مشاوره درسی با قیمت مناسب

مشاوره درسی با قیمت مناسب

اگر دانش آموز و یا کنکوری هستید، مسلما برای مطالعه درس های هفتگی خود نیاز به مشاوره و برنامه ریزی دارید و در این مسیر لازم هست که حتما از فرد با تجربه که پیچ و خم های مسیر را می داند، استفاده نمایید. اما انتخاب یک مشاوره درسی با قیمت مناسب کار آسانی نیست. برای همین موضوع در صدد بر آمدیم تا خدمات مشاوره درسی با قیمت مناسب را به تمامی دانش آموزان در هر پایه و رشته ای ارائه دهیم.

مسلما مشاور مورد اعتماد و با تجربه باید سابقه کاری بالایی در امر برنامه ریزی  و مشاوره داشته باشد. همچنین یک مشاور مطمئن باید اطلاعات کاملی در زمینه مسائل درسی، روش های مطالعه و تست زنی و .. داشته باشد. مشاور متخصص به شما در موانع بحران باید کمک کند و بهترین راهکار را ارائه دهد. مسلما فرد بی تجربه در امر مشاوره نمی تواند در لحظه راهکار مناسبی را به دانش آموز برای رفع مشکلات مطالعه ای و درسی ارائه کند.

وجود یک مشاور درسی و راهنمای تحصیلی از پایه هفتم تا کنکور بسیار لازم و ضروری است. برنامه ریزی دقیق با جزییات، پیگیری و پشتیبانی و ارائه خدمات مشاوره تحصیلی برای پیشرفت درسی بسیار لازم و ضروری خواهد بود. اما نمی توان به هر قیمتی از برنامه ریزی استفاده کرد. مشاوران بی تجربه و دانشجویان تازه کار، برنامه ریزی های کلی و از قبل اماده شده و.. همه و همه نه تنها به پیشرفت درسی شما کمک نمی کند؛ بلکه آسیب های جبران ناپذیری نیز در بر دارد.

در ادامه می خواهیم به شما بهترین مشاور درسی با قیمت مناسب در تهران را معرفی کنیم که برای پایه های هفتم تا دوازدهم در تمامی نقاط ایران قابل استفاده می باشد و با خیالی آسوده می توانید وضعیت درسی خود را بهبود ببخشید.

 

برنامه ریزی درسی اقتصادی گروه آموزشی پرتوی

در گروه آموزشی پرتوی علاوه بر پکیج های مشاوره درسی VIP  و VVIP داوطلب می تواند با هزینه کمتری از خدمات منحصر به فرد مشاوره بهره مند شود. برنامه ریزی درسی اقتصادی یک مشاوره کامل و با کیفیت است که با هزینه مناسب ارائه می شود. ویژگی های این برنامه ریزی درسی عبارتست از :

1- برنامه ریزی توسط مشاوران با تجربه و با سابقه کاری در مدارس خوب تهران 

2- برنامه ریزی به صورت فردی و شخصی برای هر دانش آموز 

3- برگزاری جلسات مشاوره درسی و آنالیز فردی هر 2 هفته یکبار 

4- برنامه ریزی دقیق و جزیی همگام با برنامه مدرسه، اهداف، آزمون ها و تکالیف به صورت 2 هفته یکبار 

5- پیگیری و پشتیبانی هفتگی توسط مشاور 

6- پاسخ گویی به سوالات مشاوره ای به صورت کاملا خصوصی توسط دکتر پرتوی 

7- ارائه جزوات و نمونه سوالات طبقه بندی شده برای تمامی دروس 

8- ارائه رایگان پکیج مشاوره ای رتبه شو دکتر پرتوی شامل 54 نکته فوق حرفه ای در زمینه مطالعه و مشاوره به ارزش 980 هزار تومان

( آموزش روش های مطالعه هر درس، تکنیک های تست زنی، افزایش دقت و تمرکز، مدیریت زمان، نحوه آزمون دادن و تحلیل آزمون، مدیریت خواب و 54 نکته آموزشی دیگر)

9- تضمین کیفیت ماهانه 

 

تفاوت گروه آموزشی پرتوی با سایر مراکز مشاور درسی

مشاوره تحصیلی نیز مانند هر شغل دیگری رقابت دارد اما آنچه مراکز مشاوره را از هم متمایز می کند کیفیت خدماتی است که به دانش اموزان ارائه می شود. متاسفانه در زمینه مشاوران تحصیلی دانشجویان بی تجربه  و همچنین برخی از مراکز مشاوره از اعتماد خانواده ها و دانش آموزان سو استفاده می کنند. از این رو می خواهیم تفاوت گروه آموزشی دکتر پرتوی به عنوان یک مرکز تخصصی را با دیگر مراکز آموزشی بیان کنیم تا بتوانید با خیالی آسوده ما را با دگیران مقایسه کنید و بهترین انتخاب را داشته باشید.

 

 

گروه آموزشی دکتر پرتوی  مراکز و موسسات آموزشی -مشاوره ای 
+ استفاده از مشاوران با تجربه و دارای تحصیلات مرتبط و مشاوران مدارس خوب  × استفاده از دانشجویان بی تجربه 
+ برنامه ریزی های دقیق و جزیی  × برنامه ریزی به صورت کلی وبدون درج جزییات 
+ برنامه ریزی برای هر فرد به صورت جداگانه نوشته می شود  × یک برنامه ریزی کلی که از قبل آماده شده است
+ امکان پرسش و پاسخ با دکتر پرتوی مدیریت مجموعه  × به هیچ عنوان با مدیر مرکز مشاوره در ارتباط نیستید
+ تضمین کیفیت ماهانه  × هزینه به صورت فصلی یا سالانه یکجا دریافت می شود

هزینه برنامه ریزی درسی با قیمت مناسب

یکی از موضوعات مهم در زمینه انتخاب مشاور درسی هزینه مشاوره و برنامه ریزی دذسی می باشد. برنامه ریزی و مشاوره درسی  ارزان قیمت گروه آموزشی پرتوی با ارائه خدمات کامل و با کیفیت با هزینه ای بسیار مناسب به دانش اموزان به صورت آنلاین ارائه می شود که برای تمامی دانش آموزان از پایه هفتم تا دوازدهم قابل استفاده باشد. یعنی شما با هفته ای کمتر از 120 هزار تومان می توانید یک برنامه ریزی درسی و دقیق و مشاوره تحصیلی کامل دریافت کنید بدون آنکه با مشاوران بی تجربه در ارتباط باشید. برای اطلاع از هزینه پکیج های مشاوره درسی و دریافت مشاوره ثبت نام می توانید با ما در ارتباط باشید.

نمونه برنامه ریزی درسی اقتصادی

در ادامه با نمونه برنامه ریزی های با قیمت مناسب گروه آموزشی پرتوی آشنا می شوید که برای هر دانش آموزی مناسب با برنامه مدرسه و آزمون ها و هدف و تکالیف او نوشته می شود. این برنامه ریزی ها بر اساس آنالیز درسی مشاوره از وضعیت تحصیلی دانش اموزان تهیه و تدوین می شود که با جزییات کامل در هر واحد درسی ارائه می شود.

برنامه ریزی

ویژگی های برنامه ریزی درسی مناسب

برنامه ریزی هایی که با قیمت مناسب و اقتصادی ارائه می شود، در قالب هر دو هفته یکبار طرح ریزی می شود اما این برنامه ریزی در هر روز به صورت جداگانه و مشخص برای دانش آموز برای هر درس نوشته می شود. در برنامه ریزی های ماهانه به صورت دقیق هر روز برای داوطلب زمان بندی شده و زمان هایی که برای مطالعه مناسب است؛ استخراج می شود. همچنین در هر واحد درسی با جزییات روندی که دانش آموز باید پیش برود، مشخص می گردد.یعنی داوطلب می داند در هر پارت درسی چه مبحثی را باید مطالعه کند، چند ساعت بخواند، با چه روشی بخواند، چند عدد تست بزند و با چه روشی و از روی چه منبعی. یعنی هر واحد برنامه ریزی درسی 2 الی 3 خط توضیحات تکمیلی دارد.  و برنامه ریزی به صورت کلی نیست بلکه میزان مطالعه، منبع مطالعه، میزان حل تست و یا تمرین، منبع مناسب برای حل تمرین و روش مطالعه صحیح مشخص می شود.

مشاوره و برنامه ریزی
دریافت مشاوره ثبت نام مشاوره درسی

دریافت برنامه ریزی فردی و دقیق

خیلی از دانش آموزان تصور می کنند که برنامه درسی هر روز خود را در همان روز باید دریافت کنند. این روند مشکلات زیادی را به همراه دارد. چرا که از آنجایی که زمان زیادی از مشاور می گیرد، مسلما هزینه های بالایی باید پرداخت کنید و از طرفی اگر با هزینه های ارزان این برنامه ریزی تهیه شود، نمی توان با قطعیت به صحت آن ایمان داشت چرا که مسلما مشاوری تازه کار و با فراغ بال در اختیار دارید.

همچنین برنامه ریزی روزانه قدرت مدیریت زمان را از شما می گیرد و وابستگی های درسی زیادی برای شما ایجاد می کند. اما برنامه ریزی های هفتگی و ماهانه که به صورت یکجا ارائه می شود اما جزییات و تفاوت های فردی را در بر دارد، بهترین نوع برنامه ریزی برای دانش آموزان می  باشد.بهترین سبک برنامه ریزی این است که برنامه ریزی روزانه در قالب یک هفته یا دوهفته یکبار به شما ارائه شود.

برنامه ریزی شما مانند اثر انگشت شما است

همانطور که اثر انگشت هر فرد متفاوت است، برنامه ریزی درسی که برای مطالعه و پیشرفت درسی خود بیان می کند نیز باید متفاوت باشد. برنامه ریزی های کلی که به همه دانش آموزان داده می شود که معمولا در مراکز مشاوره ای که تعدد بسیار بسیار بالایی دانش آموز همراه با مشاوران بی تجربه دارند این اتفاق می افتد. همچنین معمولا مشاوران مدارس یک برنامه برای کل یک کلاس و یا یک پایه می نوسند که اجرا کردن آن اصلا درست نیست. همچنین خیلی از برنامه ریزی های از قبل آماده شده رایگان نیز به صورت کلی است که استفاده از آنها را به هیچ عنوان توصیه نمی کنیم . چرا که برنامه ریزی باید کاملا مخصوص دانش آموز و با ویژگی های دانش آموز طراحی شودو همچنین یک هزینه کاملا اقتصادی و به صرفه داشته باشد.

برنامه ریزی های خود را به دانشجویان نسپارید

مسلما افراد دانشجو از شما بین 1الی 3سال بزرگ تر می باشند. درست است که ممکن است آن دانشجو در رشته و دانشگاه خوبی تحصیل کند اما دلیل بر این نیست که می تواند مشاور خوبی نیز باشد. چرا که دانشجویان معمولا تجربه شخصی خودشان را به اشتراک می گذارند اما مشاور درسی باید در این زمینه تحصیلات تخصصی داشته باشد. همچنین باید تجربه سال ها آموزش و کار در زمینه مشاوره در رزومه او دیده شود.

کارکردن با دانش آموزان بسیار و کسب تجربه برای مشاور از الزامات کاری اوست. اما دانشجویانی که تازه وارد دانشگاه شده اند و سابقه کاری ندارند و صرفا روند درسی خود را با شما به اشتراک می گذارند، گزینه مناسبی برای مشاوره گرفتن نیستند چرا که در مواقع حساس نمی توانند نیاز شما را برطرف کنند. همانطور که در زمان جراحی به یک پزشک متخصص مراجعه می کنید و عمل جراحی مهم و حیاتی خود را به دست افراد غیر متخصص و تازه کار و حتی جراحانی که معروف نیستند، نمی دهید پس در زمینه تحصیل و آینده درسی و شغلی خودتان هم باید به فرد متخصص و وکاربلد در این زمینه مراجعه نمایید.

  مشاوره درسی تضمینی در گروه آموزشی پرتوی

بعد از جلسات مشاوره و برنامه ریزی چه تغییراتی در وضعیت درسی شما اتفاق می افتد؟

مسلما آموزش مطالعه و روش های تست زنی و افزایش دقت و تمرکز و … همه و همه از ملزومات کار مشاوره تحصیلی است. و تفاوت ندارد که در مشاوره درسی با قیمت مناسب شرکت می کنید و یا در جلسات مشاوره ویژه VIPبلکه باید در هر جلسه مشاوره اصول مطالعه و برنامه ریزی را بیاموزید اما مهم تر از آموزش این است که بعد از جلسات مشاوره درسی کم هزینه شما چه تغییراتی می کنید؟

مسلما بعد از ماه اول مشاوره می توانید ایت تغییرات در روند درسی خود مشاهده کنید. ساعت مطالعه شما بدون ایجاد خستگی افزایش پیدا می کند. با استفاده از اصولی که آموزش دیده اید میزان یادگیری شما در هر درس افزایش پیدا کرده چرا که روش صحیح مطالعه هر درس را به صورت کامل آموزش دیده اید. در زمان مطالعه تمرکز و دقت بالاتری خواهید داشت. محیط مطالعه شما استاندارد خواهد شد و همین موجب افزایش چسبندگی اطلاعات در حافظه شما می شود. میزان مرور مطالب افزایش می یابد و همچنین به تمامی کارهای مدرسه، تکالیف، امتحان ها و..می توانید رسیدگی کنید.

مدیریت روحیه و هیجان را یاد گرفته اید و بهتر می توانید زمان خود را مدیریت کنید. در جلسات آزمون ها دچار کمبود زمان نمی شوید و آزمون های خود را به خوبی تحلیل می کنید. شب ها آرام تر می خوابید و در طول روز انرژی بیشتری دارید. تعداد حل تست و تمرینات شما در طول هفته افزایش پیدا می کند. در نمرات خود تغییرات محسوسی را مشاهده می کنید و می توانید به کسب رتبه و تراز بهتر فکر کنید. همچنین منابع مطالعه شما قوی تر می شود. تمامی اینها از اثرات استفاده کوتاه مدت از مشاوره و برنامه ریزی درسی ارزان قیمت و اقتصادی گروه آموزشی پرتوی است.

 

پکیج کامل خدمات مشاوره درسی با قیمت مناسب

با کمی تحقیق متوجه می شوید که معمولا جلسات مشاوره دارای نقص و کاستی می باشد. اما با مشاوران گروه آموزشی پرتوی می توانید کامل ترین پکیج مشاوره درسی را دریافت کنید. این پکیج درست است که هزینه بالایی ندارد اما یک مشاوره و برنامه ریزی کامل با کیفیت خوب ارائه می دهد چرا که به دنبال کمک به همه دانش آموزان است.

 

برای شرکت در طرح مشاوره و برنامه ریزی اقتصادی تفاوتی ندارد که ساکن کدام شهر هستید. بلکه در هر شهر و استانی که باشید و در هر پایه و رشته ای که باشید می توانید از یک مشاوره کامل بهره مند شوید: این پکیج در ابتدا شامل یک جلسه مشاوره است که توسط مشاور ارشد مجموعه سرکار خانم رنگ آمیزی انجام می شود. سابقه کاری بالا و تخصص کافی در امر مشاوره درسی کمک می کند که تمامی مشکلات دانش آموز شناسایی شود. وضعیت هر درس بررسی می شود. زمان های خالی دانش آموز مشخص می شود.

کتاب های کمک آموزشی، زمان کلاس های مدرسه و کلاس های خارج از مدرسه مورد بررسی قرار می گیرد و سپس در طی مدت 5/2 الی 3 ساعت برنامه ریزی ماهانه اما در قالب روز به روز و پارت به پارت مخصوص دانش آموز طراحی می شود. این برنامه ریزی کم هزینه کاملا استانداردهای یک برنامه ریزی را دارا می باشد و از همه مهم تر قابل اجرا است. و سپس به دانش آموز تمامی اصول و تکنیک های مشاوره و برنامه ریزی آموزش داده می شود.

تا بتواند در حین اجرای برنامه ریزی آنها را به مرحله اجرا در آورد و کیفیت مطالعه خود را افزایش دهد. با ارائه دادن جزوات درسی و نمونه سوالات متفاوت به دانش آموز کمک می کنیم که تسلط بالاتری در مباحث داشته باشد و از همه مهم تر در گزارش گیری و پشتیبانی به دنبال پیدا کردن نقاط ضعف درسی هستیم تا بهترین راهکار ها را برای حل آنها ارائه دهیم.

  برنامه ریزی رتبه های برتر + 9 نکته فوق العاده و کاربردی

تضمین کیفیت در مشاوره درسی با قیمت مناسب:

اگر هزینه کل سال و یا شش ماه از سال تحصیلی از شما دریافت شود، چگونه می توانید به کیفیت ماه های بعد اطمینان کنید؟؟ اگر مشاور شما در ماه های بعدی پاسخ تماس شما را نداد و یا برنامه ریزی او کیفیت قبل را نداشت، جدای از هزینه زمان بسیاری را از دست دادی. مهم ترین تضمین کیفیت در مشاوره این است که تو مطمئن باشی که بعد از گذشت ماه ها هنوز هم خدمات با کیفیت مثل روز اول دریافت می کنی. تضمین کیفیت ماهانه ما این است که فقط برای یک ماه با شما قرار داد ببندیم چرا که باید خدمات با کیفیتی را به شما ارائه بدهیم تا رضایت کافی برای ثبت نام در ماه های بعدی را داشته باشید. همچنین در ماه های بعد نیز به همین شکل .

با یک هفته برنامه ریزی رایگان گول نخورید

معمولا زمانی که یک هفته مشاوره و برنامه ریزی رایگان دریافت می کنید، بسیار راضی و خشنود هستید و از یک مشاوره با کیفیت بهره مند شده اید. اما زمانی که ثبت نام می کنید وهزینه را کامل پرداخت می کنید، سقف آرزوهای شما فرو می ریزد و کیفیت برنامه ریزی ها و مشاوره ها اصلا قابل مقایسه با قبل نیست. برای همین به هوای برنامه ریزی رایگان، هزینه و زمان خود را هدر ندهید.

 

سال ها در انتظار بازگشت وجه!!!

زمانی که از برنامه ریزی خود ناراضی هستید، هزینه ای که برای برنامه ریزی واریز کرده اید بی ارزش ترین خواهد بود چرا که شما بهای بالاتری پرداخت کرده اید و آن زمان شما بوده است. چه برسد بخواهید ماه ها منتظر باشید تا هزینه شما به تعداد روزهای استفاده نشده از برنامه ریزی عودت داده شود و بخواهید زمان و انرژی زیادی نیز روی این موضوع بگذارید. برای همین مهم ترین تضمین اعتبار مشاور، سواد و تخصص او و مشاهده نحوه برنامه ریزی آن مشاورمی باشد.

 

چگونه در طرح مشاوره و برنامه ریزی با قیمت کم و مناسب ثبت نام کنیم؟؟

اگر به اندازه کافی تحقیق کرده اید و متوجه تفاوت سبک کاری ما و خدمات ما با سایر مراکز و مشاوران شده اید می توانید نام خود را در واتس آپ ارسال کنید و مجددا با مشاهده کامل رزومه و اطلاعات مشاوران اقدام به ثبت نام نمایید. بعد تایید ثبت نام شما، بلافاصله مشاور ارشد با شما تماس می گیرد و جلسه مشاوره درسی شما را برگزار می کند. و نهایتا تا پایان همان روز برنامه ریزی درسی شما به دستتان می رسد. یعنی در کمتر از 24 ساعت هم مشاوره و هم برنامه ریزی و هم پکیج مشاوره درسی خود را دریافت می کنید.همچنین می توانید با شماره 09207278684 نیز در تماس باشید.

 

 

 

 

3.3/5 - (7 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *