ثبت نام کنکور سراسری 1400

ثبت نام کنکور سراسری 1400

سلام بچه ها ی کنکوری …حالتون چطوره ؟ استرس که ندارید ؟ الان که مشخص شده که کنکور سراسری در دهم و یازدهم تیر ماه برگزار می شه مسلما شاید استرس تو هم بیشتر شده باشه و یه ذره کنکور رو به خودت نزدیک تر ببینی . اما نگران نباش به خودت ایمان داشته باش و در راه رسیدن به هدفت تمام تلاشت رو بکن . ما این مقاله هر چی لازمتون میشه همراه با مراحل ثبت نام کنکور سراسری 1400 رو بهتون میگیم.

زمان برگزاری کنکور سراسری 1400

  • کنکور ریاضی و کنکور انسانی : 5شنبه دهم تیر ماه 1400 ساعت 8 صبح
  • کنکور هنر : 5شنبه دهم تیرماه 1400 ساعت 14
  • کنکور تجربی : جمعه یازدهم تیرماه 1400 ساعت 8 صبح
  • کنکور زبان : جمعه یازدهم تیرماه 1400 ساعت 14

 زمان ثبت نام کنکور سراسری 1400

زمان ثبت نام کنکور سراسری 1400 در تاریخ 12 الی 18 بهمن ماه سال 99 می باشد . برای ثبت نام کنکور سراسری باید اطلاعات شناسنامه ای ، اطلاعات معدل و سوابق تحصیلی خود را داشته باشید .برای اطلاعات دقیق تر در رابطه با ثبت نام کنکور سراسری فیلم زیر را کامل مشاهده نمایید.

 

 

ثبت نام دانشگاه پیام نور و غیر انتفاعی

برای ثبت نام دانشگاه های پیام نور و غیر انتفاعی باید به صورت جداگانه فیش ثبت نام خریداری شود و در صفحه ثبت نام کنکور سراسری تیک مربوط به علاقه مندی پیام نور و غیر انتفاعی هم زده شود .

ثبت نام کنکور هنر و زبان

داوطلبانی که علاقه دارند در کنکور هنر و زبان نیز شرکت کنند باید برای هر یک از این آزمون ها به صورت جداگانه فیش تهیه نمایند و کد پیگیری قبض خریداری شده را در فرم ثبت نام خود وارد نمایند.

 

بیشتر بخوانید : تاثیر سهمیه در انتخاب رشته کنکور

 

ثبت نام دانشگاه آزاد اسلامی

سوال خیلی از داوطلبان این است که ایا ثبت نام کنکور سراسری از ثبت نام دانشگاه آزاد جداگانه است یا خیر ؟

پاسخ ما در این است که خیر همانطور که کنکور دانشگاه سراسری و دانشگاه آزاد یکی است ثبت نام در دانشگاه سراسری به منزله ثبت نام در کنکور دانشگاه آزاد است .

ثبت نام کنکور سراسری 1400

ثبت نام دانشگاه امام صادق ( ع) 

در فرم ثبت نام دانشگاه سراسری گزینه ای وجود دارد به منزله اعلام علاقه مندی در دانشگاه امام صادق ( ع) داوطلبانی که می خواهند برای پذیرش در این دانشگاه هم شرکت کنند در زمان ثبت نام کنکور سراسری باید تیک علاقه مندی به دانشگاه امام صادق ( ع) را نیز بزنند اما این اعلام علاقه مندی به معنای ثبت نام نهایی نیست و شما حتما باید وارد سایت خود دانشگاه هم بشوید و ثبت نام نهایی را در سایت خود دانشگاه امام صادق ( ع) انجام دهید .

برای دریافت اطلاعات بیشتر و یا مشاوره های انگیزشی و تحصیلی می توانید فرم زیر را پر نمایید تا مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس حاصل نمایند .

شماره های مجموعه : 22141820-22142018-09901981355-09207278684

فرم مشاوره رایگان

 

امتیاز دهی از راست به چپ است.❤️
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *