هزینه انتخاب رشته دانشگاه آزاد

هزینه انتخاب رشته دانشگاه آزاد

متقاضیان ورود و ثبت نام دانشگاه آزاد اسلامی بعد از اعلام نتایج رتبه ها بسیار زیاد است. و از سوی دیگر داوطلبانی که در دانشگاه سراسری مجاز به انتخاب رشته نشده اند، به دنبال انتخاب رشته دانشگاه آزاد هم در حیطه با آزمون و هم در حیطه بدون آزمون هستند تا شانس خود را امتحان کنند. همچنین برخی از دانشگاه های آزاد نیز از رتبه بندی علمی برخوردار هستند و همین امرموجب شده است تا انتخاب تعداد زیادی از داوطلبان کنکور باشد. انتخاب رشته دانشگآه آزاد به جز 4 رشته پزشکی، دندان پزشکی، داروسازی و دامپزشکی از دانشگاه سراسری متفاوت می باشد. بنابراین هزینه انتخاب رشته دانشگاه آزاد نیز به صورت جداگانه محاسبه می شود.

نحوه انتخاب رشته دانشگاه آزاد

دانشگاه آزاد اسلامی به صورت جداگانه از سازمان سنجش و دانشگاه های سراسری اقدام به پذیرش دانشجو می کند. معمولا زمان انتخاب رشته آن از هفته سوم مرداد ماه شروع می شود و تا هفته اول شهریور ماه نیز ادامه دارد. پذیرش در این دانشگاه به صورت با آزمون و بدون آزمون یعنی بر اساس شرط معدل می باشد.

انتخاب رشته با آزمون دانشگاه ازاد دارای یک فرم نتخاب رشته با قابلیت انتخاب 100 کد رشته محل می باشد. که باید رشته انتخابی با رشته دیپلم داوطلب یکسان باشد.

و رشته های بدون آزمون دارای قابلیت انتخاب 20 کد رشته محل را دارا می باشد که داوطلب می تواند از20 انتخاب از میان رشته های تجربی، 20 انتخاب از میان رشته های ریاضی، 20 انتخاب از میان رشته های انسانی، 20 انتخاب از میان رشته های هنر، 20 انتخاب از میان رشته های زبان داشته باشد.

یعنی داوطلب علاوه بر انتخاب رشته با آزمون می تواند 5 انتخاب رشته دیگر هم داشته باشد و در هر کدام یک قبولی کسب کند و در نهایت از میان کد رشته های پذیرفته شده تنها یکی را برای ثبت نام نهایی انتخاب نماید.

و برای وارد کردن هر کدام از انتخاب رشته ها در سایت دانشگاه آزاد لازم است یک کارت اعتباری خریداری نماید.که هزینه خرید کارت اعتباری هر سال از سوی دانشگاه آزاد اسلامی اعلام می شود.

انتخاب رشته دانشگاه آزاد

مشاوره انتخاب رشته دانشگاه آزاد

مسلما انتخاب رشته و الویت بندی کد رشته ها و دانشگاه در دانشگاه آزاد هم مانند دانشگاه سراسری نیاز به مشاوره دارد. چرا که کوچکترین اشتباهی موجب قبولی در یک رشته و دانشگاه دیگر می شود. از این رو برای آنکه بتوانید یک انتخاب رشته اصولی و بدون اشتباه داشته باشید، بهتر است که حتما با مشاور متخصص در امر انتخاب رشته مشورت نمایید.

آگاهی از قانون ها و الویت بندی ها ورتبه بندی دانشگاه ها به این سادگی نیست. و مسلما افراد خانواده و فامیل قابلیت انجام دادن این امر مهم را ندارند.

در زمینه انتخاب رشته دانشگاه آزاد دکتر پرتوی تنها فردی در کشور هستند که خودشان به صورت کامل و دقیق تمامی الویت بندی ها و انتخاب های شما را انجام می دهند.

معمولا در زمان اتنخاب رشته دانشگاه سراسری افراد دانشجو و یا تیم مشاوره انتخاب رشته را انجام می دهند و مدیر مرکز مشاوره صرفا یک نظارت پایانی دارند. و معمولا در زمان انتخاب رشته دانشگاه آزاد همان نظارت نیز وجود ندارد. اما دکتر پرتوی تنها فردی در این زمینه هستند که صفر تا صد انتخاب رشته داوطلب را خودشان انجام می دهند.

  مراحل انتخاب رشته کنکور سراسری و دانشگاه آزاد

مراحل انتخاب رشته دانشگاه آزاد در گروه آموزشی پرتوی

در کنار هزینه انتخاب رشته دانشگاه آزاد، کیفیت و تخصص نیز مهم است. افرادی که برای انتخاب آینده خود گروه آموزشی دکتر پرتوی را انتخاب می کنند خدمات زیر را در زمان انتخاب رشته دریافت می کنند.

1- جلسه مشاوره خصوصی با دکتر پرتوی

2- معرفی رشته های دانشگاهی و بازار کار هر رشته

3- الویت بندی رشته های دانشگاهی

4- الویت بندی ودانشگاه ها بر اساس رتبه علمی و مسافت و شرایط داوطلب

5- تکمیل نهایی فرم انتخاب رشته

6- انتخاب رشته بدون محدودیت در تمامی گروه های بدون آزمون

7- تکمیل کد رشته ها و کد دانشگاه و آموزش نحوه ثبت نام در سایت

 

نکته!!!

در زمان انتخاب رشته دانشگاه آزاد در مجموعه ما هیچ گونه محدویتی ندارید و با همان هزینه انتخاب رشته دانشگاه آزاد، می توانید در تمامی گروه ها اقدام به انتخاب رشته نمایید.

 

هزینه انتخاب رشته دانشگاه آزاد در گروه آموزشی دکتر پرتوی

گروه آموزشی دکتر پرتوی جلسات انتخاب رشته را به صورت کاملا خصوصی برگزار می کند. و تمامی مراحل انتخاب رشته توسط دکتر پرتوی انجام می شود از این رو جدول هزینه های انتخاب رشته دانشگاه آزاد اسلامی به شرح زیر می باشد:

انتخاب رشته با آزمون و بدون آزمون توسط دکتر پرتوی 1/700/000تومان
انتخاب رشته با آزمون و بدون آزمون توسط دکتر پرتوی ( ویژه دانش آموزانی که انتخاب رشته سراسری را با مجموعه ما انجام داده اند) 1/400/000تومان

 

 

نکته !!!!

چرا گروه آموزشی دکتر پرتوی انتخاب دانش آموزان است؟

یک مزیت انتخاب رشته دکتر پرتوی به نسبت سایر مراکز مشاوره جدای از اینکه تمامی اقدامات توسط دکتر پرتوی انجام می شود در این است که شما به هیچ عنوان در مجموعه ما اتلاف زمان نخواهید داشت و در زمان مشخص جلسه شما، انتخاب رشته شما صورت می گیرد. و جلسات مشاوره شما کاملا خصوصی خواهد بود.

متاسفانه یکی از بزرگ ترین مشکلات در زمان انتخاب رشته شلوغی بیش از اندازه مراکز انتخاب رشته و اتلاف زمان طولانی در این مراکز می باشد. اما به هیچ عنوان در مجموعه انتخاب رتشه دکتر پرتوی با این پدیده مواجه نخواهید شد.

 

  در انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد تراز مهم است یا رتبه؟

انتخاب رشته ارزان قیمت دانشگاه آزاد

از آنجایی که ممکن است علی رغم دریافت خدمات با کیفیت وجلسات کاملا خصوصی با دکتر پرتوی هزینه انتخاب رشته دانشگاه آزاد برای برخی از خانواده ها سنگین باشد. شما می توانید با مشاور و روانشناس ارشد مجموعه که سابقه 9 سال انتخاب رشته را دارند، با هزینه کمتر انتخاب رشته دانشگاه آزاد را انجام دهید.

اما نکته قابل توجه در این است که تمامی روند کار توسط دکتر پرتوی کنترل می شود و انتخاب رشته شما در نهایت باید به تایید و امضا دکتر پرتوی برسد.

انتخاب رشته ارزان

انتخاب رشته با آزمون و بدون آزمون توسط مشاور ارشد 900/000تومان 
انتخاب رشته با آزمون و بدون آزمون توسط مشاور ارشد  ( ویژه دانش آموزانی که انتخاب رشته سراسری را با مجموعه ما انجام داده اند) 700/000تومان 

نحوه ثبت نام در انتخاب رشته دانشگاه آزاد گروه آموزشی پرتوی

اگر می خواهید در مجموعه ما یک انتخاب مطمئن داشته باشید با کلیک بر عکس زیر می توانید در واتس آپ با مشاوران مجموعه برای ثبت نام در ارتباط باشید.

 

انتخاب رشته دکتر پرتوی

دریافت مشاوره

امتیاز دهی از راست به چپ است.❤️
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *