هندسه میکرو

کتاب های میکرو گاج

کتاب های میکرو گاج که این کتاب ها برای هر کتاب به صورت جداگانه است و جامع نیست و شامل درسنامه و تست است .و سطح متوسط رو به پایینی دارد .

کتاب های سیر تا پیاز گاج

کتاب های سیر تا پیاز گاج که شامل توضیحات تشریحی کتاب درسی وحل تمرینات کتاب درسی است و برای کسانی که نیاز به کتابی برای تشریح جزییات کتاب درسی دارند مناسب است .وتعداد تست های آن به شدت کم است و شامل چند تست سراسری است و تمرکز آن بر متن کتاب درسی است .

انگلیسی سیر تا پیاز

کتاب های سری آس

کتاب های سری آس که شامل درسنامه وطرح سوال و توضیحات کتاب درسی است که با هدف آموزش ساده به چاپ رسیده است .

دین و زندگی میکرو طلایی

کتاب های میکرو طلایی گاج که درس به درس پیش رفته نه موضوعی اما به صورت موضوعی هم مطالبی را در بر گرفته است که شامل آیات و احادیث دینی در درس دین وزندگی و همچنین لغت واملا در انتهای کتاب فارسی .

همچنین این کتاب ها هم دارای درسنامه در جلد اول و هم دارای تست های بسیار خوب و در سطح بالا در جلد دوم با پاسخ تشریحی است  . اگر در انتشارات گاج به دنبال تست های به نسبت قوی و در سطح خوب هستید حتما حتما از این کتاب ها استفاده نمایید . این کتاب ها در زمینه موضوعی کتاب های جداگانه ای دارد قسمت عکس و مکث زیست شناسی، حفظیات زمین شناسی، لغات عربی، درک مطلب عربی، زبان واژگان کنکور  و….

دین و زندگی میکرو طلایی
فیزیک سین جیم

کتاب های سین جیم

کتاب های سین جیم که برای امتحانات نهایی تدوین شده است و بدون درسنامه می باشد و از سطر به سطر کتاب درسی سوالات تشریحی به همراه پاسخ طراحی شده است و مخصوص داوطلبانی است که می خواهند بر متن کتاب درسی مسلط شوند.

کتاب های پرسمان

کتاب های جمع بندی کتاب های جدید انتشارات خیلی سبز می باشد که برای داوطلبانی مناسب است که کتاب ها وتست های خود را مطالعه نموده اند وحالا به یک چکیده و جمع بندی برای هر درس نیاز دارند .

تفاوت این کتاب ها با کتاب های موضوعی در این است که درسنامههای جمع وجور تری دارد و تست ها هم به گستردگی کتاب موضوعی نیست و بیشتر از تست های کنکور سراسری و یا شبیه ساز کنکور سراسری استفاده شده است . و در پایان کتاب دو عدد ازمون جامع برای شما قرار داده است که برای داوطلبانی که نیاز به یک منبع جمع بندی دارند مناسب است .

فیزیک پرسمان
فیزیک 6420

فیزیک 6420

کتاب های 6420 که مخصوص امتحانات نهایی است و بر این اساس است که مجموعه 64 صفحه ای از نمونه سوالات امتحانات نهایی یا شبیه ساز امتحان نهایی با هدف 20 گرفتن در امتحانات نهایی صورت گرفته است و دارای 4دوره نمونه سوالات امتحانی نیم سال اول و 6 دوره نمونه سوالات امتحانی برای نیم سال دوم می باشد .

کتاب های آزمون پلاس

کتاب های آزمون پلاس گاج که تست های شبیه ساز کنکور سراسری را طراحی کرده است و شامل آزمون های درس به درس و در انتها دارای چندین آزمون جامع است که بسیار کتاب های خوبی در زمینه آزمون های درس به درس است برای کسانی که می خواهند روی دروس شاخص خودشان بسیار تمرکز کنند . همچنین شما می توانید از کتاب های خیلی سبز هم استفاده کنید.

حسابان آزمون پلاس
خط ویژه

کتاب های خط ویژه

کتاب های خط ویژه گاج که یک کتاب برای جمع بندی پایانی است و یک درسنامه کاملا خلاصه با تست های سراسری و  جمع بندی خوب دارد و کتابی جمع و جور برای جمع بندی نهایی است .

کتاب های جزوه طلایی

کتاب های جزوه طلایی گاج که برای پاسخ به نیاز درسنامه ای داوطلبان طراحی شده است که که هر چند دارای تست و ریز نکته کنکور می باشد اما بخش درسنامه ای آن خیلی پررنگ تر است  .

جزوه طلایی

کتاب های ای کیو

کتاب های ای کیو گاج که مانندسایر کتاب های این انتشارات دارای درسنامه و تست می باشد اما تست های آن خیلی سخت است و از سطح میکرو طلایی هم بالاتر است . که دارای کتاب های جامع است یعنی هر سه سال دهم و یازدهم و دوازدهم را در بر می گیرد

کتاب های دور دنیا در 4 ساعت

کتاب های دور دنیا در 4 ساعت گاج که شامل 12 دوره آزمون سراسری سال های گذشته داخل و خارج کشور با پاسخنامه تشریحی در جلد دوم می باشد علاوه بر آن کتاب سوالات کنکور سراسری دفترچه عمومی هر 5 رشته ریاضی و تجربی وانسانی و هنر وزبان نیز در جلد جداگانه  منتشر شده است .

دور دنیا در 4 ساعت
امتیاز دهی از راست به چپ است.❤️