بهترین مشاوره درسی آنلاین

مشاوره درسی آنلاین

در حال حاضر با وجود مشکلات متعدد اعم از بیماری ها ، ترافیک ، آلودگی هوا و…. رفت و آمد برای افراد بسیار مشکل شده است برای همین گروه آموزشی دکتر پرتوی برای دانش آموزان سخت کوشی که می خواهند بهترین کیفیت را تجربه کنند خدماتی را به صورت ویژه در غالب مشاوره و برنامه ریزی درسی در نظر گرفته است که در ادامه با مشاوره درسی آنلاین بیشتر آشنا می شویم .

اهمیت مشاوره و برنامه ریزی چیست ؟

مشاوره و برنامه ریزی برای هر فردی لازم است و هر دانش آموزی باید یک همراه در کنار خود داشته باشد که پیگیری مسائل درسی را انجام دهد .وجود یک مشاور درسی دلسوز و همراه بسیار در موفقیت تحصیلی موثر است .

اعتقاد شخصی ما بر این است که ارزش زمان با هیچ چیز برابری نمی کند و مجموعه ما با افتخار طرح مشاوره آنلاین خود را برای دانش آموزان مقاطع ابتدایی ، دوره اول و دوره دوم معرفی می کند .

به دلیل اهمیت زمان برای دانش آموزان به خصوص دانش آموزان کنکوری و راحتی خانواده ها برای صرفه جویی در زمان ، شلوغی مسیر ها ، دوری راه و ارائه خدمات به دانش آموزان شهر های دیگر طرح مشاوره و برنامه ریزی به صورت آنلاین را در نظر گرفته ایم که در ادامه به توضیحات کافی در رابطه با مشاوره آنلاین می پردازیم.

مشاوره و برنامه ریزی درسی آنلاین چیست؟

مشاوره درسی آنلاین در اصل همان مشاوره و برنامه ریزی درسی برای کنکور و پایه است که به صورت آنلاین و غیرحضوری از طریق فضای مجازی مثل تماس های تصویری و تماس های صوتی برگزار می شود که هدف آن صرفه جویی در زمان و هزینه افراد است اما از لحاظ کیفی تفاوتی ندارد و تمامی خدماتی که در جلسات مشاوره حضوری ارائه می شود در جلسات مشاوره درسی آنلاین هم وجود دارد.

 

 

مشاوره آنلاین یا مشاوره تلفنی برای چه افرادی مناسب است ؟

این نوع از مشاوره با حفظ کیفیت مشاوره های حضوری برای افرادی که ساکن تهران نیستند بسیار مناسب است. همچنین در تهران بزرگ رفت و آمد برای خیلی از افراد مشکل است برای همین اگر در اطراف تهران هستید می توانید از خدمات مشاوره ای آنلاین ما استفاده نمایید و از همه مهم تر مشاوره آنلاین برای دانش آموزانی مناسب است که می خواهند در زمان خود صرفه جویی کنند چرا که زمان بسیار بسیار برای دانش آموزانی که اهداف والایی دارند موثر است .

در مشاوره تحصیلی آنلاین گروه آموزشی پرتوی چه خدماتی دریافت می کنید ؟

مجموعه ما برای راحتی شما و حفظ کیفیت تدابیری اندیشیده است که کیفیت جلسات مشاوره تلفنی ( آنلاین) به همان صورت جلسات حضوری باشد و حتی بتوانید خدمات گسترده تری را دریافت نمایید که این خدمات شامل :

  • مشاوره های آنلاین از طریق تماس های تصویری
  • 4جلسه مشاوره تلفنی در ماه ( هر جلسه به مدت 45 الی 60 دقیقه )
  • ارائه برنامه ریزی به صورت شخصی سازی شده برای هر فرد
  • دریافت ریز برنامه به صورت VIP
  • 2بار پیگیری و پشتبانی تلفنی در هفته
  • ارائه نکات آموزشی و مشاوره ای
  • برگزاری جلسات ویژه تحلیل آزمون بعد از هر آزمون آزمایشی
  • برگزاری جلسات VIP آنالیز درسی
  • ارائه جزوات برترین اساتید تهران
  • ارائه نمونه سوال برای هر مبحث
  • ارائه فیلم های آموزشی به صورت رایگان
  • مشاوره های انگیزشی
  • تحلیل کارنامه و آنالیز درسی

و دریافت ده ها خدمات دیگر در غالب جلسات مشاوره

مشاوره درسی آنلاین

هزینه مشاوره و برنامه ریزی درسی آنلاین :

یکی از مزیت های مشاوره درسی آنلاین به نسبت مشاوره حضوری در این است که مقرون به صرفه تر است و هزینه های مناسب تری دارد چرا که زمانی برای رفت و آمد مشاور گذاشته نمی شود برای همین موضوع پیشنهاد ما به افرادی که می خواهند جلسات مشاوره درسی داشته باشند اما به دلیل هزینه های بالا نمی توانند از این خدمات استفاده نمایند پیشنهاد می کنیم که از جلسات مشاوره درسی آنلاین استفاده نمایند که هزینه های جلسات مشاوره در گروه آموزشی پرتوی به شرح زیر می باشد:

مشاوره درسی آنلاین (ماهانه )

پایه دکتر پرتوی مشاوران و کارشناسان ارشد
دوازدهم و کنکور 1/600/000 تومان 1/000/000 تومان
یازدهم 1/200/000 تومان 800/000 تومان
دهم 1/000/000 تومان 700/000 تومان
نهم و متوسطه اول 900/000 تومان 500/000 تومان

پکیج مشاوره و برنامه ریزی درسی ( فصلی ) 3ماهه

کنکور و دورازدهم 420/000 تومان
پایه ( دهم و یازدهم ) 320/000 تومان
دوره اول 320/000 تومان

تفاوت مشاوره درسی آنلاین با پکیج های مشاوره درسی :

جلسات مشاوره انلاین به این صورت است که یک مشاور به صورت هفتگی با شما در ارتباط می باشد و در جلسات مشاوره ای به مدت 45 الی 60 دقیقه وضعیت درسی شما را بررسی و آنالیز می کند و در کنار آموزش نکات مشاوره ای و اصول مطالعه و تست زنی یک برنامه ریزی دقیق و حرفه ای نیز دریافت می کنید و در طول هفته نیز مشاور وضعیت درسی شما را پیگیری می کند اما در پکیج های مشاوره درسی شما صرفا یک برنامه ریزی دریافت می کنید که با کمک ان می توانید یک جمع بندی خوب از دروس داشته باشید. این پکیج های درسی شامل برنامه ریزی و فیلم های آموزش مشاوره است و تفاوت آن با برنامه ریزی درسی آنلاین در جلسات مشاوره ، پیگیریو  پشتیبانی ، جزوه و آزمون و نمونه سوال است اما مزیت آن هزینه های اقتصادی دوره مشاوره و برنامه ریزی است که لیست هزینه های آن به شرح زیر است.

یک مشاور خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد ؟

فرقی ندارد که مشاوره های شما به صورت حضوری باشد یا به صورت مشاوره درسی آنلاین… یک مشاور خوب باید بتواند در هر دو این جلسات عملکرد بالایی داشته باشد و ویژگی های استاندارد یک مشاور را داشته باشد .

یک مشاور خوب باید در ابتدا در زمینه مشاوره سواد علمی داشته باشد فردی که خود هنوز دانشجو ترم 1و 2 است و یا رشته ای نامرتبط با مشاوره دارد نمی تواند در امر مشاوره موفق عمل کند . برای همین حتما سواد علمی مشاور خود را بسنجید.

یک مشاور خوب باید تجربه کاری داشته باشد و آزمون و خطا ها را گذرانده باشد وجود حداقل 5الی 6 سال تجربه در امر مشاوره ضروری است چرا که یک مشاور باید بتواند در موقعیت های تازه تصمیم های ویژه برای شما بگیرد و این مستلزم داشتن تجربه است .

علاوه بر اینها یک مشاور باید صبور باشد و بتواند در مواقعی که شما بی انگیزه هستید و حال خوبی ندارید در کنار شما باشد .

یک مشاور باید در کنار مهربان بودن و صبور بودن جدی و پیگیر هم باشد.

و داشتن تمامی این ویژگی ها در کنار هم کمک می کند که بتوانید به موفقیت والایی دست پیدا کنید .

 

بیشتر بخوانید : مشاوره تحصیلی تلفنی

 

یک سوپرایز ویژه برای جلسات مشاوره آنلاین

گروه آموزشی پرتوی یک سوپرایز ویژه برای دانش آموزانی که می خواهند از این خدمات استفاده کنند دارد . شما می توانید تمامی خدماتی که در بالا توضیح دادیم را یک هفته به صورت رایگان دریافت نمایید و با مشاوران ما در ارتباط باشید . چرا که ما به کیفیت خدمات خود اطمینان ویژه داریم برای همین می توانید در جلسات مشاوره ای آنلاین یک هفته مشاوره و برنامه ریزی رایگان دریافت نمایید .

مشاوره درسی آنلاین

چرا گروه آموزشی پرتوی را انتخاب کنیم ؟

برای انتخاب هر مجموعه ای باید با دلیل کافی به پیش بروید اینکه هزینه مالی و زمانی انجام می دهید باید مطمئن باشید که به موفقیت می رسید چرا باید گروه آموزشی پرتوی را به عنوان راهنمای خود انتخاب کنید . ما برای این انتخاب شما دلایل زیادی داریم :

  • تضمین کیفیت : ما با شما قرار داد سالانه نمی بندیم که در صورت عدم رضایت هزینه شما از بین برود قرار داد های ما به صورت ماهانه است پس مشاوران ما باید خدماتی را ارائه دهند که موجب تمدید قرار داد شما در ماه دوم و سوم و … شود .
  • استفاده از مشاوران با تجربه : افتخار مجموعه ما در این است که ما در تیم خود مشاوران دانشجو نداریم و تمامی مشاوران ما افراد باسابقه و با تجربه با تحصیلات آکادمیک در امر مشاوره هستند .
  • پیگیری و پشتیبانی دقیق و منظم : به جرات می توان گفت مجموعه ای را پیدا نمی کنید که شماره همراه مستقیم مشاور خود را داشته باشید و بدون محدودیت زمان از طریق تماس یا شبکه های مجازی بتوانید با او در ارتباط باشید و سوالات خود را به صورت منظم با او در ارتباط بگذارید .
  • جلسات با آقای پرتوی به صورت مستقیم : بله درست است شما در مشاوره های حضوری و انلاین می توانید به صورت مستقیم با خود آقای پرتوی مشاوره داشته باشید و از خود شخص ایشون برنامه دریافت کنید تازه بدون پرداخت هزینه های هنگفت !!!
  • دریافت ریز برنامه و آنالیز درسی : ساعت 8تا 10 ریاضی !!!! این برنامه نمی شه که برنامه ریزی برای هر واحد حداقل باید 1 خط توضیح و تفسیر داشته باشد شما در مرکز من و مشاورم ( گروه آموزشی پرتوی ) می توانید برنامه ریزی شخصی و ریز و دقیق داشته باشید .

نمونه برنامه ریزی آنلاین گروه آموزشی پرتوی :

نمونه برنامه ریزی آنلاین گروه آموزشی پرتوی

نمونه برنامه ریزی آنلاین گروه آموزشی پرتوی

چگونه در جلسات مشاوره درسی آنلاین گروه آموزشی پرتوی شرکت کنم ؟

یه خبر خوب !!!!!!!!

افرادی که تمایل دارند از مشاوره های آنلاین ما استفاده کنند اگر همین الان ثبت نام کنند یک هفته مشاوره و برنامه ریزی کاملا رایگان با فیلم آموزشی و جزوه دریافت می کنند . پس همین الان ثبت نام کنید و کیفیت ما را مقایسه کنید.

برای شرکت در جلسات مشاوره درسی آنلاین گروه آموزشی پرتوی باید یا با شماره های مجموعه تماس حاصل نمایید یا فرم زیر را پر نمایید و اطلاعات خود را به صورت دقیق وارد نمایید تا در اسرع وقت مشاوران ما با شما تماس حاصل نمایند  واز یک هفنه مشاوره های رایگان ما بهره مند شوید

شماره های مجموعه : 22141820-22142018-09901981355-09207278684

فرم مشاوره رایگان

4.2/5 - (18 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *