نرم افزار انتخاب رشته مجازی

در روزهای پرهیاهو انتخاب رشته بحث نرم افزار انتخاب رشته مجازی هم داغ هست. تا سال های قبل از انتخاب رشته نرم افزاری صرفا جهت دریافت یک پیش بینی برای قبولی استفاده می شد اینکه شانس قبولی داوطلب با توجه به رتبه ای که کسب کرده است در کدام رشته و کدام دانشگاه بیشتر است و خیلی به نتیجه ای که از نرم افزارهای انتخاب رشته مجازی حاصل می شد نمی شد اعتماد کرد هر چند هنوز هم کم نیستند مشاورانی که با استفاده از فرم های انتخاب رشته مجازی برای داوطلبان خود به صورت حضوری انتخاب رشته را انجام می دهند اما اعتبار قطعی انتخاب رشته حضوری را ندارد.

اما در این روزهای کرونا به دلیل ازدحام جمعیت در پایگاه های انتخاب رشته سراسری خیلی از افراد و خانواده ها مشتاق برگزاری انتخاب رشته به صورت مجازی هستند و ترجیح می دهند که کار انتخاب رشته فرزندشان به صورت غیر حضوری انجام شود . در انتخاب رشته مجازی هدف فقط استفاده از نرم افزار انتخاب رشته نیست بلکه اجرای کامل و 100 %فرایند انتخاب رشته به صورت غیر حضوری و مجازی اتفاق می افتد تا حضور افراد در پایگاه های انتخاب رشته کاهش یابد برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا .

 

روند انتخاب رشته مجازی :

در پایگاه انتخاب رشته دکتر پرتوی ، انتخاب رشته مجازی به چه صورت برگزار می شود ؟

در بخش انتخاب رشته حضوری در ابتدا تمامی مشخصات فردی و کارنامه ای داوطلب اعم از سهمیه او ، رتبه کل در سهمیه و رتبه در هر زیر گروه دریافت می شود تا کارنامه او به صورت کامل و دقیق تحلیل شود این کار در فرایند انتخاب رشته چه به صورت حضوری و چه به صورت غیر حضوری و مجازی کاملا ضروری است و جز مراحل مهم انتخاب رشته کنکور محسوب می شود .

در قدم دوم لیستی از رشته های مورد علاقه داوطلب دریافت می شود که این رشته ها از 1تا n شماره گذاری می شوند تا الویت های رشته ای داوطلب به صورت کامل و دقیق مشخص شود که البته در این مرحله مشاور رشته های جایگزین را نیز به داوطلب پیشنهاد می کند . رشته های جایگزین رشته های مشابه رشته های مورد علاقه داوطلب هست که با رتبه او تطابق بیشتری دارد رشته های جایگزین از لحاظ دروس دانشگاهی ، در آمد و آینده شغلی با رشته های مورد علاقه داوطلب شباهت زیادی دارد .

 

در قدم سوم انتخاب رشته مجازی 1400 لیستی از شهر های مورد علاقه داوطلب دریافت می شود حال با توجه به شهر ها و رشته های مورد علاقه قدم اول ماتریسی انتخاب رشته مجازی آغاز می شود که مهم ترین اقدام در انتخاب رشته به صورت غیر حضوری برای داوطلبان کنکور سراسری 1400 می باشد .

 

در مرحله بعدی نوبت به الویت بندی دوره های دانشگاهی اعم از روزانه ، شبانه ، پردیس ، پیام نور و غیر انتفاعی است که همه اینها به صورت نرم افزاری و مجازی از داوطلب دریافت می شود و در سیستم ما ثبت می گردد .

 

اما قدم آخر انتخاب رشته مجازی گروه آموزشی دکتر پرتوی نرم افزاری نیست چرا که به انتخاب رشته 100%نرم افزاری مجازی اعتمادی نیست بلکه ما در پکیج انتخاب رشته مجازی خودمون به صورت کامل انتخاب رشته شما را تدوین کرده و مورد بررسی قرار داده و به درستی الویت بندی می کنیم تا بتوانید با توجه به رتبه ای که کسب کرده اید بهترین نتیجه را حاصل نمایید .

 

انتخاب رشته مجازی برای چه افرادی مناسب است ؟

انتخاب رشته مجازی را به افرادی توصیه می کنیم که در شرایط کرونا شرایط استفاده از خدمات حضوری انتخاب رشته را ندارند همچنین انتخاب رشته مجازی برای داوطلبانی که در شهرستان هستند بسیار مناسب است که بتوانند از بهترین مشاور انتخاب رشته در تهران استفاده نمایند . همچنین برای افرادی که می خواهند در زمان انتخاب رشته هزینه های کمتری بپردازند بسیار مفید خواهند بود .

 

شرایط ثبت نام در انتخاب رشته مجازی دکتر پرتوی :

اگر متقاضی شرکت در انتخاب رشته مجازی گروه آموزشی دکتر پرتوی هستید در ابتدا لازم است که ثبت نام خود را کامل کنید تا در زمان انتخاب رشته مشاوران با شما تماس بگیرند تا مشخصات اولیه شما و کارنامه شما دریافت شود و بعد در فرم های مجازی انتخاب رشته لیست علاقه مندی های شهر و رشته و دانشگاه دریافت شود و سپس فرم های مشخصات انتخاب رشته شما به دست آقای پرتوی برسد تا درنهایت لیست تدوین شما و کامل انتخاب رشته برای شما ارسال شود .

اگر تمایل دارید در انتخاب رشته مجازی کنکور 1400 با ما همراه باشید لطفا فرم زیر را تکمیل نمایید در اسرع وقت مشاوران ما با شما تماس حاصل نمایند .

امتیاز دهی از راست به چپ است.❤️