خرید کتاب کمک درسی با تخفیف و ارسال رایگان

مشاوره رایگان کتاب کمک درسی

برای یادگیری بهتر مطالب کتاب درسی نیاز به یک منبع کمکی دارید تا مطالب را کامل تر و دقیق تر و با جزییات بیشتر به شما آموزش بدهد. از این رو برای هر درس یک کتاب کمک آموزشی نیاز است تا بتواند نیاز درسی را برطرف کند. برای همین قصد داریم تا با مشاوره رایگان خرید کتاب کمک درسی، به شما راهنمایی بدهیم که مناسب با سطح درسی خودتان چه کتابی بخرید و از کجا کتاب های خود را تهیه نمایید تا سریع تر و با هزینه مناسب تر برای شما ارسال شود.

مزایای استفاده از کتاب کمک آموزشی

معمولا وقتی در جلسات مشاوره با دانش آموزانم صحبت می کنم، و از نقاط ضعف خودشان صحبت می کنن متوجه می شوم که خیلی از این دانش آموزان در زمان مطالعه از هیچ منبع دیگری به جز کتاب درسی استفاده نمی کنند. مسلما کتاب درسی منبع اول مطالعه می باشد. اما مطالب آن بسیار خام است و جزییات در آن مطرح نشده. اگر داوطلب بخواهد عمق مطالب را به تنهایی از کتاب های درسی استخراج نماید، زمان بسیار بیشتری از حد معمول باید برای مطالعه قرار دهد. اما با استفاده از کتاب های کمک آموزشی می توان سریع تر مطالب کتاب درسی را متوجه شد، از نمونه سوال های بیشتری استفاده کرد، با دید طراح سوال بهتر آشنا شد و…

برای همین حتما در تمامی دروس خود و در هر پایه ای که هستید از ابتدایی تا کنکور از منابع خوب استفاده نمایید.

مشاوره کتاب

کتاب کمک درسی باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

یک کتاب کمک آموزشی خوب باید بتواند نیاز درسی شما را برطرف کند. و موجب پیشرفت شما در دروس شود. برای همین باید ویژگی های مورد نظر شما را دارا باشد که در مشاوره رایگان می توانید بنا بر سطح آن درس و هدفی که در آن درس دارید با کمک مشاور بهترین کتاب ها را انتخاب نمایید. اما یک کتاب کمک آموزشی خوب باید دارای ویژگی های مشترک زیر باشد:

1-دارای درسنامه کامل ومنظم با هدف آموزش دقیق و جزیی مطالب کتاب درسی

2-دارای نمونه سوالات و تست های طبقه بندی شده و جامع از تمامی مطالب

3-دارای پاسخ نامه تشریحی دقیق با بیانی روان

4-دارای هزینه مناسب

یکی از دلایلی که نیاز است در کنار مطالعه کتاب های درسی مدرسه و جزوه های دبیران از کتاب های دیگری نیز استفاده کنیم، رو به رویی با سوالات متنوع می باشد. این کار موجب می شود که دانش آموز کاملا متوجه شود که کدام بخش از کتاب درسی مهم تر است و تست خیز تر می باشد. و با دید طراحان سوال آشنا می شود.

هر چه میزان تمرین و تست دانش آموزان در طول هفته بیشتر باشد، مسلما میزان تسلط بر آن مباحث نیز بیشتر می شود. از این رو اگر تا الان به فکر تهیه یک منبع کمک آموزشی نبوده اید همین الان افدام کنید و با تماس با مشاوران ما می توانید برای هر درس بنا بر سطح خودتان و نیازی که دارید یک کتاب خود را انتخاب کنید.

  معرفی کتاب های مهر و ماه

انواع کتاب های کمک آموزشی

کتاب های کمک آموزشی به دسته های مختلفی دسته بندی می شوند.از این رو قبل از تهیه لازم است تا با یک مشاور مشورت نمایید و سپس برای تهیه کتاب اقدام نمایید. چرا که گاهی اوقات ما به توصیه دوستان کتاب هایی را تهیه می کنیم که بعدا متوجه می شویم مناسب ما نبوده است و تعداد زیاد کتاب های کمک درسی موجب می شود تا بر میزان استرس درسی اضافه شود. برای همین مشاوره رایگان خرید کتاب کمک درسی به انتخاب یک کتاب خوب کمک می کند.

این کتاب ها می تواند شامل :

1- سوالات تشریحی که برای آمادگی در امتحانات مدرسه و آمتحانات هماهنگ کشوری مناسب می باشد. که از متن کتاب درسی به تفکیک و با جزییات مطرح می شود. این کتاب ها می تواند شامل کتاب های پرسمان گاج، EQگاج و یا کتاب های شب امتحان خیلی سبز باشد.که برای امتحانات تشریحی مناسب می باشد و به دانش آموزانی توصیه می شود که هدف کسب نمره و معدل بالا دارند و بر کتاب درسی و تمرین های آن نیز به اندازه کافی مسلط نیستند.

2- کتاب های کمک آموزشی تستی که شامل درسنامه، تست های طبقه بندی شده، پاسخ نامه و … می باشند. که معمولا در سال نهم برای آزمون مدارس خاص و در دوره دوم متوسطه برای آمادگی در آزمون سراسری مورد استفاده قرار می گیرد. چرا که داوطلب نیاز به سوالات تستی متنوع دارد تا بتواند در آزمون ها از عهده پاسخ گویی به سوالات بر بیاید.

داوطلبی که تا کنکون با هیچ تست و آزمونی رو به رو نشده است نمی تواند با تسلط کافی در آن آزمون شرکت کند.

ویژگی های کتاب کمک آموزشی

3- کتاب های آموزشی با محوریت آموزش متن کتاب درسی که فقط درسنامه می باشند. این کتاب ها برای دانش آموزانی مناسب هستند که به هیچ عنوان مطالب کتاب درسی را یاد نگرفته اند و کلاس های مدرسه هم برای آنان مثمر ثمر نبوده است و نمی توانند در کلاس های خصوصی نیز شرکت کنند. این کتاب های درسنامه محور موجب می شود تا مطلب برای شما به خوبی جا بیفتد و روی مطالب کتاب درسی مسلط شوید.

مانند کتاب های آموزش شگفت انگیز خیلی سبز و یا کتاب های فاگو زیست و میگ میگ برای آموزش زیست شناسی می تواند بسیار موثر باشد. ویا کتاب های لقمه مهر و ماه که به صورت موضوعیمطالب کتاب درسی را آموزش داده است.

4- کتاب های آزمون محور که شامل آموزش و درسنامه نمی شوند و فقط برای ارزیابی دانش آموزان مورد استفاده قرار می گیرند. که شامل آزمون های تک درس همراه با پاسخ نامه می باشند که معمولا در دوره های جمع بندی مورد استفاده قرار می گیرند. این کتلب های شامل دور دنیا در 4 ساعت گاج، کنکوریوم مهر وماه، کتاب های موج آزمون .و… می باشد.

نکته !!!

با توجه به نکات بالا برای هر درس و در هر بازه زمانی نیاز به سبک خاصی از کتاب های کمک آموزشی می باشد. از این رو بهتر است قبل از تهیهی کتاب کمک درسی از مشاوره رایگان خرید کتاب کمک درسی استفاده نمایید وسپس با خیال راحت به مطالعه بپردازید.

 

  معرفی کتاب های نشر الگو

بهترین زمان خرید کتاب درسی

معمولا در شروع سال تحصیلی فرصت مناسبی برای خرید کتاب کمک آموزشی می باشد تا داوطلب همگام با تدریس دبیر بتواند از آن نیز استفاده نماید اما معمولا در دوره های جمع بندی نیز می توانید برای خرید کتاب کمک آموزشی اقدام کنید.

چه کتاب هایی را خریداری کنیم؟

برای خرید کتاب باید به سطح خودتان در آن درس توجه کنید که آیا در آن درس ضعیف هستید و یا قوی و یا متوسط چرا که کتاب آموزشی از پایین تر و یا بالاتر از سطح درسی شما باشد، نمی تواند موجب رشد درسی شما گردد.

همچنین در هر درس یک انتشارات به صورت قوی کتابی را طراحی کرده است. مثلا کتاب فیزیک گاج از نظر سطح سوالات و بیان درسنامه از کتاب خیلی سبز بهتر است اما در درس شیمی بهتر از انتشارات خیلی سبز برای آموزش نداریم.

  معرفی کتاب های گاج

برای همین قبل از خرید کتاب کمک درسی می توانید از مشاوره رایگان خرید کتاب کمک درسی ما بهره مند شوید که فقط کافی است در واتس آپ به ما پیام دهید تا وضعیت شما آنالیز و بررسی شود و سپس بهترین کتاب ها به شما معرفی شود.

مشاوره رایگان در واتس اپ

یک خبر خوب!!!

شما می توانید عضو کانال تگلرام ما شوید وعلاوه بر دریافت مشاوره رایگان خرید کتاب کمک درسی، از مشاوره درسی سالانه رایگان نیز بهره مند شوید و کتاب های خود را تخفیف و ارسال رایگان در هر جای ایران  دریافت کنید

کانال تگلرام

امتیاز دهی از راست به چپ است.❤️
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *