کتاب های جمع بندی امتحان نهایی دوازدهم

کتاب جمع بندی امتحان نهایی دوازدهم

امتحانات نهایی سال دوازدهم در خرداد ماه برگزار می شود. سبک مطالعه برای امتحان نهایی با کنکور متفاوت است. مطالعه برای امتحانات پایانی نیاز به حافظه کوتاه مدت دارد. در صورتی که کنکور نیاز به آموزش و یادگیری با حافظه بلند مدت دارد. از این رو برای کسب معدل و نمره خوب در امتحانات نهایی سال دوازدهم لازم است تا با سبک سوالات آشنا شوید و برای اینکار استفاده از کتاب های جمع بندی امتحان نهایی دوازدهم می تواند مفید باشد. در ادامه به بررسی کتاب های جمع بندی خوب تشریحی می پردازیم و همچنین توضیح می دهیم که چگونه باید از این کتاب ها در برنامه ریزی خود استفاده کنید و چه افرادی باید حتما کتاب های جمع بندی را خریداری کنند.

برای امتحان نهایی چه کتاب هایی مناسب می باشد؟

برای آمادگی دروس و کسب نمره مطلوب در امتحانات خرداد ماه سال دوازدهم تسلط بر جزییات کتاب درسی، سوالات و تمرین های داخل کتاب درسی و شناخت دید طراحان سوال بسیار مهم است. همچنین آشنایی با سوالات امتحان نهایی سال های قبل نیز خالی از لطف نیست. چرا که ممکن است هر ساله تعدادی سوال مشابه از آزمون های سال های قبل نیز مطرح شود. برای همین تهیه کتاب های جمع بندی امتحان نهایی دوازدهم در دو دسته قرار می گیرد که به شرح زیر می باشد:

پرسمان گاج

ماجرای من و درسام خیلی سبز1- تسلط بر مفاهیم کتاب درسی و تمرین بیشتر از مطالب کتاب درسی که در این شرایط داوطلب باید از کتاب های تشریحی مثل پرسمان گاج، کتاب های ماجرای من و درسام خیلی سبز استفاده کند که شامل نمونه سوالات تشریحی از کتاب درسی به صورت درس به درس می باشد.

این کتاب های کمک آموزشی موجب افزایش تسلط بر مفاهیم کتاب درسی می شوند. اما حجم سوالات آنها زیاد است و برای استفاده در طول سال تحصیلی مناسب می باشند. و مسلما برای مطالعه شب امتحان دانش آموز فرصت حل تمامی تمرین های این کتاب درسی را نخواهد داشت

 

 

انگلیسی

شب امتحان تاریخ

2- دسته دوم افرادی هستند که تسلط خوبی بر مطالب کتاب درسی دارند و هدف آنها آشنایی با سوالات امتحان نهایی سال های قبل می باشد. این داوطلبان باید از مجموعه کتاب های شب امتحان خیلی سبز و یا اسفندیار استفاده کنند. این کتاب ها شامل سوالات امتحان نهایی سال های قبل می باشد. که موجب تسلط بیشتر بر مطالب کتاب درسی و آشنایی با دید طراحان سوال و سبک طرح سوال در امتحان نهایی می شود.

 

 

 

 

 

ویژگی های کتاب های جمع بندی شب امتحان و اسفندیار

کتاب های شب امحان خیلی سبز و دفترچه های اسفندیار شامل چندین دوره امتحان نهایی به صورت تک درس می باشند. مثلا هر کتابچه برای یک درس تهیه شده است. که شامل امتحانات نهایی خرداد، شهریور و دی ماه سال های قبل . مزیت این کتاب ها در این است که سوالات را به صورت درس به درس از هم تفکیک کرده است تا دانش آموز بعد از مطالعه هر درس نیز بتواند سوالات مربوط به آن درس را حل کند. و مشکلات خود را شناسایی و برطرف نماید.

همچنین این کتاب های جمع بندی دارای پاسخ نامه تشریحی نیز میباشند که می توانید در صورت وجود مشکل در حل سوالات به پاسخ نامه مراجعه نمایید و مشکلات خود را برطرف کنید.

چه زمانی برای تهیه کتاب های جمع بندی امتحان نهایی اقدام کنیم؟

خیلی از دانش آموزان تصور می کنند که اگر در شب های امتحان کتاب درسی را مطالعه کنند و سوالات داخل کتاب درسی را حل کنند، کفایت می کند. اما هر چه نمونه سوال بیشتری حل کنید تسلط بر مفاهیم بیشتر می شود. معمولا کسب نمره 15 و 16 در امتحان های پایان ترم کار سختی نیست و با مطالعه کتاب درسی نیز به صورت کامل و دقیق حاصل می شود. اما اگر می خواهید نمرات بهتری در کارنامه خود ثبت کنید باید با حل نمونه سوالات متفاوت تسلط خود را افزایش دهید. برای همین بهترین زمان برای تهیه کتاب های شب امتحان خیلی سبز و یا اسفندیار قبل از امتحان می باشد که فرصت کافی برای حل تمامی سوالات آن را داشته باشید.

  خرید کتاب کمک درسی با تخفیف و ارسال رایگان

ضرورت تهیه کتاب های جمع بندی

معمولا دانش آموزان پایه دوازدهم تمرکز بیشتری بر روی کتاب های تست دارند و امتحانات نهایی را خیلی جدی نمی گیرند و یا مطالعه کتاب درسی و سوالات دبیر را کافی می دانند. اما حل نمونه سوالات امتحان نهایی سال های قبل به شما کمک می کند تا بتوانید در روز آزمون حداقل بین 3 الی 4 نمره بیشتر در برگه خودتان بنویسید و روی معدل شما و تاثیری که در کنکور سراسری دارد، اثر گذار خواهد بود.

ضرروت خرید کتاب درسی

نحوه برنامه ریزی کتاب های جمع بندی

مسلما برای مطالعه در زمان امتحانات باید یک برنامه ریزی شخصی و دقیق با جزییات از مشاور دریافت کنید. اما بهتر است که در زمان مطالعه حتما امتحان نهایی دو سال قبل را در پایان مطالعه و شب امتحان از خودتان آزمون بگیرید. تا هم شرایط آزمون را شبیه سازی کنید و هم بتوانید مشکلات خود را شناسایی کنید و تا قبل از امتجان فرصت رفع اشکال داشته باشید.

همچنین می توانید در پایان مطالعه هر درس سوالات مربوط به آن درس را برای مرور و افزایش تسلط حل کنید.

کتاب های جمع بندی امتحان نهایی برای چه رشته هایی مناسب است؟

تفاوتی ندارد که رشته شما تجربی است و یا انسانی و یا ریاضی. بلکه این کتاب های امتحان نهایی برای تمامی دروس عمومی و دروس اختصاصی هر سه رشته به صورت جداگانه در دسترس و قابل تهیه کردن می باشد.

  معرفی کتاب های خیلی سبز

نحوه تهیه کتاب های امتحانی و هزینه آن

مسلما به قدری در سال کنکور و پایه دوازدهم هزینه خرید کتاب دارید که در این ماه پایانی ممکن است خرید کتاب مشکل باشد. اما کتاب های شب امتحان و اسفندیار با هزینه مناسبی در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد. اما اگر می خواهید این کتاب ها به سرعت در دسترس شما قرار بگیرد و با 20% تخفیف این کتاب ها را خریداری نمایید، می توانید با کلیک بر عکس زیر به واتس آپ مشاوران ما متصل شوید تا در زمینه خرید کتاب جمع بندی امتحان نهایی دوازدهم مشاوره رایگان دریافت کنید.

مشاوره رایگان در واتس اپ

نکته بسیار مهم!!!!

به هیچ عنوان برای آمادگی در امتحانات نهایی از کتاب های pdf استفاده نکنید. چراکه باید این سوالات را از خودتان آزمون بگیرید تا شرایط امتحان نهایی را برای خودتان شبیه سازی کنید و از روی گوشی و یا لپ تاب نمی توان با کیفیت بالا به سوالات نهایی سال های قبل پاسخ داد.

 

 

3.9/5 - (9 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *