مشاور درسی در کرمانشاه

مشاور کنکور در کرمانشاه

دانش آموزان شهر کرمانشاه علاقه مندی زیادی به داشتن مشاور تحصیلی و با برنامه مطالعه کردن دارند. اما متاسفانه مشاوران زیادی در شهر کرمانشاه وجود ندارد تا همه دانش آموزان بتوانند با یک هزینه مناسب از خدمات با کیفیت مشاوره تحصیلی استفاده نمایند. برای همین در این مطلب قصد داریم که ویژگی بهترین مشاور درسی در کرمانشاه را به دانش آموزان کوشا این شهر معرفی نماییم.

مشاوره درسی آنلاین

معمولا مشاوره های حضوری به دلیل زمان رفت و آمد و همچنین انتظار کشیدن برای شروع جلسه مشاوره، زمان زیادی از دانش آموز می گیرد. برای همین مشاوره های درسی آنلاین را پیشنهاد می کنیم تا بتوانید با صرفه جویی در زمان خود از مشاوره درسی با کیفیت در شهر کرمانشاه بهره مند شوید.

مشاوره آنلاین

دکتر پرتوی مشاور درسی در کرمانشاه و تهران

معمولا دانش آموزانی که ساکن شهر کرمانشاه هستند، با نام آقای پرتوی به عنوان مشاور آشنایی دارند. اما دکتر سید بهروز پرتوی مشاور درسی نام آشنایی در تهران هستند که سبک کاری کاملا متفاوت و با کیفیتی در زمینه مشاوره درسی دارند.

مرکز مشاوره درسی دکتر پرتوی در تهران است و با آقای پرتوی کرمانشاه متفاوت هستند. اما دکتر بهروز پرتوی علاوه بر تهران به دانش آموزان شهر کرمانشاه نیز مشاوره درسی به صورت آنلاین ارائه می دهند.

در این بخش تمامی خدمات مشاوره و برنامه ریزی تحصیلی دکتر پرتوی برای دانش آموزان کرمانشاه را به شما معرفی می کنیم تا با خدمات ایشان و کیفیت جلسات مشاوره درسی آشنا شوید. و بتوانید با سایر مشاوران مقایسه نمایید.

 

مشاوره درسی دهم در کرمانشاه

به دانش آموزان پایه دهم توصیه می کنیم که حتما از مشاور تحصیلی استفاده نمایند تا از همین امسال برای کنکور آماده شوند. چرا که کنکور نیاز به یک برنامه ریزی دقیق و مدون شده سه ساله دارد البته اگر می خواهید به رتبه های دو رقمی و تک رقمی دست پیدا کنید.

مشاوره درسی در سال دهم موجب می شود که شما از همان ابتدا دروس را به صورت پایه ای مطالعه کنید و آموزش ببینید و روش های صحیح تست زنی را آموزش بگیرید.

دانش آموزانی که از سال دهم با مشاور درسی پیش می روند می توانند مطابق برنامه ریزی خود عمل کنند وعادات صحیح مطالعه را کسب کنند. این دانش آموزان زمانی که به پایه دوازدهم می رسند، در اصل کنکور خود را جمع بندی کرده اند و فقط به مرور می پردازند و از سایر رقبای خود بسیار جلوتر هستند.

مشاور درسی یازدهم در کرمانشاه

اگر در سال دهم با مشاور پیش نرفته اید و برنامه ریزی نداشته اید؛ هنوز هم برای شروع دیر نیست. اما بدانید که اگر از همین سال یازدهم شروع نکنید مسلما در سال کنکور فرصت کافی برای جمع بندی نخواهید داشت. برای همین موضوع داوطلب پایه یازدهم باید روش های مطالعه صحیح را آموزش ببیند، با برنامه ریزی مطالعه کند، کتاب های کمک آموزشی مناسب سطح خود را تهیه کند و از همه مهم تر شروع به تست زنی با روش های اصولی بکند.

در برنامه ریزی درسی پایه یازدهم علاوه بر مطالعه دروس پایه یازدهم، باید مروری بر مباحث سال دهم داشته باشید و حتی برخی از مباحث مشترک با پایه دوازدهم نیز جلوتر از مدرسه و دبیر مطالعه شود.

در اصل دانش آموزان پایه یازدهم نیز دانش آموز کنکور محسوب می شوند و از همین الان باید برنامه ریزی کامل و دقیقی داتشه باشند.این پیشنهاد مشاور درسی در کرمانشاه برای دانش آموزان کوشا می باشد.

مشاور کنکور تجربی در کرمانشاه

دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه جز دانشگاه های خوب در کشور می باشد و همچنین با رتبه های متوسط نیز می توان به قبولی در این دانشگاه امید داشت. برای همین یک دانش آموز رشته تجربی در سال کنکور علاوه بر برنامه ریزی باید از مشاوره های اصولی درسی نیز در این شهر استفاده نماید و از همه مهم تر هدف گذاری صحیحی داشته باشد و همچنین یک برنامه ریزی مناسب با هدف خود دریافت کند.

مشاوره کنکور تجربی شامل :

  • آموزش نکات مشاوره ای
  • برنامه ریزی دقیق و فردی
  • جلسات مشاوره کاملا خصوصی
  • پیگیری و پشتیبانی کامل و دقیق
  • ارائه جزوه و نمونه سوال و آزمون

و… می باشد. دانش آموزان رشته تجربی که مطابق با برنامه ریزی ها عمل کنند این تضمین کیفیت و قبولی را از موسسه دکتر پرتوی خواهند داشت.

کنکور ریاضی و تجربی کرمانشاه

مشاور کنکور ریاضی در کرمانشاه

معمولا دانش آموزان رشته ریاضی در کرمانشاه در صدد هستند که برای قبولی در رشته های مهندسی وارد شهر تهران و دانشگاه های تهران شوند. بنابراین باید برنامه ریزی آنها به نحوی طراحی شود که منجر به کسب رتبه زیر 1200 در کنکور سراسری شود.

استفاده از دروس شاخص در رشته ریاضی مانند رشته تجربی نیز اهمیت بالایی دارد. تست های منظم هفتگی برای هر درس به افزایش مهارت و تسلط دانش آموزان پایه دوازدهم کمک می کند. اگر می خواهید به رتبه دلخواه خود دست پیدا کنید حتما باید در هفته بین 1500تا 200تست بزنید و از روش های اصولی تست زنی استفاده نمایید.

برنامه ریزی دقیق و آموزش روش های مطالعه و تست زنی، مدیریت زمان در مطالعه و در جلسه آزمون ها و تیپ بندی سوالات ریاضی و هندسه و گسسته و.. از موارد مهم مشاوره ای است که باید در سال دوازدهم ریاضی رعایت شود.

مشاور کنکور انسانی در کرمانشاه

داوطلبان رشته انسانی نیز می توانند از مشاوره های درسی دکتر پرتوی به صورت آنلاین بهره مند شوند. زیر گروه ها در رشته انسانی اهمیت بالایی دارد و تنها راه رتبه سازی در رشته انسانی توجه به زیر گروه رشته هدف داوطلب و برنامه ریزی درسی براساس زیر گروه می باشد. برای همین موضوع آقای دکتر پرتوی مشاور درسی کرمانشاه که در تهران فعالیت می کنند؛ تکنیک های تضمینی رتبه سازی برای دانش آموزان کنکوری انسانی در نظر دارند.

مدیریت زمان برای مطالعه حجم زیاد دروس رشته انسانی نیز یکی از مواردی است که در برنامه ریزی ها باید مورد توجه قرار گیرد. قرار دادن زمان مناسب برای مرور هر مبحث و استفاده از روش های کدینگ برای طبقه بندی دروس می تواند به افزایش درصد بچه های انسانی کمک کند.

مشاوره درسی دکتر پرتوی

همانطور که در بالا اشاره کردیم دکتر پرتوی یکی از بهترین مشاوران تحصیلی در تهران می باشند که به دانش آموزان سراسر ایران مخصوصا دانش آموزان خونگرم و کوشا کرمانشاه مشاوره های درسی تخصصی و برنامه ریزی های حرفه ای ارائه می دهند. اگر می خواهید با خدمات مشاوره ای ایشان آشنا شوید به ادامه مطلب توجه فرمایید.

مشاوره و برنامه ریزی درسی VIP

این پکیج مشاوره درسی به دانش آموزانی توصیه می شود که می خواهند رتبه های دو رقمی و تک رقمی در کنکور سراسری کسب کنند و با خیال راحت به هدف درسی خودشان دست پیداکنند. که شامل خدمات زیر می باشد

1)جلسه مشاوره فردی و خصوصی با دکتر پرتوی پیرامون آنالیز درسی و آموزش اصول مشاوره

2)برنامه ریزی فردی و تخصصی با جزییات به صورت هفتگی

3)پیگیری و پشتبانی توسط دکتر پرتوی برای بررسی روند مطالعه وارائه راهکار برای برطرف کردن نقاط ضعف

4)برگزاری آزمون های ماهانه و فتگی برای سنجش علمی دانش آموزان

5)ارائه جزوه و نمونه سوال برای افزایش مهارت و تسلط در مطالعه

6)برگزاری جلسات هدف گذاری و انگیزشی با هدف حفظ روحیه و انگیزه داوطلب

7)پیگیری مسائل درسی از اولیا

8)ارائه فیلم های آموزشی معتبر به صورت هدیه و رایگان

9)تضمین کیفیت ماهانه

10)برطرف کردن تمامی نقاط ضعف درسی دانش آموزان

مشاوره دکتر پرتوی

مشاوره درسی با هزینه مناسب و کیفیت مطمئن

این پکیج مخصوص دانش آموزان پایه و دانش آموزانی است که هزینه زیادی برای مشاوره در نظر ندارند اما می خواهند با یک هزینه مناسب خدمات با کیفیت و مطئنی دریافت کنند.

این پکیج مشاوره ای بسیار می تواند به رشد و پیشرفت درسی شما کمک کند و به مطالعه روزانه شما جهت دهد. مشاوره درسی ارزان قیمت نیز مانند مشاوره درسی VIPتضمین کیفیت ماهانه دارد. خدمات این پکیج مشاوره ای ویژه دانش آموزان کرمانشاه عبارتند از :

1)برگزاری جلسه مشاوره با مشاوران ارشد و باسابقه جهت آنالیز درسی

2)برنامه ریزی باکیفیت و جزیی فردی به صورت ماهانه

3)پیگیری و پشتیبانی هفتگی جهت شناخت مشکلات دانش آموزان و ارائه راهکار

4)ارائه جزوه و نمونه سوال مناسب هر پایه

5)ارائه پکیج کامل ویدئوهای آموزشی مشاوره ای دکتر پرتوی

6)تضمین کیفیت ماهانه

7)خدمات ویژه مشاوره انگیزشی

ثبت نام مشاوره درسی در کرمانشاه

دانش آموزان کرمانشاهی اگر می خواهید از مشاوره درسی خوب بهره مند شوید و پیشرفت درسی خود را کاملا مشاهده کنید به شما استفاده از یکی از بهترین مشاوران درسی در کل کشور را پیشنهاد می کنم که حتی در مدت زمان کوتاهی می توانید پیشرفت درسی خود را مشاهده نمایید.

مسلما استفاده از مشاوره خوب می تواند به شما کمک بسیاری کند اما متاسفانه استفاده از برنامه ریزی های نامناسب و غیر اصولی موجب آسیب زده به پایه درسی و تسلط شما بر مباحث می شود. برای همین همانطور که در زمان بیماری به بهترین پزشک متخصص مراجعه می کنیم بهتر است در زمان مطالعه نیز به بهترین مشاور درسی و با تجربه مراجعه نمایید.

اگر می خواهید شما هم عضو دانش آموزان گروه آموزشی دکتر پرتوی باشید کافی است روی بخش مشاوره درسی کلیک کنید تا مشاوران ما با شما در ارتباط باشند و از راهنمایی های انها بهره مند شوید.

مشاوره در واتس آپ

 

4.1/5 - (27 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *