مشاور تحصیلی در صادقیه

مشاور تحصیلی در صادقیه

تعداد مدارس و دانش آموزان غرب تهران بسیار زیاد است. و همچنین این تراکم در منطقه صادقیه نیز بسیار بیشتر است. چرا که بخشی به منطقه 5تهران و بخشی به منطقه 2 تهران مربوط می شود و مدارس و دانش آموزان زیادی را در بر می گیرد. علاوه بر آن به دلیل تعدد زیاد داوطلبان منطقه صادقیه ، این دانش آموزان به دنبال یک مشاور خوب انتخاب رشته نیز هستند. از این رو در کنار معرفی بهترین مشاور درسی در این منطقه ، بهترین مشاور انتخاب رشته در صادقیه را نیز به شما معرفی می کنیم. چرا که برای انتخاب رشته ، مرکز انتخاب رشته هر چه به محل زندگی نزدیک تر باشد؛ داوطلب برای رفت و آمد راحت تر خواهد بود و زمان کمتری از او خواهد گرفت. همچنین مرکز شهر بودن محله صادقیه موجب شده است تا بازار مشاوره تحصیلی در صادقیه بسیار داغ باشد و همچنین طرفداران زیادی نیز داشته باشد. اما صحبت اصلی بر سر این موضوع است که بهترین مشاور تحصیلی در صادقیه کیست ؟ بنابراین در این مقاله قصد داریم تا بهترین مرکز مشاوره درسی و انتخاب رشته در صادقیه را به شما معرفی کنیم که توانسته است در چند سال اخیر، بالاترین میزان رضایت و قبولی در میان دانش آموزان را از آن خود کند. 

تجمع مشاوران تهران در صادقیه

همانطور که گفتم به دلیل دسترسی آسان از تمامی محله ها به منطقه صادقیه و جمعیت بالای دانش آموزی این محدوده، مکانی مناسب برای مرکز مشاوره تحصیلی است و از قضا نیز مشاوران زیادی را در دل خود جای داده است.

از مشاوران با سابقه و قدیمی که امتحان خود را پس داده اند تا دانشجویان جدید الورود که تجربه ای در زمینه مشاوره ندارد. اما به دلیل ارزان  و گاها رایگان بودن خدمات مشاوره ای مورد استقبال عده ای قرار می گیرند.

اما هدف ما از مشاوره تحصیلی در صادقیه انتخاب یک مشاور حرفه ای است که بتواند دانش آموز را به هدف خودش برساند و هزینه های مناسبی نیز در بر داشته باشد.از میان تجمع مشاوران تهران در صادقیه، قصد داریم تا بهترین مرکز مشاوره تحصیلی در صادقیه و موسسه انتخاب رشته در صادقیه را به شما معرفی کنیم. همچنین دانش آموزانی که در محله جنت آباد هستند و به دنبال مشاور درسی در جنت آباد می باشند و یا در محله های چیتگر زندگی می کنند و به دنبال مشاوره درسی در چیتگر می باشند؛ نیز می توانند از بهترین مشاور درسی در صادقیه استفاده نمایند چرا که می توانند هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین یک مشاوره درسی عالی داشته باشند. 

  مشاوره کنکور در غرب تهران با برترین های کنکور

بهترین مشاور درسی در صادقیه

 

مسلما سابقه و تجربه و نتایج درخشان سال های قبل دلیلی بر انتخاب مشاور درسی می باشد. از این رو در محدوده صادقیه در فلکه دوم مشاور تحصیلی نام آشنایی وجود دارد . گروه آموزشی دکتر پرتوی با 15سال سابقه در زمینه مشاوره و تدریس خصوصی و انتخاب رشته سراسری و آزاد  نتایج درخشانی را به همراه داشته است.به شکلی که توانسته است بالاترین میزان رضایت و قبولی را در میان دانش آموزان به دست آورد. بنابراین بهترین مشاور درسی و انتخاب رشته در صادقیه دکتر پرتوی می باشند.

گروه آموزشی پرتوی را بیشتر بشناسید

همیشه انتخاب بهتر به دلیل تفاوت ها اتفاق می افتد. برای همین است که با وجود تعدد مشاور تحصیلی در صادقیه دکتر پرتوی هنوز هم بعد از 15 سال پر طرفدارترین مشاور می باشد. یکی از دلایل آن ارائه خدمات با کیفیت و تضمینی است . همچنین تنوع ارائه خدمات برای تمامی پایه ها و در تمامی زمینه ها موجب شده است تا بالاترین میزان رضایت وقبولی در میان دانش اموزان را از آن خود کند. در ادامه  برای آنکه گروه آموزشی پرتوی را بیشتر بشناسید؛ برخی از خدمات گروه آموزشی دکتر پرتوی یکی از مراکز مشاور تحصیلی در صادقیه را برای شما بیان می کنیم.که جمله همیشگی ایشان این است که اول ما را مقایسه کنید و سپس انتخاب کنید. 

برگزاری جلسات مشاوره کاملا خصوصی

یکی از مهم ترین و متمایز ترین ویژگی های مرکز مشاوره دکتر پرتوی در این است که تمامی خدمات اعم از مشاوره درسی و برنامه ریزی فردی، انتخاب رشته پایه نهم و انتخاب رشته کنکور سراسری و دانشگاه آزاد، تدریس خصوصی و … به صورت کاملا خصوصی برگزار می شود.و به هیچ عنوان جلسات مشاوره و برنامه ریزی گروهی و یا همایش های سالانه گروهی مورد تایید آقای پرتوی نیست. چرا که عقیده دارند هر دانش آموزی منحصر به فرد است بنابراین باید به او منحصر به فرد خدمات مشاوره درسی و آموزشی ارائه داد.

استفاده از تیم متخصص و حرفه ای

متاسفانه این روزها کارهای اصلی مشاوره در مراکز مشاوره در غرب تهران و محدود صادقیه بر عهده دانشجویان می باشد. و یا عده ای که به دلیل علاقه به این کار با چند ساعت آموزشی حال می خواهند آینده درسی یک فرد را رقم بزنند.

اما ویژگی متفاوت دکتر پرتوی در این است که یا کارهای مشاوره درسی و برنامه ریزی تحصیلی را خودشان انجام می دهند و یا از یک تیم متخصص که دارای تحصیلات مرتبط می باشد با سابقه کاری بالا استفاده می کند.

 

 

در گروه آموزشی پرتوی شما با هیچ دانشجویی برای مشاوره و برنامه ریزی رو به رو نخواهید شد و خدمات کاملا اصولی و تخصصی دریافت می کنید. و می توان گفت تنها مرکز مشاوره ای در کل تهران می باشد که برنامه ریزی و جلسات مشاوره با شخص دکتر پرتوی می باشد و ایشان تنها نظارت ندارند؛ بلکه تمامی اقدامات در در پکیج های ویژه مشاوره خودشان انجام می دهند.

همچنین در زمینه انتخاب رشته کنکور نیز از ثبت نام تعداد بالای دانش آموزان جلوگیری می کنند چرا که اعتقاد دارند که انتخاب رشته سرنوشت ساز می باشد و نیاز به دقت بالا دارد. بنابراین تعداد محدودی داوطلب ثبت نام می کنند که بتوانند تمامی اقدامات انتخاب رشته از 0 تا 100 را خودشان انجام دهند. یعنی مانند مشاوره و برنامه ریزی، در انتخاب رشته نیز از دانشجویان و تیم آموزش دیده استفاده نمی کنند و تنها مرکزی در تهران هستند که خود مدیریت مجموعه به جای نظارت پایانی بر انتخاب رشته، 0 تا 100 کار را خودشان انجام می دهند. 

هزینه مناسب با هر سلیقه و بودجه خانواده ها

مرکز مشاوره درسی دکتر پرتوی در شعبه صادقیه مناسب با هر پایه و رشته ای و هر سلیقه و بودجه ای خدمات مشاوره درسی و برنامه ریزی ارائه می دهد. اینکار موجب شده است تا تمامی دانش آموزان نه تنها در محدوده غرب بلکه در کل ایران بتوانند از یک مشاور حرفه ای بهره مند گردند.

با کمی تحقیق و جست و جو با هزینه های نجومی مشاوره در محدوده غرب تهران مواجه خواهید شد اما تفاوتی ندارد که تا چه میزان می توان هزینه کنید چرا که هزینه جلسات مشاوره در گروه آموزشی دکتر پرتوی کاملا منقطی و اصولی تعریف شده است. بنابراین در دو پکیج مشاوره درسی اقتصادی و مشاوره درسی VIP خدمات مشاوره تحصیلی در صادقیه ارائه می دهند که شامل خدمات زیر می باشد. 

برخی از خدمات گروه آموزشی دکتر پرتوی عبارتد از:

در ادامه به برخی از خدمات مشاوره تحصیلی در صادقیه در مرکز مشاوره دکتر پرتوی اشاره می کنیم تا با آنها بیشتر آشنا شوید  و خدمات آموزشی مناسب خودتان را انتخاب نمایید:

1) برنامه ریزی درسی خصوصی توسط دکتر پرتوی

 

 

1) جلسه مشاوره هفتگی تصویری 2) آنالیز درسی 3) آموزش نکات مشاوره ای
4) برنامه ریزی هفتگی  شخصی سازی شده 5) هفته ای 2 مرتبه پشتیبانی دکتر پرتوی 6) ارائه جزوه و نمونه سوال
7) آزمون ماهانه دکتر پرتوی 8) ارائه فیلم آموزشی 9) آموزش محاسبات سریع و تندخوانی

2) برنامه ریزی درسی اقتصادی 

 

1) جلسه مشاوره تلفنی 2هفته یکبار 2) آموزش نکات مشاوره ای  3)برنامه ریزی 2 هفته ای شخصی سازی شده 
4)پیگیری و پشتیبانی هفتگی 5)ارائه جزوات درسی  6) ارائه نمونه سوال طبقه بندی شده 

3) انتخاب رشته کنکور سراسری و آزاد

 

1) جلسات مشاوره کاملا خصوصی 2) انتخاب رشته 0 تا 100 توسط دکتر پرتوی
3) معرفی کامل رشته های دانشگاهی 4)اولویت بندی کامل رشته ها توسط دکتر پرتوی
5)دقت و تمرکز بالا ونظم جلسات  6)اجرای تست های معتبر روانسنجی

 

4) انتخاب رشته نهم به دهم 

 

 

1) تست های روانسنجی توسط روانشناس 2) تحلیل و بررسی تست ها توسط روانشناس 3) جلسه مشاوره خصوصی با دانش آموز و اولیا 
4) انتخاب رشته  مناسب دانش آموز 5) معرفی رشته های تحصیلی  6) پیگیری و پشتیبانی نامحدود

5) تدریس خصوصی 

 

 

1) انتخاب دبیر بر اساس ویژگی های شخصیتی دانش آموز 2) برگزاری جلسات تدریس خصوصی در منزل
3)نظارت کامل دکتر پرتوی بر جلسات  4)ارائه جزوه و نمونه سوال 
5)تضمین کیفیت جلسه به جلسه  6)استفاده از دبیران رسمی آموزش و پرورش

آدرس مرکز مشاوره تحصیلی در صادقیه

حال که با موسسه دکتر پرتوی به عنوان نام آشنا ترین و با کیفیت ترین مجموعه مشاوره ای در غرب تهران و صادقیه آشنا شدید برای اطلاع از آدرس دقیق و هماهگی برای جلسه مشاوره چه به صورت حضوری و چه به صورت آنلاین لطفابا ما در ارتباز باشید تا هماهنگی و رزور جلسه مشاوره شما انجام پذیرد.

 

 

4.9/5 - (43 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *