بهترین مدارس منطقه 5

بهترین مدارس منطقه 5

انتخاب مدرسه خوب تاثیر زیادی در یادگیری و انگیزه و مطالعه دانش آموزان دارد. محیط مدرسه، معلمان با تجربه و متخصص، مدیریت با درایت و با برنامه و … همه اینها می تواند در سرنوشت تحصیلی آینده دانش آموزان تاثیر بگذارد. اما در تحقیقاتی که تیم آموزشی دکتر پرتوی انجام داده اند، بازدید کاملی از مدارس منطقه 5 تهران صورت گرفته است که نقاط ضعف و قوت آنها بررسی گشته است تا بتوان به خانواده در جلسات مشاوره معرفی مدرسه، بهترین مدارس منطقه 5 تهران را معرفی کرد.

مسلما مدرسه ای که نظم مشخصی ندارد، مسائل درسی در الویت نیستند و از همه مهم تر در قبال هزینه های دریافتی حدمات مدرسه دولتی ارائه می شود؛ مسلما نمی تواند آینده ساز دانش آموزان شما شود.

مخصوصا که این روز ها متاسفانه برخی از مدارس غیر انتفاعی ما به دلالی دانش آموز مشغول می باشند. به همین خاطر برای آرامش خاطر خانواده ها که از هزینه که انجام می دهند، آسوده باشند لیستی از بهترین مدارس را تهیه کرده ایم تا در صورت نیاز بتوانیم به آنها راهنمایی و مشاوره ارائه دهیم.

اما در این مقاله قصد داریم ویژگی مدرسه خوب و کار امد را نیز معرفی نماییم.

کلاس مدرسه

ویژگی های مدرسه کارآمد

مدرسه کارآمد مدرسه ای است که هم در آموزش داوطلبان بسیار تاثیر گذار است و هم بر پرورش ذهنی و اخلاقی داوطلب سرکایه گذاری می کند. مدرسه کارآمد را از روی ویژگی های زیر در زمان ثبت نام می توان تشخیص داد:

1- نظم معاون و کارکنان و مدیریت برای حضور در مدرسه

2- نحوه برخورد مسئولان مدرسه با دانش آموزان

3- اهمیت دادن به مکان مطالعه داوطلبان و ایجاد امکانات رفاهی برای مطالعه

4- دبیران تخصصی و با تجربه

5- ساعات آموزشی منظم

6- داشتن برنامه ریزی مناسب برای شروع تا پایان سال تحصیلی

7- تعداد داوطلبان در یک کلاس درس

8- دارای برنامه های پژوهشی در زمینه پیشرفت تحصیلی

9- دارای زمانبندی مناسب برای حضور در مدرسه

10- عدم تبلیغات برای جذب بیشتر دانش آموزان

11- دارای فیلتر برای ثبت نام دانش آموز

12- ارائه برنامه کامل آموزشی در ابتدای سال

13- دارای مشاور متخصص

14- همگامی ویزگی های مدرسه با ویژگی های شخصی دانش آموز

15- بررسی وضعیت سایر دانش آموزانی که در مدرسه ثبت نام کرده اند.

  بهترین مدارس منطقه 2

در زمان ثبت نام باید به تمامی این موارد توجه نمایید. مسلما مدرسه ای که در زمان ثبت نام شما هنوز برنامه مدون سال بعد خود را مشخص نکرده است، نمی تواند در طول سال نیز منظم پیش برود.

همچنی مدرسه خوب و در اصل بهترین مدارس منطقه 5 تهران باید در زمان ثبت نام از داوطلب تعیین سطح داشته باشند تا وضعیت درسی دانش آموز مشخص شود. مسلما نمی توان در یک کلاس از تمامی سطوح درسی ضعیف تا قوی استفاده کرد.

در زمان ثبت نام به نحوه برخورد مسئولین مدرسه با دانش آموز توجه نمایید. همچنین مدرسه خوب مدرسه است که قوانین مخصوص به خودش را داشته باشد. و برای جذب بیشتر دانش آموزان مجبور به زیر پا گذاشتن قوانین نشود.

مدرسه کارامد

یک نکته خیلی خیلی مهم!!!

متاسفانه خیلی از مدارس دراین منطقه تهران در اردیبهشت ماه هر سال با دانش آموزان تماس می گیرند و با وعده های دروغین نظر دانش آموز و خانواده ها را به خود جلب می کنند. در صورتی که در انتخاب مدرسه مخصوصا در دوره دوم دبیرستان و کنکور باید دقت لازم را داشته باشید.

بهترین مدرسه برای مقطع ابتدایی

مقطع ابتدایی حساسیت بالایی دارد. رشد ذهنی دانش آموز در این مقطع اتفاق می افتد از این رو خاواده ها برای ثبت نام مدرسه فرزند خودشان باید در این مقطع دقت و حساسیت بالاتری داشته باشند. استفاده از شیوه های نوین تدریس، زمان آزاد برای پرورش هوش دانش آموزان و ..می تواند از ملاک های انتخاب مدرسه خوب در مقطع ابتدایی باشد.

بهترین مدرسه دوره اول در منطقه 5

معمولا مدارس منطقه 5 به صورت آموزشگاهی می باشند. یعنی مدارس هم دارای دوره اول و هم دارای دوره دوم می باشند که دانش آموز فقط در مدرسه از یک طبقه به طبقه دیگر برای تغییر مقطع منتقل می شوند.

اما باید در نظر داشت که اگر می خواهید دوره اول و دوم دبیرستان خود را در یک مدرسه بگذرانید، از همان ابتدا بر کیفیت تدریس مدرسه نظارت داشته باشید. البته مشکل این مدارس این است که به دلیل انکه داوطلب در دوره دوم نیز در همان مدرسه ثبت نام کند؛ سرمایه گذاری روی قبولی شما در مدارس خاص انجام نمی دهد مگر آنکه شما به صورت جداگانه با مشاوره و برنامه ریزی خصوصی برای آزمون مدارس خاص آماده شوید.

مدارس دوره اول

بهترین مدارس دوره دوم در منطقه 5 تهران

این محله تهران یکی از استراتژیک ترین محله ها برای کنکور است. تعدد زیاد مدارس دوره دوم، مراکز مشاوره تحصیلی و .. رقابت بزرگی را ایجاد کرده است که انتخاب را سخت می کند. همچنین کمتر مجوعه ای را می توان پیدا کرد که برای کنکور به صورت اصولی فعالیت کنند.

یکی از ملاک های مهم انتخاب مدرسه دوره دوم در این است که از پایه دهم داوطلبان هدف گذاری شود و با مشاوره های تخصصی و کلاس های تست و آزمون داوطلب را برای کنکور سراسری آماده کنند. چرا که قبلولی در کنکور سراسری نیاز به پایه قوی دارد و مسلما فقط در سال دوازدهم نمی توان به نتیجه دلخواه رسید.

یکی از اتفاق مهم!!

گروه آموزشی پرتوی با یک تیم تحقیقاتی به همراه دکتر پرتوی مدارس به مناطق مختلف تهران مراجعه می کنند و  اطلاعات هر مدرسه را برای انتخاب راحت تر خانواده ها بررسی می کنند. از این رو می توان با جلسات رایگان مشاوره مدرسه توسط دکتر پرتوی به خوبی این مدارس را شناسایی کرد و برای ثبت نام اقدام کرد.

جلسات مشاوره رایگان انتخاب مدرسه

برای آن که بتوانید هم در مقطع ابتدایی و هم در مقطع دبیرستان دوره اول و دوم بهترین مدرسه را که مناسب فرزند شما و خصوصیات اخلاقی و درسی او باشد انتخاب  کنید؛ می توانید یک جلسه کاملا رایگان مشاوره با دکتر پرتوی داشته باشید که در این زمینه 14 سال سابقه تخصصی دارند و همچنین تمامی مدارس مناطق تهران را مورد تحلیل و بررس قرار داده اند. که در این جلسه در مورد 1- اطلاعات علمی مدرسه و کادر مدرسه،2-معلمان مدرسه مورد نظر و تجربه و سابقه کار انها، 3-رتبه ها و معدل های سال های قبل مدرسه و میزان قبولی مدرسه4-مشاور مدرسه و نحوه عملکرد آن 5-محیط علمی و اخلاقی مدرسه،6-شهریه مدرسه و نحوه پرداخت آن 7-اقدام ویژه مدرسه برای رشد درسی و علمی دانش آموزان و… کاملا توضیح داده میشود.

نحوه شرکت در جلسه رایگان مشاوره انتخاب مدرسه

اگر برای انتخاب یک مدرسه خوب برای فرزند خود دچار سردر گمی شده اید؛ چرا که محیط مدرسه بیشترین تاثیر را در پرورش ذهنی داوطلبان دارد، می توانید با کلیک بر عکس زیر و ارسال نام و نام خانوادگی خود با مشاوران ما در ابتط باشید تا زمان جلسه شما با دکتر پرتوی مشخص شود.

مشاوره رایگان در واتس اپ

2.6/5 - (5 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *