معلم خصوصی ریاضی نهم

معلم خصوصی ریاضی نهم

دانش آموزان سال نهم با انتخاب رشته پایه نهم به دهم رو به رو هستند و همچنین امتحانات نهایی را در خرداد ماه تجربه می کنند. این دو عامل مهم موجب می شود که تاثیر نمره ریاضی برای انتخاب رشته بیشتر شود. درس ریاضی در پایه نهم هم در انتخاب رشته تجربی و هم در انتخاب رشته ریاضی و جالب است بدانید که هم در انتخاب رشته فنی و حرفه ای تاثیر گذار است. از سمتی هم درس ریاضی پایه نهم دارای مبحث کلیدی و سختی می باشد و امتحانات نهایی نیز موجب شده است تا کسب نمره بالای 18 سخت تر باشد. از این رو استفاده از معلم خصوصی ریاضی نهم برای دانش آموزان این پایه جز ضروریات تحصیلی می باشد تا بتوانند در امتحان نهایی ترم دوم نمره مطلوب برای انتخاب رشته نهم به دهم را کسب کنند.

ضرورت معلم خصوصی ریاضی در پایه نهم

دانش آموزان پایه نهمی که می خواهند در سال دهم رشته تجربی و یا ریاضی را انتخاب کنند در واقعیت باید نمره ریاضی آنها از 19 کمتر نباشد . نمره 19 در امتحانات نهایی سال نهم کار آسانی نیست. استفاده از معلم خصوصی مناسب که تسلط کافی بر مباحث داشته باشد  از همه مهم تر رسمی آموزش و پرورش باشد که آشنایی با نحوه طراحی سوالان طراحان آزمون ها داشته باشد ضروری است.

بنابراین یکی از ملاک های انتخاب معلم برای آنکه به هدف حداقل نمره دست پیدا کنید علاوه بر تجربه تسلط بر نحوه سوالات امتحانات نهایی است و آنکه بتواند مطالب را به خوبی منتقل کند تا دانش آموز توانایی حل هر گونه مسئله ای را به دست آورد.

 

بهترین معلم خصوصی نهم در تهران

موسسات آموزشی تدریس خصوصی از دبیران زیادی برای تدریس استفاده می کنند و معمولا آرشیوی از دبیران با هر تجربه کاری و رزومه ای را دارا می باشند. اما افرادی که برای تدریس خصوصی به گروه آموزشی دکتر پرتوی مراحعه می کنند؛ می دانند که روند تدریس خصوصی در این مجموعه کاملا متفاوت می باشد. چرا که دبیرانی که دکتر پرتوی برای دانش آموزان دوره اول دبیرستان به خصوصی در درس ریاضی انتخاب می کنند، هم رسمی آموزش و پرورش هستند، هم دبیران با اخلاقی هستند که ارتباط خوبی با دانش آموز می گیرند و فن بیان خوبی دارند، همچنین این دبیران سابقه کاری و تجربه کاری بالای 10 سال دارند و با تضمین کیفیت جلسه به جلسه ثبت نام می کنند.

  بهترین آموزشگاه تدریس خصوصی

از این رو بهترین معلم خصوصی ریاضی نهم در تهران هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین در گروه آموزشی دکتر پرتوی قابل دستیابی است. و دانش آموزان می توانند به کسب نمره 20 امید داشته باشند.

تدریس خصوصی آنلاین و حضوری در تهران

تدریس خصوصی ریاضی نهم هم به صورت حضوری در شهر تهران در تمامی مناطق 22 گانه و هم به صورت آنلاین برای دانش آموزان شهرستان برگزار می شود. خیلی از دانش آموزان در شهر های دیگر تصور می کنند که تدریس خصوصی تنها به صورت حضوری می تواند مفید واقع شود اما اگر از دبیران با تجربه دکتر پرتوی استفاده کنید متوجه می شوید که تدریس های خصوصی آنلاین به گونه ای انجام می پذیرد که از نظر کیفیت هیچ گونه تفاوتی با تدریس خصوصی حضوری ندارند.

تدریس خصوصی انلاین

رزومه دبیران گروه آموزشی دکتر پرتوی

یکی از تفاوت های گروه آموزشی دکتر پرتوی با سایر مراکز آموزشی در این است که مستقیما شمارهدبیر و عکس دبیران را برای شما قرار نمی دهد چرا که انتخاب دبیر امری کاملا تخصصی است و نمی توان از روی رزومه و یا عکس یک دبیر مشخص کرد که آیا این دبیر برای تدریس یک دانش آموز مناسب می باشد یا نه.

از آنجایی که تمامی اقدامات در موسسه مشاوره ای آموزشی دکتر پرتوی به صورت کاملا تخصصی صورت می پذیرد؛ بعد از درخواست دانش آموز یا خانواده برای معلم خصوصی ریاضی نهم این درخواست به دکتر پرتوی ارسال می شود و سپس 1) وضعیت درسی دانش آموز، 2) هدف او درخواست معلم خصوصی، 3) ویژگی های تحصیلی و شخصیتی،4) آدرس منزل، 5) تعداد دفعات نیاز به استفاده از معلم خصوصی و.. بررسی می شود و سپس از میان لیست دبیران به نام و با تجربه دبیری مناسب با شرایط دانش آموز انتخاب می شود.

انتخاب دبیر امری کاملا تخصصی است برای همین موضوع این کار توسط دانش آموز یا خانواده او نباید صورت پذیرد و هر دانش آموزی بر اساس ویژگی ها و شرایطی که دارد باید توسط مشاور حرفه ای دبیر خود را انتخاب کند.

  تدریس خصوصی خانم

اما دبیران گروه آموزشی دکتر پرتوی چه خانم باشند و چه آقا باید در زمینه تدریسی که انجام می دهند تحصیلات مرتبط داشته باشند، حداقل 10 سال سابقه کار نیاز می باشد و از همه مهم تر از دبیرانی استفاده می شود که در مدارس خوب تهران سال ها سابقه فعالیت داشته اند و توانسته اند نتایج درخشانی به نام خود ثبت کنند.

دبیران گروه آموزشی دکتر پرتوی بسیار منظم، وقت شناس و دارای فن بیان قوی می باشند و موظف هستند که از تمامی زمان کلاس به خوبی استفاده کنند و ارتباط خوبی با دانش آموز برقرار کنند.

قیمت معلم خصوصی ریاضی نهم

هزینه تدریس خصوصی بنا بر تعداد جلسات مورد نیازشما، آدرس منزل، تخصص و تجربه دبیر کاملا متفاوت می باشد اما به شما این تضمین را می دهیم که بهترین و مناسب ترین هزینه ها را مشاهده خواهید کرد و از همه مهم تر هزینه هر کلاس به صورت تک جلسه به تک جلسه دریافت می شود.

یک نکته بسیار بسیار مهم !!!!

از دبیر مدرسه خود دانش آموز به عنوان معلم خصوصی استفاده نکنید. خیلی از خانواده ها دبیر ریاضی مدرسه را نیر به صورت خصوصی می گیرند با هدف اینکه دانش آموز به بیان معلم خود آشنا می باشد اما یادتان باشد که دبیر مدرسه تمامی توانایی خود را در کلاس درس به نمایش می گذارد بنابراین اگر این توانایی کافی بود، نیازی به معلم خصوصی نبود برای همین بهتر است معلم خصوصی ریاضی نهم از معلم مدرسه جدا باشد.

آیا استفاده از معلم خصوصی ضروری است؟

همانطور که در ابتدا توضیح دادیم برای ورود به رشته ریاضی و تجربی نمره ریاضی بسیار مهم است و معمولا امتحانات نهایی از امتحانات داخلی دبیر سخت تر می باشد برای همین بهتر است که از معلم خصوصی استفاده شود. اگر دانش آموز سطح ضعیف یا متوسطی دارد معمولا بهتر است دوباره از اول تدریس کند و تمرینات کتاب درسی را حل کند اما اگر دانش آموز قوی می باشد مجددا توصیه می کنیم یک الی دو جلسه از معلم خصوصی برای رفع اشکال استفاده کنید تا با خیال راحت دانش اموز پایه نهم در جلسه امتحان نهایی حاضر شود و مطمئن شود که می تواند نمره 20 را کسب کند.

ثبت نام معلم خصوصی ریاضی

اگر می خواهید از تدریس خصوصی در گروه آموزشی دکتر پرتوی استفاده کنید می توانید با شماره های مجموعه در ارتباط باشید و بعد از بررسی شرایط شما انتخاب دبیر صورت می گیرد و نهایتا تا 24 ساعت بعد دبیر بر اساس ساعت و روز مشخص شده برای شما اعزام می شود.

 

4.6/5 - (9 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *