بیشترین نیاز به معلم خصوصی در درس ریاضی دیده می شود. نیاز به پایه قوی موجب شده که برای یادگیری مطالب کتاب درسی در هر مقطع مطالب پایه قبلی را به خوبی آموزش دیده باشیم. برای همین اکثر دانش آموزان دوره اول و دوم دبیرستان به دلیل پایه ضعیف در درس ریاضی در سال های پایانی دبیرستان اقدام برای اخذ معلم خصوصی ریاضی در تهران می کنند.

از آنجایی که درس ریاضی بسیار حساس و کلیدی در کنکور سراسری است، نیاز به یک معلم خصوصی خوب زیاد دیده می شود. در این مطلب دبیران خصوصی ریاضی گروه آموزشی پرتوی را به شما معرفی می کنیم و همچنین ویژگی های تدریس هر دبیر را مورد توجه و بررسی قرار می دهیم.

ویژگی دبیران خصوصی درس ریاضی در گروه آموزشی پرتوی

می توان گفت که دبیرانی که به شما معرفی شدند، فقط بخش کوچکی از دبیران گروه آموزشی پرتوی برای تدریس درس ریاضیات می باشند. اما ویژگی مشترک تمامی دبیران ما، سابقه کاری و تخصصی در زمینه تدریس ریاضیات و تحصیلات مرتبط می باشد. افتخار ما است که به هیچ عنوان در مجموعه خودمان دبیران بی سابقه و یا دانشجو نداریم. موضوع بعدی برای انتخای بعدی در گروه آموزشی پرتوی، هزینه مناسب کلاس های خصوصی است که مناسب با بودجه شما دبیر مخصوص ارسال می شود. و از همه مهم تر نظارت کامل و دقیق دکتر پرتوی برای انتخاب دبیران خصوصی در درس ریاضی چرا که برای هر دانش آموز مناسب سطح درسی و ویژگی های شخصیتی دانش آموز دبیر ارسال می شود و از همه مهم تر تسلط و بیان قوی دبیران و ارتباط خوبی که با دانش اموز تحت هر شرایطی برقرار می کنند.

  ویژگی های معلم خصوصی خوب

هم حضوری و هم آنلاین

یکی دیگر از ویژگی های گروه آموزشی پرتوی در تدریس خصوصی این است که کلاس ها هم به صورت حضوری در منزل دانش آموز برگزار می شود تا دانش اموز زمانی برای رفت و آمد قرار ندهد و هم می تواند کلاس ها به صورت آنلاین و با همان کیفیت حضوری برگزار شود.

مدت زمان کلاس های خصوصی

معمولا مدت زمان برگزاری کلاس های خصوصی که در منزل داوطلب برگزار می شود، 60الی 90 دقیقه می باشد اما کلاس های خصوصی گروه آموزشی پرتوی به مدت 100دقیقه برگزار می شود که موجب اختصاص کافی زمان برای تدریس می باشد.