قیمت انتخاب رشته کنکور

انتخاب رشته کنکور سراسری و آزاد فرایندی است که هر ساله توسط مراکز مشاوره برگزار می شود. و تقریبا اکثریت داوطلبان کنکور سراسری تمایل دارند تا در انتخاب رشته یک موسسه ثبت نام کنند و انتخاب رشته آنها توسط مشاور انجام شود. موضوعی که موجب انتخاب مشاوران انتخاب رشته می شود، خدمات و تفاوت ها و قیمت انتخاب رشته کنکور می باشد. از این رو سعی داریم تا در این مطلب در مورد هزینه های انتخاب رشته کنکور و همچنین خدماتی که باید در زمان انتخاب رشته به داوطلبان ارائه داد صحبت کنیم.

مشاور انتخاب رشته کنکور باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

خانواده ها و داوطلبانی که به دنبال انتخاب مشاور انتخاب رشته هستند با بررسی هایی که انجام می دهند، بیشتر ممکن است سردرگم شوند از این رو ویژگی هایی را مطرح می کنیم تا بدانید که برای انتخاب مشاور انتخاب رشته باید چه ویژگی ها و ملاک هایی را در نطر بگیرید. که این ویزگی ها عبارتنداز :

مشاور انتخاب رشته کنکور باید اطلاعات کاملی از فرایند و قوانین انتخاب رشته داشته باشد.این اطلاعات باید از تجربه کاری مداوم در زمینه انتخاب رشته و همچنین تحصیلات اکادمیک حاصل شود. در زمان انتخاب رشته مشاور انتخاب رشته باید بتواند مشاوره شغلی به دانش آموز بدهد؛ مسیر شغلی او را مشخص کند و آینده هر رشته را مورد بررسی قرار دهد. مشاور انتخاب رشته باید با داوطلب و خانواده او همفکری کند و مسیری مشخص برای داوطلب در نظر بگیرد. از این رو بدون تجربه کافی و علم تخصصی اینکار امکان پذیر نیست. برای همین حتما در زمان انتخاب رشته از فردی که مسئول انتخاب رشته شما می باشد، بپرسید که چند سال در این زمینه سابقه کار دارید و همچنین رشته تحصیلی و مدارک علمی او را بررسی نمایید.

مشاوره انتخاب رشته باید برای داوطلب ارزش قائل باشد. برگزاری به موقع جلسات مشاوره، جلسات مشاوره خصوصی با محیطی آرام ودقت زیاد در انتخاب رشته حداقل ترین موضوعی است که باید رعایت شود. اما متاسفانه شلوغی بیش از حد، جمعیت بالا، جلسات گروهی و نیمه گروهی و .. همگی شرایط است که برای داوطلبان در زمان انتخاب رشته فراهم می شود. از این رو سعی کرده ایم تا در انتخاب رشته خودمان به صورت کاملا خصوصی و به دور از ازدحام و شلوغی و با تمرکز بالا خدمات انتخاب رشته تخصصی گروه آموزشی پرتوی را ارائه دهیم.

دلسوزانه انتخاب رشته کردن موضوع مهم دیگری است. زمانی که قرار است برای 500نفر در مدت 5الی 7 روز انتخاب رشته انجام داد. یعنی در طول یک روز بین 70 الی 100 نفر مراجعه کننده انتخاب رشته وجود دارد. این تعداد یعنی انتخاب رشته فقط با خستگی انجام می شود و دلسوزی و دقت دیگر معنایی پیدا نمی کند.

 

 

قیمت انتخاب رشته کنکور

جدای از بحث ویزگی های مشاور انتخاب رشته، در این اوضاع اقتصادی موضوع مالینیز اهمیت زیادی دارد. هزینه انتخاب رشته کنکور سراسری و آزاد در مراکز مختلف متفاوت است که بستگی به سابقه کاری موسسه، تعداد جلسات انتخاب رشته و خدماتی که ارائه می شود دارد. اما متاسفانه برخی از مراکز مشاوره تحصیلی هزینه های بسیار بالایی برای انتخاب رشته در نظر می گیرند که این انتخاب رشته نیز توسط مشاوران دانشجو و تازه کار انجام می شود. همچنین جلسات گروهی و نیمه گروهی می باشد و خدمات منحصر به فردی نیز برای ارائه ندارند. معمولا مراکز مشاوره با سابقه تحصیلی به نسبت خوب هزینه انتخاب رشته کنکور سراسری را از 2/500/000 شروع می کنند و این ارقام بالاتر نیز می رود. اما جالب است بدانید جلسات گروهی و نیمه گروهی است، مشاوران سابقه کاری ندارند و همچنین ازدحام زیادی از جمعیت وجود دارد. بنابراین بهتر است در زمان انتخاب مشاور انتخاب رشته کنکور اول به سایر ویژگی های توجه کنید و سپس هزینه را در نظر بگیرید.

 

  انتخاب رشته در کرج

گروه آموزشی پرتوی چرا انتخاب افراد هوشمند است؟

خوشبختانه هر ساله در انتخاب رشته با خانواده هایی برخورد داشته ایم که در زمینه انتخاب رشته افراد اگاهی بوده اند. برای همین است که محیط انتخاب رشته ما کاملا امن و به دورا حواشی های عادی انتخاب رشته است. تفاوت انتخاب رشته گروه آموزشی پرتوی با سایر موسسات را فقط دانش آموزان و خانواده هایی در می یابند که نسبت به فریب های موجد در انتخاب رشته اگاه هستند. دلایلی که موجب می شود پدران و مادران اگاه مجموعه ما را برای انتخاب آینده فرزندشان برگزینند به شرح زیر می باشد:

  انتخاب رشته غرب تهران

1-در تمامی مراکز مشاوره انتخاب رشته مدیر و موسس مجموعه مشاوره ای تنها یک نظارت بر روند انتخاب رشته دارندو افراد غیر متخصص انتخاب رشته می کنند. اما در گروه آموزشی پرتوی، دکتر پرتوی برای آینده افراد ارزش بالایی قائل هستند و تنها خودشان تمامی انتخاب رشته داوطلبان را برعهده می گیرند. این در حالی است که عده ای دیگر به قدری احساس قدرت می کنند که دیگر حتی نظارت پایانی هم ندارند.

2-جلسات مشاوره کاملا خصوصی که حریم شخصی خانواده ها حفظ می شود و می توانند در کمال سکوت وآرامش و دقت برای آینده فرزندشان تصمیم بگیرند و افراد دیگر مزاحم روند انتخاب رشته انها نمی شود.

3-انتخاب رشته توسط دکتر پرتوی انجام می شود که 14 سال سابقه تخصصی در زمینه انتخاب رشته دارند و تنها مولف 3 جلد کتاب انتخاب رشته می باشند که تمامی اطلاعات در مورد رشته ها، بازار کار، مسیر شغلی وآینده کاری هر رشته را به صورت کاملا فردی و خصوصی به هر داوطلب متناسب با خود او ارائه می دهند.

4- انتخاب رشته دکتر پرتوی که توسط افراد غیر متخصص انجام نمی شود و خدمات کاملا منحصر به فرد دارد، ارزان تر از سایر موسسات است و قیمت انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد و سراسری و با کنکور و بدون کنکور از انتخاب رشته سراسری سایر مشاوران انتخاب رشته کمتر است و این واقعا باور نکردنی است و جالب است بدانید که با کیفیتی بی نظیر ارائه می شود.

5- تعداد نفرات محدود یکی دیگر از مزیت های انتخاب رشته می باشد. البته این تعداد نفرات محدود واقعی است نه برای جذب داوطلبان بیشترچرا که اگر کمی تفکر کنید، متوجه می شوید که زمان محدود انتخاب رشته و اینکه فقط آقای پرتوی انتخاب رشته را انجام می دهند موجب می شود که واقعا نفرات زیادی را نتوان برای انتخاب رشته ثبت نام کرد و همین موضوع موجب ارامش و دوری از ازدحام در زمان انتخاب رشته می شود.

6-موضوع بعدی دکتر پرتوی از الفاظ فریب کارانه استفاده نمی کند. مثلا رشته پنهان و ظرفیت پنهان و قبولی با 40 هزار در دانشگاه روزانه و … همچنین از کارنامه های فتوشاپ شده نیز در جذب داوطلبان استفاده نمی کند. بلکه گزارش ویدئویی از رضایت 100% داوطلبان انتخاب رشته ارائه می دهد تا با صداقت برای هر داوطلب انتخاب رشته کنند. چرا که به دلیل ظرفیت محدود به دنبال جذب دانش اموز به هر قیمتی نیستند.

 

  انتخاب رشته دانشگاه آزاد ورودی بهمن

چگونه در انتخاب رشته گروه آموزشی پرتوی انتخاب رشته کنیم؟

اگر شما نیز می خواهید جز داوطلبان اگاهی باشید که یک انتخاب مطمئن انجام می دهند و انتخاب رشته ای صادقانه داشته باشند، حتما با ما در ارتباط باشید تا از مشاوره های رایگان بیش از انتخاب رشته بهره مند شوید.

بنر انتخاب رشته کنکور

 

4.9/5 - (26 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *