تدریس خصوصی ریاضی ابتدایی

تدریس خصوصی ریاضی ابتدایی

درس ریاضی همراه همیشگی افراد حتی تا دوران دانشگاه می باشد. متاسفانه نقاط ضعف درسی افراد در ریاضی از دروان ابتدایی شکل می گیرد. تعطیلی های مداوم مدارس، بیماری های مختلف و .. مخصوصا در سال های اخیر یادگیری دانش آموزان ابتدایی را با مشکل مواجه کرده است. از طرفی تدریس آنلاین مدارس نیز موجب شده تا سطح یادگیری کمتر از قبل باشد. و اگر دانش آموز در مقطع ابتدایی تدریس کامل و اصولی دریافت نکند این مسیر تا به انتها اشتباه خواهد شد. از این رو توصیه می کنم والدینی که می خواهند در مسیر درسی فرزندشان اقدامی موفقیت آمیز انجام دهند، از تدریس خصوصی ریاضی ابتدایی استفاده کنند تا دانش آموز با پایه ای قوی و سواد علمی بالا وارد مقاطع بعدی شود و با مشکلات درسی و اختلالات یادگیری مواجه نشود.

 

 

ویژگی های دبیر خوب برای تدریس ابتدایی

در کشور ما شاید مقطع ابتدایی خیلی مورد اهمیت خانواده ها و حتی مسئولان مدارس نباشد و بیشتر توجه ها به سمت دوره دوم دبیرستان و کنکور متمرکز باشد. اما مقطع ابتدایی مهم ترین مقطع در زمینه آموزش می باشد. انتخاب معلمان مدرسه خیلی در اختیار ما نیست اما در زمینه تدریس خصوصی خانواده ها باید هوشیار باشند که دبیری مناسب برای آموزش فرزندشان انتخاب کنند. چرا که اگر دانش آموز یک مسئله را اشتباه آموزش ببیند این اشتباه تا پایان دوران تحصیل در ذهن او حک می شود و به راحتی از ذهن او نمی رود. بنابراین دبیر مناسب برای تدریس خصوصی ریاضی آن هم در مقعط ابتدایی باید ویژگی های زیر را دارا باشد:

1) تجربه کافی در امر تدریس داشته باشد

2) با روش های نوین تدریس آشنا باشد

3) فن بیان رسا و خوبی داشته باشد

4) توانایی برقراری ارتباط با دانش آموز را داشته باشد

5) صبور و با حوصله باشد

این 5 ویژگی مهم ترین ویژگی هایی است که یک دبیر در مقطع ابتدایی باید داشته باشد. توصیه ما به شما این است که در زمان تحقیق برای انتخاب معلم خصوصی ریاضی ابتدایی، ابتدا تحقیقات لازم را انجام دهید و حتی یک جلسه به صورت امتحانی با دبیر کار کنید و سپس ادامه جلسات را پیش ببرید.

از آنجایی که مقطع ابتدایی مقطع حساسی می باشد به هیچ عنوان قبل از شناخت کامل قرار داده های 5 یا 10 جلسه ای نبندید و از همه مهم تر نیز با دانشجویان برای تدریس ریاضی ابتدایی کار نکنید. تجربه و آشنایی با روش هایی که هر سال در کتاب های ریاضی دبستان جدید می شود، شرط مهم و اساسی می باشد.

  تدریس خصوصی در منزل

معلم خصوصی ابتدایی اول تا ششم

ریاضیات اول تا ششم ابتدایی اساسی ترین مفاهیم ریاضی است. مشکلات بیش از 99% دانش آموزان در کنکور و حتی در دوران دانشگاه از جمع و تفریق های ساده، ضرب و تقسیم های معمولی نشات می گیرد. خیلی از مواقع دانش آموزان دبیرستانی در حل مسائل شیمی تناسب ساده و معمولی را نمی توانند حل کنند. تمامی این موارد پایه ای ریاضی در ریاضی سال اول تا ششم تدریس می شود. بنابراین اگر می بیند که پایه دانش آموز شما در هر مقطعی از ابتدایی ضعیف است حتما از معلم خصوصی ریاضی در منزل استفاده کنید. سرمایه گذاری الان شما می تواند در آینده بسیار مفید واقع شود.  

چگونه برای معلم خصوصی اقدام کنیم؟

موسسات و آموزشگاه های مختلفی در زمینه تدریس خصوصی فعالیت می کنند اما یکی از بهترین و معتبر ترین موسسات آموزشی – مشاوره ای، گروه آموزشی دکتر پرتوی می باشد که با دلایل زیر می تواند اولین گزینه برای انتخاب شما باشد اما صحبت ما همیشه با همه دانش آموزان و اولیا این بوده است که حتما ما را مقایسه نمایید و سپس برای معلم خصوصی خوب اقدام کنید

1- استفاده از دبیران رسمی آموزش و پرورش و با تجربه

2- تضمین کیفیت تک جلسه به تک جلسه

3- نظم دبیران در هنگام تشکیل جلسه

4- استفاده از دبیران با توانایی فن بیان بالا

5- ارتباط مناسب دبیر با دانش آموز

6- استفاده از به روز ترین ابزار ها و شیوه های آموزشی

7- نظارت مستقیم دکتر پرتوی بر روند جلسات

8- انتخاب دبیر در روز و ساعت  مد نظر شما

9- انتخاب دبیر بر اساس ویژگی های دانش آموز

و ده ها ویژگی دیگر که موجب شده است تمامی افرادی که از تدریس خصوصی گروه آموزشی دکتر پرتوی استفاده کرده اند، رضایت 100% داشته باشند ودر زمینه های دیگر مانند مشاوره و برنامه ریزی و محاسبات سریع ریاضی و تندخوانی نیز از خدمات ما استفاده نمایند.

رزرو و ثبت نام تدریس خصوصی

 

در مجموعه ما مستقیما شماره دبیر در سایت قرار داده نمی شود تا شما با دبیر تماس بگیرید. بلکه در ابتدا برای اخذ معلم خصوصی با دکتر پرتوی مدیریت مجموعه یک جلسه خواهید داشت تا وضعیت دانش اموز اعم از پایه تحصیلی او، علت تصمیم برای معلم خصوصی، نمرات داوطلب، آدرس منزل، ویژگی های دبیر مورد نظر خانواده، محدوده بودجه خانواده و عوامل دیگر بررسی شود و سپس از میان کادر 1200 نفره از دبیران به نام تهران بهترین دبیر که با شرایط شما هماهنگ باشد به شما معرفی می شود در این هنگام شما می توانید مستقیما با دبیر ارتباط بگیرید و یک جلسه هماهنگ کنید و در صورت تمایل برای ادامه جلسات اقدام کنید. چرا که ما تضمین کیفیت تک جلسه داریم!!!

 

یک پیشنهاد ویژه !!!!

در کنار تدریس خصوصی ریاضی، مشکل اصلی دانش آموزان ما در محاسبات ریاضی می باشد. بی دقتی در جمع و تفریق های ساده و یا بی دقتی در ضرب و تقسیم. عجله در حل سوال و .. از مواردی است که در برگه امتحانی دانش آموزان به خوبی قابل مشاهده می باشد. بهتر است قبل از هر اقدامی برای تدریس خصوصی، در ابتدا مشکلات دانش آموز را متوجه شوید و در این راه می توانید از مشاوره های رایگان ما بهره مند شوید و اگر مشکل فرزند شما در محاسبات بود؛ در ابتدا در دوره پیشرفته محاسبات سریع ریاضی دکتر پرتوی شرکت نمایید و سپس در صورتی که مشکل رفع نشد برای معلم خصوصی اقدام کنید. این در صورتی است که فرزند شما مشکلات محاسبه و بی دقتی در حل مسئله داشته باشد. اما برای یادگیری مفاهیم کتاب درسی بهترین راه استفاده از بهترین دبیر خصوصی ریاضی ابتدایی می باشد.

دوره محاسبات سریع

 

امتیاز دهی از راست به چپ است.❤️
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *