کلاس محاسبات سریع ریاضیات

کلاس محاسبات سریع ریاضیات

محاسبات سریع ریاضی همان آموزش ریاضی است اما با تکنیک های میانبر و سریع. معمولا به دو روش می توان محاسبات سریع ریاضیات را آموزش دید که یکی از انها کلاس های حضوری محاسبات سریع است که معمولا در آموزشگاه ها و مدارس برگزار می شود و دیگری برگزاری دوره آموزشی آنلاین محاسبات که به صورت پکیج آموزشی می باشد.

مزیت شرکت در کلاس های محاسباتی:

تفاوتی ندارد که به صورت حضوری در محاسبات ذهنی شرکت کنید و در آن را آنلاین آموزش ببیند. مزیت  شرکت در کلاس و یا دوره محاسبات ذهنی ریاضی در این است که شما مطالب را توسط یک معلم و متخصص ریاضیات آموزش می بیند. گام به گام اصل های محاسبات سرعتی را یاد می گیرید و می توانید تمرینات متنوع و گسترده ای جهت افزایش تسلط حل کنید.

اگر کلاس محاسبات سریع ریاضیات به صورت حضوری باشد می توانید به صورت مستقیم از استاد رفع اشکال کنید و در کلاس های آنلاین از پشتیبانی دوره استفاده کنید که تنها دوره آموزشی که دارای پشتیبانی و پاسخ گویی به سوالات می باشد؛ دوره آموزش محاسبات سریع ریاضی دکتر پرتوی است. در کلاس محاسبات سریع می توانید تغییر سرعت خود در حل مسئله را مشاهده کنید و روند پاسخ گویی به سوالات یک آزمون را متوجه شوید.

محاسبات سریع ریاضی را به مدرسه خود بیاورید:

تا کنون در مدارس های بسیاری محاسبات سریع ریاضی توسط دکتر پرتوی آموزش داده شده است. معمولا کلاس درس محاسبات عددی به عنوان یک کلاس فوق برنامه و مهارتی در برنامه مدارس خوب تهران و شهرستان ها قرار می گیرد. برگزاری این کلاس های آموزشی موجب تقویت درسی دانش آموزان و ایجاد رتبه های برتر در مدارس می شود. معمولا محاسبات سریع ریاضی با حل مسائل کنکور سراسری سال های قبل به روش های سرعتی در مدارس در 10 جلسه 3ساعته برگزار می شود که بعد از آموزش اصول و فنون حل مسئله به حل کردن تمرین های بسیار با استفاده از ترفندهای آموزش داده شده می پردازند تا مباحث کاملا برای دانش آموزان روشن شود و به صورت کامل یاد بگیرند و بتوانند در حل مسائل به کار بگیرند.

کلاس حضوری محاسبات سریع ریاضی :

کلاس حضوری محاسبات سریع

کلاس آنلاین محاسبات سریع ریاضی :

کلاس آنلاین محاسبات سریع ریاضی

مهارتی  که ارزش سرمایه گذاری دارد:

محاسبات سریع ریاضی به شما کمک می کند که وقتی می خواهید یک مسئله را که دارای عدد و ارقام می باشد، حل کنید از مسیرهای سریع و یمان بر استفاده کنید و به جواب دقیق مسئله دست پیدا کنید. بدون آموزش ترفندهای سریع حل مسئله مسلما زمان زیادی برای انجام جمع و تفریق و ضرب و تقسیم به روش عادی بگذارید. این روش ها برای تمامی دانش آموزان در تمامی پایه ها کاربردی است. اگر بخواهید جواب ضرب 12×21 را به صورت ضرب زیر هم بنویسید مسلما هم زمان بر می شود و هم ممکن است دچار بی دقتی شوید اما روش های حل سریع محاسبات به صورت ذهنی این اعمال ریاضی را به شما آموزش می دهد. برای همین محاسبات سریع ریاضی مهارتی است که ارزش سرمایه گذاری دارد.

 

اتلاف هزینه نداشته باش:

شرکت در خیلی از دوره ها و کلاس های آموزشی اتلاف هزینه است. اگر می خواهی در دوره درسی شرکت کنی در ابتدا به محتوای آموزش و سبک تدریس به خوبی دقت کن. گاهی هزینه کردن حتی 20هزار تومان هم بنا به خدماتی که دریافت می کنی، هزینه زیادی است. چرا که سرفصل های ناقص آموزشی، تمرینات کم و بی کاربرد، آموزش های در هم برهم و بدون دسته بندی و بیان غیر مسلط و نامفهوم دبیر و استفاده از روش های حفظی از مواردی است که در زمان خرید دوره باید توجه کنید. برای همین فقط به دنبال خرید دوره های خیلی ارزان و یا خیلی گران قیمت به جهت دریافت خدمات نباشی بلکه محتوای ارائه خدمات را با میزان هزینه ای که می کنید، بسنجید.

 

تکنیک هایی که در کلاس محاسبات سریع ریاضیات آموزش داده می شود، قابل استفاده است؟

گاهی برخی از قوانین ریاضی صرفا جالب می باشند و کاربردی در حل مسائل مخصوصا سوالات کنکور و یا آزمون ها ندارند. اما اصولی که در کلاس آنلاین و یا حضوری محاسبات سریع آموزش داده می شود، در حل تمامی سوالات تشریحی و تستی، آزمون های آزمایشی و کنکور و .. قابل استفاده می باشد.

 

چگونه یک کلاس خوب محاسبات سریع را تشخیص دهیم؟

با کمی تحقیق متوجه می شویدتکنیکی که تا سال های قبل کسی آن را نمی شناخت، در حال حاضر بسیار گسترده شده و هر فردی با مشاهده یک دوره آموزشی شروع به تدریس می کند. اما اگر می خواهید به انتخاب یک دوره خوب محاسباتی دست بزنید حتما موارد زیر را بررسی کنید و بهترین دوره موجود در بازار را استفاده نمایید.

  • یک کلاس خوب محاسبات سریع ریاضی باید مدرس متخصص داشته باشد.
  • بیان آموزش در دوره محاسبات سریع باید روان و مسلط باشد.
  • از استفاده از روش های حفظی پرهیز شده باشد.
  • دوره آموزشی باید کامل و جامع باشد وتمامی اصول محاسبه از مقدماتی ترین تا پیشرفته ترین را در بر بگیرد.
  • کلاس و یا دوره آموزشی همراه با کتاب چاپ شده مدرس دوره باشد. (شرکت در کلاس ها و دوره هایی که کتاب و یا جزوه مدرس دوره را ندارد، اصلا توصیه نمی شود)
  • مدت زمان استفاده دوره و یا شرکت در کلاس منطقی باشد( معمولا محتوای آموزش بین 6الی 10 ساعت باید باشد)
  • مدرس دوره بتواند با استفاده از تکنیک هایی که آموزش می دهد، خود تمامی مسائل کنکور سراسری و سوالات سخت را حل کند.
  • به جای آموزش های قدیمی و کلیشه ای به شما هوش محاسباتی بیاموزد.
  • از آنجا که تثبیت ریاضی معمولا چند ساعت بعد از آموزش اتفاق می افتد، امکان پرسش و پاسخ و پشتیبانی وجود داشته باشد.
  • قبل از شرکت در دوره به چند فایل رایگان آن دسترسی داشته باشید تا با نحوه تدریس آشنا شوید.
  • هزینه پرداختی مناسب با محتوای دوره و میزان آموزش تعریف شده باشد.
  • دوره آموزشی شامل آموزش موارد استثنا و کم کاربرد نباشد بلکه موضوعات اصلی در حل مسئله را شامل شود.
  • ابزار تدریس کاملا مناسب باشد، استفاده از پاور پوینت، ناشناس بودن دبیر، نداشتن تمرینات کامل و… می تواند به یادگیری شما صدمه بزند.
  • توجه به قدمت دوره محاسباتی. معمولا به دوره های جدید الورود اعتماد نکنید چرا که حاصل کپی از کارهای قدیمی است.
  • نظرات افرادی که قبلا در دوره و یا کلاس ها شرکت کرده اند خیلی می تواند تاثیر گذار باشد.

 

نظرات شرکت کنندگاننظر شرکت کنندگان

چگونه مهارت محاسبات سریع ریاضی را به دست آوریم؟؟

اگر بعد از تحقیق و بررسی های لازم به این نتیجه رسیده ای که دوره آموزشی دکتر پرتوی کامل ترین و جامع ترین و به صرفه ترین دوره محاسبات سریع ریاضی در کل کشور می باشد و مهم تر از همه تنها دوره آموزشی همراه با تالیف کتاب می باشد، بهت تبریک می گم که به جمع دانش آموزان پرتوی پیوستی . برای اینکار از طریق لینک هایی که برات قرار دادیم وارد صفحه اصلی شو و بعد از ساخت یک پروفایل شخصی برای خودت دوره رو خریداری کن. این دوره تا مادام العمر برات باقی می مونه و هر چند ماه یک بار به روز رسانی می شه تا سوالات بیشتری برات حل کنیم. وحتی می تونی اون رو به دوستات معرفی کنی تا در کلاس های گروهی محاسبات سریع ریاضی شرکت کنی .

می خوای دوره محاسبات سریع دکتر پرتوی رو بیشتر بشناسی؟ (کلیک کنید)

4.6/5 - (14 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *