مشاوره کنکور در واتس آپ

مشاوره کنکور در واتس آپ

مشاوره درسی به صورت حضوری مانند قبل طرفداران زیادی ندارد. چرا که مسیر رفت و آمد، نبودن شرایط کافی برای دانش آموزانی که در سایر شهر ها زندگی می کنند و هزینه های بالا مشاوره حضوری موجب شده است تا دانش اموزان بیشتر به سمت مشاوره های غیر حضوری و آنلاین رو بیاورند، و از آنجایی که بیشترین وسیله ارتباطی افراد اکنون اپلیکیشن واتس آپ می باشد، دریافت مشاوره کنکور و مشاوره درسی از طریق واتس آپ برای دانش آموزان بسیار راحت تر و پر طرفدار تر شده است. اما اینکه چگونه می توان از طریق واتس آپ مشاوره دریافت کرد موضوعی است که امروز آن را مورد بررسی قرار می دهیم.

مزایای استفاده از مشاوره های تلفنی و غیر حضوری :

مسلما زمان ارزشمند ترین چیز در زندگی درسی دانش آموزان است و زمانی بها آن را متوجه می شوند که با محدودیت زمانی مواجه هستند. یکی از بزرگ ترین مزیت های استفاده از مشاوره در فضاهای مجازی، صرفه جویی درزمان رفت و آمد می باشد.

علاوه بر زمان دسترسی آسان به فضاهای مجازی و مشاوره های غیرحضوری موجب شده است که دانش آموز به دنبال دردسترس ترین مشاور درسی باشند. و از میان مشاوره های تلفنی و تگلرام و .. به دلیل دسترسی سخت تر، مشاوره از طریق واتس آپ را بیشتر انتخاب می کنند.

هزینه های بالای مشاوره درسی داوطلبان و خانواده های آن را به سمت مشاوران کم هزینه و در درسترس تر سوق داده است. مشاوره های آنلاین و غیر حضوری به دلیل اینکه زمان زیادی هم از مشاور نمی گیرد، با هزینه های مناسب تری ارائه می شود. و همین موجب علاقه مندی بیشتر دانش آموزان به این سبک مشاوره درسی در زمینه کنکور شده است.

کیفیت مشابه جلسات حضوری دانش آموزان را بیشتر ترغیب کرده است تا از طریق واتس اپ مشاوره بگیرند. چرا که امکان برگزاری جلسات مشاوره به صورت تماس تصویری هم وجود دارد و کیفیت مشاوره  را مشابه جلسات حضوری می کند.

مزیت های بالا موجب شده است که این روز ها خدمات رسانی مشاوران تحصیلی بیشتر به صورت آنلاین و غیر حضوری از طریق اپلیکیشن های مختلف باشد تا به صورت حضوری.

  کانال مشاوره کنکور رایگان + جزوه + کانال انگیزشی درسی

از طریق واتس آپ چگونه در چه زمینه هایی می توان مشاوره دریافت کرد؟

آنلاین شدن خدمات مشاوره هیچ محدودیتی در ارائه خدمات ایجاد نکرده است .بلکه از طریق واتس آپ می توانید با مشاور تحصیلی ارتباط بگیرید و خدمات تحصیلی مشاوره و برنامه ریزی، پرسش و پاسخ، بررسی نقاط ضعف، تست های شخصیت شناسی، کلاس های خصوصی و … را دریافت کنید.

دریافت مشاوره از طریق واتس آپ :

تفاوتی ندارد که در چه مقطعی تحصیل می کنید. بلکه می توانید از طریق واتس اپ از نکات مشاوره درسی استفاده نمایید. از این طریق می توانید لینک های ویدئویی مشاوره درسی را دریافت کنید  مشاهده کنید.

پرسش و پاسخ آنلاین :

همچنین یکی دیگر از کاربردهای این سبک مشاوره این می باشد که می توانید سوالات خود را در واتس آپ از مشاور بپرسید و به صورت متن و یا صوت پاسخ خود را دریافت کنید. مشاوره های تلفنی هیچ محدودیتی ندارد و می توانید مشکلات خود را کاملا مطرح و برطرف نمایید.

دریافت برنامه ریزی :

برنامه ریزی نیز یکی از خدمات مشاوره درسی و آمادگی برای کنکور سراسری می باشد. که می توانید با مشاور در ارتباط باشید و تبدل اطلعات درسی خود یک برنامه ریزی درسی هفتگی و یا ماهانه به صورت فایل دریافت کنید.

 

همانطور که مشاهده کردید دریافت مشاوره درسی کنکور از طریق نرم افزار های مختلف مخصوصا واتس آپ که نیازی به فیلتر شکن و .. ندارد؛ بسیار راحت و در درسترس و کاربردی می باشد.

  مشاوره تحصیلی آنلاین

مشاوره کنکور تجربی در واتس آپ :

خبر خوب برای بچه های تجربی و کنکوری های تجربی این است که می توانید در بخش مشاوره و برنامه ریزی، روش مطالعه دروس تجربی، منابع مورد نیاز رشته تجربی، روش های آزمون دادن و تحلیل آزمون و تست زنی شرکت کنید و تمامی این خدمات مشاوره برای دانش آموزانی که می خواهند در رقابت بزرگ کنکور تجربی موفق شوند، بسیار مفیدو کاربردی خواهد بود و در صورتی که درخواست مشاوره داشته باشید در الویت پاسخ گویی قرار می گیرید. این سبک مشاوره می تواند تمامی نیاز شما برای موفقیت در کنکور سراسری را برطرف نماید.

 

مشاوره کنکور ریاضی در واتس آپ :

اگر داوطلب رشته ریاضی هستی و یا متقاضی شرکت در کنکور ریاضی هستی هم مشاوره درسی واتس آپ برای یادگیری روش های تست زنی دروس تخصصی، مهندسی تراز و شناخت بازار کار رشته ها می تونه بهت کمک کنه . اینکه یاد بگیری چجوری تعداد تست های هفتگی ات رو افزایش بدی خیلی روی کسب یه رتبه خوب تاثیر داره و اگر می خوای تمامی این نکات رو با هزینه به صرفه و زمان سریع یاد بگیری فقط کافیه که در واتس آپ پیام بدی تا مشاوران ما بهترین راهنمایی رو برات داشته باشن.

 

مشاوره کنکور انسانی در واتس آپ :

بچه های انسانی چه قدر راجع به ضریب درس ها و اهمیت اشون در باره قبولی توی هر رشته شناخت دارید؟؟ چطوی می خواهید زمان اتون رو مدیریت کنید تا برسید این همه درس رو مطالعه و مرور کنید؟ مسلما اگر می خوای در رشته های خیلی تاپ رشته انسانی با رتبه خوب قبول بشی نیاز به مشاوره درسی داری اما یک مشاوره به صرفه و اقتصادی که از طریق واتس آپ می تونی دریافت کنی.

مشاوره انگیزشی از طریق واتس آپ امکان پذیر است:

اگر بی حوصله شدی و به درس هات نمی رسی و با دیگه هدف و انگیزه ای برای درس خوندن نداری باید بهت بگم که نیازی نیست نگران باشی و یا خانواده ات رو در ترافیک های شهر روونه مراکز مشاوره کنی تا مشکلت برطرف بشه فقط کافیه مشکلت رو در واتس اپ مطرح کنی و جلسه مشاوره انگیزشی تصویری درخواست کنی. در اینجا مشاور در ابتدا با تو صحبت می کنه و مشکلت رو بررسی می کنه و بهت راهکاری می ده تا بتونی خیلی سریع مثل قبل باشی و پر قدرت به درس هات ادامه بدی.

 

از طریق واتس آپ انتخاب رشته کن!

این مخصوص نهمی هایی هست که هنوز برای انتخاب رشته خودشان تردید دارند و می خواهند اصولی وارد یک رشته در سال دهم بشن. انتخاب رشته نهم هم نیازی به جلسات حضوری نداره و تست های شخصیت شناسی مربوطه رو از طریق فایل براتون ارسال می کنیم و پاسخ می دید و در طی یک جلسه مشاوره تلفنی می تونید تفسیر تست خودتان را دریافت کنید و متوجه بشید که برای چه رشته ای مناسب هستید و تمامی پیگیری و پشتیبانی های شما از طریق واتس با مشاورتان صورت می گیرد.

 

مشاوره شغلی :

یکی دیگر از خدمات مشاوره درسی استفاده از مشاوره های شغلی آنلاین است که بازار کار هر رشته و آینده شغلی هر رشته برای شما ترسیم می شودو مناسب با شما از لحاظ علاقه و استعداد هدف گذاری می شود. یکی از کارآمد ترین و مفید ترین خدمات مشاوره تحصیلی، استفاده از مشاوره های شغلی است که این هم امکان برگزاری به صورت آنلاین را دارا می باشد .

 

مشاوره های روانشناسی :

دیگر نیازی است تا ساعت ها در پشت در اتاق روانشناسان و مراکز مشاوره منتظر بنشینی و به راحتی می توانی از طری تماس های تصویری با روانشناس مجموعه در ارتباط باشی و مشکلات درسی، روحی و خانوادگی ات رو مطرح کنی و به دنبال درمان آنها باشی. همچنین اگر مدیریت هیجانی ضعیفی داری بهتره که حتما از روانشناس کمک بگیری تا بتونی در جلسه کنکور بیشترین کارایی رو داشته باشی.

 

چگونه برای دریافت مشاوره اقدام کنیم؟؟

آسان ترین راه این است که با واتس اپ ما در ارتباط باشید ومی توانید نام و نام خانوادگی خود و رشته و مقطع خودتان را ذکر کنید  و درخواست مشاوره خودتان را در هر زمینه ای که باشد، اعلام نمایید. درخواست شما در مجموعه ما ثبت می شود و در اولین فرصت مشاورام ما به شما پاسخ خواهند داد و بهترین راهنمایی را به شما ارائه می دهند.

 

4.9/5 - (7 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *