تندخوانی در کمترین زمان

تندخوانی در کمترین زمان

تندخوانی به معنای مطالعه سریع با درک و یادگیری بالا در واحد زمان می باشد. هر چه بتوانید تعداد کلمات بیشتری را مطالعه کنید و این مطالعه همراه با درک بالا باشد، سرعت مطالعه شما بیشتر است و جز افراد تندخوان به حساب می آیید. معمولا مطالعه 400 الی 600 کلمه در یک دقیقه جز سرعت های مطالعه خوب به حساب می آید. این در حالی است که میانگین سرعت مطالعه مردم ایران در بهترین حالت ممکن بین 80 الی 120 کلمه می باشد. از این رو می خواهیم سرعت مطالعه شما را با تکنیک های به روز و مدرن افزایش دهیم و با دوره تندخوانی می توانید تندخوانی را در کمترین زمان ممکن یاد بگیرید.

همه آنچه در مورد تندخوانی نیاز دارید؛ بدانید!!!

هنوز علم تندخوانی به عنوان یک مهارت ضروری در میان مردم شاخته نشده است. حتی آموزش آن افرادی که به آن نیاز دارند نیز؛ غیر ضروری تلقی می شود. اما قصد داریم با ساده ترین و کمرین زمان ممکن مهارت تندخوانی را به شما آموزش دهیم. اما آن دسته از افرادی که می خواهند تندخوانی را در کمترین زمان ممکن یاد بگیرند در ابتدا باید با این مهارت به خوبی آشنا شوند. در ادامه هر آنچه لازم است در مورد دوره تندخوانی و مهارت تندخوانی بدانید به شما توضیح خواهیم داد.

تندخوانی چیست؟

تندخوانی به معنای مطالعه کلمات در واحد زمان می باشد. که با WPM نشان داده می شود. هر آنچه سرعت مطالعه بیشتر باشد، درک و یادگیری نیز افزایش می یابد. تندخوانی به معنای افزایش قدرت ذهن و پردازش اطلاعات است که موجب می شود، کندخوانی، پرش فکر، وسواس های مطالعاتی و … کاملا از بین برود. بنابراین تندخوانی یک مهارت دقیق و اصولی است که کمک می کند زمان بیشتری ذخیره کنید و کیفیت یادگیری بیشتری نیز داشته باشید.

 

چگونه تندخوانی را بیاموزید؟

تندخوانی یک مهارت است که نیاز به آموزش دارد. مرحله به مرحله قدرت عضلات چشم برای افزایش حوزه دید، قدرت پردازش ذهن و سرعت ذهن را بالا می برد. بنابراین تندخوانی در کمترین زمان به معنای فقط سریع تر خواندن نیست. بلکه تندخوانی نیاز به تکنیک ها و تمرینات اصولی دارد. برای اینکار باید از پکیج های آموزش تندخوانی شرکت نمایید. وتمرینات را به صورت مو به مو اجرا کنید

  آموزش تندخوانی برای تمامی گروه های سنی

بهترین دوره تندخوانی

علی رغم عدم آگاهی زیاد در جامعه برای دوره تندخوانی، موسسات گوناگونی به تهیه و تدوین دوره تندخوانی پرداخته اند اما بهترین دوره تندخوانی به پکیج آنلاین تندخوانی دکتر پرتوی مربوط می شود. ویژگی های متمایز این دوره آموزشی موجب شده است تا تندخوانی در کمترین زمان آموخته شود.

 

مشخصات دوره تندخوانی گروه آموزشی پرتوی

دوره تندخوانی دکتر پرتوی با توجه به نظر سنجی های انجام شده با بیش از 99% رضایت جز بهترین دوره های تندخوانی شناخته شده است. اما از آنجایی که قبل از شرکت در هر دوره آموزشی لازم است تا با مشخصات آن دوره آشنایی کامل داشته باشید، در ابتدا به معرفی کامل این پکیج ویژه می پردازیم :

1- مدرس دوره دکتربهروز پرتوی (دانش آموخته تونی بازان مبدع تندخوانی در دنیا)

2- دارای مدرک معتبر جهانی در زمینه تندخوانی

3- آموزش تندخوانی در کمتر از 30 روز

4- دارای 19 جلسه آموزشی آفلاین به همراه تمرینات به روز شده

5- همراه با جزوات مخصوص

6- ارائه کتاب دکمه هات رو سریع تر ببند تنها کتاب فارسی در زمینه تندخوانی

7- امکان استفاده دائمی از دوره آموزشی همراه با به روز رسانی های جدید

این دوره تندخوانی به شما کمک می کند که بتوانید در زمانی کمتر از یک ماه سرعت خود مطالعه خود را چندین برابر افزایش دهید. آموزش ها و تمرینات کاملا اصولی است و این دوره آموزشی منطبق بر استاندارد های جهانی تندخوانی تهیه شده است .

ویژگی های دوره تندخوانی دکتر پرتوی

علاوه بر مشخصات کامل و جامع دوره تندخوانی این پکیج آموزشی دارای ویژگی هایی است که می توانید با کمک آن دستاورد های زیادی به دست آورید. یکی از اهداف گروه آموزشی پرتوی ارائه خدمات با کیفیت می باشد که بتوانید مهارت های خود را افزایش دهید برای همین در این بخش با ویژگی ها و دستاوردهای دوره تندخوانی آشنا می شوید:

1- افزایش 5تا 7 برابری سرعت مطالعه

2- آموزش سریع و اصولی تندخوانی

3- افزایش سرعت ذهن و قدرت حافظه

4- هزینه مناسب بر اساس ارائه خدمات عالی

5- پیگیری و پشتیبانی کامل توسط دکترپرتوی

6- افزایش میزان درک و یادگیری در زمان مطالعه

7- آموزش اصول تندخوانی بر اساس آخرین تغییرات

 

  چگونه تندخوان شویم

چه افرادی برای آموزش تندخوانی اقدام کنند؟

دوره تندخوانی در کمترین زمان از سال چهارم ابتدایی تا افراد 70 سال کاربرد دارد. تندخوانی را می توان برای مطالعه دروس مدرسه، کنکور، دانشگاه، ارشد و دکتری، آزمون های خاص مثل وکالت، تخصص در پزشکی، مطالعه آزاد، افزایش سرعت در چت های تلفنی، افزایش سرعت عمل در تمامی کارها، قرائت قرآن و… به کاربرد . بنابراین استفاده از این دوره آموزشی هیچ گونه محدودیت سنی ندارد و برای همه گروه های سنی بر اساس نیازی که دارند قابل استفاده می باشد.

نحوه شرکت در دوره تندخوانی

دوره تندخوانی دکتر پرتوی شامل دو دوره آموزشی است: 1- دوره تندخوانی فشرده به ارزش 550 هزار تومان که به صورت رایگان به تمامی علاقه مندان به تندخوانی ارائه می شود که می تواند در 7 روز یعنی در کمترین زمان سرعت مطالعه دانشجویان این دوره را به دو برابر برساند و 2- دوره تندخوانی جامع شامل 19 جلسه آموزش و تمرین در کمتراز 30 روز که قابلیت افزایش 7 برابری سرعت مطالعه را دارا می باشد. که با مشاهده ویدئو زیرمی توانید به فایل هر دوره دسترسی پیداک نید و سپس برای تهیه این دوره اقدام نمایید.

پرسش و پاسخ متداول :

1- بهترین زمان برای یادگیری تندخوانی چه زمانی می باشد؟

پاسخ : بهترین زمان برای آموزش تندخوانی زمانی است که شما با این دوره آشنا می شوید پیشنهاد ما این است که در هر رشته و مقطع و موقعیتی هستید حتما مهارت های ذهنی خود را تقویت کنید چرا که تندخوانی حتی برای زنان خانه دار نیست یک مهارت ضروری است.

2- آیا تندخوانی علاوه بر افزایش سرعت مطالعه موجب افزایش سرعت در همه امور می شود؟

پاسخ : مسلما بله چرا که تندخوانی وجب افزایش سرعت مغز و افزایش فعالیت سلول های مغزی می شود بنابراین ناخوداگاه تندخوانی بر افزایش سرعت شما در تمامی کارها تاثیر می گذارد.

3- معمولا تمامی موسسات ادعا دارند که تندخوانی ما بهترین است چگونه می توان اعتماد کرد؟

پاسخ : مجموعه ما دلایل محکمی ارائه می دهد که تندخوانی دکتر پرتوی بهترین دوره تندخوانی می باشد. چرا که مدرس آن تندخوانی را از پدر تندخوانی دنیا اموخته اند. همچنین پشتیبانی دوره توسط دکتر پرتوی انجام می شود نه افراد دانشجو و غیر مرتبط با تندخوانی. از این رو تندخوانی گروه آموزشی پرتوی بهترین دوره تندخوانی در کشور می باشد.

 

 

 

 

1.4/5 - (72 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *