تدریس خصوصی ارزان

تدریس خصوصی ارزان

تدریس خصوصی در شب های امتحان معمولا طرفداران بیشتری دارد. برای تدریس و رفع اشکال و کسب نمره بهتر در امتحانات ترم اول و ترم دوم و با نزدیک شدن به کنکور سراسری، تقاضا برای برگزاری کلاس های خصوصی بیشتر می شود. اما متاسفانه هزینه های بالا تدریس خصوصی موجب شده است تا خانواده های کمتری بتوانند این نیاز را برای دانش آموزان خود برطرف کنند. اما برای آنکه تمامی دانش آموزان بتوانند برای رفع مشکلات درسی خودشان از کلاس های خصوصی بهره مند شوند، تدریس خصوصی ارزان را به شما پیشنهاد می کنیم که با کیفیت مطلوب می تواند پاسخ گوی نیاز های درسی دانش آموزان باشد. و مسلما هزینه مناسبی برای خانواده ها داشته باشد.

ارزان بودن دلیل بر بی کیفیت بودن نیست

هدف از تشکیل کلاس های ارزان قیمت هزینه های بالای زندگی است که خیلی از خانواده ها را با مشکل رو به رو کرده است. و از طرفی دبیران با تجربه نیز کلاس های خصوصی را کمتر از جلسه ای 500 الی 600 هزار تومان تشکیل نمی دهند. از آنجایی که برای تدریس یک مطلب و یا رفع اشکال یک کتاب درسی بیش از یک جلسه معلم خصوصی نیاز می باشد، دبیرانی را انتخاب کرده ایم که فن بیان خوب داشته باشند و بتوانند با دانش آموزان ارتباط خوبی بگیرند و  مفاهیم را به خوبی انتقال دهند و همچنین یک هزینه مناسب داشته باشند. یعنی شما با جلسه ای کمتر از 200 هزارتومان بتوانید در 60 الی 70 دقیقه تمامی مشکلات درسی خود را مطرح کنید و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید.

معلم خصوصی

کیفیت این جلسات کاملا تضمین شده است به صورتی که شما می توانید تک جلسه به تک جلسه ثبت نام نمایید تا هر زمان که از کیفیت جلسات راضی بودید، مجددا ثبت نام نمایید.

تدریس خصوصی آنلاین

برگزاری جلسات با هزینه مناسب به صورت آنلاین این مزیت را دارد که دانش آموزان در تمامی شهرها می توانند از جلسات تدریس خصوصی استفاده کنند و فقط محدود به دبیران شهر خود نباشند. همچنین دانش آموزان تهران نیز بر رفع یک مشکل کوچک درسی نیاز نباشد تا ساعت ها در مسیر باشند تا بتوانند مشکل خود را برطرف کنند. برای همین تدریس آنلاین ارزان قیمت را به شکلی طراحی کرده ایم که یادگیری داوطلب افزایش یابد و بتواند با یک هزینه مناسب از جلسات تدریس خصوصی نیز استفاده نماید.

تدریس خصوصی در منزل

همچنین برای آن دسته از خانواده ها در شهر تهران که تمایل دارند، جلسات تدرس خصوصی فرزندشان در منزل برگزار شود، دبیران ما به صورت خصوصی کلاس ها را در منزل دانش آموزان نیز برگزار می کنند.

  تدریس خصوصی با هزینه مناسب

تدریس خصوصی با هزینه مناسب برای تمامی دروس

تدریس خصوصی زبان، تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی زیست، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی شیمی و.. با هزینه ارزان قابل استفاده است. برای همین تفاوتی ندارد که داوطلب برای چه درسی نیاز به رفع اشکال و یا تدریس داشته باشد. گروه آموزشی دکتر پرتوی دبیران مجرب خود را هزینه ای مناسب برای تدریس خصوصی تمامی دروس در تمامی مقاطع و رشته ها، برای دانش آموزان انتخاب می نماید.

تدریس خصوصی برای تمامی رشته ها و پایه ها

یکی از مزیت های تدریس خصوصی در گروه آموزشی دکتر پرتوی این است که از اول ابتدایی تا دانشگاه کادر 800 نفره از دبیران را تشکیل داده است تا مناسب با سلیقه و بودجه خانواده ها و مطابق با ویژگی های درسی و شخصیتی دانش آموزان برای آنها دبیر اسال شود. برای همین تفاوتی ندارد که در کدام رشته و یا در کدام مقطع تحصیلی هستید، بلکه می توانید از تدریس خصوصی ارزان ما بهره مند شوید.

تدریس خصوصی آنلاین

تدریس خصوصی با قیمت مناسب برای چه افرادی مناسب است؟

1) تدریس خصوصی با قیمت مناسب برای آن دسته از دانش آموزان توصیه می شود که می خواهند برای تدریس دروس خود از دبیر خصوصی استفاده کنند و به دلیل تعداد جلسات بالا نمی توان از دبیران با هزینه های بالا استفاده کرد. بلکه دبیران با کیفیت و با قیمت مناسب برای این خانواده ها به صرفه تر می باشد.

2) همچنین دانش آموزانی که در زمان امتحانات خود، دچار مشکل در برخی مطالب کتاب درسی هستند و برای رفع اشکال و پرسش و پاسخ چند سوال نیاز به دبیر خصوصی دارند، مناسب می باشد. چرا که برای پاسخ گویی به چند سوال نمی خواهند هزینه زیادی متقبل شوند.

  تدریس خصوصی در غرب تهران با حرفه ای ها

چگونه در کلاس های تدریس خصوصی ارزان شرکت کنیم؟

اگر می خواهید با یک هزینه مناسب، از خدمات با کیفیت و تضمیمی تدریس استفاده نمایید بهتر است تا با ما در ارتباط باشید تا بعد از یک جلسه مشاوره انتخاب دبیر، بهترین دبیر و مناسب با هدف و روحیه دانش اموز برای شما انتخاب ومشخص گردد.

نحوه پرداخت هزینه تدریس خصوصی

در مجموعه دکتر پرتوی هزینه به صورت یکجا دریافت نمی شود چرا که ما تضمین کیفیت برای تدریس خصوصی داریم. در ابتدا برای رزرو جلسه اول هزینه تدریس جلسه اول به مجموعه پرداخت می شود و سپس در صورت درخواست جلسات بعدی توسط داوطلب و خانواده جلسات به صورت تک جلسه رزرو و ثبت نام می گردد.

 

معرفی خدمات مرکز رتبه شو

امتیاز دهی از راست به چپ است.❤️
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *