تدریس خصوصی شیمی دوازدهم

تدریس خصوصی شیمی دوازدهم

درس شیمی یک درس کاملا دو جانبه می باشد. مطالعه مفاهیم و حل مسائل. از این رو شاید خیلی از دانش آموزان در این درس به فکر معلم خصوصی نباشند و تصور بر این باشد که اگر خودم مطالعه کنم می توانم نتیجه بگیرم. اما جالب است بدانید حل مسائل شیمی و تسلط بر مسائل شیمی که جز مسائل سخت هم طبقه بندی  می شود؛ وابسته به مطالعه دقیق متن و یادگیری جزییات متن کتاب درسی است و لازم است دانش آموز راه های میان بر برای درس شیمی را آموزش ببیند. از این رو تدریس خصوصی شیمی دوازدهم برای کسب نمره مطلوب در امتحانات نهایی را توصیه می کنم و حتی اگر کمی در این درس ضعف دارید، حتما از معلم خصوصی استفاده کنید.

 

 

شیمی دوازدهم، کتابی مرموز

شیمی دوازدهم رشته های ریاضی و تجربی دارای 4 فصل می باشد که دو فصل ابتدایی این کتاب بسیار سخت، پیچیده و نفس گیر است در حالیکه فصل 3 و 4 با سادگی نسبی همراه است. اما درس شیمی همراه با تغییر پایه، سخت تر می شود. یعنی شیمی از پایه دهم تا دوازدهم هر سال سخت و چالشی تر می شود و آنچه این کتاب را سخت می کند مسائل آن و استفاده از اعداد اعشاری بزرگ و غیر رند است که حل مسائل هم در دل فهم مفاهیم قرار دارد. بنابراین با توجه به نظام آموزشی جدید کشور و اهمیت نمرات امتحانات نهایی پایه دوازدهم و تاثیری که به صورت مستقیم یعنی هم منفی و هم مثبت در کنکور دارد، کسب نمره بالای 19 الزامی است و بنابراین تدریس خصوصی شیمی دوازدهم در ماه اردیبهشت و خرداد با استقبال زیادی مواجه می شود.

رزرو و ثبت نام تدریس خصوصی

برای تدریس خصوصی از الان اقدام کنید

معمولا خانواده ها در نزدیکی فصل امتحانات و یا در فرجه امتحان تصمیم به گرفتن معلم خصوصی می کنند. درس شیمی هم بر خلاف سایر دروس تخصصی معمولا زمان زیادی ندارد. از این رو تقاضا در زمان امتحان شیمی برای تدریس خصوصی شیمی دوازدهم بسیار زیاد می شود و با توجه به زمان محدود امتحان، دبیران حاذق فرصت کافی ندارند. از این رو بهتر است که برای افزایش تسلط بر مفاهیم سخت شیمی دوازدهم قبل از شروع فصل امتحانات از دبیر خصوصی استفاده کنید که دانش آموز در شب های امتحان دچار استرس و کمبود وقت نشود و فرصت مطالعه و تمرین کافی داشته باشد.

  روش مطالعه درس شیمی

دبیران برتر در تدریس شیمی

متاسفانه این روزها جامعه مشاوران و معلمان بیشتر به سمت دانشجویان یا رتبه های برتر کشیده شده است که با هزینه های کمتر و بدون تجربه در کنار افراد به نام و متخصص قرار گرفته اند. اگر آینده فرزند شما برایتان مهم است و می خواهید هزینه ای که می کنید؛ مفید واقع شود، حتما از دبیرانی استفاده کنید که حداقل 1) بیش از 10 سال سابقه داشته باشند،2)  جزوه و یا کتاب تخصصی خود را تالیف کرده باشند و 3) به صورت رسمی در آموزش و پرورش کار کنند که با سبک سوالات طراحان امتحان نهایی دوازدهم و طراحان کنکور آشنا باشند. که بتوانند در زمانی کوتاه بیشترین آموزش را با بیانی رسا به دانش آموز داشته باشند.

از این رو بهتر است از دبیر باسابقه ولو با هزینه بالاتر استفاده کنید تا ده ها جلسه ارزان قیمت با دبیری دانشجو و بی سابقه داشته باشید. یک دبیر به نام و با سابقه می تواند در زمانی کوتاه مشکلات درسی فرزند شما را تشخیص دهد و با ساده ترین راه ها آموزش را شروع کند.

تدریس شیمی

آموزشگاه تدریس خصوصی شیمی دوازدهم

گروه آموزشی- مشاوره ای دکتر پرتوی 14سال است که در شهر تهران به صورت حضوری و یا آنلاین در سراسر کشور مشغول به فعالیت است که همیشه در تدریس خصوصی از دبیران با تجربه، متخصص و حرفه ای استفاده می کند. افرادی که با گروه آموزشی دکتر پرتوی همکاری داشته اند، متوجه کیفیت جلسات تدریس خصوصی می شوند چرا که رزرو جلسات به صورت تک جلسه به تک جلسه است تا شما همیشه از کیفیت جلسات رضایت داشته باشید و همچنین دکتر پرتوی مدیریت مجموعه به صورت مستقیم بر روند جلسات درسی نظارت دارند.

1) دبیران با تجربه و صبور و دارای فن بیان قوی 

2) نظارت مستقیم دکتر پرتوی بر روند جلسات

3) هزینه مناسب و تضمین کیفیت تک جلسه 

4) برگزاری جلسات کاملا خصوصی در منزل داوطلب 

هزینه تدریس خصوصی شیمی پایه دوازدهم

هزینه تدریس خصوصی به عوامل گوناگونی بستگی دارد. تعداد جلسات، دبیری که انتخاب می شود، مسیر منزل دانش آموز و .. عواملی است که در زمان انتخاب دبیر مشخص می شود. اما از آنجایی که انتخاب دبیر مستقیما زیر نظر دکتر پرتوی می باشد؛ قبل از اعزام دبیر تمامی اینها با خانواده دانش آموز تنظیم می شود و سپس دبیری مناسب با شرایط دانش آموز و خانواده تعیین می گردد که در روز و ساعت مقرر جلسه تدریس خصوصی برگزار شود.

تدریس خصوصی شیمی شامل چه مواردی است؟

معمولا دانش آموزان و خانواده ها با تدریس خصوصی ریاضی و فیزیک آشنا تر هستند چرا که ماهیت این درس ها کاملا مسئله محور می باشد و مشخص است که دبیر در جلسه تدریس خصوصی باید به حل مسئله و رفع اشکال بپردازد. اما درس شیمی به دلیل ماهیت دو جانبه ای که دارد؛ تدریس خصوصی آن در هاله ای از ابهام قرار دارد. برای همین است که شاید مانند درس ریاضی و فیزیک متقاضی نداشته باشد و جالب است که هم در کنکور سراسری و هم امتحانات نهایی مشکل اصلی دانش آموزان است.

  محاسبات شیمی در کنکور و تست زنی

اما دبیر خصوصی شیمی دوازدهم که تجربه کافی داشته باشد در ابتدا باید مفاهیم پایه ای شیمی را به خوبی به دانش اموز آموزش دهد. مثلا جدول تناوبی و روش های نوین به یاد سپاری عنصر های مهم، همچنین باید با دانش آموز روش های سریع حل مسئله کار شود و سپس معلم خصوصی به آموزش مفاهیم هر درس کتاب دوازدهم، حل مسئله و رفع اشکال بپردازد. اما مسلما آموزشی اصولی بدون تدریس مفاهیم اولیه در درس شیمی امکان پذیر نیست.

 

 

5/5 - (4 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *