کانال مشاوره کنکور رایگان + جزوه + کانال انگیزشی درسی

,
کانال مشاوره کنکور

مشاوره درسی موضوعی است که هر دانش آموز کوشا و پر تلاشی به دنبال آن است. اما امکان استفاده از جلسات مشاوره تحصیلی برای همه امکان پذیر نیست؛ که می توان از جمله این دلایل به هزینه های بالا، مخالفت خانواده ها، کمبود زمان و در دسترس نبودن یک مشاور خوب اشاره کرد.

اما با استفاده از کانال های مشاوره ای این مشکل تا حد زیادی برطرف شده است و فقط با استفاده از تلفن همراه و نرم افزار های ارتباطی می توان از یک مشاوره درسی خوب بهره گرفت. اما تعدد زیاد کانال های مشاوره ای نیز می تواند ما را سر در گم کند.

تنوع مطالب و تفاوت آنها در محتوا می تواند در مسائل درسی داوطلب را دچار دوگانگی کند. برای همین باید از کانال مشاوره کنکور استفاده کرد که تمامی نیاز های درسی دانش اموز را برطرف کند تا نیازی به عضویت در کانال ها و گروه های متفاوت نباشد.

انواع کانال های مشاوره کنکور:

در زمینه مشاوره کانال هایی وجود دارد که به صورت موضوعی فعالیت می کنند، یعنی فقط بر یک عامل درسی توجه دارند. اما در کنار آن کانال های مشاوره ای هم وجود دارد که همه مطالب و موضوعات کنکور را در خود جای داده است. برای همین بهتر است بیشتر با انواع کانال های کنکوری آشنا شوید.

کانال مشاوره ای برای نمونه سوال :

خیلی از دانش آموزان به دنبال نمونه سوالات امتحانی و یا تستی هستند و به دلیل هزینه های بالای کتاب های کمک آموزشی امکان خرید چندین کتاب را ندارند. برای همین به دنبال جایی هستند که در آن بتوانند برای هر درس خود نمونه سوال امتحانی پیدا کنند.

کانال های مشاوره ای انگیزشی :

مهم ترین عامل در سال کنکور حفظ روحیه و انگیزه است که متاسفانه در این سال مهم دچار نوساناتی هم می شود برای همین وجود یک کانال مشاوره ای برای انگیزه بخشی به دانش آموزان لازم است که مطالب انگیزشی و جملات انگیزشی در آن قرار داده شود. وویس های مشاوره ای امید بخش و داستانک های انگیزشی می تواند برای اوقات فراغت دانش آموزان کنکوری گزینه مناسبی باشد.

کانال مشاوره درسی :

خیلی از دانش آموزان به دنبال این موضوع هستند تا بدانند چگونه درس بخوانند، از چه منابعی استفاده کنند، چگونه تست بزنند و … خیلی از مواردی که در سال کنکور برای مطالعه به آن نیاز می باشد. برای همین وجود کانال های مشاوره ای که راه و رسم مطالعه را به آنها بیاموزد بسیار مهم و موثر خواهد بود.

کانال مشاوره پرسش و پاسخ در سال کنکور :

ارتباط مستقیم با یک مشاور و مطرح کردن پرسش های ایجاد شده در زمینه مطالعه نیز می تواند کمک بزرگی به داوطلب در سال کنکور کند. برای همین خیلی از کانال های مشاوره ای پرسش و پاسخ  گونه هستند تا مشکلات داوطلب به صورت فردی و مستقیم حل شود.

کانال های خبری:

یکی دیگر از کانال های مشاوره ای حالت اخبار گونه دارد که اخبار به روز در زمینه کنکور را برای شما قرار می دهد تا نسبت به قوانین جدید و اعلان های مختلف اعم از زمان ثبت نام کنکور، امتحانات نهایی و تاریخ برگزاری آنها و … مطلع شوید. اما باید مراقب بود که درگیر اخبار زردو  دروغی نشویدکه متاسفانه برخی برای جذب داوطلبان بیشتر به این اخبار ها روی می آورند.

مشاوره پلاس یک کانال مشاوره ای کامل برای دانش آموزان و کنکوری ها :

فرض کن که همه کانال های بالا رو در گوشی ات داشته باشی!! مسلما برای پیدا کردن هر کدوم باید کلی زمان بذاری اما اگر همه اینها رو در کنار هم داشته باشی، یک کانال مشاوره درسی می تونه برات کافی باشه .

مشاوره پلاس یک کانال تلگرامی هست که توسط دکتر پرتوی راه اندازی و اداره می شه که در آن می تونی همه نیاز های درسی و مشاوره ای ات رو برطرف کنی. کانال مشاوره ای که عضویت در آن برای همه دانش آموزان لازمه.

کانال تلگرام مشاوره درسی

 

کانال تلگرام مشاور پلاس

در مشاوره پلاس چه چیزهایی وجود دارد؟؟

کانال مشاوره تحصیلی مشاوره پلاس شامل:

1) مطالب مشاوره ای مثل روش های مطالعه و تست زنی، معرفی کتاب های کمک آموزشی مناسب، روش های افزایش دقت و تمرکز، روش صحیح خواب و استراحت، افزایش درصد و تراز در آزمون ها و صدها نکته مشاوره ای است که هر دانش آموزی لازم است آنها را بداند و اجرا کند.

2) مطالب انگیزشی و صحبت های انگیزشی دکتر پرتوی برای حفظ و تداوم روحیه در سال کنکور و سال های پایه

3) قرار دان نمونه سوالات مخصوص هر پایه اعم از سوالات تستی و تشریحی.

4) قرار دادن نمونه سوالات آزمون های قلم چی و گزینه 2 برای افزایش مهارت و تسلط داوطلبان

5) پرسش و پاسخ هفتگی توسط دکترپرتوی که به سوالات مشاوره ای و درسی داوطلبان پاسخ داده می شود

6) اخبار به روز درسی و کنکور،تمامی اخبار به روز کنکور و اخبار آموزش و پرورش و سازمان سنجش که آگاهی از آنان لازم است در اختیار شما قرار داده می شود. که همه این اخبار مستند است. و بر اساس ظن و گمان نیست.

7) رتبه و درصد های لازم برای قبولی در هر رشته

8) معرفی رشته های دانشگاهی

9) رتبه سازی و مهندسی تراز با نمونه کارنامه رتبه های برتر

و… همه مطالبی که در سال کنکور به آن نیاز دارید.

مشاوره پلاس برای چه افرادی مناسب است؟؟؟

این کانال مشاوره ای برای دانش آموزان پایه نهم و دوره دوم دبیرستان در رشته های ریاضی و تجربی و انسانی قابل استفاده می باشد.

دو اشتباه بزرگ :

1) معمولا دانش آموزان در کانال های کنکوری به دنبال استفاده از برنامه ریزی های رایگان هستند.

گروه های مشاوره درسی می تواند به عنوان یک مشاوره که نیاز های ابتدایی شما را برطرف کند در کنار شما باشداما برنامه ریزی هایی که در این کانال ها قرار داده می شود کلی است و اصلا مناسب استفاده نیست بلکه همانطور که قبلا نیز اشاره کرده ایم، برنامه ریزی باید دقیق و فردی باشد. برای همین به هیچ عنوان از برنامه ریزی های موجود در گروه ها و کانال ها که به صورت جامع و کلی نوشته شده است استفاده نکنید. وحتما برنامه ریزی فردی دریافت کنید تا مناسب خود شما طراحی شود.

2) مشاوره های موجود در کانال های مشاوره درسی می تواند نیاز اولیه شما را به مشاور کاهش دهد اما جایگزین قطعی یک مشاور درسی نیست.

چرا که یک مشاور درسی در هفته بارها و بارها با داوطلب در ارتباط است. تمامی دروس داوطلب را آنالیز می کند و به داوطلب برنامه ریزی شخصی سازی شده می دهد. برای همین هیچ گاه کانال های مشاوره ای نمی تواند جایگزین یک مشاوره درسی در طول سال تحصیلی باشد.

مزیت کانال مشاوره پلاس به نسبت سایر کانال های مشاوره ای :

  • تمامی مطالب توسط دکتر پرتوی تهیه شده است و مطالب متفرقه توسط افراد غیر متخصص یا دانشجو نداریم.
  • امکان پرسش و پاسخ با دکتر پرتوی
  • برنامه ریزی دقیق و مشخص برای بارگذاری مطالب( مطالب به صورت درهم و برهم قرار داده نمی شود)
  • استفاده از کانال به جای گروه( به دلیل جلوگیری از حجیم شدن مطالب در گروه)
  • استفاده از کانال تلگرام که با عضویت در آن مطالب قبلی نیز برای شما قابل نمایش باشد( این امکان در واتس اپ نیست)
  • جامع بودن تمامی موضوعات مشاوره ای

کانال تلگرام مشاور پلاس

4.8/5 - (13 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *