ضرورت و اهمیت مشاوره درسی سال یازدهم 

هر سالی که به کنکور نزدیک تر میشید اهمیت مقطع تحصیلی هم بیشتر میشه و باید درساتونو بهتر بخونید . سال یازدهم هم یکی از سال هایی هست که فاصلش تا کنکور بسیار کمه و هم این که درسا خیلی مهم تر و سخت تر میشن ، پس میتونیم نتیجه بگیریم که این سال جز سال های پر اهمیت هست . سال یازدهم به نسبت سال دهم سختی کمتری دارد اما مباحث کلیدی و پر کاربردی دارد . شباهت سال دهم و دوازدهم به هم بیشتر است و مطالب به هم مرتبط هستند اما سال یازدهم جزیره ای جدا است که مباحث آن به هم مرتبط نیستند اما یادگیری آسان تری دارند و جز مباحث پر سوال در کنکور سراسری هستند .مشاوره و برنامه ریزی یازدهم میتونه شما رو به سطح خوبی نزدیک کنه  و استرس شما رو کم کنه ، پس سعی کن همین اول راه  از یه مشاور خوب کمک بگیری.

مساله اصلی تو این سال اینه که  شما باید حتما دروس سال یازدهم رو خوب بلد باشید ، کلی تست بزنید و به اصطلاح خودمون کتاب رو قورت بدید . یادتون باشه سال دورازدهم قراره کلی درس جدید یاد بگیرید و فرصت شما خیلی خیلی کم میشه و شاید اصلا نتونید دروس سال های گذشته رو مرور کنید . پس حتما حتما از همین امسال شروع کنید.

در ادامه راجع به شرایط مشاوره اقتصادی و ارزان قیمت در پایه یازدهم تجربی، مشاوره یازدهم ریاضی و مشاوره یازدهم انسانی توضیح می دهیم.