آموزش محاسبات سریع ریاضی در 30 روز

آموزش محاسبات سریع در 30 روز

مهم ترین عامل در موفقیت زمان می باشد. قبولی در آزمون های رقابتی به سرعت عمل داوطلب در جلسه نیاز دارد. اگر سوالات کنکور سراسری را از روی صبر و حوصله و با فراغ بالا حل کنید متوجه می شوید که 70 % سوالات کنکور ساده و از میان تمرینات کتاب درسی نشات می گیرد و 20 % سوالات متوسط است که با کمی خلاقیت و دانش علمی می توان به آنها دست پیدا کرد . تنها 10% سوالات است که از درجه سختی برخوردار می باشد. مسلما رسیدن به درصد 70 در آزمون ها، المپیادها، تیزهوشان، کنکور سراسری و ارشد و دکتری کار سختی نیست . اما همیشه عجله برای به جواب رسیدن، کمبود زمان و بی دقتی موجب کسب نتیجه نامطلوب می شود. از این با آموزش محاسبات سریع ریاضی در 30 روی می توانید کامل و دقیق مسائل را حل کنید بدون آنکه به خاطر بی دقتی پاسخ اشتباه را علامت بزنید. از این رو در این مطلب قصد داریم تا به معرفی کامل و دقیق دوره آموزش محاسبات سریع ریاضی بپردازیم .

برای ورود به صفحه اصلی محاسبات سریع کلیک کنید 

مباحثی که در دوره آموزشی محاسبات سریع یاد می گیرید

محاسبات سریع به معنای استفاده از راه حل هایی است که با استفاده از آنها می توانید مسائلی که را شامل محاسبات اعداد مختلف می شوند، در 15 ثانیه حل کنید و از همه مهم تر بتوانید با دقت بالا و بدون نیاز به نوشتن و محاسبات طولانی به جواب صحیح برسید. این یک مهارت بسیار ضروری است تا بتوانید حداقل 30 الی 40% در دروس ریاضی، فیزیک، شیمی، اقتصاد و.. پیشرفت کنید. مباحث زیر موضوعاتی است که در دوره آموزشی محاسبات سریع ریاضی در 30 روز می توانید یاد بگیرید و در حل تمامی موارد به کار ببندید.

1) تکنیک های سریع جمع و تفریق اعداد ساده و اعشاری  2) ضرب سریع اعداد 5و25 در 55 ثانیه (2678×5)
3) ضرب سریع اعداد 125 و 15 در 5ثانیه (1063×15)  4) ضرب خانواده 11 و 9و 999 و 101 
5) ضرب اعداد مبنا از 10تا 1000 6) ضرب اعداد مبنای متغیر در 10 ثانیه (2345×1256)
7) تقسیم اعداد 2و3و4و6 8) تقسیم اعداد 5و25و15
9) تقسیم اعداد 8و9  10) جذر سریع و جذر تقریبی سرعتی 
11) روش حل سریع مسائل استکیومتری و کسری با روش های 3 گانه حرفه ای 12) حل تمامی مسائل کنکور سراسری+ بیش از 1000 تمرین متنوع و کاربردی 

 

  تکنیک های موثر در محاسبات سریع ریاضی کدامند؟

ضرورت آموزش محاسبات سریع

کاربرد و ضرورت یادگیری محاسبات ذهنی را افرادی می دانند که به دلیل ضعف در رسیدن به جواب اخر مسئله، بی دقتی در پاسخ گویی و کمبود زمان در یک آزمون رقابتی به هدف خود نرسیده اند. ضرورت محاسبات ریاضی در این است که می تواند موجب افزایش هوش محاسباتی شود و از همه مهم تر زمان پاسخ گویی به هر سوال را حداقل 45 ثانیه کاهش دهد. از این رو برای هر گروه سنی از چهارم ابتدایی تا دکتری که می خواهند در یک آزمون علمی که زمان حرف اول را می زند؛ شرکت کنند باید این مهارت را آموزش ببیند اما در یادگیری این مهارت چند نکته مهم ضرورت دارد :

1-از محاسبات سریع حفظی دوره کنید

محاسبات سریع باید به گونه ای آموزش داده شود که داوطلب بدون نیاز به حفظ کردن بتواند تکنیک ها را یاد بگیرد تا هر لحظه و هر زمان بتواند از آنها استفاده کند. کتاب های محاسباتی که بدون آموزش دقیق یک دبیر هستند جز حفظ کردن تکنیک ها کاربرد دیگری ندارد. حفظ نکات حل سریع مسئله موجب می شود در زمان آزمون وقتی دچار استرس هستید؛ همه انها را فراموش کنید و نتوانید از آنها استفاده درستی داشته باشید. اما آموزش محاسبات سریع ریاضی در 30 روز می تواند بدون حفظ کردن این مهارت را به شما آموزش دهد.

2-مدت زمان آموزش را در نظر بگیرید

 مسلما نباید برای یادگیری یک مهارت علمی بیش از 30 روز زمان گذاشت. چرا که موجب تنبلی در اجرای تمرین ها می شود. آموزش محاسبات سریع در 30 روز دقیقا مناسب ترین بازه زمانی برای یادگیری مهارتی است که موجب می شودهر مسئله ارا در 15 ثانیه حل کنید.

3-محاسبات سریع باید تمامی اصول را در بر بگیرد

با کمی تحقیق متوجه می شوید که اکثر دوره های آموزشی تنها بخش کوچک از محاسبات را شامل می شوند که گاهی اوقات این نکتیک ها کاربردی و گاهی غیر کاربردی می باشد. اما دوره آموزشی محاسبات دکتر پرتوی دقیقا تمامی جزییات در حل مسئله را آموزش داده است که می توانید با کمک آن و پس از پایان دوره 30 روزه تمامی مسائل حتی سخت ترین آنها را کامل و دقیق و به درستی حل کنید.

  محاسبات سریع کنکور چالش حل تست زیر 15 ثانیه!

4-مدرس دوره

مهم ترین قدم در آموزش این است که ببیند چه فردی به شما آموزش می دهد. دوره محاسبات سریع دکتر پرتوی توسط دکتر پرتوی تدریس شده است که فن بیان قوی، توضیحات کامل و استفاده از تکنیک های به روز موجب می شود که همه افراد بتوانند میزان یادگیری بالایی داشته باشند

5-حل مسائل کاربردی و تمرینات کافی

دوره به روز و اصولی باید تمرینات کافی برای افزایش مهارت و تسلط داشته باشد. مشکل بزرگ کتاب های محاسبات سریع در این است که بدون آموزش یک دبیر می باشد. اما کتاب محاسبات سریع دکتر پرتوی یک کتاب هوشمند است که با کمک آن می توان به خوبی تمامی تمرینات و موضوعات را مانند یک کلاس درسی حضوری آموخت و مزیت دیگر آن در این است که تمرینات متنوع و گسترده ای دارد و همچنین تمامی مسائل کنکور های سراسری و آزمون های مهم با شیوه های سریع حل شده است

آموزش محاسبات سریع ریاضی

محاسبات سریع ریاضی به قدری گسترده است که نمی توان در چند خط و با استفاده متن های نوشتاری حل یک مسئله را توضیح داد و تدریس کرد. برای همین است که شیوه آموزش از روی کتاب به تنهایی یک روش کاملا اشتباه می باشد. اگر می خواهید با کاربرد محاسبات سریع و تکنیک هایی که موجب حل مسئله می شود، آشنا شوید می توانید ویدئو های آموزشی زیر را مشاهده نمایید.

∇ویدئو آموزشی شماره 1 

 

∇ویدئو آموزشی شماره 2 

 

 

∇ویدئو آموزشی شماره 3

 

نحوه شرکت در دوره محاسبات سریع ریاضی دکتر پرتوی

اگر شما نیز می خواهید از پکیج آموزش محاسبات سریع ریاضی در 30 روز استفاده نمایید و با کامل ترین دوره محاسبات سریع ریاضی، سرعت عمل، دقت و هوش محاسباتی  خود را افزایش دهید می توانید با مشاهده فیلم زیر نحوه شرکت در دوره را آموزش ببیند و یا مستقیما وارد صفحه خود دوره شوید . همچنین می توانید در واتس آپ با مشاوران ما در ارتباط باشید و از خدمات محاسبات سریع ریاضی با مشاوران راهنمایی دریافت کنید.

 

 

دوره محاسبات سریع

5/5 - (5 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *