مشاوران آموزش ناشر تخصصی کتاب های رشته انسانی است و در این زمینه بسیار موثر عمل کرده است . کتاب های این انتشارات تمامی وجوه و قسمت های مختلف کتاب درسی را پوشش می دهد .

کتاب های مشاوران آموزش درسنامه های جامع  و مفصلی دارد  بعد از هر درسنامه تعدادی سوال تشریحی ، جای خالی ، پاسخ کوتاه برای تسلط بیشتر بر کتاب درسی قرار داده است و بعد از آن سوالات تستی در این کتاب می بینیم که این سوالات نیز بسیار دقیق و مفهومی هستند . به داوطلبان رشته انسانی بسیار توصیه می کنیم که این کتاب ها را در دروس تخصصی خود حتما تهیه نمایند.

البته در چند سال اخیر نیز در دروس عمومی هم اقدام به انتشار کتاب نموده اند و اخباری مبنی بر چاپ کتاب در رشته های ریاضی و تجربی هم وجود دارد .

کتاب های درس به درس

کتاب های درس به درس

یکی از کتاب های انتشارات مشاوران آموزش کتاب های درس به درس هست که در تمامی دروس عمومی و دروس تخصصی رشته انسانی این کتاب ها وجود دارند که همانطور که گفتم یک درسنامه قوی ، سوالات تشریحی ، پاسخ کوتاه ، جای خالی و در نهایت تست و پاسخ نامه تشریحی .

بسته های کامل کتاب های کنکور

سری بعدی کتاب های انتشارات مشاوران آموزش در این زمینه است که تمامی کتاب های عمومی در یک جلد و کتاب های تخصصی رشته انسانی در یک جلد دیگر گرد آوری شده است و از هر درس تست های مهم و جمع بندی در این کتاب آماده است یعنی همه درس ها و مباحث را یکجا در یک کتاب دارید .

بسته های کامل کتاب کنکور
کتاب های تیزشیم

کتاب های تیزشیم

این کتاب ها علاوه بر بسته کامل کتاب های کنکور کتاب های تیزشیم هم دارد که تست های خیلی سطح بالاتر هم دارد علاوه بر آن سی دی های آموزشی نیز در خودش دارد. البته کتاب های تیزشیم به صورت تک درس نیز موجود است .

کتاب های فاز امتحان

این کتاب ها نمونه سوالات تشریحی برای امتحانات پایان ترم و امتحانات نهایی دارد که هم به صورت تک درس و هم به صورت جامع این کتاب ها وجود دارد .

کتاب های فاز امتحان
امتیاز دهی از راست به چپ است.❤️