیریت زمان داوطلب می گردد.

در اصل هدف از برنامه ریزی این است که دانش آموز بتواند همگام با مدرسه دروس خود را مطالعه کند و زمانی برای رفع نقاط ضعف خود داشته باشد و مسلما بدون برنامه ریزی نمی توان در طول روز به تمامی اقدامات رسید. حتی یک فردی که دوران تحصیل را پشت سر گذاشته است نیز برای رسیدگی به امور روزانه خود به برنامه ریزی نیاز دارد چه برسد دانش آموزی که باید بین مدرسه و دبیران و آزمون های مختلف، هدف درسی خود و زندگی روزمره تعادل برقرار کند.

  بهترین مرکز مشاوره تحصیلی تهران

برنامه ریزی درسی که دانش آموزان کیش می توانند از گزوه آموزشی دکتر پرتوی دریافت کنند؛ به صورت کاملا شخصی برای هر فرد توسط مشاوران ارشد طراحی می شود که زمانبندی ها کاملا با دانش آموز هماهنگ است. همچنین این برنامه ریزی ها هم برنامه مدرسه و امتحانات و آزمون ها و تکالیف را در بر می گیرد؛ هم هدف داوطلب را در بر می گیرد. وهم زمانی برای فعالیت های روزمره زندگی در نظر گرفته می شود.

بهترین مشاور درسی

دقیقا در برنامه ریزی هفتگی باید زمانی به جبران اقدامات عقب افتاده، رسیدگی به کارهای شخصی، استراحت روزانه و هفتگی قرار داد. تمامی این موارد باید توسط متخصص انجام شود چرا که نیاز به تجربه دارد و باید زمانبندی دقیقی انجام شود. که بتوان در طول یک روز به تمامی این اهداف بدون خستگی رسید.

دانش آموزانی که با برنامه ریزی پیش می روند با صرف کمترین زمان ممکن توانسته اند بیشترین پیشرفت را داشته باشند. این برنامه ریزی از سال هفتم تا سال کنکور کاربردی است و دانش آموزان می توانند از ان استفاده نمایند.

مشاوره درسی آنلاین

متاسفانه یکی از مشکلات دانش آموزان در جزیره کیش عدم دسترسی به امکامات آموزشی مناسب می باشد. بنابراین آن دسته از دانش آموزان مستعد به شهر های اطراف مثل شهرهای جنوبی و شیراز و .. روی می آورند که این شهرها نیز امکانات کافی مثل شهر های بزرگ را ندارند. و با صرف هزینه مالی و زمانی زیاد برای رفت و آمد باز هم به نتیجه دلخواه نمی رسند.

اما مشاوره درسی در کیش به صورت آنلاین نیز امکان پذیر است. گروه آموزشی دکتر پرتوی تمامی خدمات آموزشی خود اعم از مشاوه درسی و برنامه ریزی و انتخاب رشته و تدریس و .. را به صورت آنلاین ارئه می  دهد که دانش آموز از هر جای ایران می تواند از این خدمات استفاده نماید و نکته مهم و حائز اهمیت در این است که کیفیت این خدمات مشاوره درسی آنلاین با خدمات حضوری هیچ گونه تفاوتی ندارد و تمامی این خدمات دارای تضمین کیفیت می باشد.

  بهترین مشاوره درسی آنلاین

تضمین کیفیت خدمات مشاوره درسی در کیش

یکی از مهم ترین ویژگی های گروه اموزشی دکتر پرتوی که آن را از سایر مراکز مشاوره درسی متمایز کرده است؛ تضمین کیفیت ماهانه است. یعنی شما می توانید از تمامی خدمات به صورت ماهانه استفاده نمایید و در صورت رضایت، ماه بعد نیز ادامه دهید. یعنی اگر در ماه اول رضایت نداشتید، می توانید ماه بعدی ادامه ندهید اما این تضمین کیفیت ماهانه مشاوران ما را ملزوم به ارائه خدمات با کیفیت مثل روز اول می کند.

مشاوره درسی آنلاین

خدمات گروه آموزشی دکتر پرتوی

بهترین مشاور درسی در کیش خدمات آموزشی زیر را ارائه می دهد که این خدمات عبارتند از :

1- مشاوره درسی

2- برنامه ریزی کاملا فردی و شخصی سازی شده

3- جلسات مشاوره خصوصی

4- جلسات مشاوره انگیزشی

5- استعداد یابی و مشاوره شغلی

6- انتخاب رشته نهم به دهم

7- انتخاب رشته سراری وآزاد

8- تدریس خصوصی

9- محاسبات سریع ریاضیات

10- آموزش تندخوانی و افزایش سرعت مطالعه

11- جلسات مشاوره روانشناسی درسی

  مشاوره درسی تضمینی در گروه آموزشی پرتوی

چرا گروه آموزشی دکتر پرتوی بهترین مشاور درسی در کیش می باشد؟

این مجموعه آموزشی با 14 سال سابقه آموزشی دارای بالاترین میزان رضایت و قبولی می باشد. علت این که موجب شده است دکتر پرتوی بهترین مشاور درسی در کیش باشد، این است که 1- هیچ یک از مشاوران این مجموعه تازه کار و یا دانشجو نیستند و همگی تحصیلات آکادمیک ارشد و دکتری مشاوره تحصیلی و روانشناسی دارند که سابقه فعالیت در مدارس خاص را نیز دارا می باشند و 2- تضمین کیفیت ماهانه که موجب می شود خدمات با کیفیت دریافت کنید و همچنین 3- هزینه کاملا به صرفه و دریافت خدمات کاملا با کیفیت و  در آخر نیز  4- تمامی خدمات به صورت جلسات کاملا خصوصی وفردی ارائه می شود

نجوه ثبت نام در گروه اموزشی پرتوی

اگر می خواهید از مشاوره درسی درکیش به صورت آنلاین استفاده نمایید و یا درخواست جلسه مشاوره حضوری در این جزیره را دارید می توانیددر واتس آپ با ارسال نام و مقطع و رشته خودتان با مشاوران ثبت نام در ارتباط باشید.

مشاوره رایگان در واتس اپ

4.8/5 - (134 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *