محاسبات سریع ریاضی تیزهوشان نهم

محاسبات سریع تیزهوشان نهم

دانش آموزانی که علاقه دارند در آزمون تیزهوشان و یا مدارس نمونه دولتی سال نهم به دهم شرکت کنند، با یک کنکور رو به رو هستند که علاوه بر اطلاعات علمی خوب، نیاز به سرعت عمل در حل مسائل ریاضی و علوم دارند. از این رو  محاسبات سریع ریاضی تیزهوشان نهم می تواند برای افزایش سرعت عمل، دقت و تمرکز در جلسه آزمون و حل صحیح و سریع مسائل در جلسه آزمون مفید باشد.

برای همین این مطلب مخصوص افرادی است که قصد دارند به صورت قطعی دوره دوم دبیرستان خود را در این مدارس خاص بگذرانند. از این رو آموزش محاسبات سریع ریاضی می تواند بسیار مفید واقع شود.

کاربرد محاسبات سریع ریاضی در سال نهم

معمولا نام محاسبات سریع با دانش آموزان کنکوری عجین شده است و تکنیک هایی که آموزش داده می شود برای جلسه کنکور سراسری کاربردی است.اما تکنیک های آموزشی دکتر پرتوی بسیار می تواند برای دانش آموزان پایه نهم مفید باشد. چرا که این دانش آموزان نیز اگر سرعت عمل خوبی در حل مسائل در جلسه آزمون تیزهوشان و یا مدارس خاص را نداشته باشند،با کمبود زمان در جلسه مواجه می شوند و تعداد زیادی از سوالات حل نکرده باقی می ماند و موجب از دست دادن میدان رقابت می شوند.

  تکنیک های موثر در محاسبات سریع ریاضی کدامند؟

اما حال اگر می خواهید بدانید که دوره آموزشی محاسبات سریع ریاضی چه کاربردی برای دانش اموزان این پایه تحصیلی می تواند داشته باشد، باید به موارد زیر توجه نمایید:

1- افزایش سرعت دانش آموزان در حل مسائل ریاضی

2- افزایش سرعت دانش آموزان در حل مسائل علوم مخصوصا مبحث فیزیک

3- جلوگیری از بی دقتی در جمع و تفریق و یا ضرب اعداد

4- مقابله با کمبود فضا در جلسه آزمون برای حل مسائل

5- افزایش میزان دقت و تمرکز داوطلب در تمامی دروس

6- مقابله با کمبود زمان در جلسه آزمون

ریاضی نهم

زمانی که سرعت حل مسئله شما در دروس تمرینی افزایش یابد؛ موجب می شود که برای بخش های مفهومی تر مثل سوالات ادبیات و یا قرآن که در عین سادگی بسیار عمقی و مفهومی هستند، زمان بیشتری برای تفکر و بررسی گزینه به گزینه داشته باشید.

در کل دانش آموزانی که در سال نهم مهارت حل سریع مسائل را یاد گرفته اند و در دوره محاسبات سریع ریاضی تیزهوشان نهم شرکت کرده اند به نسبت رقبای خود که این مهارت را ندارند، می توانند نتیجه بهتری کسب کنند و شانس قبولی بالاتری داشته باشند.

مدت زمان یادگیری محاسبات سریع

برای یادگیری محاسبات سریع و تکنیک های آن نیازی نیست تا زمان زیادی قرار دهید. بلکه می توانید در یک هفته تمامی تکنیک ها و روش ها را آموزش ببینید. مزیت این دوره آموزشی در این است که زمان مناسبی برای آموزش دارد. چرا که تمامی مباحث و سوالات را نیز پوشش می دهد. حتی با یادگیری هوش محاسباتی می توانید تمامی تله های تستی طراح سوال را شناسایی کنید و به پاسخ صحیح مسئله برسید. 

کلاس آنلاین محاسبات سریع ریاضی

یکی از مزیت های دوره محاسبات و یادگیری محاسبات سریع ریاضی تیزهوشان نهم در این است که برگزاری دوره به صورت آنلاین است و دانش آموز می تواند در منزل در کنار پدر و مادر خود به مشاهده فیلم های آموزشی بپردازد و تمامی تکنیک ها را یادداشت کند و تمرینات مربوطه را حل کند.

همچنین این دوره آنلاین این مزیت را برای شرکت کنندگان آن دارد که  به صورت مادام العمر می باشد و در سال های بعدی تحصیل نیز قابل استفاده می باشد. و مهم تر از همه تاریخ انقضا نداشتن دوره موجب می شود که هر زمان دوره به روز رسانی شد و ویدئوهای بیشتری در آن قرار گرفت، شما نیز از این به روز رسانی بدون پرداحت هزینه بیشتر استفاده نمایید. 

  کلاس محاسبات سریع ریاضیات

بهترین زمان برای شرکت در دوره محاسبات

شاید برخی از دانش آموزان نهم تفکر کنند که دیگر فرصتی برای یادگیری نیست. اما جالب است بدانید آموزش محاسبات سریع و به کار گیری تکنیک های آن فقط یک هفته زمان لازم دارد. شما از سال هفتم تا یک هفته مانده به آزمون تیز هوشان و مدارس خاص می توانید از محاسبات سریع ریاضی تیزهوشان نهم استفاده نمایید.

و حتی در سال دهم وارد هر رشته ای که هم شدید مجددا برای شما کاربردی است و اگر به درستی و طبق برنامه تمامی تمرین ها را حل کرده باشید، در حافظه شما باقی می ماند.

کلاس محاسبات سریع ریاضی

نکته!!!

محاسبات سریع ریاضی در مدارس آموزش داده نمی شود. از این رو کلاس های نکته و تست ریاضی، فقط آموزش مفاهیم اصلی ریاضی است و شامل تکنیک هایی که شما بدون حل کردن مسئله به جواب نهایی آن برسید نیست. 

در دوره محاسبات یاد می گیرید که بدون استفاده از مداد و کاغذ و حل کردن سوال مسئله را کامل حل کنید. همچنین دوره های چرتکه نیز شبیه محاسبات سریع نیست. بلکه دوره های چرتکه نمی تواند در جلسه آزمون تیزهوشان مفید واقع شود. چرا که امکان خطا و اشتباه در چرتکه وجود دارد. همچنین روش های چرتکه یعنی حل مسئله از ابتدا تا انتها به روش ذهنی. اما محاسبات سریع یعنی رسیدن به پاسخ صحیح بدون حل کردن مسئله 

 

سرفصل های دوره محاسبات سریع

قبل از شرکت در این دوره آموزشی محاسبات سریع تیزهوشان نهم باید بدانید که مباحثی را آموزش می بیند. و سپس برای شرکت در این دوره اقدام نمایید. سرفصل های دوره محاسبات سریع دکتر پرتوی که منحصر به فرد ترین و کامل ترین دوره است عبارتند از:

1- جمع و تفریق سریع اعداد

2- ضرب انواع اعداد در هم 

3- تقسیم تمامی اعداد تک رقمی و دو رقمی پرکاربرد

4- آموزش حل سریع مسائل تستی در جلسه آزمون 

که در غالب 40 جلسه و هر جلسه به مدت 20 دقیقه به شما آموزش داده شده است و از نظر روش تدریس، محتوای دوره، شیوه بیان و جامع بودن مطالب قابل مقایسه با هیچ دوره آموزشی و ویدئو های رایگان نیست. و کاملا تضمینی درصد های شما در آزمون تیز هوشان و مدارس خاص را حداقل 60 % افزایش می دهد.

 

دوره محاسبات سریع ریاضی

 

دریافت مشاوره

 

2.3/5 - (15 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *