تندخوانی در شیراز

تندخوانی یعنی افزایش سرعت مطالعه و کیفیت یادگیری. تندخوانی تنها به معنای سریع تر مطالعه کردن نیست. بلکه تندخوانی یعنی در کنار مطالعه سریع تر که هم حس بینایی را درگیر می کند و هم سلول های مغزی بیشتری را به کار می گیرد، کیفیت مطالعه و یادگیری را بیشتر می کد. طبق تحقیقات انجام شده تندخوانی در شهر شیراز طرفداران زیادی دارد. از این رو بهترین مدرس تندخوانی در کشور، دکتر بهروز پرتوی تصمیم گرفته اند که تندخوانی را به صورت حضوری و یا آنلاین و یا آفلاین در شهر شیراز تدریس کنند. از این رو اگر متقاضی تندخوانی در شیراز هستید حتما در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا هم با تندخوانی و مزایای آن بیشتر آشنا شوید و هم بتوانید روش های شرکت در دوره تندخوانی را دریابید.

 

چرا تندخوانی؟

در جامعه امروز ما زمان حرف اول را می زند. محدودیت در زمان فرصت مطالعه را برای همه محدود کرده است.مخصوصا در دوران کرونا و مجازی شدن مدارس، سرعت مطالعه دانش آموزان به شدت افت کرده است و حال و هوای درس و مطالعه کمتر از قبل شده است. بنابراین یادگیری مهارت تندخوانی می تواند بسیار ضروری به نظر برسد. چرا که تاثیرات تندخوانی عبارتند از :

1-افزایش عملکرد سلول های مغز

2-افزایش گنجایش حافظه

3-تقویت حافظه

4-افزایش سرعت عمل در تمامی امور و کارها

5-افزایش حوزه دید و تقویت چشم

6-مدیریت زمان

7-افزایش دقت و تمرکز در مطالعه

8-یادگیری بهتر و سریع تر

تمامی مزیت های زیر در اثر یادگیری تندخوانی اتفاق می افتد .حال که این فرصت فراهم شده است تا دانش آموزان استان فارسی بتوانند یک مهارت اصولی را یاد بگیرند، تندخوانی در شیراز را توصیه می کنیم که بتوانید با آموزش یک دوره آموزشی در زمانی کوتاه مزایای گفته شده را به دست آورید.

نمونه ای از آموزش تندخوانی

دوره تندخوانی دکتر پرتوی در دو پکیج طراحی شده است. پکیج فشرده که به صورت رایگان ارائه می شود و پکیج اصلی و جامع آموزش تندخوانی در شیراز که پکیج اول شامل 7 ویدئو در 7 روز می باشد که می تواند سرعت مطالعه شما را حداقل 2 برابر افزایش دهد. اما مهارت تندخوانی فراتر از این حرف ها است. چرا که در دوره اصلی تندخوانی می توانید سرعت مطالعه خود را به 7 برابر نیز افزایش دهید و هر چه قدر سرعت مطالعه شما به صورت اصولی افزایش یابد، میزان دقت و یادگیری در مطالعه هم بیشتر می شود.

  تندخوانی در کمترین زمان

از این رو دوره تندخوانی اصلی و جامع دکتر پرتوی در 19جلسه همراه با تمرینات کاملا کابردی در اختیار شما می باشد. و می توانید با مشاهده ویدئو زیر با بخشی از آموزش تندخوانی آشنا شوید و سپس برای شرکت در دوره اصلی اقدام نمایید

 

 

چگونه در دوره تندخوانی در شیراز شرکت کنیم؟

دوره تندخوانی دکتر پرتوی دارای ویژگی هایی می باشد که بهتر است قبل از ثبت نام با آن آشنا شوید و سپس در این دوره آموزشی شرکت کنید. مدرس دوره دکتر پرتوی دانش آموخته تندخوانی از پدر تندخوانی دنیا هستند.همین موضوع موجب شده است تا شیوه تدریس کاملا به روز و اصولی باشد و تکنیک ها کاملا استاندارد در نظر گرفته شد است تا مشکلی برای دانش آموزان و سایر شرکت کنندگان ایجاد نکند. از این رو این دوره تندخوانی برای دانش آموزان، دانشجویان، صاحبان کسب و کار و حتی افراد خانه دار برای مطالعه آزاد و رمان و حتی تندخوانی قرآن مفید می باشد. از این رو توصیه می کنم که حتما با ویژگی های این دوره آشنا وشید و سپس در این دوره آموزشی موثر شرکت نمایید.

مدرس دوره : دکتر بهروز پرتوی

مدت زمان دوره آموزشی : بیش از 20 ساعت

مدت زمان گذراندن دوره : یک ماه

شیوه استفاده از دوره : آنلاین و آفلاین و حضوری

همراه با ارائه کتاب دکمه هاتو سریع ببند تالیف دکتر پرتوی و جزوه تندخوانی فشرده

 

 

5/5 - (2 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *