تدریس خصوصی ترمیم معدل

تدریس خصوصی ترمیم معدل

این مطلب ویژه دانش آموزانی است که می خواهند برای بار دوم و یا سوم کنکور دهند و دوازدهمی نیستند. از آنجایی که در کنکور سراسری 1402 تاثیر معدل امتحانات نهایی سال دوازدهم با 40% تاثیر مستقیم در کنکور اعمال می شود سنجش دروس عمومی فقط از طریق نمره تشریحی امتحان نهایی است، برای آن دسته از دانش آموزانی که قبل از سال 1402 فارغ التحصیل شده اند، الزامی است تا در دروسی که نمره مطلوب کسب نکرده اند، در امتحانات ترمیم معدل شرکت کنند.از این رو تدریس خصوصی ترمیم معدل پیشنهادی فوق العاده برای کسب سوابق تحصیلی است.

لزوم شرکت در امتحانات ترمیم معدل

از آنجایی که تاثیر نمره خام برگه امتحانات نهایی در کنکور سراسری 40% تاثیر مستقیم دارد؛ یعنی حتی اگر به ضرر دانش آموزان باشد، آن را تاثیر می دهند و افزایش ضریب برخی از درس ها و حذف دروس عمومی از کنکور تستی، شرکت در امتحانات ترمیم معدل ضروری می باشد. بنابراین دانش آموزانی که نمره خام کتبی آنها کمتر از 18باشد، لازم است که در این امتحانات ترمیمی شرکت کنند و حتی افرادی که نمره 18گرفته اند، اما این توانایی را در خود می بینند که در این امتحانات نمره بالاتری کسب کنند، نیز می توانند در امتحانات ترمیم معدل شرکت کنند.

ضرایب دروس در امتحان نهایی

تا سال های گذشته نمرات خام برگه 25% تاثیر مثبت در کنکور داشت و ضرایب هر درس با ضریب همان درس در کنکور برابر بود اما از سال 1402 ضریب دروس در امتحانات نهایی تغییر کرده و از همه مهم تر دروس عمومی ضریب و تاثیر بیشتری گرفته اند که می توانید ضرایب هر درس را در مقاله ضرایب کنکور 1402 مطالعه نمایید.  

  ضرایب کنکور 1402

استفاده از معلم خصوصی برای امتحانات ترمیم معدل

هر دانش آموزی تنها یک بار می تواند در امتحانات ترمیم معدل شرکت کند و اگر این بار نیز شانس خود را از دست بدهد متاسفانه هیچ راه برگشتی نخواهد داشت. زمان برگزاری امتحانات ترمیم معدل در دی ماه، خرداد ماه و شهریور ماه می باشد. اگر شما در شهریور ماه در آزمونی شرکت کنید، سوابق تحصیلی شما برای کنکور سال بعد محسوب می شود. و نکته جالب توجه این است که فقط یکبار می توانید در امتحانات ترمیم معدل شرکت کنید.

 

 

به دلیل محدودیت در امتحان مجدد، کسب نمره مطلوب تاثیر زیادی دارد و بسیار مهم است. از این رو فرصت اشتباه ندارید. بنابراین استفاده از معلم خصوصی می تواند در کسب نمره بهتر به شما کمک کند.معلم خصوصی که برای هر درس می گیرید، لازم است تا تسلط کافی به کتاب درسی داشته باشد و با نحوه طراحی سوال در امتحانات نهایی آشنا باشد. بنابراین نمی توان به هر معلمی اعتماد کرد.

بهترین مرکز تدریس خصوصی

همانطور که گفته شد داوطلبی که در امتحانات ترمیم معدل شرکت می کند؛ یعنی در امتحانات پایه دوازدهم نمره مطلوب کسب نکرده و الان آخرین فرصت او برای ترمیم این نمره می باشد. بنابراین فرصت اشتباه وجود ندارد. برای همین استفاده از معلمان دانشجو و تازه کار اصلا به صلاح داوطلب نیست. بلکه باید از دبیران با تجربه ای استفاده کرد که با شیوه طراحی سوالات امتحان نهایی آشنا باشند و بتوانند در زمانی کوتاه بیشترین مفاهیم را انتقال دهند و فن بیان خوبی نیز داشته باشند.

از این رو بهترین مرکز تدریس خصوصی ترمیم معدل، گروه آموزشی پرتوی است که دبیران همگی توسط دکتر پرتوی انتخاب می شوند و جلسات زیر نظر ایشان می باشد تا بیشترین کیفیت را دارا باشد. همچنین تضمین کیفیت و هزینه تک جلسه ای دارد و به هیچ عنوان از دبیران تازه کار و دانشجو استفاده نمی کند.

رزرو و ثبت نام تدریس خصوصی

همچنین دبیران کاملا منظم در منزل دانش آموز جلسات را برگزار می کنند و مدت زمان جلسات بین 90 الی 100 دقیقه می باشد و از همه مهم تر اینکه دبیران به نام تهران هستند که می توانند به کسب نمره معقول در امتحانات ترمیم معدل کمک کنند. بنابراین بهترین گزینه برای تدریس خصوصی ترمیم معدل، گروه آموزشی دکتر پرتوی است.

همچنین برای تمامی دروس اعم از دروس عمومی و اختصاصی هر سه رشته تجربی، ریاضی و انسانی می توانید برای معلم خصوصی اقدام نمایید.

 

پرسش و پاسخ متداول :

1)برای کسب نمره خوب در امتحان نهایی چند جلسه باید تدریس خصوصی داشته باشیم؟

پاسخ: تعداد جلسات بستگی به سطح درسی شما و مشکلات شما دارد اما از آنجایی که دبیران گروه آموزشی دکتر پرتوی همگی با تجربه هستند، معمولا برای تدریس یک مطلب به زمان کمتری نیاز دارند. 

2)آیا باید برای همه دروس در امتحان ترمیم معدل شرکت کرد؟ 

پاسخ: اگر نمره شما در یک درس زیر 18 باشد الزامی است که امتحان ترمیم معدل شرکت کنید چرا که تاثیر منفی نمره شما در کنکور زیاد می شود. بنابراین هر درسی که نمره آن زیر 18 باشد باید در امتحان ترمیم معدل ان شرکت کرد

3) برای معلم خصوصی چه زمانی باید اقدام کنیم؟

پاسخ : مسلما نباید زمان تدریس شب قبل از امتحان باشدچرا که هم دبیر زمان محدود تری دارد و هم خود شما فرصت کافی برای تمرین و افزایش تسلط ندارید. بهتر است از چند روز قبل از تاریخ امتحان برای معلم خصوصی ترمیم معدل اقدام نمایید. 

4)چگونه برای تدریس خصوصی اقدام کنید؟

پاسخ : اگر می خواهید از دبیران با تجربه استفاده نمایید؛ گروه آموزشی دکتر پرتوی بهترین گزینه برای شما می باشد از این رو می توانید با شماره های 09207278684 و 02122141820 تماس حاصل نمایید. 

1.1/5 - (42 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *