مشاوره کنکور با هزینه کم

مشاوره کنکور با هزینه کم

اگر دانش آموز سال دوازدهم و یا کنکور هستی و هنوز مشاور درسی نداری و به دلیل هزینه های بالا مشاوره اقدامی برای برنامه ریزی و جلسه مشاوره انجام نمی دی. در اینجا برات یه پیشنهاد ویژه مشاوره کنکور با هزینه کم رو دارم که بهت کمک می کنه هم برنامه ریزی و مشاوره داشته باشی و هم هزینه کم و مناسبی رو برات در بر بگیره .

راز موفقیت رتبه برترها با مشاوره کم هزینه

روش مطالعه رتبه ها برتر کنکورافرادی که در کنکور سراسری رتبه خوبی به دست می آورند، نه از مریخ آمده اند و نه کار عجیب و غریبی انجام داده اند. بلکه آنها اصول درستی را در پیش گرفته اند و در مطالعه خودشان استمرار داشته اند.

رتبه برترها

با توجه به صحبت های افرادی که رتبه های زیر 500 آورده اند و از همه مهم تر توانسته اند به رشته های پزشکی و دندان پزشکی و داروسازی و .. برسند و یا در رشته های ریاضی و انسانی به رتبه زیر 200رسیده اند اصول زیر را رعایت کرده اند. اصولی که در موفقیت تمامی این داوطلبان تاثیر داشته  است که عبارتند از:

1) مطالعه با برنامه دقیق

خیلی از دانش آموزان تصور می کنند که اگر مشاور مدرسه به آنها برنامه بدهد و یا از برنامه ریزی های رایگان داخل سایت های گوناگون استفاده کنند و یا خودشان برای خودشان برنامه  ریزی انجام دهند، می توانند تمامی سرفصل ها را مطالعه کنند و به جمع بندی بپردازند.

برنامه ریزی نیاز به فردی دارد که تجربه کافی در این زمینه داشته باشد و به شما یک برنامه ریزی فردی که مناسب خود شما نوشته شده باشد، بدهد.استفاده از برنامه ریزی های کلی و همگانی ممنوع و بهتر است برنامه ریزی شما کاملا مناسب با هدف شما و زمان بندی های شما طراحی شود.

چه برنامه ریزی موردتایید است و به کدام برنامه ریزی نمی توان اعتماد کرد؟

ویژگی های برنامه ریزی خوب

2) رعایت اصول مشاوره درسی

صرفا مطالعه و تست زدن در سال کنکور موجب موفقیت نمی شود. اگر قرار بود فقط با مطالعه کردن در کنکور سراسری به رتبه های خوب رسید که نیازی به شرکت در جلسات مشاوره کنکور با هزینه کم نبود.

افرادی که توانسته اند نتیجه بگیرند و در رشته دلخواه خود پذیرفته شوند،اصول مطالعه را آموزش دیده اند و کاملا با مشاور خود همگام بوده اند. اصول مشاوره برای سال کنکور و قبلوی در آزمون سراسری شامل :

رعایت شیوه صحیح مطالعه برای هر درس

مسلما سبک مطالعه درس ریاضی با سبک مطالعه درس دینی کاملا متفاوت است و نمی توان هر دو را به یک سبک مطالعه نمود. دانش آموزان هوشمندی که از پکیج مشاوره کنکور کم هزینه ما استفاده کرده اند در ابتدا یاد گرفته اند که روش مطالعه هر درس چگونه است.

مدیریت زمان

اگر قرارباشد فقط مطالعه کنید مسلم بدانید که تا چند سال آینده هم به رتبه خوبی نمی رسید. یکی از مهم ترین اصول در مشاوره کنکور کم هزینه، آموزشی مدیریت زمان به دانش آموزان کنکوری است. با این کار یاد می گیرید که به تمامی برنامه ریزی های خود عمل کنید و همچنین در جلسه کنکور نیز با کمبود زمان مواجه نشوید.

تغذیه و خواب مناسب

در کنار تمامی موارد درسی اعم از روش های مطالعه و تست زنی و مدیریت زمان و … رتبه های برتر بر رو تغذیه و خواب خود نیز کار می کردند. این دو مورد موجب افزایش انرژی و تمرکز در زمان مطالعه می شود و به صورت غیر مستقیم بر روی نتیجه کنکور شما تاثیر گذار می باشد.

رفتار صحیح در جلسه آزمون

اگر خیلی درس می خوانید اما نمی توانید در آزمون های آزمایشی نتیجه دلخواه خود را بگیرید؛ از رتبه های برتر بپرسید که چگونه با استفاده از خدمات مشاوره کنکور کم هزینه توانسته اند که زمان خود را در جلسه مدیریت کنند و با هوش هیجانی بالا نتیجه آزمون را به نفع خود تمام کنند.

اینکه بدانید که در آزمون برای هردرس چه میزان زمان بگذارید، چه قدر تست بزنید و کدام تست ها را رها کنید و در زمان خستگی چگونه به ادامه آزمون بپردازید و مهم تر از همه در زمانی که بین گزینه ها شک کرده اید و یا دچار فراموشی شده اید، چه کاری انجام دهید حتما باید با مشاور با تجربه و مطمئن صحبت کنید.

افزایش دقت و تمرکز

بدون داشتن تمرکز نمی توان مطالعه با کیفیتی داشت. اما افزایش تمرکز نیاز به انجام دادن تمرینات خاصی دارد که باید روزانه در برنامه ریزی درسی شما قرار بگیرد.

 

اینها فقط بخش کوچکی از موارد و اصولی است که در سال کنکور همگام با برنامه ریزی باید رعایت نمایید. و مجددا تاکید می کنم که کنکور سراسری و قبولی در رشته دلخواه فقط با ساعت مطالعه بالا و تست زنی اتفاق نمی افتد. بلکه باید زیر نظر یک مشاور درسی متخصص پیش رفت.

 

3) پیگیری مسائل درسی

یکی دگیر از مسائلی که در سال کنکور اهمیت بالا دارد؛ این است که شما تحت نظر مشاوری باشید که کاملا شما را مورد بررسی و آنالیز قراردهد. در خیلی از مواقع افراد فقط یک برنامه ریزی دریافت می کنند .اما رتبه های برتر مداوم با مشاور خود در ارتباط بوده اند و مشکلات درسی و غیر درسی خود را مطرح می کردند و برای هر کدام راهکار دریافت می کردند. همچنین روند اجرای برنامه ریزی کاملا تحت نظر مشاور کنکور بوده است.

مشاوره کنکور با هزینه کم چیست؟

مشاوره کنکور با هزینه کم

در زمینه کنکور مشاوران زیادی هستند که به دو دسته تقسیم می شوند که یا دانشجو و تازه کار و بی تجربه هستند که نمی توان به انها اعتماد کرد. هرچه قدر هم که هزینه کمی دریافت کنند، تجربه کافی در زمینه کنکور و مشاوره ندارند.

و دسته دوم مشاوران قدیمی و باسابقه ای هستند که انها نیز کار برنامه ریزی و مشاوره را به صورت شخصی انجام نمی دهند و در نهایت مجددا شما به مشاوران دانشجو آنها سپرده می شوید. که باز حالت اول برای شما اتفاق می افتد.

اما…

یک دسته سومی وجود دارد که مشاوره کنکور با هزینه کم اما کاملا تضمینی و مطئمن ارائه می دهد که برای تمامی سنین و مقاطع کاربردی است و با خیال راحت می توانید برنامه ریزی و مشاوره تخصصی کنکور خود را به این دسته بسپارید.

 

مشاوره کنکور کم هزینه با دکتر پرتوی

موسسه کنکور و مشاوره درسی دکتر پرتوی 14سال سابقه رتبه سازی در زمینه کنکور سراسری را دارا می باشد. در این مجموعه می توانید خدمات کامل مشاوره کنکور را با هزینه ای کاملا مناسب و کم دریافت کنید. مشاوره کنکور کم هزینه گروه آموزشی دکتر پرتوی عبارتست از:

برنامه ریزی 

1) برنامه ریزی کاملا فردی و شخصی سازی شده

2) برنامه ریزی مناسب با هدف دانش آموز

3) برنامه ریزی همگام با برنامه مدرسه و کلاس های دانش آموز

4) برنامه ریزی همگام با ویژگی های شخصیتی و مطالعه ای دانش آموز

5) برنامه ریزی مناسب با آزمون های آزمایشی

6) برنامه ریزی جمع بندی کامل دروس

7) برنامه ریزی قابل اجرا و اصولی

آموزش اصول مشاوره

1) آموزش روش های مطالعه و تست زنی

2) آموزش هدف گذاری

3) مدیریت زمان

4) روش صحیح شرکت در آزمون و تحلیل آزمون

5) اصول صحیح برنامه ریزی

6) راهکارهای تضمینی افزایش دقت و تمرکز

7) معرفی منابع مناسب برای تست زنی

8) افزایش سرعت مطالعه و مقابله با حواس پرتی

9) تغذیه و خواب و ورزش اصولی

10) مطالعه و استراتژی در امتحانات ترم اول و دوم

و…

پیگیری و پشتیبانی

1) پیگیری روند اجرای برنامه ریزی توسط مشاور

2) برنامه ریزی برای جبران عقب ماندگی های برنامه قبلی

3) ارائه راهکار برای رفع مشکلات درسی و مشاوره ای

4) انگیزه بخشی

5) بررسی مشکلات و نقاط ضعف درسی

ویژگی های متمایز مشاوره کنکور کم هزینه در گروه آموزشی پرتوی

مسلما این خدمات توسط مشاوران دیگر و دانشجو ها نیز ارائه می شود اما چرا خدمات مشاوره ای دکتر پرتوی با سایر مراکز مشاوره و مشاوران دانشجو متفاومت می باشد و دلیل این تفاوت در چیست؟

1) ما به هیچ عنوان مشاور دانشجو و تازه کار و بی سابقه نداریم

تمامی مشاوره های ما توسط مشاوران ارشد با تحصیلات مرتبط و بالا با تجربه بالای 7سال ارائه می شود و این عامل در روند پیشرفت درسی دانش آموزان بسیار مهم و موثر می باشد.

2) ضمین کیفیت ماهانه

ما به شما یک هفته مشاوره رایگان نمی دهیم و بعد کل هزینه را یکچا دریافت کنیم. بلکه ما بالاترین تضمین موجود را به شما می دهیم. قرار دادها به صورت ماهانه تنظیم می شود و شما باید از کیفیت مشاوره ما به قدری رضایت داشته باشید که در ماه های بعد هم با ما ادامه دهید.

3) ارائه کامل ترین پکیج مشاوره ای

برای آموزش اصول مشاوره پکیج مشاوره دکتر پرتوی به شما تقدیم می شود تا همیشه در دسترس شما باشد و بتوانید از آن استفاه نمایید.

4) برنامه ریزی شخصی سازی شده

ما به هیچ عنوان یک برنامه ریزی کلی و همگانی به شما نمی دهیم. بلکه همانطور که اثر انگشت هر کدام از ادم ها با هم متفاوت می باشد، برنامه ریزی هم که دریافت می کنید، با هم متفاوت می باشد. برای همین موضوع برنامه ریزی های ما کاملا شخصی سازی شده و فردی با جزییات کامل و دقیق می باشد. که حدودا برای هر دانش آموز 5الی 6 ساعت طراحی و تدوین آن زمان می برد.

5) برای هر دانش آموز زمان کافی قرار می دهیم

ما به هیچ عنوان بیش از ظرفیت مشاوران دانش آموز ثبت نام نمی کنیم. چرا که فرصت کافی برای رسیدگی به هر دانش آموز را داشته باشیم. و این تضمین کیفیت مطمئنی برای شما خواهد بود.

 

یک نکته بسیار مهم!!!

گروه آموزشی دکتر پرتوی مجموعه ای گسترده در تمامی مباحث آموزشی اعم از مشاوره های خصوصی و VIP، محاسبات سریع ریاضیات، دوره تندخوانی پیشرفته، تدریس خصوصی و .. می باشد. برای همین مشاوره های کم هزینه به معنای کیفیت پایین خدمات نیست که در غیر این صورت از دانشجوها و افراد کم سابقه و بی سابقه استفاده می کردیم. بلکه خدمات مشاوره کنکور با هزینه کم برای خدمت رسانی آموزشی به تمامی دانش آموزان و افرادی است که به دلیل مشکلات مالی توانایی استفاده از مشاور درسی خوب را ندارند.

 

برنامه ریزی گروه آموزشی دکتر پرتوی (فردی و با جزییات و دقیق)

برنامه ریزی

 

برنامه ریزی نامناسب و کلی و همگانی

نحوه ثبت نام در پکیج مشاوره کنکور با هزینه کم

اگر شما هم تمایل دارید که ماهانه با هزینه ای بسیار پایین، خدمات مشاوره و برنامه ریزی درسی دریافت نمایید حتما نام و مقطع خود را در واتس آپ ارسال نمایید و یا روی تصویر زیر کلیلک کنید تا به واتس آپ متصل شوید و مستقیما با مشاوران ما در ارتباط باشید.

مشاوره در واتس آپ

 

4.9/5 - (35 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *