کتاب هوشمند محاسبات سریع

محاسبات سریع ریاضی حل مسائل ریاضی است اما با تکنیک هایی میانبر که موجب حل سریع تر و آسان تر و دقیق تر می شود. یادگیری مباحث تمرینی با استفاده از کلاس های آموزشی و یا ویدئوهای آموزشی آسان تر است. اما در کنار فیلم و کلاس منبع مطمئن برای مطالعه نیز لازم است. کتاب محاسبات سریع ریاضی مکملی است برای دانشجویان دوره محاسبات سریع ریاضی تا در کنار کلاس های آموزشی و یا شرکت در دوره های آنلاین بتوانند نکات و ترفند های محاسباتی را ثبت کنند.اما نکته حائز اهمیت در این است که در یادگیری محاسبات ریاضی و ذهنی مطالعه کتاب و یادگیری از مفاهیم کتاب به تنهایی کافی نیست.

مشخصلات کتاب محاسبات سریع

نام کتاب : محاسبات سریع ریاضیمعرفی کتاب محاسبات سریع

ویژگی : اولین کتاب هوشمند محاسبات در ایران

رده سنی: 10 سال به بالا

تعداد صفحات : 150 صفحه

مولف : دکتر بهروز پرتوی

هزینه کتاب : 290 هزار تومان

مناسب برای دانش آموزان و دانشجویان تمامی رشته ها

خرید کتاب محاسبات

آشنایی با کتاب محاسبات سریع هوشمند

این کتاب در 40 فصل طراحی شده است که هر فصل شامل توضیحات ابتدایی و کاربرد تکنیک محاسباتی می باشد. سپس می توانید با ورود به بخش آنلاین کلاس محاسبات تکنیک ها را آموزش ببیند و نکات را در کتاب خود وارد نمایید. در مرحله بعدی بخش تمرینات ویدئویی را برای افزایش یادگیری خواهید داشت و بخش انتهایی هر فصل که شامل تمرینات اضافه برای افزایش تسلط در زمان های تمرین می باشد. در انتها نیز تمامی سوالات مهم کنکور های سراسری و آزمون های مهم با همان تکنیک ها برای شما حل شده است و بخش آخر که شامل پاسخ نامه کلیدی کتاب می باشد.

  محاسبات سریع ریاضی

بهترین کتاب در زمینه محاسبات ریاضی

یادگیری محاسبات ریاضی موضوع جدیدی نیست. برخی از انتشارات های کتاب های کمک آموزشی از قدیم الایام در این زمینه کتاب های زیادی را به چاپ رسانده اند. اما آنچه در دنیای امروز مطرح است، استفاده از روش هایی است که علاوه بر سریع تر بودن دقیق تر نیز باشد و از همه مهم تر نیازی به حفظ کردن نداشته باشد.

انتشارات گاج، انتشارات مهر و ماه و … کتاب های محاسبات ریاضی را به چاپ رسانده اند اما این بار نشر هوبر کتابی را چاپ کرده است که بی سابقه می باشد.

اگر کمی تحقیق کنید با نام دکتر سید بهروز پرتوی به عنوان مدرس محاسبات آشنا می شوید که کامل ترین و جامع ترین دوره را در این زمینه روانه بازار کرده اند. حال در کنار دوره آنلاین محاسبات سریع اولین کتاب هوشمند محاسبات سریع ذهنی را به چاپ رسانده اند.

 

کتاب محاسبات سریع ریاضیات بهترین کتاب آموزشی محاسبات می باشد و این لقب را به دلیل ویژگی های متمایزی به خود اختصاص داده است که عبارتست از :

1)هوشمند بودن کتاب

این کتاب کاملا هوشمند می باشد که همیشه و در همه جا قابل استفاده می باشد و به عنوان یک کلاس آموزشی همیشه همراه دانش آموز می باشد. این کتاب تنها کتاب هوشمند در زمینه محاسبات سریع می باشد.

2)همراهی با دوره آموزشی

این کتاب جدا از دوره محاسبات سریع ریاضی نیست و از طریق فایل کتاب محاسبات سریع می توانید در دوره و کلاس محاسبات سریع شرکت کنید و مفاهیم را اصولی و بدون نیاز به حفظ کردن آموزش ببیند.

  کلاس محاسبات سریع ریاضیات

3)آموزش کامل تکنیک های محاسباتی

مزیت بزرگ  کتاب آموزشی دکتر پرتوی در این است که نیازی نیست چندین کتاب خریداری کنید تا تکنیک ها را کامل یاد بگیرید. بلکه با یک کتاب می توانید تمامی اصول جمع و تفریق سریع، انواع ضرب های سریع، تقسیم و جذر سریع را یاد بگیرید. به مراه روش های فوق العاده سرعتی برای حل مسائل پیچیده.

4)مناسب برای تمامی سنین و رشته ها

از سال چهارم ابتدایی تا دوران آزمون دکتری این تکنیک ها می تواند مفید باشد و در آزمون های سرعتی و رقابتی کار آمد می باشد. همچنین برای تمامی رشته های ریاضی و تجربی و انسانی و فنی حرفه ای قابل استفاده می باشد.

نحوه استفاده از کتاب هوشمند محاسبات ریاضی

مزیت کتاب هوشمند محاسبات سریع ریاضیات در این است که هر کتاب مخصوص یک دانش آموز می باشد. یعنی دو دانش آموز نمی توانند از یک کتاب محاسبات استفاده نمایند. برای تهیه این کتاب می توانید به کتاب فروشی های معتبر در سراسر کشور مراجعه نمایید. و یا از طریق لینک های زیر و دریافت مشاوره این کتاب را دریافت کنید.

بعد از تهیه کتاب هوشمند ریاضیات ذهنی نحوه استفاده از آن کاملا برای شما توضیح داده است که طریق نرم افزار تلفن همراه خود به کلاس محاسبات متصل می شوید و می توانید ویدئوهای آموزشی را مشاهده نمایید و نکات را همگام با کتاب پیش ببرید.

بعد از تهیه کتاب محاسبات ذهنی چه مهارتی به دست می آورید؟

بعد از کتاب  می توانید سرعت عمل خود در حل مسائل را افزایش دهید بدون آنکه دچار بی دقتی شوید. همچنین تکنیک های این کتاب موجب حل مسائل ریاضی و فیزیک و شیمی و اقتصاد و دروس محاسباتی در 15 ثانیه می شود.همچنین مسائل استوکیومتری شیمی، محاسبه های دقیق رشته های مهندسی و.. را می توانید در زمانی کوتاه حل کنید. این کتاب موجب افزایش تسلط در حل مسائل می شود و به مدیریت زمان در آمون های رقابتی کمک می کند.  

 

 

5/5 - (27 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *