تدریس خصوصی آنلاین

تدریس خصوصی آنلاین

فضای تدریس در این روزها بیشتر مجازی و با استفاده از نرم افزار های مختلف مثل واتس آپ، ادوبی کانتکت و اسکای روم می باشد. حتی با بازگشایی مجدد مدارس بعد از 20ماه از شیوع ویروس کرونا، فضای تدریس مجازی و آنلاین حاکم خواهد ماند. چرا که هزینه های سر به فلک کشیده تدریس های حضوری دانش آموزان را ترغیب به کلاس های تدریس خصوصی آنلاین می کند. واینکار صرفه جویی در زمان مطالعه نیز می باشد. .

کلاس آنلاین خودتان را انتخاب کنید:

اگر می خواهید از دبیران گروه آموزشی پرتوی استفاده کنید می توانید در همین بخش فرم استفاده از معلم خصوصی آنلاین را کامل نمایید تا با شما مشاوران ما تماس بگیرند و اگر برای مشخص شدن زمان کلاس خصوصی ات عجله داری می تونی در واتس آپ با ما در ارتباط باشی.

نام شماره تماس : درس مورد نظر رشته و مقطع :

 

چگونه معلم خصوصی شما مشخص می شود؟

بعد از تماس با مجموعه و یا پرکردن فرم درخواست معلم خصوصی، درخواست شما به میز مدیریت آقای دکتر پرتوی منتقل می شود و با بررسی مشخصات درسی شما، بودجه ای که در نظر دارید و بررسی روحیه تحصیلی تان از بین دبیران به نام مجموعه دبیری مناسب شما انتخاب می شود. سپس می توانید به صورت مستقیم با دبیر مربوطه در ارتباط باشید و زمان و روز جلسه را طبق زمانبدی که برای شما مناسب تر می باشد، هماهنگ نمایید.

هزینه تدریس خصوصی آنلاین :

مسلما کلاس های آنلاین به نسبت کلاس های تدریس خصوصی حضوری، هزینه کمتری دارند. و اگر دانش آموز همگام با دبیر پیش برود می تواند که کیفیت خوبی از کلاس دریافت کند. اما مسلما کلاس های حضوری کیفیت یادگیری بیشتری دارند. ولی هزینه های گزاف آنها مانع از تعدد جلسات تدریس می شود. برای همین اگر می خواهید تعداد جلسات زیادی را برای تدریس و یارفع اشکال داشته باشید، توصیه ما استفاده از جلسات تدریس انلاین می باشد. که بنا بر نوع درس، سابقه تدریس دبیر هزینه متفاوت می شود اما هزینه های به صرفه آن از جلسه ای 180 هزار تومان برای برای دروس دوره اول و از جلسه ای 250 هزار تومان برای دروس دوره دوم دبیرستان شروع می شود. اما لازم به ذکر است که حتی هزینه های پایه نیز مخصوص دبیران مسلط و متخصص است و دانشجو به شما آموزش نمی دهد.

نحوه پرداخت هزینه کلاس خصوصی آنلاین :

یکی از مزایای استفاده از کلاس های خصوصی گروه آموزشی پرتوی در این است که نیازی نیست تا یک پکیج 5جلسه ای و یا 10 جلسه ای رزرو کنید. بلکه می توانید تک جلسه به تک جلسه هزینه را پرداخت کنید. اینکار هم موجب تضمین کیفیت تدریس می شود و هم اگر خدای ناکرده از تدریس ناراضی بودید، هزینه کامل پرداخت نکرده اید. و برای شروع کلاس ها لازم است که هزینه جلسه اول واریز شود تا هماهنگی کلاس درس برای شما صورت پذیرد.

بانک اساتید برتر گروه آموزشی پرتوی :

مسلما قرار دادن نام تمامی دبیران به نام امکان پذیر نیست اما به طرح چند ویژگی مهم دبیران می پردازیم تا متوجه تفاوت ما با سایر مراکز آموزشی بشوید.

 

انتخاب دبیران بر اساس رزومه علمی، حضور در کلاس ها و مشاهده نحوه تدریس و بیان انها، هزینه معقول و مناسب برای هر جلسه، توجه به کتاب و جزوه دبیر برای تدریس، نحوه برخورد با دانش آموز، ویژگی های خلقی و روحی دبیر و…
ارزیابی بر روند برگزاری کلاس های تدریس. بعد از برگزاری هر جلسه از کلاس های خصوصی با داوطلب ارتباط برقرار می شود تا میزان رضایت او از جلسه تدریس آنلاین بررسی شود.
دریافت جلسه به جلسه هزینه کلاس ها برای تضمین کیفیت در تدریس
برگزاری کلاس های کاملا خصوصی به صورت آنلاین و مجازی برای تمامی دروس، رشته ها و پایه ها در سراسر کشور بدون محدودیت.
طولانی تر بودن کلاس های تدریس خصوصی گروه آموزشی پرتوی به نسبت سایر مراکز به مدت 1ساعت و 40 دقیقه به جای 45 یا 60 دقیقه

ما دبیر شما را انتخاب می کنیم؟

یکی از دلایلی که نام کامل و عکس دبیران را در معرض دید عموم قرار نمی دهیم این موضوع است تا انتخاب دانش آموز برای جلسه تدریس خصوصی آنلاین بر حسب عدم آگاهی صورت نگیرد چراکه مسلما یک خانواده و دانش آموز نسبت به همه دبیران تهران شناخت ندارند. مگر چند دبیر بسیار خوشنام و آشنا در مدارس برند شهر تهران. بر اساس نداشتن اطلاعات کافی نمی توانید دبیری مناسب برای خودتان انتخاب کنیددرصورتی که زمانی این انتخاب بر عهده دکتر پرتوی می باشد، به دلیل داشتن شناخت نسبت به دانش آموز بر اسا مصاحبه تلفنی، می تواند دبیری مناسب با روحیه و سطح درسی دانش آموز انتخاب و ارسال نماید. برای همین توصیه می شود که انتخاب دبیر را بر عهده مشاور خود قراردهید.

کدام دروس به صورت آنلاین تدریس می شود؟

برای تمامی دروس از ادبیات و عربی و دینی و زبان گرفته تا دروس ریاضی و فیزیک و شیمی و زیست و دروس تخصصی رشته انسانی و.. می توان معلم خصوصی گرفت و محدودیتی در تدریس آنلاین وجود ندارد.

تدریس خصوصی آنلاین به چه افرادی توصیه می شود؟

معمولا شیوه تدریس انلاین به دانش اموزانی توصیه می شود که قدرت شنیداری و دیداری بالایی دارند. چرا که یادگیری انها در تدریس حضوری و آنلاین یکی می باشد. اما اگر قدرت یادگیری شما دیداری و شنیداری نیست بهتر است از جلسات تدریس حضوری استفاده نمایید. همچنین تدریس آنلاین به دلیل هزینه های مناسب تر برای دانش آموزانی که می خواهند کمتر هزینه انجام دهند، مناسب تر می باشد و همچنین برای دانش آموزان شهرستان نیز توصیه می شود که در شهر خود امکان استفاده از دبیران به نام را ندارند می توانند از طریق فضای مجازی از دبیران شهر تهران استفاده نمایند. استفاده از تدریس خصوصی آنلاین برای افرادی که می خواهند در زمان خود نیز صرفه جویی کنند، توصیه می شود چرا که کلاس های حضوری زمان بر تر هستند.

1/5 - (1 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *