بهترین اردوی مطالعاتی نوروزی 1400

بهترین اردو مطالعاتی نوروزی

اهمیت دوران عید بر هیچکس پوشیده نیست چه از وقتی بچه بودیم و پیک های نوروزی بهمون می دادن تا پر کنیم بماند که همه اون پیک های نورورزی در دوران نوروز حل نمی شد و کارش به روز آخر می رسید چه از وقتی خواهر و برادر بزرگ تر داشتیم و وقتی نزدیک عید می شد به فکر پیدا کردن یه اردوی نوروزی خوب بودن تا بتونن درس بخونن و جمع بندی کنند و چه برسه به الان که خودمون کنکوری هستیم و دوران عید برامون یه دوران طلاییه و باید یه جمع بندی حرفه ای داشته باشیم .برای همین اینکه بدونیم کجا بریم و در چه اردویی شرکت کنیم و با چه برنامه ای درس بخونیم ذهن ما رو به خودش خیلی خیلی مشغول کرده . برای همین می خوام بهت بگم که برای انتخاب بهترین اردوی مطالعاتی نوروزی چه ویژگی هایی رو باید در نظر بگیری و با چه روشی باید پیش بری.

ویژگی های بهترین اردوی مطالعاتی نوروزی :

همه می دونن که دوران عید نوروز دوران خیلی مهمیه پس تاکید بیش از اندازه روی این موضوع کار بیهوده ای هست پس بزن بریم ببینیم که ببینیم بهترین اردوی مطالعاتی نوروزی چه ویژگی هایی باید  داشته باشه.

  • اول از همه این اردو باید به تو یک برنامه ریزی جمع بندی خوب برسونه به اصطلاح مثل نون لواش بهت برنامه ندن برنامه ریزی برای اردوی مطالعاتی یه چیزیه که ساعت ها زمان می بره.
  • دومین ویژگی یک اردوی مطالعاتی نوروزی خوب در این است که تو برنامه ات رو از یک فرد با تجربه دریافت کنی . تا حالا دیدی که مدیریت یک مرکز آموزشی خودش شخصا بهت برنامه ریزی برای اردوی مطالعاتی نوروزی بده ؟؟؟ اما اینجا داره این اتفاق می افته و خود شخص دکتر پرتوی به همه بچه ها برنامه ریزی دقیق و اصولی برای اردوی مطالعاتی نوروزی می ده چون آینده ات مهمه و از همه مهم تر تو می تونی با مشاوران ارشد در ارتباط باشی . همیشه گفتیم و خواهیم گفت که افتخار ما در این است که در مجموعه ما هیچ دانشجویی و مشاور تازه کاری با دانش اموزان در ارتباط نیست چرا که آینده و سرنوشت شما برای ما مهم است.
  • انگیزه و انرژی مثبت چیزیه که تو در فصل بهار و در یک دوران سخت مثل دوران نوروز نیاز داری تو در عید و جمع بندی اردوی مطالعاتی باید بدون لحظه ای نفس کشیدن پیش بری دورهای پایانی مسابقه زندگی توئه و از هر چیزی مهم تره قراره نتیجه 12 سال تلاشت رو به ثبت برسونی پس باید یک فردی در کنار تو باشه که بمب انرژِ باشه این فرد خودش نباید بی حال و بی انرژی باشه نباید خسته بشه و باید تا آخرین لحظه و روز اردوی مطالعاتی در کنار تو پرقدرت و پر انرژی قدم برداره و تو بهش اعتماد کامل داشته باشی .
  • پیگیری و پشتیبانی : در طول دوران نوروز 2بار پیگیری !!!!!!!! واقعا مگه داریم توی ده روز مشاور از تو فقط 2 بار گزارش بگیره ؟؟؟ اشتباه است اشتباه است اشتباه شما باید در طول روز 2 مرتبه آنالیز بشی یکبار در واسط روز که مشاور بیینه شما خوب در حال مطالعه هستی و روندت به چه صورت هست و یکبار هم آخر شب و بعد از مطالعه که نوبت می رسه به بخش اصلی یعنی آنالیز تمام روند مطالعه شما . که در روند افزایشی شما اثر می گذارد .
  • برگزاری آزمون های روزانه : باید از روند مطالعه شما سنجش و ارزیابی گرفته شود اینکه بعد از دوران جمع بندی یک آزمون کلی گرفته شود به شما روند مطالعه اتون و رشد و نزول را نشان نمی دهد باید هر روز از وضعیت خود یک سنجش و انالیز داشته باشید برای همین یک اردوی مطالعاتی خوب باید هر روز طبق برنامه شخصی سازی شده شما یک آزمون برگزار کند .
  • ایجاد برنامه های تفریحی و شاد در اردوی مطالعاتی نوروزی : یک مشاور خوب و با تجربه به تفریح و ورزش و .. تمامی مسائل شما اهمیت می دهد یک نکته جالب ما حتی از منزل شما بازدید می کنیم و محیط مطالعه شما رو مورد ارزیابی قرار می دهیم برای همین موضوع وجود تفریح های مناسب و به جا و زمان های استاتیک در طول روز و یک شرایط محیا در منزل می تواند به اجرای کامل تر برنامه شما کمک کند.

توجه کنید!

فرصت را از دست ندید…

 

با چه سبکی در دروان نوروز باید مطالعه کرد ؟

ببینید بچه ها شما باید اول از همه مشخص بکنید که درس شاخص اتون چیه راجع به درس شاخص خیلی خیلی صحبت کردم حالا باید بشینی برای هر درس یک چارت درست کنی که چه چیز هایی رو خوندی چه چیزهایی باقی مانده چه قدر تست زدی و چه میزان از تست هات باقی مونده این کار می تونه روزها از تو وقت بگیره اما معجزه می کنه و یک برنامه ریزی عالی رو برای تو رقم می زنه این چارت درسی رو ما در اختیارت قرار می دیم و در پرکردن اون بهت کمک می کنیم . اینکه تو بتونی این چارت درسی رو که ویژه آقای پرتوی هست رو با دقت و حوصله پر کنی خیلی خیلی بهت کمک می کنه بهت قول می دم که هیج جا نمی تونی همچنین دقت و صبری رو ببینی .

 

بهترین اردو مطالعاتی نوروزی

در دوران نوروز باید پایه را جمع بندی کنیم ؟

فکر کنم باید 100 سال از قرن حاضر بگذره تا این دیدگاه اشتباه از بین بره که دوران جمع بندی نوروز و اردوی مطالعاتی برای جمع بندی پایه است اردوی مطالعاتی نوروزی برای تثبیت درس ها است و به هیچ عنوان نباید برای بار اول درسی رو در عید مطالعه کرد . حتما حتما حتما باید با برنامه تدوین شده پیش رفت و برای هر درس یک استراتژی موثر در نظر گرفت اینکه هر درس رو با یک سبک بخونید و تست بزنید کاملا غلطه پس باید بر اساس چارت درسی گفته شده و نظر مشاور پیش رفت داشتن یک برنامه ریزی دقیق و حرفه ای رو دست کم نگیرید .

از چه منابعی کمک آموزشی در دوران جمع بندی نوروز استفاده کنیم ؟

بهترین منبع در دروان مطالعاتی نوروز استفاده از رد پاهایی است که قبلا ایجاد شده است که به صورت خلا ذهنی باید انجام شود تا زمان زیادی نگیرد و بیشترین بازده را نیز داشته باشد برای همین موضوع استفاده از رد پاها بسیار بسیار مهم است . برای منابع تستی و آموزشی هم بهترین منابع تست های علامتدار قبلی است یا استفاده از منابع جمع بندی و تست های آزمون های کمک اموزشی .

نمونه یک برنامه ریزی اشتباه در دروان نوروز :

 

روز / واحد واحد 1 واحد 2 واحد 3 واحد 4 واحد 5 واحد 6 واحد 7 واحد 8
شنبه ریاضی تابع مطالعه جزوه دینی درس 1تا 3 دهم زیست درس 2 دهم مطالعه فارسی لغات درس 1تا 6 دهم فیزیک 11 درس 1 عربی تست ترجمه شیمی فصل 1 دهم مرور زبان درس 1و2 دهم
یک شنبه تابع تست دینی درس 4تا 6 دهم زیست درس 2 دهم مطالعه فارسی لغات درس 6تا 12 دهم فیزیک 11 درس 1 تست عربی تست ترجمه شیمی فصل 1 دهم تست زبان درس 3و4 دهم

 

برنامه ریزی جمع بندی دوران نوروز گروه آموزشی پرتوی بسیار بسیار متفاوت است که برای آگاهی از این برنامه به صورت 5 روز رایگان فرم زیر را پر نمایید .

 برای ثبت نام در اردو نوروزی و مشاوره رایگان کافیست فرم زیر را پر کنید.

 

5/5 - (5 امتیاز)
1 پاسخ
  1. مهدیه
    مهدیه گفته:

    سلام دوستاان عزیز من یکی از دانش آموزان آموزشگاه بودم سال قبل و در اردوی مطالعاتی شرکت کردم واقعا عالی هست واقعا اساتید خوب و عالی دارن به شما هم پیشنهاد می‌کنم شرکت کنید و اردوی امسال از دست ندید

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *