تدریس خصوصی در غرب تهران با حرفه ای ها

تدریس خصوصی در غرب تهران

در روزهای تدریس آنلاین در دروان کرونا، دانش آموزان زیادی دچار افت درسی شدند. مشغله های کاری خانواده ها و تغییرات عمده کتاب های درسی هم مانع بزرگی است برای اینکه خانواده بتوانند همراه فرزندشان باشند. از این رو نیاز به معلم خصوصی برای تدریس و رفع اشکال مخصوصا در زمان امتحانات بیش از پیش احساس می شود. ما بهترین خدمات را جهت تدریس خصوصی در غرب تهران به شما ارائه میدهیم.

ویژگی های  بهترین معلم خصوصی در غرب تهران :

با توجه به هزینه های بالا تحصیل دانش آموزان، اعتماد به موسسات و دبیران خصوصی خدشه دار شده است. اما با شناخت کامل و کسب اگاهی می توان برای انتخاب یک دبیر مناسب اقدام کرد. برای شناخت بیشتر لازم است در انتخاب معلم خصوصی به موارد زیر توجه کافی داشته باشیم.

1) سابقه کاری مناسب:

متاسفانه در خیلی از واقع، در زمان تدریس با دانشجو مواجه می شویم که مسلما تسلط کافی بر کتاب های درسی را دارا نمی باشند. تدریس نیاز به تجربه دارد. برای همین هنگام انتخاب معلم خصوصی توجه داشته باشید که دبیران با سابقه را انتخاب کنید.

2) ارتباط خوب با دانش آموز:

همه ما می دانیم که اگر دانش آموزان مخصوصا در سنین نوجوانی با فردی ارتباط نگیرند؛ درس هم نمی خوانند. برای همین در زمان انتخاب معلم خصوصی، به نحوه ارتباط گرفتن دبیر با دانش آموز دقت نمایید.

3) بیان روان و شیوا:

تدریس خصوصی یعنی انتقال اطلاعات از فردی به دانش آموز. اگر دبیر بیان و روش تدریس مناسبی نداشته باشد، مجددا دانش اموز در یادگیری مفاهیم دچار مشکل می شود. برای همین حتما در زمان انتخاب معلم خصوصی در غرب تهران به بیان و نحوه تدریس دبیر دقت کنید.

4) تدریس با برنامه و با جزوه تخصصی :

یک دبیر خوب بعد از سال ها کار کردن، باید یک جزوه دقیق و مدون برای تدریس داشته باشد، تا در اختیاری دانش اموز قرار دهد که یادگیری مطالب را به صورت دسته بندی برای او راحت کند. همچنین داشتن طرح درس و برنامه ریزی برای جلسات تدریس نیز بسیار مهم است.

5) تخصص و تحصیلات مرتبط:

در زمان اخذ معلم خصوصی توجه داشته باشید که دبیری که انتخاب می کنید در زمینه درسی که قرار است تدریس کند، تخصص داشته باشد و تحصیلات دانشگاهی او مربوط به درس مورد نظر باشد. به طور مثال از فردی که دانشگاه تاریخ خوانده نمی توان انتظار ندریس ریاضی داشت.

6) هزینه مناسب:

هزینه در انتخاب دبیر بسیارموثر است. این روزها هزینه های کلاس های خصوصی سر به فلک می کشد. این هزینه ها در ایام کرونا افزایش نیز داشته است. همچنین در زمان امتحانات نیز هزینه کلاس های خصوصی افزایش می یابد. اما با یک هزینه معقول می توان دبیری مناسب پیدا کرد که برای اینکار مراکز تدریس خصوصی می توانند به شما کمک کنند. البته دانشجویان برای تدریس هزینه کمتری می گیرند اما کیفیت تدریس بالایی ندارند.

تدریس خصوصی

گروه آموزشی رتبه شو بهترین انتخاب برای تدریس خصوصی:

گروه آموزشی پرتوی با مدیریت دکتر  بهروز پرتوی در کنار ارائه خدمات مشاوره و برنامه ریزی درسی، می تواند گزینه بسیار مناسبی برای معرفی معلم خصوصی در غرب تهران باشد. این مجموعه با 14 سال سابقه تخصصی در فلکه دوم صادقیه برای تمامی منطقه غرب تهران اعزام دبیر دارند. که ویژگی های خاص این مجموعه آن را از سایر مراکز تدریس خصوصی متمایز کرده است.

  1. اولین دلیلی که گروه آموزشی دکتر پرتوی می تواند انتخاب شما برای معلم خصوصی باشد، هزینه های مناسب دبیران می باشد که در 3 سطح 180تومان، 250تومان و 350 تومان ارائه می گردد.
  2. تمامی دبیران این مجموعه با سابقه تخصصی و دبیران رسمی آموزش و پرورش و آموزشگاه های معتبر شهر تهران هستند. و دانشجو در جمع دبیران دیده نمی شود.
  3. قرار دادها به صورت تک جلسه ای می باشد. در این مجوعه به هیچ عنوان قرار داده های 10 جلسه ای و یا 5 جلسه ای منعقد نمی گردد. بلکه دبیر یک جلسه را برگزار می کند. و خانواده این حق انتخاب را دارد که در صورت رضایت با دبیر ادامه دهد و یا خیر . درصورتی که در تمامی مراکز تدریس خصوصی قرارداد ها چند جلسه ای بسته می شود و اگر دانش آموز و خانواده ناراضی باشند، هزینه انها از بین رفته است.
  4. نظارت آقای پرتوی برجلسات تدریس که به افزایش کیفیت و بازدهی جلسات کمک می کند.
  5. نظم و دقیق بودن دبیران گروه آموزشی پرتوی که همگی به موقع در جلسات حاضر می شوند و زمان تدریس خصوصی را به بطالت نمی گذرانند.
  6. مدت زمان بیشتر جلسات تدریس خصوصی گروه اموزشی پرتوی که در همه مراکز بین 75الی 90 دقیقه می باشد که جلسات تدریس خصوصی مرکز مشاوره پرتوی به مدت 100دقیقه یعنی2ساعت آموزشی است. (هر ساعت آموزشی معادل 50دقیقه می باشد)
  7. اعزام سریع معلم یکی از بهترین ویزگی های تدریس خصوصی گروه آموزشی پرتوی است. زمانی که شما با مجموعه ما در ارتباط هستید تا برای شما معلم خصوصی اعزام گردد. سریعا کار شما پیگیری می شود و تا پایان همان روز با دبیر مربوطه هماهنگ می گرددو بنا بر شرایط و  زمان مناسب فرزند شما، زمان جلسه تدریس خصوصی مشخص می گردد.

تدریس خصوصی در غرب تهران در تمامی مقاطع و دروس :

تیم تخصصی و کامل گروه آموزشی پرتوی برای مقاطع ابتدایی تا دانشگاه کادر 1200نفره از بهترین اساتید تهران را دارا می باشدکه در تمامی رشته ها و دروس برای دانش آموزان غرب تهران دبیر خصوصی اعزام می کند.

تدریس خصوصی در منزل یا آنلاین:

یکی دیگر از ویژگی های معلم های خصوصی آموزشگاه پرتوی در این است که دبیران به صورت خصوصی در منزل دانش آموز کلاس را برگزار می کنند و نیازی نیست دانش آموز زمانی را برای رفت و آمد به آموزشگاه اختصاص دهد و هزینه کلاس ها نیز افزایش نمی یابد.

در کنار تدریس خصوصی حضوری، گروه آموزشی پرتوی به صورت آنلاین نیز کلاس های تدریس را برزگار می کند که برای افرادی که امکان حضور معلم در منزل را ندارند و یا به خاطر شرایط کرونا نمی توانند کلاس حضوری داشته باشندو برای دانش آموزان شهرستان به صورت آنلاین نیز کلاس های تدریس خصوصی را برگزار می کند.

بهترین زمان برای گرفتن معلم خصوصی:

معمولا در نزدیکی امتحانات ترم اول فرصت مناسبی است تا برای تدریس و یا رفع اشکال از معلم خصوصی استفاده کنیم. اما زمان استفاده از معلم خصوصی به دانش اموز و خانواده او بستگی دارد و در هر زمانی از سال بنا به نیاز و درخواست خانواده، معلم برای او اعزام می شود.

چگونه برای داشتن معلم خصوصی اقدام کنیم؟؟

اگر می خواهید از دبیران به نام گروه آموزشی پرتوی استفاده کنید کافی است نام و مقطع خود به همراه درسی که برای ان معلم خصوصی مد نظر دارید را در واتس اپ به شماره 09207278684 ارسال نمایید و تا در اولین فرصت، مناسب سطح شما و روحیه درسی شما بهترین معلم برای شما هماهنگ و ارسال گردد.

مشاوره واتس اپ

5/5 - (21 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *