علوم پیشتاز

کتاب های پیشتاز

کتاب های پیشتاز که برای پایه اول ابتدایی تا پایه نهم می باشد که تمرکز این کتاب ها بیشتر بر روی ریاضی و علوم و فارسی است . که شامل بخش های زیر می باشد :

1 – آموزش درس به درس

2-تست های درس به درس

3-آزمون های جامع

کتاب های ماجرای من و درسام

انتشارات خیلی سبز با هدف ازمون ها و حل تمرین های مختلف و حل تمرین های کتاب درسی

کتاب ماجراهای من و درسام
کتاب شب امتحان خیلی سبز

کتاب های شب امتحان خیلی سبز

کتاب های شب امتحان خیلی سبز که به صورت درس به درس می باشد و مخصوص امتحانات نیم سال اول و دوم می باشد و نمونه سوال تشریحی و پاسخ نامه می باشد

کتاب های جامع کنکور

کتاب های جامع کنکور که مجموعه تست ها و درسنامه های دهم ، یازدهم و دوازدهم را پوشش می دهد

این کتاب ها هر سه سال را برای دانش آموزان کنکوری پوشش می دهدو در هر سه رشته ریاضی و تجربی و انسانی را شامل می شود .

کتاب های جامع شامل درسنامه و تست های درس به درس که شامل تست های تالیفی و کنکور سراسری سال های گذشته است

کتاب های چند کنکور

کتاب های چند کنکور

کتاب های چند کنکور که این کتاب ها شامل مجموعه کنکور های انسانی ، کنکور ریاضی و کنکور انسانی است که پاسخ نامه های جداگانه دارد و برای دروس عمومی جلد کتاب جداگانه دارد .

کتاب های جمع بندی

کتاب های جمع بندی کتاب های جدید انتشارات خیلی سبز می باشد که برای داوطلبانی مناسب است که کتاب ها وتست های خود را مطالعه نموده اند وحالا به یک چکیده و جمع بندی برای هر درس نیاز دارند .

تفاوت این کتاب ها با کتاب های موضوعی در این است که درسنامههای جمع وجور تری دارد و تست ها هم به گستردگی کتاب موضوعی نیست و بیشتر از تست های کنکور سراسری و یا شبیه ساز کنکور سراسری استفاده شده است . و در پایان کتاب دو عدد ازمون جامع برای شما قرار داده است که برای داوطلبانی که نیاز به یک منبع جمع بندی دارند مناسب است .

جمع بندی کنکور
هفت چیز خیلی سبز

کتاب های کنکور نظام قدیم

کتاب های کنکور نظام قدیم انتشارات خیلی سبز به صورت اختصاصی کتاب های نظام قدیم برای داوطلبان خود دارد که هم شامل کتاب های موضوعی ، هم کتاب های جامع و هم آزمون

کتاب هفت چیز خیلی سبز در درس زمین شناسی به صورت قوی عمل کرده است

کتاب های موضوعی خیلی سبز

کتاب های موضوعی خیلی سبز هر کتاب درسی را به موضوعات مختلف تبدیل کرده است که در درس ادبیات فارسی شامل کتاب دستور زبان فارسی کتاب هفت خان زبان فارسی، آرایه های ادبی ، قرابت ، لغت واملا و تاریخ ادبیات می باشد. همچنین کتاب پت ومت کتابی در زمینه ریدینگ و کلوز تست می باشد

همچنین در درس دین و زندگی کتاب آیات و روایات از متن کتاب جدا شده است .

در درس عربی علاوه بر کتاب تست عربی کتابی مبین بر ترجمه و تعریب عربی هم روانه بازار کرده است .

همچنین در درس زیست شناسی کتاب زیست گیاهی و زیست شناسی تصویری ارائه شده است .

موضوعی خیلی سبز
کتاب فصل آزمون

کتاب های فصل آزمون خیلی سبز

کتاب های فصل آزمون خیلی سبز اگر به دنبال کتابی هستید که برای دوره های پایانی خودتان ازمون تک درس بدهید و درس شاخص خودتان را تقویت کنید کتاب های فصل ازمون خیلی سبز در رشته ریاضی و تجربی کتاب هایی را طراحی کرده است که ازمون تک درس شبیه ساز کنکور را ارائه داده است .

کتاب های جیبی خیلی سبز

کتاب های جیبی خیلی سبز شامل چکیده ای از نکات و فرمول ها در دروس ریاضی وحسابان ، چکیده لغات و گرامر زبان ، آیات وروایات دینی و متن های کتاب دینی که در رشته انسانی هم تدوین شده است ، لغات عربی پایه و عربی انسانی، قواعد عربی پایه و قواعد انسانی می باشد که قابل حمل به راحتی وبرای مطالعه در زمان ها و مکان های محدود است .

کتاب جیبی
نردبام خیلی سبز

کتاب های نردبام خیلی سبز

کتاب های نردبام خیلی سبز در سه دسته است که هم شامل کتاب های جامع ، کتاب های سال دوازدهم و یازدهم و دهم می باشد.

کتاب های نردبام کتاب های یک سطح بالاتر می باشد برای داوطلبانی که می خواهند یک سطح بالاتر کار کنند . این کتاب ها که شامل درسنامه وتست می باشد کتاب مناسبی است .

کتاب های آموزش شگفت انگیز

کتاب های آموزش شگفت انگیز که شامل درسنامه های طولانی وقوی برای خیلی سبز می باشد . جامع نیست و برای هر درس وپایه به صورت جداگانه می باشد .

کتاب های مهر و ماه هم می تواند گزینه ی خوبی برای شما باشد.

حسابان شگفت انگیز
امتیاز دهی از راست به چپ است.❤️