هزینه اردوی نوروزی با بهترین پانسیون

هزینه اردوی نوروزی

وقتی نزدیک عید نوروز می شویم، همه به دنبال آمادگی برای سال جدید هستند و در این بین دغدغه خانواده هایی که محصل و یا دانش آموز کنکوری دارند این است که به دنبال یک اردوی نوروزی برای ایجاد شرایط مناسب برای مطالعه فرزندشان هستند. در اینجا خانواده هم به کیفیت و هم هزینه اردوی نوروزی فکر می کند و هر دو جنبه را در نظر می گیرد. اما مهم تر از همه شناخت و اگاهی در رابطه با یک اردوی نوروزی خوب است. به نظر شما :

درانتخاب اردوی نوروزی چه ویژگی هایی را باید در نظر بگیریم؟

انتخاب اردو نوروزی

 

تمامی عوامل بالا برای انتخاب و ثبت نام در یک اردوی نوروزی مهم است که همه را به دقت مورد تحلیل و بررسی قرار می دهیم:

اخطار

متاسفانه در چند سال اخیر به دلیل شیوع ویروس کرونا امکان برگزاری اردوی عید به صورت حضوری میسر نبوده است ودر سال جدید نیز با تردید هایی رو به رو است و خانواده ها به دلیل حفظ سلامتی فرزندشان خیلی موافق با شرکت در اردوهای نوروزی نیستند. برای همین اردوهای عید بیشتر به صورت مجازی و آنلاین برگزار می شود. از این رو هزینه های به صرفه تری هم برای خانواده ها به همراه دارد.

اما آیا می شود به اردوی نوروزی آنلاین اعتماد کرد؟

خیلی ها بر این باورند که اردوی نوروزی حضوری یه چیز دیگه است اما باید بدانید که اگر بتوانید شرایط صحیح مطالعه را در منزل برقرار کنید، اردوی نوروزی آنلاین از اردوی حضوری به صرفه تر است چرا که دیگر زمانی برای رفت و آمد نمی گذارید، در محیط های شلوغ و پر رفت و آمد مطالعه نمی کنید، هزینه های کمتری پرداخت می کنید، از خدمات مشاوره ای دقیق تر و فردی تری استفاده می کنید.

اگر اردوی نوروزی آنلاینی که در آن شرکت می کنید، خدمات مفیدی ارائه دهد مسلما شرکت در اردوی نوروزی آنلاین با هزینه ای مناسب بهتر از اردوی نوروزی است.

اردوی نوروزی آنلاین چیست ؟

وقتی اسم اردوی نوروزی می آید، تصویر مکانی برای مطالعه در ذهن شکل می گیرد.اما اردوی نوروزی آنلاین چیست و چگونه برگزار می شود. در این سبک از اردوی نوروزی مشاور شرایطی را در منزل فراهم می کند تا داوطلب بتواند مثل اردوی نوروزی مطالعه کند. و بیشتر تمرکز بر روی برنامه ریزی است که دانش آموز دریافت می کند تا بتواند درس های خود را جمع بندی کند.

در اردوی نوروزی روش های مطالعه و تست زنی و تمرکز و مدیریت زمان و … آموزش داده می شود و مشاور همیشه در دسترس دانش آموز است تا مشکلات درسی و مشاوره ای او را برطرف کند. در اصل اردوی نوروزی آنلاین یعنی ایجاد شرایط صحیح مطالعه در منزل و پیگیری توسط مشاور .

5 ویژگی مهم اردوی نوروزی :

یک اردوی نوروزی خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد تا بتوان به آن اعتماد کرد و همگام با آن به مطالعه و جمع بندی پرداخت؟؟ این ویژگی ها عبارتند از :

جلسه مشاوره با دانش آموز:

در ابتدا لازم است که قبل از شروع اردوی نوروزی با دانش آموز یک جلسه مشاوره برگزار کرد که در طی این جلسه مشاور وضعیت درسی دانش آموز را مشخص می کند. استراتژی مطالعه او را تعیین می کند و ابعاد شخصیتی و درسی او را مورد بررسی و آنالیز قرار می دهد. وضعیت هر درس دانش آموز را به طور دقیق و اصولی بررسی می کند.

 

برنامه ریزی فردی و دقیق :

مهم ترین بعد اردوی مطالعاتی نوروزی، دریافت یک برنامه ریزی است که مناسب خود دانش آموز و بر مبنای هدف و وضعیت درسی او مشخص شده باشد. این برنامه ریزی باید جزیی باشد و نه کلی و هدف دانش آموز را در بر بگیرد و مهم تر از همه قابل اجرا باشد.

پیگیری و پشتیبانی :

در کنار جلسه مشاوره و برنامه ریزی باید یک مشاور تمامی وضعیت درسی و مطالعه دانش آموز را بررسی کند. به دلیل ماهیت فصل بهار بی حالی و بی انگیزگی و کرختی امری طبیعی است اما باید مشاور ماهر و با تجربه تمامی این شرایط را در نظر بگیرد و با دانش آموز صحبت کند. و وضعیت درسی او را پیگیری کند و راهکار ارائه دهد.

آموزش روش های مطالعه :

در حین دوران نوروز داوطلب باید روش های جدید مطالعه، تست زنی، دقت و تمرکز و .. .را بیاموزد. مطالعه کردن راه و رسمی دارد که اگر آن را ندانید و یا به کار نگیرید، کیفیت مطالعه شما ارزش چندانی ندارد. پس در کنار اردوی نوروزی باید به روش های درس خوندن را هم آموخت .

رفع اشکال درسی :

مسلما در حین مطالعه داوطلبان ا مشکلات درسی مواجه می شوند، در اینجا باید یک دسترسی برای رفع اشکال در اختیاری داوطلبان قرار داد تا بتوانند مشکلات درسی خود را برطرف کنند.

 

تا به اینجا مهم ترین ویژگی هایی که یک اردوی نوروزی خوب باید داشته باشد را بررسی کردیم اما در کنار همه این خدمات در این روزها بحث هزینه نیز بسیار مهم است. برای همین موضوع در ادامه انواع هزینه های اردوی نوروزی را باهم بررسی می کنیم.

هزینه های اردوی نوروزی :

نیازی نیست برای دریافت خدمات خوب برای اردوی نوروزی هزینه های هنگفت پرداخت کنید. بلکه با هزینه های به صرفه تری هم برای استفاده از دوران نوروز وجود دارد.

اردوی نوروزی اقتصادی و ارزان قیمت  :

در این پکیج اردوی نوروزی با هزینه ای اندک می توانید از خدمات مشاوره و برنامه ریزی یک اردوی کامل به صورت آنلاین بهره مند شوید. به دلیل هزینه مناسب و خدمات با کیفیتی که توسط گروه آموزشی دکتر پرتوی ارائه می شود این پکیج کم هزینه به همه دانش اموزان برای عید نوروز پیشنهاد می شود.

خدمات اردوی نوروزی ارزان :

  •  جلسه مشاوره فردی با مشاوران ارشد با سابقه
  •  برنامه ریزی فردی و دقیق و شخصی سازی شده
  •  پیگیری و پشتیبانی هفتگی توسط مشاوران ارشد
  •  ارائه پکیج مشاوره ای دکتر پرتوی ( 54 عنوان مشاوره ای – آموزشی)
  •  برگزاری آزمون در انتهای دوره

 

ویژگی های اردوی نوروزی کم هزینه :

1) مناسب برای تمامی مقاطع

2) مناسب برای تمامی رشته ها

3) مدت زمان اردو و برنامه ریزی 20 روز

4) تضمین کیفیت

5) برنامه ریزی مخصوص داوطلب طراحی می شود.

6) هزینه تمامی خدمات 250هزار تومان

مشاوره واتس اپ

 اردوی نوروزی vip

علاوه بر اردوی نوروزی با هزینه کم و اقتصادی، پکیج دیگری طراحی شده است تا داوطلبانی که می خواهند متفاوت عمل کنند از این پکیج استفاده نمایند که خدمات آن شامل :

1) 2 مرتبه جلسه مشاور درسی با دکتر پرتوی

2) برنامه ریزی فردی و دقیق به صورت هفتگی

3) پیگیری و پشتیبانی 2مرتبه در هفته وسط دکتر پرتوی

4) برگزار آزمون در پایان هر هفته

5) ارائه جزوه و نمونه سوال

6) ارائه فیلم های آموزشی

7) آموزش اصول مشاوره و مطالعه توسط دکتر پرتوی

ویژگی های اردوی نوروزی vip:

1) مناسب برای تمامی مقاطع و رشته ها

2) تضمین کیفیت عودت وجه

3) مدت زمان اردو و برنامه ریزی 20 روز

4) ارائه خدمات به صورت آنلاین

5) برگزاری جلسه آنالیز درسی و هدف گذاری

6) کلیه خدمات به صورت خصوصی توسط دکتر پرتوی ارائه می گردد.

7) هزینه پکیج اردوی نوروزی ویژه 1/500/000 تومان .

 

4.8/5 - (15 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *