مشاوره کنکور در غرب تهران با برترین های کنکور

,
مشاوره کنکور در غرب تهران

داشتن مشاور درسی در سال کنکور می تواند به تسهیل پیمودن مسیر کنکور کمک کند. اما مسلما نداشتن مشاور خیلی بهتر است تا داشتن یک مشاور بدون تجربه و تخصص.مسلما انتخاب مشاور درسی در بین تعدد بالای مشاوران در شهر تهران کار سختی است. اما برای اینکه بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید، باید بنا بر نیاز های درسی خودتان و ویژگی هایی که مورد نیاز است برای داشتن یک مشاورخوب تحقیق کنید.

یکی از مواردی که باید مورد توجه قرار بگیرد، انتخاب مشاور از محل سکونت خودتان است البته اگر نیاز به مشاوره حضوری دارید. چرا که اگر مشاوره حضوری بخواهید، مسیر رفت و آمد برای شما مهم می شود چرا که زمان شما در سال کنکور بسیار باارزش است. بنابراین اگر منزل شما در محدوده غرب تهران می باشد و می خواهید از خدمات مشاوره کنکور حضوری استفاده کنید باید از بین مراکز مشاوره در غرب تهران دست به انتخاب بزنید. هر چند که تراکم اصلی دفاتر مشاوره تحصیلی در محدوده غرب تهران می باشد.

مرکز مشاوره دکتر پرتوی انتخابی امن در سال کنکور:

یکی از مهم ترین جملاتی که ما همیشه به همه دانش آموزان و اولیا اعلام می کنیم این است که لطفا ما را مقایسه کنید تا متوجه تفاوت ما بشوید. مشاوره درسی یعنی کمک به دانش آموز برای پشت سر گذاشتن یک سال تحصیلی موفقیت آمیز. یک مشاور حرفه ای باید مسیر درست را نشان بدهد و در کنار دانش آموز باشد. اگر قصد دارید که در سال کنکور خود از مشاوره های درسی بهره مند گردید ومی خواهید درباره مرکز مشاوره پرتوی که یکی از مراکز مشاوره کنکور در غرب تهران می باشد، اطلاعات کامل تری به دست آورید به ادامه مطلب توجه نمایید.

آنالیز تحصیلی و متخصص رتبه سازی

جلسات مشاوره حضوری :

یکی از مزیت های مرکز مشاوره کنکور، این است که بتوان با مشاور به صورت حضوری در ارتباط بود و بهترین فرصت است تا دانش آموزانی که در غرب تهران زندگی می کنند، به صورت حضوری از تمامی خدمات مشاوره ای توسط دکتر پرتوی و تیم مشاوران ایشون بهره مند گردند. فقط لازم است برای برگزاری جلسات مشاوره درسی و  روانشناسی به صورت حضوری از قبل هماهنگ کنید. چرا که زمان بندی ها به نحوی تنظیم می شود که شما به هیچ عنوان معطل نمی شوید. و جلسات به صورت کاملا خصوصی در زمان مشخص برای شما برگزار می گردد.

 

جلسات مشاوره آنلاین و تلفنی :

علاوه بر امکان خدمات حضوری به دانش آموزان تهران، برای تمامی دانش آموزان در همه جای ایران و حتی دانش آموزان خارج از ایران نیز، امکان ارائه خدمات مشاوره کنکور به صورت غیر حضوری و آنلاین وجود دارد. این امکان موجب می شود که تمامی دانش آموزان امکان استفاده از خدمات مشاوره با کیفیت عالی را داشته باشند. ویژگی های جلسات مشاوره غیر حضوری شامل موارد زیر می باشد:

1) برگزاری جلسات به صورت تمامس های تصویری برای برقراری ارتباط بهتر با دانش آموز

2) کیفیت جلسات غیر حضوری نیز کاملا شبیه جلسات مشاوره حضوری است و با وجود مشاوره های آنلاین کیفیت آن کاسته نمی شود.

3) استفاده از خدمات مشاوره کنکور آنلاین برای تمامی افراد و دانش آموزان در تمامی شهرها و مقاطع امکان پذیر می باشد.

 

مشاوران مجرب و با تجربه:

یکی از مهم ترین مواردی که در مشاوره های کنکور گروه اموزشی پرتوی مشاهده می کنید، موضوع مشاوران این مجموعه است. چرا که برخلاف سایر موسسات آموزشی و کنکور، در این مجموعه به هیچ عنوان مشاوران دانشجو ویا تازه کار نداریم. بلکه جلسات مشاوره به 2 صورت ارائه می شود: 1)جلسات مشاوره کاملا خصوصی و فردی با آقای دکتر پرتوی مدیریت مجموعه 2)جلسات مشاوره خصوصی  و فردی با مشاوران ارشد با سابقه (حداقل 9سال کاری) و دارای تحصیلات مرتبط در امر مشاوره .

به جرات می توان گفت که گروه آموزشی تنها مرکز مشاوره کنکوری در غرب تهران می باشد که می توان به صورت کاملا خصوصی و با هزینه های مناسب با مدیریت مجموعه مشاوره و برنامه ریزی داشت.

  بهترین مشاوره درسی چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

تضمین کیفیت ماهانه:

یکی از ویژگی های مشاوره در گروه آموزشی پرتوی این است که قرار دادهای شما به صورت ماهانه تنظیم می شود تا کیفیت ارائه خدمات مشاوره ای همیشه مثل روز اول باشد. چرا که اگر خدای ناکرده کوچک ترین نارضایتی داشته باشید، ماه بعدی تمدید نخواهید کرد. پس ما موظف هستیم که همیشه خدمات با کیفیت به شما ارائه دهیم.

 

هزینه های مناسب مشاوره کنکور:

مسلما در انتخاب یک مشاور بحث هزینه هم بسیار مهم است. یکی از دلایلی که گروه آموزشی دکتر پرتوی تبدیل به یکی از بهترین مراکز مشاوره کنکور در غرب تهران شده است، هزینه های مناسب و ارائه خدمات مناسب با بودجه خانواده ها است. و همچنین کیفیت تمامی این خدمات تضمین شده می باشد.

 

دارای نشان بالاترین میزان رضایت و قبولی در کنکور :

به دلیل ارائه خدمات منتوع و گسترده با کیفیت عالی توسط مشاوران متخصص و با تجربه؛ گروه آموزشی پرتوی تبدیل به یکی از بهترین مراکز مشاوره در غرب تهران با 14 سال سابقه آموزشی شده است. و انتخاب دانش آموزانی که می خواهند متفاوت عمل کنند، گروه آموزشی – مشاوره ای دکتر پرتوی است.

  کانال مشاوره کنکور رایگان + جزوه + کانال انگیزشی درسی

خدمات مشاوره ای گروه آموزشی پرتوی :

مرکز مشاوره تحصیلی دکتر پرتوی در تمامی مقاطع و پایه ها خدمات مشاوره ای گسترده ای را ارائه می دهد که شامل موارد زیر می باشد:

1) مشاوره درسی و برنامه ریزی خصوصی VIP:

این بخش شامل برگزاری جلسات مشاوره درسی و برنامه ریزی فردی است که به صورت جلسات مشاوره هفتگی به صورت حضوری و یا انلاین ارائه می شود که در این جلسات نکات مشاوره ای آموزش داده می شود، به صورت فردی و اختصاصی برای دانش آموز برنامه هفتگی طراحی می شود، وضعیت درسی داوطلب آنالیز و بررسی می شود و شامل پیگیری های هفتگی، آزمون های ماهانه و جزوه و نمونه سوال و فیلم آموزشی می باشد که هم توسط دکتر پرتوی مدیریت مجموعه و هم توسط مشاوران ارشد به انتخاب شما می تواند انجام شود.

  • مشاوره خصوصی هفتگی
  • برنامه ریزی فردی و دقیق
  • پیگیری و پشتیبانی
  • آزمون ماهانه
  • ارائه جزوه و نمونه سوال
  • ارائه فیلم های آموزشی

2) مشاوره درسی و برنامه ریزی ارزان قیمت:

یکی از ویژگی های مشاوره کنکور دکتر پرتوی در این است که مناسب با هر بودجه و سلیقه ای خدمات مشاوره برای کنکور ارائه می شود. در این بخش از برنامه ریزی درسی ارزان قیمت، که به صورت ماهانه برگزار می شود شامل یک جلسه مشاوره بررسی و آنالیز درسی، برنامه ریزی فردی و دقیق ماهانه مناسب دانش آموز، پیگیری و پشتیبانی های هفتگی و پکیج آموزشی موضوعات مشاوره دکتر پرتوی  است. که با هزینه بسیار مناسب ارائه می شود.

  • برنامه ریزی ماهانه
  • پیگیری  و پشتیبانی 1 روز در هفته
  • ارائه نکات مشاوره ای دکتر پرتوی

نمونه برنامه ریزی جلسات مشاوره VIPدکتر پرتوی :

برنامه ریزی در جلسات مشاوره

نمونه برنامه ریزی مشاوره ماهانه ارزان قیمت :

مشاوره ماهانه ارزان قیمت

3) مشاوره انگیزشی:

نیاز به روحیه و انگیزه در سال کنکور بسیار احسای می شود. وجود یک مشاور انگیزشی که بتواند به حفظ روحیه داوطلب کمک کند، بسیار مهم خواهد بود. برای همین یکی از خدمات مشاوره کنکور دکتر پرتوی، برگزاری جلسات مشاوره روانشناسی و انگیزشی است که می تواند موانع و مشکلات درسی دانش آموز را شناسایی و برطرف کند. به نحوی که در مطالعه داوطلب کنکوری تاثیر منفی باقی نگذارد.

این جلسات توسط روانشناس مجموعه برگزار می شود.در این جلسات، روانشناس تمامی مواردی که موجب ناراحتی و ناامیدی دانش آموز شده را بررسی می کند، استرس های داوطلب را شناسایی و برای هر کدام راهکار ارائه می دهد. برای همین داوطلب می تواند با ذهنی آزاد و بدون مشغولیت با انگیزه و امیدی مضاعف به مطالعه بپردازد.

 

طبق تحقیقات انجام شده میزان موفقیت در کنکور دانش آموزانی بیشتر بوده است که مشکلات روحی کمتری داشته اند، شاد تر زندگی می کردند و ارتباط خوبی با خانواده داشتند. برای همین جلسات انگیزشی و مشاوره با روانشناس در موفقیت در کنکور سراسری بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

4) تدریس خصوصی :

معمولا استفاده از معلم خصوصی به دو دسته از دانش آموزان توصیه می شود:1-افرادی که در درس های خود ضعیف هستند و نیاز به تدریس و یا رفع اشکال دارند تا بتوانند نقطه ضعف خود را برطرف کنند و دانش آموزانی که در درسی بسیار قوی هستند و برای قوی تر شدن از معلم خصوصی استفاده می کنند تا نکته های کسب درصد 100 را کار کنند. اما استفاده از معلم خصوصی در سال کنکور بسیار رایج است که می توانید از دبیران متخصص و با تجربه، با هزینه مناسب و بیان عالی گروه آموزشی پرتوی استفاده نمایید. انتخاب دبیر در گروه آموزشی پرتوی توسط دکتر پرتوی صورت می گیرد چرا که قبل از انتخاب و ارسال معلم، با دانش آموز صحبت می کنند و متناسب با ویژگی های دانش آموز و وضعی درسی او دبیر مناسب دانش آموز اعزام می شود. تنظیم قرار داد برای تضمین کیفیت به خانواده ها به صورت تک جلسه ای می باشد. . نیازی به ثبت نام جلسات متعدد وجود ندارد.

 

5) انتخاب رشته سراسری و آزاد :

این موضوع در هیچ جای کشور دیده نشده که 0تا 100انتخاب رشته توسط مدیریت مجموعه انجام شود. اما لازم است بدانید که در گروه آموزشی دکتر پرتوی تمامی خدمات انتخاب رشته به دلیل اهمیت و حساسیت بالا توسط دکتر پرتوی انجام می شود، به نحوی که تمامی جلسات خصوصی و به صورت انفرادی با دکتر پرتوی است تا انتخاب رشته ای مطمئن داشته باشید. همچنین انتخاب رشته سراسری و دانشگاه آزاد با کنکور و بدون کنکور برای دانش آموز انجام می گردد. خدمات انتخاب رشته حضوری شامل :

1)جلسات مشاوره فردی با دکتر پرتوی

2) تست های شخصیت شناسی

3) معرفی رشته های دانشگاهی

4) تنظیم فرم اولیه انتخاب رشته

5) تنظیم نهایی انتخاب رشته

6) تکمیل انتخاب رشته با الویت بندی ها و کد رشته

که تمامی خدمات توسط دکتر پرتوی صورت می پذیرد.

  بررسی نکات مهم انتخاب رشته کنکور سراسری!

6) مشاوره شغلی :

در کنار خدمات مشاوره ای دانش آموزان کنکوری می توانند جلسات مشاوره شغلی داشته باشند تا با رشته های دانشگاهی آشنا شوند و بتوانند استعداد ها و ویژگی های شخصیتی خود را بهتر بشناسند و مناسب با علایق و استعداد های خود رشته و شغل مورد نظر خود را انتخاب نمایند. برای همین موضوع این جلسات به صورت خصوصی توسط دکتر پرتوی که مولف 3 جلد کتاب در زمینه رشته های شغلی ودانشگاهی می باشند، انجام می پذیرد.

مشاوره شغلی

7)محاسبات سریع ریاضی و تندخوانی :

علاوه بر تمامی خدمات بالا پکیج محاسبات سریع و پکیج تندخوانی دکتر پرتوی به داوطلبان کنکوری کمک می کند که سرعت مطالعه و سرعت حل مسائل خود را افزایش دهدند تا بتوانند در جلسه کنکور عملکرد بهتری داشته باشند. محاسبات سریع ریاضی کمک می کند که هر مسئله ریاضی، فیزیک، شیمی و یا اقتصاد را در 15 ثانیه حل کنید و تندخوانی موجب 5 برابر شدن سرعت مطالعه شما می شود که برای آموزش این مهارت ها فقط 30 روز لازم است زمان بگذارید اما به اندازه یک سال زمان ذخیره می کنید و سرعت خود را افزایش می دهید.

  • شناخت بیشتر دوره محاسبات سریع
  • شناخت بیشتر دوره تندخوانی

جدول هزینه خدمات مشاوره کنکور گروه آموزشی دکتر پرتوی :

نوع خدمات مدت زمان استفاده مشاور هزینه
مشاوره خصوصی VIP 30 روز دکتر پرتوی 2/000/000 تومان
مشاوره خصوصی VIP 30 روز مشاوران ارشد 900/000 تومان
مشاوره درسی ارزان 30 روز مشاوران ارشد 250/000 تومان
مشاوره انگیزشی 45 دقیقه روانشناس 200/000 تومان
تدریس خصوصی 100دقیقه دبیران مجموعه 300/000 – 250/000 تومان
انتخاب رشته سراسری 3جلسه 60 دقیقه ای دکتر پرتوی 2/500/000 تومان
انتخاب رشته ازاد با کنکور و بدون کنکور 1جلسه 90 دقیقه ای دکتر پرتوی 1/000/000 تومان
مشاوره شغلی 45 دقیقه دکتر پرتوی 500/000 تومان

حال که با مرکز مشاوره تحصیلی کنکور دکتر پرتوی در غرب تهران و خدماتی که ارائه می دهند، آشنا شدید. بهتر است تحقیق کنید و ما را با سایر موسسات مقایسه کنید و سپس با اطمینان دست به انتخاب بزنید در صورتی که تمایل دارید اطلاعات بیشتری کسب کنید می توانید در واتس آپ با ما در ارتباط باشید.

 

5/5 - (1 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *