قیمت تدریس خصوصی

قیمت تدریس خصوصی

در تعیین قیمت تدریس خصوصی و هزینه های تدریس به سابقه و تجربه دبیر، نوع درس، مسافتی که دبیر باید برای تدریس به منزل طی کند، ساعت های تدریس خصوصی و تعداد جلسات باید توجه کرد. از این رو  دبیران با سابقه و تجربه بیش از 9 سال به نسبت دانشجویان تازه کار هزینه بیشتری دریافت می کنند که خب مسلما کیفیت کار متفاوت تر خواهد بود. همچنین تدریس درس زبان انگلیسی با درس ریاضی متفاوت است. چرا که برای تدریس ریاضی باید زمان و انرژی بیشتری گذاشته شود. همچنین عامل دیگر در قیمت تدریس خصوصی پایه تحصیلی دانش آموز می باشد. هر چه مقطع تحصیلی بالاتر باشد، هزینه های تدریس بیشتر می شود. چرا که سختی مطالب کتاب درسی بیشتر می شود.

همچنین در این مطلب علاوه بر قیمت های تدریس خصوصی؛ در ارتباط با ضرورت استفاده از معلم و مزایا و معایب آن صحبت خواهیم کرد که می توانید در ادامه با ما همراه باشید.

برای تدریس خصوصی چه بودجه ای را در نظر بگیرید؟

معمولا خانواده ها در شروع سال تحصیلی و یا در زمان امتحانات سردرگم هستند که برای کلاس های خصوصی چه اقدامی انجام دهند و چه بودحه ای در نظر بگیرند. لازم به ذکر است که در ابتدا باید دانش آموز همگام با مدرسه و معلمان مطالعه کند. تکنیک های مطالعه اعم از درس روز، روش های مطالعه و .. را رعایت کند و سپس اگر مطالب درسی را به خوبی آموزش ندید سپس برای معلم خصوصی اقدام کند و با در نظر گرفتن یک هزینه معقول و مناسب برای رفع اشکال اقدام به اخذ معلم خصوصی در یک الی 2 جلسه نمایید.معمولا برای هر جلسه تدریس در حال حاضر با دبیران به نام و با تجربه که می توان به کار آنها اعتماد داشت، بودجه ای بین جلسه 350 الی 700 هزار تومان باید در نظر بگیرید.

  ویژگی های معلم خصوصی خوب

مسلما در طول سال تحصیلی برای پیشرفت بهتر و یادگیری بهتر مطالب کتاب درسی و کسب نمره خوب و یا قبولی در یک آزمون رقابتی به دبیر خصوصی برای تدریس و یا رفع اشکال نیاز است. برای همین بهتر است به جای هزینه های اضافی مانند کلاس ها و همایش های گروهی که این روزها هزینه کمی نیز ندارند و تعداد زیادی دانش آموز در کلاس هستند و نمی توان به صورت شخصی رفع اشکال کرد و از همه مهم تر زمان طولانی را برای تدریس در بر می گیرد؛ از جلسات خصوصی رفع اشکال استفاده کنید.

تدریس خصوصی یا کلاس و همایش گروهی ؟

این یک سوال متداول از جانب خانواده ها است که همیشه سردر گم هستند که آیا دانش آموز را در کلاس گروهی وآنلاین ثبت نام کنند و یا از معلم خصوصی استفاده کنند. بگذارید با بررسی قیمت ها این موضوع را به شما نشان دهیم:

1-کلاس های گروهی و یا آنلاین برای کل سال می باشد و تعداد زیادی داوطلب در یگ کلاس حاضر هستند برای همین امکان پرسش و پاسخ فردی وجود ندارد در صورتی که در کلاس خصوصی تمام زمان دبیر به یک دانش آموز اختصاص می یابد.

2-کلاس های آموزشگاهی و گروهی کل سال را در بر می گیرد که زمان زیادی از دانش آموز می گیرد. اما تدریس خصوصی در زمانی کوتاه می تواند نتیجه بهتری به همراه داشته باشد.

3-کلاس های گروهی معمولا هزینه ای بین 3الی 5 میلیون برای یک درس در کل سال دارند در صورتی که شما می توانید با این هزینه با استفاده از دبیران گروه آموزشی دکترپرتوی برای چند درس تدریس خصوصی داشته باشید.

4-اگر داوطلب با دبیر مدرسه همگام باشد و شیوه های مطالعه را به خوبی رعایت کند نیاززیادی به کلاس بیرون و یا تدریس خصوصی ندارد. به شرط آنکه اصول درست مطالعه و مشاوره درسی را رعایت نماید.

کلاس گروهی و خصوصی

هزینه های میلیونی تدریس خصوصی

بازار تدریس خصوصی به شکلی شده است که متاسفانه هزینه مشخصی را در بر نمی گیرد و دبیران مختلف هزینه های متفاوتی را در نظر می گیرند. برای همین بهترین کار این است که شما از طریق یک آموزشگاه اقدام به گرفتن معلم خصوصی نمایید که هزینه ها معقول و مناسب باشد و طبق نظم و مقررات مشخص جلسات تشکیل شود. برای همین به هیچ عنوان با خود دبیر در ابتدا در ارتباط نباشید تا قیمت های نجومی پرداخت کنید.

این موضوع در حالی است که برخی از دبیران مشهور این روزها به صورت ساعتی 2 میلیون تومان به صورت خصوصی هزینه دریافت می کنند. اما اگر از طریق موسسه دکترپرتوی برای تدریس خصوصی اقدام نمایید، این هزینه ها کاملا معقول و به صرفه خواهد بود.

اخطار !!!!

خیلی از اولیا معلم سرخانه برای دانش آموز می گیرند. اینکار با اینکه به سود موسسات آموزشی است اما به ضرر دانش آموز تمام می شود. چرا که استفاده بیش از اندازه از معلم خصوصی در یک درس برای تدریس خلاقیت داوطلب را از بین می برد. بهترین استفاده از معلم خصوصی برای رفع اشکال پس از مطالعه کامل بین 1 الی 3 جلسه می باشد. که برای رفع اشکال و تسلط بر مفاهیم دشوار مفید می باشد.

برای همین نیازی به استفاده از قیمت های بالا در تدریس خصوصی و یا جلسات طولانی نیست. همچنین می توانید با دریافت مشاوره برای تدریس خصوصی اقدام نمایید که متوجه شوید آیا نیازی به اخذ معلم می باشد و یا خیر و اصلا چند جلسه برای تدریس نیاز است.

چه عواملی در قیمت تدریس خصوصی تاثیر گذار است؟

هزینه های تدریس خصوصی به عوامل گوناگونی بستگی دارد. اما عواملی هستند که در تعیین قیمت کلاس های خصوصی تاثیر گذارتر می باشند. اما به این معنا نیست که برخی از همکاران هزینه های هنگفتی دریافت می کنند. برای بررسی قیمت معلم خصوصی در تهران به صورت حضوری و آنلاین باید به عوامل زیر توجه نمایید :

1- نوع درس

2- مقطع تحصیلی

3- سابقه کاری دبیر

4- مسیر منزل دانش آموز

5- مدت زمان کلاس

6- تعداد جلسات

  تدریس خصوصی با هزینه مناسب

مسلما خیلی از موسسات و یا دبیران با ساعتی 100هزار تومان کلاس های خصوصی خود را برگزار می کننداما اینها دانشجو هستند و تجربه کاری کمی دارند و همچنین این موسسات هزینه 5 الی 10 جلسه را به صورت یکجا دریافت می کنند که اگر شما بعد از جلسه اول ناراضی باشید دیگر امکان استرداد وجه وجود ندارد.

 

  روش مطالعه در عید که از رقبا جلو بزنید..

قیمت معلم خصوصی در گروه آموزشی دکترپرتوی

گروه آموزشی دکتر پرتوی با 14 سال سابقه کاری در زمینه مشاوره و تدریس خصوصی، تیمی از بهترین دبیران را دارا می باشد که بعد از مشاوره آقای پرتوی با دانش آموز و خانواده آنها خودشان به صورت مستقیم دبیری مناسب با سطح درسی دانش آموز انتخاب می کنند و فقط در صورتی افراد را ترغیب به جلسه معلم خصوصی می کنند که واقعا نیاز باشد. همچنین هزینه تدریس خصوصی در گروه آموزشی پرتوی کاملا مناسب است که برای اطلاع از شرایط معلم خصوصی و قیمت کلاس های خصوصی می توانید در واتس آپ با ما در ارتباط باشید.

مشاوره رایگان در واتس اپ

 

 

 

4.9/5 - (45 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *