تدریس خصوصی با هزینه مناسب

تدریس خصوصی با هزینه مناسب

دانش آموزان بسیاری هستند که با توجه به تدریس های آنلاین در مدارس نیاز به معلم خصوصی در دروس مختلف خود را دارند و نگران نتیجه امتحانات پایانی خود می باشند. اما هزینه های بالا تدریس خصوصی موجب شده است تا خانواده ها کمتر به فکر داشتن معلم خصوصی برای فرزند خود بیفتند. برای همین موضوع به دنبال تدریس خصوصی با هزینه مناسب و کیفیت بالا می باشند.

هزینه مناسب، ملاک انتخاب دبیر!!!

تدریس خصوصی

شرایط اقتصادی این روزها سخت است اما فقط ملاک انتخاب شما در زمان برگزاری کلاس های خصوصی، هزینه آن نباشد چرا که دانشجویان ترم 1و2 بسیاری هستند که از روی سرگرمی و فقط برای داشتن کسب در آمد کوچک رو به تدریس خصوصی می آورند اما به هیچ عنوان کیفیت این کلاس ها تضمین شده نیست. چرا تدریس خصوصی کاری بسیار تخصصی است که نیاز به ویژگی های زیر دارد:

1- تجربه و تخصص کافی در زمینه تدریس

2- فن بیان روان و مناسب

3- ارائه جزوه کامل و دقیق

4- تسلط کامل بر تمامی مطالب و مباحث

اما این ویژگی ها در دانشجویان و افراد تازه کار وجود ندارد و برای همین با هزینه های خیلی خیلی کم به تدریس خصوصی مشغول هستند که در ابتدا مورد تایید خانواده ها می باشد اما پس از پایان کلاس از کیفیت تدریس و برگزاری کلاس راضی نیستند.

برای همین بهتر است که ملاک انتخاب شما در زمان انتخاب معلم خصصوی علاوه بر هزینه مناسب، کیفیت تدریس و تجربه دبیر باشد.

هزینه های تدریس خصوصی

به دلیل زمان رفت و آمد یک معلم به منزل دانش آموز هزینه های تدریس خصصوی این روزها خیلی بالا رفته است اما به طور کل تعیین هزینه یک جلسه معلم خصوصی به عوامل زیر بستگی دارد:

1- مدت زمان برگزاری کلاس خصوصی

2- تجربه دبیر و سابقه تدریس

3- نوع درسی که تدریس می شود( مسلما هزینه معلم ادبیات با معلم ریاضی متفاوت می باشد)

4- زمان رفت و آمد دبیر

5- پایه تحصیلی دانش آموز

6- تدریس حضوری و یا انلاین

با تئجه به ملاک های بالا معمولا هزینه های تدریس خصوصی از جلسه ای ( هر جلسه معادل 2 ساعت آموزشی یعنی 100دقیقه می باشد)، 180هزار تومان با دبیر با تجربه و متخصص شروع می شود.

این در حالی است که خیلی از موسسات و دانشجویان این روز ها برای یک ساعت تدریس هزینه ای معادل 400هزار تومان به بالا دریافت می کنند. اما در موسسه آموزشی مشاوره ای دکتر پرتوی از این قیمت های نجومی برای دانش آموزان کوشا که به دنبال افزایش یادگیری و مهارت هستند، خبری نیست.

بهترین موسسه تدریس خصوصی با هزینه مناسب

خیلی از موسسات آموزشی هزینه کل جلسات تدریس خصوصی را به صورت یکجا دریافت می کنند. با اینکار فرصتی برای سنجش میزان رضایت خانواده و دانش آموز وجود ندارد. اما در گروه آموزشی دکتر پرتوی هزینه هر جلسه در همان جلسه دریافت می شود تا تضمین کیفیت به خانواده ها ارائه شود.

همچنین نظارت دکتر پرتوی بر روند جلسات تدریس در نظم جلسات و شیوه تدریس بسیار تاثیر گذار است. و نکته مهم دگیر که گروه آموزشی دکتر پرتوی را به یکی از بهترین مراکز تدریس خصوصی با هزینه مناسب تبدیل کرده است؛ استفاده از دبیران به نام و با تجربه در زمینه آموزشی است که تجربه و کیفیت تدریس آن آزموده شده می باشد.

ملاک های تعیین هزینه کلاس های خصوصی

برای آنکه بتوان برای یک جلسه تدریس خصوصی هزینه ای را مشخص کرد باید ملاک هایی را در نظر گرفت مسلما تتدریس تمامی دروس در تمامی پایه ها از نظر هزینه ای با هم در یک راستا نیست. برای همین اگر می خواهید از هزینه نسبی تدریس خصوصی مطلع شوید حتما ملاک های زیر مد نظر داشته باشید:

1- مدت زمان برگزاری کلاس خصوصی

مسلما اگر زمان کلاس شما از یک جلسه بیشتر شود، هزینه کلاس نیز افزایش می یابد.

2- مسیر رفت وآمد

بهتر است که دبیری که برای شما انتخاب می شود در خوزه منزل شما باشد که اینکار باید توسط موسسه انجام پذیرد تا هزنیه کلاس های شما به صرفه تر باشد. گروه آموزشی پرتوی مناسب با محدوده سکونت دانش آموز دبیری با تجربه و مناسب را انتخاب می کند که هزینه ای اضافی بابت رفت و آمد دریافت نشود و یا دوری مسیر موجب افزایش قیمت نگردد.

3- تجربه دبیر

مسلما هر چه تجربه دبیر افزایش یابد، هزینه یک جلسه تدریس نیز زیاد می شود. اما مزیت گروه آموزشی دکتر پرتوی در این است که دبیران با تجربه با هزینه مناسب استفاده می نماید.

4- نوع درس

مسلما دروس تخصصی و تمرین محور هزینه بالاتری برای تدریس دارند. چراکه زمان بر تر هستند و انرژی بیشتری از دربیر می گیرد.

5- مقطع تحصیلی داوطلب

مسلما هزینه تدریس ابتدایی با هزینه تدریس در مقطع دبیرستان و دانشگاه متفاوت می باشد. و هر انچه مقطه افزایش یابد هزینه تدریس نیز افزایش می یابد.

6- تدریس آنلاین

معمولا تدریس آنلاین به دلیل آنکه زمان کمتری از دبیر گرفته می شود، دارای هزینه مناسب تری است و برای افرادی که تدریس خصوصی با هزینه مناسب مد نظر دارند؛ بسیار توصیه می گردد.

مشاوره در واتس آپ

2/5 - (1 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *